ΘΕΜΑΤΑ 2008

Ξεκίνησε από Σιδηρόπουλος Δ., 31 Μαΐου 2008, 10:28:00 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Σιδηρόπουλος Δ.

Τα θέματα από την σελίδα υοθ ΥΠΕΠΘ
Σιδηρόπουλος Δημήτρης (ΠΕ 19)
Διδάκτορας Πανεπιστημίου Μακεδονίας

clevercitizen

Καλά έγραψα.... Αν εξαιρέσουμε θεωρία το Β1, τα άλλα όλα καλά ....Απλά θεματάκια.... Γνώμη μου...
ΘΕΛΩ
                ΑΛΛΑΓΗ
                ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
                ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

P.Tsiotakis

σου εύχομαι, τα καλύτερα

Κώστας

Καλά αποτελέσματα σε όλους!!!!
Πάντως πιστεύω ότι ήταν σχετικά εύκολα θέματα για τα παιδιά που είχαν προετοιμαστεί καλά!  ;)

nikosx

Εγώ πιστεύω ότι ήταν εύκολα θέματα ακόμα και για αυτούς που δεν είχαν προετοιμαστεί σώστα.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

Σιδηρόπουλος Δ.

Η προσωπική μου εκτίμηση για τις λύσεις.
Σιδηρόπουλος Δημήτρης (ΠΕ 19)
Διδάκτορας Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Jetry

το τρίτο θέμα μπορεί να λυθεί με διαδικασία?

P.Tsiotakis

το διάγραμμα ροής έχει πλάκα  :)

Φιλιά στη Θεσσαλονίκη


Εκτιμώ, οτι μπορεί με διαδικασία αν είναι σωστός ο μηχανισμός...
Δε ζητάει ρητά υποπρόγραμμα η εκφώνηση

Σιδηρόπουλος Δ.

Η αλήθεια είναι το διάγραμμα ροής είναι λίγο πρόχειρο αν αυτό ενοείς συνάδελφε. Σχετικά με το υποπρόγραμμα το θέμα αναφέρει ξεκάθαρα να γίνει κατάλληλο υποπρόγραμμα . Σίγουρα μπορεί να προσεγγιστεί και με διαδικασία και να βγει το σωστό αποτέλεσμα, αλλά τότε μπορεί να πει κάποιος ποιος ο ρόλος της συνάρτησης στον προγραμματισμό και δεν χρησιμοποιούμε για όλα τα υποπρογράμματα διαδικασίες? Άρα θεωρώ ότι σωστότερη απάντηση είναι η συνάρτηση κάτι το οποίο ήταν πολύ εύκολο και έπρπε να το καταλάβει ο μαθητής.
Σιδηρόπουλος Δημήτρης (ΠΕ 19)
Διδάκτορας Πανεπιστημίου Μακεδονίας

P.Tsiotakis

Έχεις απόλυτο δίκιο Δημήτρη, απλά αν κάποιος τελικά υλοποίησε ΣΩΣΤΑ τη διαδικασία, πρέπει να πάρει τις μονάδες, αυτό λέω

Σιδηρόπουλος Δ.

Αυτό είναι ένα άλλο θέμα και σίγουρα θα πρέπει να δοθούν σαφείς οδηγίες στους βαθμολογητές για να μην υπάρχουν διαφορετικές βαθμολογήσεις στα ίδια πράγματα.
Σιδηρόπουλος Δημήτρης (ΠΕ 19)
Διδάκτορας Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Jetry

Ναι σαφώς η συνάρτηση κάνει μπαμ αλλά το θέμα είναι από άποψη βαθμολογίας τι θα κάνουν στους μαθητές που λύσανε το θέμα με διαδικασία... για να δούμε

Σούλας Βασίλης

Σίγουρα πιο εύκολα από πέρισυ.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

ρενα

Εγω συναρτηση χρησιμοποιησα...
αλλα λεει με εισοδο τις δυο παραμετρους.. Η χρεωση ειναι εξοδος...!? ετσι δεν ειναι?! Οποτε γτ οχι διαδικασια?
Σκεφτηκα να το κανω κ με διαδικασια.. αλλα το ειχα κανει ηδη με συναρτηση...
Θελω... να πιασω μηχανολογους μηχανικους...!

Ευαγγελία

#14
Μπορεί κάποιος συνάδελφος να μου διευκρινήσει την ουσία επιβολής αρχικοποιήσης του Πίνακα ΠΛ[16,3] στο θέμα
4γ????????
Αυτό ζητήθηκε ως ανεξάρτητο των όσων υπολοίπων ζητά το ζήτημα????
Έγινε με  σκοπό να δουν συγκεκριμένο τρόπο λύσης στον υπολογοισμό των πληθών ΝΙΚΕΣ, ΗΤΤΕΣ. ΙΣΟΠΑΛΙΕΣ???

Αν κάποιος μαθητής επιλέξει να λύση το θέμα 4γ ως εξής:

Για ι από 1 μέχρι  16
   Για κ από 1 μέχρι 3
   ΠΛ[ι,κ]<--0
   Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης

Για  ι από 1 μέχρι 16
   Πν<--0
   Πη <--0
   Πι <--0
   Για κ από 1 μέχρι 30
   Αν ΑΠ[ι,κ]=’Ν’ τότε
      Πν <-- Πν +1
   Αλλιώς_αν    ΑΠ[ι,κ]=’Η’ τότε
      Πη<-- Πη +1
   Αλλιώς
      Πι<-- Πι +1
   Τέλος_επανάληψης
   ΠΛ[ι,1] <-- Πν
   ΠΛ[ι,2]<-- Πη
   ΠΛ[ι,3]<--Πι
Τέλος_επανάληψης


1.   Η ΑΡΧΙΚΗ ΤΙΜΗ 0 ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΠΛ[16,30] ΤΙ ΟΥΣΙΑ ΕΧΕΙ?????
2.   ΘΕΛΑΝ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ (π.χ ΠΛ[ι,1]ΠΛ¨[ι,1]+1 μέσα στην επανάληψη ) ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΤΟ «ΚΛΕΙΔΩΣΟΥΝ»
3.   Μήπως αυτή η παρατήρηση για μηδενισμό ήταν μια περιττή απαίτηση
4.   Αν πάλι ζητούσαν συγκεκριμένη λύση….το βρίσκω τουλάχιστον …..άκρος περιοριστικό και έξω από την λογική των αλγορίθμων