Δημοτικό > Γενικά

Υλικό για Νέες Τεχνολογίες - Τ.Π.Ε. στο Ολοήμερο Δημοτικό

<< < (2/20) > >>

tom:

--- Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 20 Μαρ 2010, 05:06:13 μμ ---Έχω χρησιμοποιήσει το:

Tux of Math Command:
http://www.geekcomix.com/dm/tuxmath/

--- Τέλος παράθεσης ---
Πολύ ενδιαφέρον για ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, αλλά μόνο για Α' και Β' Δημοτικού είναι και το tuxpaint:

http://www.tuxpaint.org/

gpapargi:
Τι να σου βρε Denix. Είναι και ο δικός μου στο δημοτικό (πρώτη) και με ενδιαφέρει το θέμα. Αλλά είδα τη σελίδα και ψιλοαγχώθηκα. Εκεί στην πρόσθεση τα έχει χωρίσει όλα σε κατηγορίες. Τα πάντα τυποποιημένα. Πρόσθεση διψήφιων με και χωρίς κρατούμενο. Πρόσθεση διψήφιων   χωρίς κρατούμενο. Με αποτέλεσμα κάτω από 50, με αποτέλεσμα πάνω από 50, πάνω από 100, μετά τριψήφιοι με και χωρίς κρατούμενο… Τι είναι όλα αυτά;;;!!!
Δεν είναι μια η πρόσθεση;

Δηλαδή νομίζω ότι το πάμε πολύ στραβά το πράγμα με την τόση πολύ κατηγοριοποίηση ειδικά σε τόσο μικρή ηλικία. Όχι μόνο Αινστάιν δεν φτιάχνουμε αλλά ακριβώς το αντίθετο…  ρομποτάκια.

Αυτό που με ενδιαφέρει εμένα είναι αν είναι δυνατόν να κατανοήσει τον αλγόριθμο της πρόσθεσης. Δηλαδή αν γίνεται να κατανοήσει την αξία των ψηφίων… έτσι ώστε να καταλάβει ότι αν το άθροισμα 2 ψηφίων ίδιας αξίας είναι πάνω από 10, τότε επειδή δεν γίνεται το μπουν και τα 2 ψηφία στη θέση του ενός, το ψηφίο μεγαλύτερης αξίας θα πάει πλέον στην μεγαλύτερη αξία.

Με απλά λόγια θα με ενδιέφερε αν είναι δυνατόν να κατανοήσει το παιδί πως γεννιέται το κρατούμενο και για πιο λόγο μεταφέρεται στην αμέσως μεγαλύτερη τάξη ψηφίων.

Πχ στην αφαίρεση 25 -18 αυτοσχεδίασα προκειμένου να εξηγήσω στο μικρό. Στις μονάδες αφού το 8 δεν αφαιρείται από το 5 δανείστηκα μια δεκάδα από το 2. Έτσι αφαίρεσα το 8 από το 15 και έμεινε στις δεκάδες του 25 το 1 αντί για το 2. Μπορεί να άλλαξα τον αλγόριθμο αλλά ο μικρός κατάλαβε το σκεπτικό. Για να είμαι ειλικρινής δεν τα έχουν κάνει στο σχολείο, οπότε είχα χρόνο να παίξω μπάλα όπως θέλω. Όταν θα έρθει η ώρα να τα κάνουν στο σχολείο ελπίζω πως θα έχει κάποια κατανόηση και τότε ΟΚ θα κωδικοποιήσει και την εκτέλεση που θα του δείξουν εκεί.

Δηλαδή νομίζω ότι το πραγματικό ζητούμενο δεν είναι να μάθουμε τα παιδιά απλή τυφλή εκτέλεση αλγορίθμου σε όλες τις πιθανές περιπτώσεις. Το ζητούμενο είναι αν γίνεται να δώσουμε στα παιδιά να καταλάβουν ποια είναι η βασική ιδέα που κρύβεται από πίσω και πως περίπου σκέφτηκε αυτός που κατασκεύασε τον αλγόριθμο. Δεν είναι εύκολο αλλά νομίζω ότι αυτή πρέπει να είναι η κατεύθυνση. Αυτό τον εισάγει στην πραγματική μαθηματική σκέψη. Ένα  δάσκαλο που το βλέπει έτσι θα χαρακτήριζα ψαγμένο.

dora:
www.e-selides.gr
Αν καταφέρετε να εγκρίνουν την εγγραφή σας,.............. θα με θυμηθείτε. (–είναι δωρεάν-)

Δεν έχω λόγια για αυτό το site. Σας το λέει μια  «ΨΑΓΜΕΝΗ» μαμά, με παιδιά Β & Γ Δημοτικού.
 
ΕΧΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ

dim:
http://www.grafoulis.gr/
Καταπληκτική δουλειά γιια όλες τις τάξεις για όλα τα μαθήματα.

Loukritia:
Για πιο μικρές ηλικίες και κυρίως για ζωγραφική, έχω να προτείνω το http://www.paidika.gr με πολύ υλικό σε ζωγραφιές αγαπημένες για τα παιδιά, καθώς και χειροτεχνίες, μάσκες κλπ. και τραγουδάκια για παιδιά. Επίσης το κυπριακό http://www.prasinipriza.com

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση