Δημοτικό > Γενικά

Arduino σε παιδια Δημοτικου

<< < (8/8)

markakis:

--- Παράθεση από: evry στις 13 Ιουν 2020, 11:42:38 πμ ---Η σημασία του δασκάλου είναι πολύ σημαντική για τις πρώτες τάξεις. Δεν μπορεί να μπαίνουν μέσα 3-4 διαφορετικοί καθηγητές. Θα πρέπει να κοιτάμε το καλό των παιδιών και να μην σκεφτόμαστε συντεχνιακά.

--- Τέλος παράθεσης ---

Πες τα Χρυσόστομε!

Προσωπικά θεωρώ πολύ πιο σημαντικό παιδιά των τριών πρώτων τάξεων του Δημοτικού (ειδικά Α, Β) να διδάσκονται περισσότερες ώρες άλλα αντικείμενα (Εικαστικά, Μουσική) αντί της Πληροφορικής. Τα μαθήματα αυτά έχουν περισσότερα πράγματα να προσφέρουν, σε αυτή την ηλικία, στην ανάπτυξη του χαρακτήρα τους και στην καλλιέργεια αισθητικής και αντίληψης του κόσμου. Η Πληροφορική μπορεί να διδάσκεται στις Δ, Ε, ΣΤ ως δίωρο μάθημα, διατηρώντας το εξάωρο του αντικειμένου στο Δημοτικό.

Δεν θα ξεχάσω την πρώτη χρονιά που δίδαξα σε Δημοτικό, πίσω στο 2011 σε ΕΑΕΠ χωριού του Ηρακλείου, όταν τα πρωτάκια χρειαζόταν 2 μήνες για να μάθουν να χρησιμοποιούν το ποντίκι μια που δεν είχαν ξαναχρησιμοποιήσει υπολογιστή στη ζωή τους και δεν είχαν αναπτύξει ακόμα τη λεπτή κινητικότητα.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση