Θέμα Δ

Ξεκίνησε από gpapargi, 01 Ιουν 2012, 10:05:08 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

paralias

Μόλις γύρισα από το Βαθμολογικό της περιοχής μου. Στις προτεινόμενες απαντήσεις που λάβαμε για το Δ5, δόθηκε μία και μοναδική λύση, αυτή με τα αθροίσματα κατά στήλες και στη συνέχεια εύρεση min στον νέο πίνακα. Φυσικά συζητήθηκε και η δεύτερη πιθανή λύση (αυτή του min σε όλο τον πίνακα) και αποφασίσαμε να θεωρήσουμε και τις δύο λύσεις ορθές (λόγω ασάφειας στην εκφώνηση), αν στο μεταξύ δεν έρθει κάποια επίσημη διευκρίνηση για το τι ακριβώς πρέπει να κάνουμε. Περιμένω απόψεις και άλλων συναδέλφων από άλλα βαθμολογικά, για το τι αποφάσισαν να κάνουν... Επίσης, αν ήρθε κάποια επίσημη διευκρίνηση σε αυτούς για το πως θα αντιμετωπίσουν το Δ5. Καλό τριήμερο και καλές βουτιές 8)

arisp

Παράθεση από: paralias στις 02 Ιουν 2012, 02:27:03 ΜΜ
Μόλις γύρισα από το Βαθμολογικό της περιοχής μου. Στις προτεινόμενες απαντήσεις που λάβαμε για το Δ5, δόθηκε μία και μοναδική λύση, αυτή με τα αθροίσματα κατά στήλες και στη συνέχεια εύρεση min στον νέο πίνακα. Φυσικά συζητήθηκε και η δεύτερη πιθανή λύση (αυτή του min σε όλο τον πίνακα) και αποφασίσαμε να θεωρήσουμε και τις δύο λύσεις ορθές (λόγω ασάφειας στην εκφώνηση), αν στο μεταξύ δεν έρθει κάποια επίσημη διευκρίνηση για το τι ακριβώς πρέπει να κάνουμε. Περιμένω απόψεις και άλλων συναδέλφων από άλλα βαθμολογικά, για το τι αποφάσισαν να κάνουν... Επίσης, αν ήρθε κάποια επίσημη διευκρίνηση σε αυτούς για το πως θα αντιμετωπίσουν το Δ5. Καλό τριήμερο και καλές βουτιές 8)

απίστευτη ταχύτητα στην απάντηση :) μάλλον σύμπτωση...

paralias

Όντως σύμπτωση... ;)

paralias

Διευκρίνιση και όχι διευκρίνηση sorry  ::)

ipoulis

Παράθεση από: paralias στις 02 Ιουν 2012, 02:33:36 ΜΜ
Διευκρίνιση και όχι διευκρίνηση sorry  ::)
Άσε εγω το γράφω πάντα διευκρΥνιση. Ευτυχώς εδώ δεν υπάρχει παρερμηνεία στον τρόπο γραφής :-)
Μπαμπινιώτης Γαρ

PE19

Παράθεση από: thrace στις 02 Ιουν 2012, 12:43:10 ΠΜ
Κουμπάρε, αν βρεις αθροίσματα στηλών τότε ...θα καίει πολύ ήλιος!
σε βρίσκω πανέξυπνο...! στις θερμοκρασίες  το ΄πιασες αμέσως το νόημα! στην παραγωγή όμως;

..πως πρέπει να κατανοήσουν και να αναλύσουν ένα θέμα οι μαθητές; "ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΡΡΙΨΗΣ ΤΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ;.... οταν υπάρχει ελλιπης διατύπωση..."
Τι εννοώ; αφού δεν έχει λογική να προσθέσω θερμοκρασίες άρα υπολογίζει τη μικρότερη όλου του πίνακα.
Μήπως είναι καλύτερα για τον θεματοδότη να δώσει διευκρίνιση ότι θέλει τη μικρότερη μέση θεσμοκρασία, ή τη μικρότερη μέση μηνιαία όπως έχει συμβεί στο παρελθόν σε αντίστοιχο θέμα;
η μικρότερη παραγωγή του μήνα γιατί να είναι παραγωγή της εταιρίας και όχι του πελάτη;

επιεδή εσύ και εγώ έχουμε "μπει στο σύστημα" θεωρούμε παραγωγή την συνολική! της εταιρίας και όχι του πελάτη.  Οι μαθητές έχουν ακόμα "καθαρά μυαλά" , άδειους σκληρους δίσκους, ...

P.Tsiotakis

Κατά τη γνώμη μου, υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο ερώτημα Δ που είναι χειρότερο από τις όποιες ασάφειες και πρέπει να καταγραφεί.
Η διαδικασία στο Δ4 που πρέπει να ταξινομεί και να τυπώνει (εγώ έτσι το αντιλήφθηκα από την πρώτη ανάγνωση), επιτελεί 2 λειτουργίες!!

Δεν είναι καλή πρακτική αυτό, καθώς και η θεωρία του βιβλίου και ο τρόπος διδασκαλίας του μαθήματος θέλει τα υποπρογράμματα να επιτελούν ένα ρόλο-λειτουργία.

Το τονίζω: δεν είναι λάθος, αλλά είναι κακή πρακτική...

tiftikidis

Εχουμε από άλλα Βαθμολογικά πληροφορία για το αν λάβουν και τις δύο λύσεις σωστές στο Δ5 ?

Σπύρος Δουκάκης

Σε δύο βαθμολογικά της Αττικής στην περίπτωση των ΦΑ, έχουν ήδη θεωρηθεί σωστές και οι δύο λύσεις στο Δ5...

tiftikidis


ΠαράθεσηΣε δύο βαθμολογικά της Αττικής στην περίπτωση των ΦΑ, έχουν ήδη θεωρηθεί σωστές και οι δύο λύσεις στο Δ5...

Θα υπάρχει ενιαία αντιμετώπιση σε όλα τα βαθμολογικά ή το καθε ένα θα ακολουθήσει την δικιά του γνώμη .... ?????



th

Δυστυχώς φίλε μου αυτό που είναι τραγικό όλα αυτά τα χρόνια είναι ότι δεν υπάρχει ενιαία γραμμή από την ΚΕΕ ή από όλα τα βαθμολογικά κέντρα ώστε να υπάρχει απλά δικαιοσύνη! Διάφορα κοντινά βαθμολογικά 'χαζοσυννενοούνται' μεταξύ τους τηλεφωνικά ώστε να υπάρχει μια αντιστοιχία αλλά αυτό δε λέει κάτι. Οι κύριοι της ΚΕΕ δεν φτάνει που δυσκολεύουν τα παιδιά με τις ασάφειές τους μετά ουσιαστικά πετάνε το μπαλάκι στο κάθε βαθμολογικό κέντρο και τρέχουμε  εμείς να βγάλουμε άκρη με τις διαφορετικές λύσεις αλλά και με την εσωτερική βαθμοδότηση των θεμάτων. Είναι απαράδεκτο κατ εμέ αυτό που συμβαίνει όπου σε κάθε βαθμολογικό ανά την Ελλάδα 'αυτενεργούμε' βάζοντας σε διάφορα θέματα τις μονάδες κατά πως θεωρούμε λογικό. Εκεί θα έπρεπε να υπάρχει κοινή γραμμή σε όλους. Στο βαθμολογικό που πήγα εγώ για το Δ5 υπήρχαν δύο απόψεις: η μία να τα πάρουμε σωστά και τα δύο και η άλλη να κόβουμε 1 μονάδα αν κάποιος βρίσκει min από όλο τον πίνακα. θα το ξαναδούμε την Τρίτη αφού δούμε και τί κάνουν και οι άλλοι ή αν έρθει κάποια οδηγία. Πάντως διαφωνίες υπάρχουν και για διάφορα άλλα θέματα τα οποία δεν μπορώ να αναλύσω τώρα αλλά σηκώνουν συζήτηση. Όσον αφορά το υποπρόγραμμα θεωρήσαμε και μεις όλες τις εναλλακτικές σωστές (ταξινόμηση εκτός-εκτύπωση εντός και το αντίθετο). Το θέμα είναι θα θεωρήσουν τα ίδια και όλοι οι άλλοι συνάδελφοι ανά την επικράτεια (δεν κατηγορώ κανένα προς αποφυγή παρεξηγήσεων) ή θα έχουμε διαφορετικά μέτρα και διαφορετικά σταθμά; 

Δημήτρης Γκίνης

Στο βαθμολογικό στο οποίο ανήκω,  στην εξέταση των ΦΑ θεωρήθηκαν σωστές και οι 2 λύσεις (και καλά έκαναν κατά την γνώμη μου) στην δε σημερινή ενημέρωση οι περισσότεροι είχαν την άποψη να διατηρήσουμε την γραμμή που επιλέχθηκε στην εξέταση των ΦΑ μιας και διαφορετικά θα χρησιμοποιούσαμε 2 μέτρα και 2 σταθμά.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Κατά την ενημέρωση βαθμολογητών που πραγματοποιήθηκε σήμερα, κατασταλάξαμε στα εξής:
α) Να στέιλουμε μία ερώτηση στην ΚΕΕ για το θέμα Δ5.

β) Αν δέν λάβουμε κάποια απάντηση ( το πιθανότερο λέω εγώ) να δεχτούμε και τις δύο λύσεις εξίσου σωστές.

evry

Γιώργο για το συγκεκριμένο θέμα και εμείς αποφασίσαμε να το δεχτούμε σωστά, παρόλο που κάποιοι πιστεύουμε ότι η διατύπωση αυτή είναι σαφής.
Το επιχείρημα είναι ότι η διευκρίνηση "ετήσια" μάλλον μπέρδεψε πολλά παιδιά γιατί σκέφτηκαν "γιατί εκεί έτσι και εδώ ...αλλιώς"
Οπότε δεχόμαστε και τα δύο, και από ότι βλέπω αυτό θα συμβεί και στα περισσότερα βαθμολογικά

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 02 Ιουν 2012, 11:57:45 ΜΜ
Κατά την ενημέρωση βαθμολογητών που πραγματοποιήθηκε σήμερα, κατασταλάξαμε στα εξής:
α) Να στέιλουμε μία ερώτηση στην ΚΕΕ για το θέμα Δ5.

β) Αν δέν λάβουμε κάποια απάντηση ( το πιθανότερο λέω εγώ) να δεχτούμε και τις δύο λύσεις εξίσου σωστές.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Καρκαμάνης Γεώργιος

Και ένα άλλο σημείο που με προβλημάτισε είναι και το θέμα Δ4 στο οποίο όλοι ( ή οι περισσότεροι) καταλαβαίνουμε ότι πρέπει μέσα στη διαδικασία να γίνει ταξινόμηση και εμφάνιση των πινάκων.

Τι γίνεται στην περίπτωση κατά την οποια ένας μαθητής ταξινομεί τον πίνακα στο κυρίος πρόγραμμα, περνάει τον πίνακα ταξινομημένο στη διαδικασία και τον εμφανίζει μέσα σε αυτήν;

Μήπως και εδώ υπάρχει μια και όχι τόσο σαφή διατύπωση στο ερώτημα καθώς ζητάει να εμφανίζονται τα ετήσια έσοδα κάθε πελάτη κατά φθίνουσα σειρά;