γινετε να πουμε για I απο 3 μεχρι 6 με βημα 0.15? η ασκηση ελεγε να διαβαζει το ποσοστο τηλεθεασης ενος ραδιοφωνικου σταθμου καθε τεταρτο απο τις 3 μεχρι τις 6 και αυτη η επαναληψη μου φανηκε λογικη αλλα ο καθηγητης μου ειπε οτι δεν γινετε.
Για τον καθηγητή σου :
έστω ότι κατάλαβε ότι γίνεται !!!!!
I απο 3 μεχρι 6 με βημα 0.15
Το 0.15 είναι το ΕΝΑ τέταρτο (τα 15 min) !!!!!!
οχι ενα τεταρτο. ειναι καθε τεταρτο... 3, 3.15 , 3.30 .....
σίγουρα επιτρέπεται (σελίδα 44 βιβλίου μαθητή), μόνο που κάνεις πολλές επαναλήψεις απο το 3 μέχρι το 4 υπάρχουν 6 * 0,15 και περισσεύει και κάτι, όμοια για τα επόμενα
ήθελες 4 επαναλήψεις!!!!
ΕΝΑ ΤΕΤΑΡΤΟ=15λ =15/60ω=0.25ω . Άρα β=0.25
Παράθεση από: zwoula στις 19 Μαρ 2010, 08:55:59 ΜΜ
γινετε να πουμε για I απο 3 μεχρι 6 με βημα 0.15? η ασκηση ελεγε να διαβαζει το ποσοστο τηλεθεασης ενος ραδιοφωνικου σταθμου καθε τεταρτο απο τις 3 μεχρι τις 6 και αυτη η επαναληψη μου φανηκε λογικη αλλα ο καθηγητης μου ειπε οτι δεν γινετε.
Δεν ανέφερες την αιτιολογία του καθηγητή σου που απέρριψε την λύση που πρότεινες.
Θεωρεί ότι είναι λανθασμένη η χρησιμοποιήσει βήματος με πραγματική τιμή;
Αν είναι αυτό τότε την απάντηση την έδωσε ο κ Τσιωτάκης Παναγιώτης
Θεωρεί ότι έχεις κάνει ένα λογικό λάθος μπερδεύοντας το βήμα διότι δεν αντιπροσωπεύει τα 15 λεπτά;
Αν ναι, τότε την απάντηση την έχεις στο τελευταίο μήνυμα
μου ειπε οτι δεν μπορει να παιρνει πραγματικες τιμες. οι τιμες που θα παρει το I δε θα ειναι 3, 3.15, 3.30, 3.45, 4, 4.15....... 6 ? ενω με το 0,25 θα ειναι 3, 3.25, 3.50.... !!! μαθηματικα καταλαβαινω το 15/60 αλλα στον προγραμματιστικα δεν το καταλαβαινω....
Αυτό που μάλλον θέλει να πει ο άνθρωπος είναι ότι επειδή χρησιμοποιούμε το δεκαδικό σύστημα, τα 2 ψηφιά μετά την υποδιαστολή σημαίνουν εκατοστά και όχι εξηκοστά που σημαίνουν τα λεπτά ως υποδιαιρέσεις της ώρας.
Δηλαδή το 3.15 σημαίνει 3 και 15 εκατοστά. Αν όμως μιλάμε για ώρα, το 3:15 σημαίνει 3 ώρες και 15 λεπτά (δηλαδή 15 εξηκοστά της ώρας). Για να γράψεις το 3:15 σε δεκαδική γραφή πρέπει να το γράψεις 3.25
Η βασική ιδέα είναι να πας μέσω κλάσματος για να φάνει η άξια. Έχεις 15/60 η 1/4.
Για να έχεις κλάσμα ίδιας άξιας, με παρονομαστή 100, πόσο πρέπει να είναι ο αριθμητής; 25
Είναι θέμα μονάδων μέτρησης.
Φυσικά τα πάντα γίνονται αρκεί να καταλαβαίνεις κάθε στιγμή τι ακριβώς κάνεις.
Παράθεση από: zwoula στις 20 Μαρ 2010, 05:28:17 ΜΜ
μου ειπε οτι δεν μπορει να παιρνει πραγματικες τιμες. οι τιμες που θα παρει το I δε θα ειναι 3, 3.15, 3.30, 3.45, 4, 4.15....... 6 ? ενω με το 0,25 θα ειναι 3, 3.25, 3.50.... !!! μαθηματικα καταλαβαινω το 15/60 αλλα στον προγραμματιστικα δεν το καταλαβαινω....
Ή αλλιώς έστω ότι το Ι παίρνει όντως πραγματικές τιμές: οι τιμές που θα πάρει με βήμα 0.15 είναι 3, 3.15, 3.30, 3.45,
3.60, 3.75, 3.90, 4.05 κ.ο.κ.
μαθηματικά 15/60=1/4=25/100 άρα βήμα 0.25 αν θέλεις τέταρτα.
Αν το Ι πρέπει να είναι ακέραιος, άλλη λύση βέβαια
Μια απλή και διαισθητική προσέγγιση είναι να αλλάξεις μονάδα μέτρησης. Να μετράς τα χρόνο σε λεπτά από τις 12. Ώρα 3 είναι 180 λεπτά από τις 12 και ώρα 6 είναι 360 λεπτά. Άρα
Για λεπτά από 180 μέχρι 360 με_βημα 15
Αν κάποια χρονικοί στιγμή θέλεις να δεις τι ώρα είναι απλά παίζεις με div και mod.
Η μετατροπή στη μικρότερη μονάδα είναι κλασσική προσέγγιση όταν παίζεις με το χρόνο αλλά και γενικότερα με συμμιγείς αριθμούς (μεικτές μονάδες).
αν θελω ομως : για i απο 3 μεχρι 6 με βημα 0.25 , διαβασε α[ι] ,τελος_επαναληψης ? γινεται ?
Δεν γίνεται αφού οι δείκτες των πινάκων (το i στην περίπτωσή μας) πρέπει να παίρνουν ακέραιες τιμές!
... επειδή είναι δείκτης του πίνακα και όχι επειδή είναι μετρητής της Για !
αρα θα πω για ι απο 1 μεχρι 12 ? αφου ειναι 12 τεταρτα?
σωστό.
12 ή 13; :o
Πολύ θα μου άρεσε να δώ πως όρισε την ώρα να είναι τρείς?
3, 15 μήπως , 180 που είπε ο Παναγιώτης είναι κάποιο απο αυτά 3 η ώρα?
Τελικά μήπως ήθελε για τρείς ώρες?
Επίσης σε μια δομή ΓΙΑ i ΑΠΟ ...που χρησιμοποιείται για την επεξεργασία ενός πίνακα γιατί σώνει και καλά να χρησιμοποιούεμα το i για τον καθορισμό της θέσης ενός κελιού δεν μπορουμε να χρησιμοποιήσουμε άλλη διαφορετική μεταβλητή?
Εγώ δεν κατάλαβα για πίνακα. Δώσε όλη την εκφώνηση να προτείνουμε σκέψεις. Μπορεί να μη θέλει πίνακα. Αν θέλει, μπορείς να βάλεις μετρητή τετάρτων. Δώσε την εκφώνηση να μιλήσουμε πιο συγκεκριμένα
Σωστά, το ότι πρέπει να μπουν σε πίνακα το έχεις πει εσύ.
Η εκφώνηση τι λέει ?
(Νίκο, πρέπει να διαβάσουμε το ποσοστό τηλεθέασης σε κάθε τέταρτο της ώρας από 3 μέχρι 6. - Το 1ο τέταρτο ολοκληρώνεται στις 3:15, δηλαδή το πρώτο διάβασμα θα το κάνουμε στις 3:15, άρα είναι 12 "διαβάσματα" )
... χμ... Σχετικό είναι! Εγώ θα ήθελα να ξέρω την τηλεθέαση με το που αρχίζει η εκπομπή, για να φτιάξω και το αντίστοιχο γραφημα... :)
Μας ενδιαφέρει η τηλεθέαση στις συγκεκριμένες ώρες ή απλώς για περίοδο τριών ωρών;
Παράθεση από: zwoula στις 19 Μαρ 2010, 08:55:59 ΜΜ
γινετε να πουμε για I απο 3 μεχρι 6 με βημα 0.15? η ασκηση ελεγε να διαβαζει το ποσοστο τηλεθεασης ενος ραδιοφωνικου σταθμου καθε τεταρτο απο τις 3 μεχρι τις 6 και αυτη η επαναληψη μου φανηκε λογικη αλλα ο καθηγητης μου ειπε οτι δεν γινετε.
Επιτρέπεται, απλά η δήλωση της μεταβλητής για το βρόγχο "Για από μέχρι" πρέπει να είναι δεκαδική.
λοιπον,η εκφωνηση ειναι: να γραφει αλγοριθμος που α.να διαβαζει τα ονοματα 5 μεσημεριανων εκπομπων που μεταδιδονται 3μ.μ. με 6μ.μ. ! β.για καθεμια απο τις 5 εκπομπες να διαβαζει τα ποσοστα τηλεθεασης τους ανα τεταρτο της ωρας. γ.να εντοπιζει ποια απο τις 5 εκπομπες ηταν πρωτη σε τηλεθεαση το καθε τεταρτο. δ.να εμφανιζει το ονομα της εκπομπης που ηταν πρωτη τα περισσοτερα τεταρτα. ε.να ελεγχει αν η παραπανω εκπομπη ειχε και το μεγαλυτερο μεσο ποσοστο στ. να πληκτρολογει ο χρηστης το ονομα μιας εκπομπης και εμφανιζει ποια τεταρτα ξεπερασε τον μεσο ορο της,αν η εκπομπη δεν υπαρχει να εμφανιζει καταλληλο μηνυμα.
οντως πρεπει να λυνετε και χωρις τη χρηση πινακα...
Παράθεση από: zwoula στις 23 Απρ 2010, 12:05:17 ΠΜ
οντως πρεπει να λυνετε και χωρις τη χρηση πινακα...
?
Δεν θα το έλεγα! Π.χ. το τελευταίο ερώτημα είναι χαρακτηριστική περίπτωση που ξεκινάει με σειριακή αναζήτηση.... Δεν θα έχεις πίνακα;
Ωραία άσκηση Ζωή... Πολύ ενδιαφέρουσα...
όντως είναι ωραία άσκηση. πόσες επαναλήψεις θα παίρνατε όμως; 12 ή 13; εγώ νομίζω πως 12 θα ήταν το σωστό, καθώς μετράμε τηλεθεάσεις στα διαστήματα 3:00-3:15, 3:15-3:30... 5:45-6:00
γιατί αν γράψουμε: για i απο 3 μεχρι 6 με βημα 0.25 ή : Για λεπτά από 180 μέχρι 360 με_βημα 15 , κάνουμε 13 επαναλήψεις
'για i απο 3 μεχρι 6 με βημα 0.25' αν χρησιμοποιησουμε πινακα αυτο δεν γινετε ειπαμε. εγω την ελυσα με πινακα! ο καθηγητης μου αν θυμαμαι καλα,χωρις!! θα τον ξαναρωτησω.
αυτη ηταν μια απο τις αγαπημενες μου! εχω ξεχωρισει αλλες 7-8. μια απ'αυτες ηταν κ αλγοριθμος για το πως λειτουργει το atm!
Παράθεση από: zwoula στις 24 Απρ 2010, 12:01:23 ΠΜ
'για i απο 3 μεχρι 6 με βημα 0.25' αν χρησιμοποιησουμε πινακα αυτο δεν γινετε ειπαμε. εγω την ελυσα με πινακα! ο καθηγητης μου αν θυμαμαι καλα,χωρις!! θα τον ξαναρωτησω.
ασχετα με το αν χρησιμοποιήσουμε πίνακα ή οχι (που μάλλον χρειάζεται) το θέμα είναι πόσες επαναλήψεις θα κάνεις. γιατί και το 'για i απο 3 μεχρι 6 με βημα 0.25' θα μπορούσες να το πεις, απλά το i σε αυτή τη περίπτωση δεν σου συμβολίζει θέση πίνακα (είναι ένας μετρητής για τις επαναλήψεις).
Παράθεση από: zwoula στις 24 Απρ 2010, 12:03:14 ΠΜ
αυτη ηταν μια απο τις αγαπημενες μου! εχω ξεχωρισει αλλες 7-8. μια απ'αυτες ηταν κ αλγοριθμος για το πως λειτουργει το atm!
@zwoula αν δεν σου κάνει κόπο θα ήθελα να ακούσω ποιες άλλες κατηγορίες ασκήσεων (ενδεικτικά) ξεχωρίζουν μαθητές όπως εσύ :-). Τις ξεχωρίζεις για την αλγοριθμική δυσκολία, για το περιεχόμενο για την πρωτοτυπία?
σου ευχομαι καλή επιτυχία στις εξετάσεις!
Μια (καινούργια) καθηγήτρια
οι ευκολες ασκησεις δεν μου προκαλουν ιδιαιτερο ενδιαφερον.προτιμω τις ασκησεις που εχουν ευκολα πρωτα ερωτηματα και στη συνεχεια 'δυσκολευουν'.δηλαδη αυτες που απαιτουν το 100 τις 100 της σκεψης μου και του εαυτου μου. ισως ενας μαθητης που κανει το μαθημα απο υποχρεωση να τις χαρακτηριζει δυσκολες.εμενα ομως που μ'αρεσει το μαθημα θα τις χαρακτηριζα ενδιαφερουσες και οτι οξυνουν το μυαλο μου!!! παντως μια ακηση πρεπει να ειναι ετσι δομημενη ωστε να εξεταζει ποιος γνωριζει εστω τα βασικα της υλης,ποιος γνωριζει καλα την υλη και ποιος γνωριζει καλα την υλη και αφιερωνει λιγο χρονο επιπλεον. και στις πανελληνιες νομιζω αυτοι που επιλεγουν τα θεματα αυτο κανουν και μακαρι καποια στιγμη να βρεθω και εγω σ'αυτη τη θεση! :D ευχαριστω πολυυυ!!! και σε σενα καλο κουραγιο,θα το χρειαστεις!! κατα βαθος ολα τα παιδια ενδιαφεροντε,λιγο 'σπρωξιμο' θελουν μονο... ;) ;) ;)