Τελευταία μηνύματα

#31
Το ΙΕΠ έχει βγάλει πρόσκληση για πτυχιούχους πληροφορικής ώστε να είναι τεχνικοί εμπειρογνώμονες των νέων βιβλίων. 

https://iep.edu.gr/el/mitroo-aksiologiton-didaktikon-vivlion

#32
Linux / Απ: E: Αδυναμία εντοπισμού του...
Τελευταίο μήνυμα από jim_katsar - 02 Ιουλ 2024, 03:57:19 ΜΜ
Δοκίμασα εγκατάσταση των sch-scripts σε UbuntuMate 22.04 τα οποία είναι εγκατεστημένα σε εικονική μηχανή (VirtualBox) και η εγκατάσταση έγινε κανονικά χωρίς κανένα θέμα.
Επιβεβαιώνω τον συνάδελφο falexakos ότι δεν ήταν δυνατή η εγκατάσταση των sch-scripts στα UbuntuMate 24.04
Ας ελπίσουμε ότι θα βρεθεί λύση για την τεχνική στήριξη με τη νέα ακαδημαϊκή χρονιά γιατί δεν μας βλέπω καθόλου καλά.
Χρήματα και λύσεις υπάρχουν μόνο εκεί που υπάρχει σοβαρό συμφέρον (βλέπε Διαδραστικούς). Η τεχνική στήριξη και η λύση των linux δεν φέρνει χρήμα, αντίθετα μάλιστα θα έλεγα χάνεται χρήμα από τις τσέπες κάποιων...
#33
Γ΄ Λυκείου / Απ: ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ
Τελευταίο μήνυμα από ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΕΣΤΟΡΑΣ - 02 Ιουλ 2024, 02:25:31 ΜΜ
Αγαπητοί Συνάδελφοι 

Τα θέματα της Πληροφορικής φέτος ήταν βατά για καλά διαβασμένους και προετοιμασμένους μαθητές.
Μέσα στα πλαίσια της θεματολογίας και των προηγούμενων ετών. Άφθονο υλικό για την προετοιμασία των μαθητών.
Ασκήσεις που έχουν διδαχθεί σίγουρα μία φορά. 

Στα αρνητικά σίγουρα η ύλη διδάσκεται από 4 διαφορετικά εγχειρίδια.
(Στο χέρι όμως και του καθηγητή να οργανώσει την ύλη είτε είναι σε φροντιστήριο είτε σε σχολείο)
Κάτι άλλο επειδή τα τελευταία χρόνια οι ώρες διδασκαλίας έχουν αυξηθεί καλό και θετικό για το μάθημα (7 ώρες την εβδομάδα) το θέμα είναι οι καθηγητές που διδάσκουν στα σχολεία το υπόψη μάθημα πόση βαρύτητα δίνουν και μην αρχίσουμε είναι όλοι προετοιμασμένοι και οργανωμένοι. Δυστυχώς νοοτροπίες όπως ας πάνε να τα μάθουν στα φροντιστήρια, ή η ευθύνη των διδασκόντων να εξηγήσουν στους μαθητές- μαθήτριες ότι η Πληροφορική δεν είναι το πάτημα δύο κουμπιών αλλά απαιτεί την ίδια αντιμετώπιση και σοβαρότητα όπως και στα άλλα μαθήματα.
Περιπτώσεις από την μακρόχρονη εμπειρία μου πολλές (σε φροντιστήρια).
Ευθύνες πολλές και από τις δύο πλευρές. 
Την βαρύτητα όμως την έχουν οι εκπαιδευτικοί που αναλαμβάνουν να διδάξουν ένα τέτοιο μάθημα, στην πλειονότητα τους οι περισσότεροι ή δεν ασχολούνται ή δεν έχουν τις γνώσεις. (υπάρχουν και έχω στην διάθεσή μου πολλές περιπτώσεις).
Η ύλη είναι αυτή που είναι καλώς ή κακώς
Το μάθημα είναι αυτό που είναι 
Τα βοηθήματα και τα δωρεάν και επί [πληρωμή άπειρα και διαθέσιμα.
Η όρεξη πρέπει να υπάρχει από μαθητές που σοβαρά θέλουν να ασχοληθούν με την Πληροφορική - Προγραμματισμό καθώς επίσης και από τους καθηγητές. Το τελευταίο είναι που αποτελεί το βασικό παράγοντα και που τα τελευταία χρόνια τείνει να χαθεί.
Ας αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες μας.

Καλό Καλοκαίρι σε όλους 
Καλή Δύναμη σε όσους ασχοληθούν με την προετοιμασία μαθητών για την νέα χρονιά
#34
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Στατιστικά πανελληνίων εξε...
Τελευταίο μήνυμα από gpapargi - 02 Ιουλ 2024, 10:40:04 ΠΜ
Και γενικά η Χημεία δε χρειάζεται στην πληροφορική. Ένας που θέλει σχολή πληροφορικής, μαθηματικό, ηλεκτρολόγους χρειάζεται πληροφορική και όχι χημεία. Ένας που θέλει υγεία, βιολογία, χημικό θέλει χημεία. Υπάρχουν και κάποιοι λίγοι που θέλουν και τα 2, όπως πχ οι μηχανολόγοι. Πέρα από αυτούς τους λίγους για όλους τους άλλους τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. 
Είχε θέσει κάποτε το ερώτημα στην ΑΔΙΠ ο Λοβερδος και δόθηκαν απαντήσεις, αλλά αυτές δεν ήταν οι αναμενόμενες με βάση τη λογική και τους οδηγούς σπουδών. Πχ το μαθηματικό είχε απαντήσει ότι θέλει οι φοιτητές του να έχουν εξεταστεί και στη Χημεία και στην Πληροφορική. ΑΠό που και ως που και στα 2 αφού η Χημεία δε χρειάζεται στο μαθηματικό; Η απάντηση ήταν ότι το μαθηματικό θέλει να προσελκύσει φοιτητές που ενδιαφέρονται για τη φυσική. ΔΗλαδή ο καθένας λειτουργεί με βάση τα συμφέροντά του.  Εν τω μεταξύ, το φυσικό είτε δεν έχει χημεία είτε το έχει σαν επιλογή 4ου έτους. Είναι οι δεσμοί Π04 που ενώνουν φυσικούς και χημικούς. Γενικώς είναι βρώμικο το παιχνίδι και φάνηκε προ δεκαετίας. 
#35
Linux / Απ: E: Αδυναμία εντοπισμού του...
Τελευταίο μήνυμα από falexakos - 02 Ιουλ 2024, 10:29:04 ΠΜ
Για δοκίμασε τότε (πριν απ' όλα) να κάνεις "με το χέρι"  τις παρακάτω προσθήκες στο αποθετήριο:

sudo -i
wget -q https://ts.sch.gr/repo/sch-scripts/sch-archive-keyring/ -O /tmp/sch-archive-keyring.deb
dpkg -i /tmp/sch-archive-keyring.deb

Και μετά: 
apt-get install --yes --install-recommends sch-scripts
#36
Linux / Απ: E: Αδυναμία εντοπισμού του...
Τελευταίο μήνυμα από fkoutsakas - 02 Ιουλ 2024, 09:39:40 ΠΜ
Παράθεση από: falexakos στις 02 Ιουλ 2024, 08:44:54 ΠΜΦίλιππε, μπας και δοκιμάζεις με Ubuntu εκδόσεως μεταγενέστερης της 22.04 ; Διότι τότε ... δεν.
Επίσης η εγκατάσταση των sch-scripts γίνεται με:
sh -c 'wget ts.sch.gr/repo/sch-scripts -O /tmp/i && sh /tmp/i sch_scripts'

Δες εδώ: https://el.ltsp.org/ltsp/installation/


Φώτη καλημέρα και ευχαριστώ για την απάντηση :-)

Σε 22.04 δοκίμασα χρησιμοποιώντας την παραπάνω εντολή από το λινκ που παρέθεσες...

Ξανά είδα με προσοχή τις οδηγίες μήπως και προσπέρασα κάποιο βήμα κατά την εγκατάσταση αλλά νομίζω ότι τα έκανα όλα προβλεπόμενα...

Το μύνημα "Η εντολή απέτυχε: apt-get install --yes --install-recommends sch-scripts" εμφανίζεται αρκετά μετά την έναρξη της διαδικασίας εγκατάστασης...

Καλή συνέχεια και καλή μας τύχη  :-\


#37
Linux / Απ: E: Αδυναμία εντοπισμού του...
Τελευταίο μήνυμα από falexakos - 02 Ιουλ 2024, 08:44:54 ΠΜ
Φίλιππε, μπας και δοκιμάζεις με Ubuntu εκδόσεως μεταγενέστερης της 22.04 ; Διότι τότε ... δεν.
Επίσης η εγκατάσταση των sch-scripts γίνεται με:
sh -c 'wget ts.sch.gr/repo/sch-scripts -O /tmp/i && sh /tmp/i sch_scripts'

Δες εδώ: https://el.ltsp.org/ltsp/installation/

#38
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Στατιστικά πανελληνίων εξε...
Τελευταίο μήνυμα από petrosp13 - 01 Ιουλ 2024, 10:22:10 ΜΜ
Μια κυβέρνηση σε κάθετη πτώση δημοτικότητας και με τόσα καθημερινά προβλήματα, δεν θα αυξήσει τα εξεταζόμενα μαθήματα...
#39
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Στατιστικά πανελληνίων εξε...
Τελευταίο μήνυμα από ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ - 01 Ιουλ 2024, 07:03:29 ΜΜ
Προσωπικά πιστεύω (αν και ειναι μεγάλη συζήτηση το σύστημα εισαγωγής...) ότι ΙΣΩΣ, να μην ήταν κακή ιδέα μια αλλαγή στο σύστημα, με 5 μαθήματα. πχ για την θετική κατεύθυνση.
Έκθεση, Μαθηματικά, φυσική, + μια επιλογή 2 απο 3 απο τα Πληροφορικη, Χημεία και Βιολογία ανάλογα με την κατευθυνση ή τις σχολές, δλδ είτε Χημεία-Πληροφορική, είτε Χημεία-Βιολογία, ή Πληροφορική-Βιολογια
και ανάλογες επιλογες με 3+2 μαθήματα στις άλλες κατευθύνσεις.
#40
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Στατιστικά πανελληνίων εξε...
Τελευταίο μήνυμα από gpapargi - 01 Ιουλ 2024, 05:59:25 ΜΜ
Απολύτως σωστά τα όσα λες φίλε Δημήτρη (ας μιλάμε στον ενικό), αλλά ειλικρινά οι αποφάσεις δε λαμβάνονται με βάση το τι είναι σωστό και τι λάθος, αλλά το τι θέλουν οι ισχυροί. Ο κλάδος Π04 είναι πολύ πιο ισχυρός από τον δικό μας και επέβαλε όποιος θέλει να έχει πρόσβαση σε όλες τις σχολές πληροφορικής να εξετάζεται πανελλαδικά στη χημεία.

Δε νομίζω ότι λειτουργεί μια προσέγγιση στον υπουργό της μορφής "η αλγοριθμική είναι αναγκαία", αλλά μια προσέγγιση της μορφής "Ξέρεις ότι το σωστό είναι αυτό μια που είσαι πληροφορικός... και μπορείς επίσης να καταλάβεις για ποιο λόγο  εφαρμόζεται το λάθος. Σκοπεύεις να κάνεις κάτι για να το αλλάξεις;"