Τελευταία μηνύματα

#11
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Επαναληπτικές εξετάσεις - ...
Τελευταίο μήνυμα από NIKOS_KALYVAS - 11 Σεπ 2024, 08:03:38 ΜΜ
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

https://drive.google.com/file/d/1zGZ8murAVW98pBBOt9rhAqLTGSxRqC7X/view?usp=sharing

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!
#12
Εξετάσεις 2023-2024 / Απ: Επαναληπτικές εξετάσεις - ...
Τελευταίο μήνυμα από nikolasmer - 11 Σεπ 2024, 07:38:49 ΜΜ
Σχολιασμός Θεμάτων

Θέμα Α:  Βατό χωρίς ασάφειες. Τα παιδιά δε θα πρέπει να δυσκολευτούν. Η θεωρία χιλιοειπωμένη. (25 Μονάδες)
 
Θέμα Β:  Βατό χωρίς ασάφειες. Τα παιδιά δε θα πρέπει να δυσκολευτούν. Το Β2 έχει ξαναπέσει πάλι σε επαναληπτικές εξετάσεις.  (25 Μονάδες)
 
Θέμα Γ:  Μεγάλο σε έκταση θέμα και κουραστικό, ενώ θα μπορούσε να «μαζευτεί» με ένα καλύτερο  και πιο δυναμικό στην υλοποίηση υποπρόγραμμα (πχ διαδικασία που τροποποιεί τις ποσότητες). Δεν υπάρχουν σημεία παγίδες για έναν διαβασμένο μαθητή, ενώ τα ερωτήματα είναι από αυτά που πέφτουν κάθε χρόνο.  Προσοχή χρειάζονται τα ερωτήματα Γ3 β και  Γ4 που μπορεί να στοιχίσουν κάποιες μονάδες. (25 Μονάδες)
 
Θέμα Δ: Επιτέλους μια άσκηση Ουράς για να έχουμε ένα μπούσουλα της εκφώνησης  στις απολυτήριες εξετάσεις που έρχονται. Είναι ένα θέμα που έχει αναλυθεί στα περισσότερα βοηθήματα που κυκλοφορούν και  υπάρχουν παρόμοια θέματα και στο σχολικό βιβλίο.  Μια άσκηση by the book που αφήνει ίσως υποσχέσεις για επόμενα θέματα στις πανελλαδικές Στοίβας-Ουράς.  Οι μαθητές που έχουν λύσεις αρκετές παρόμοιες ασκήσεις δεν θα αντιμετωπίσουν προβλήματα. (25 Μονάδες)

#13
Εξετάσεις 2023-2024 / Επαναληπτικές εξετάσεις - εξετ...
Τελευταίο μήνυμα από nikolasmer - 11 Σεπ 2024, 07:27:11 ΜΜ
Τα θέματα και οι ενδεικτικές λύσεις :)
Καλά αποτελέσματα σε όλα τα παιδιά.
#14
Γενικά / Απ: Νέο ψηφιακό βιβλίο πληροφο...
Τελευταίο μήνυμα από tony - 11 Σεπ 2024, 02:43:58 ΜΜ
Επειδη δεν εχουν στειλει ακομα το email, δεν μας στελνετε το link ωστε να τα κατεβασουμε;
#15
Linux / Απ: Τέλος υποστήριξης Ubuntu/L...
Τελευταίο μήνυμα από markakis - 10 Σεπ 2024, 10:23:06 ΜΜ
Η φασόν απάντηση που λαμβάνουμε θεωρώ ότι αποτελεί εμπαιγμό καθώς εδώ και σχεδόν δύο χρόνια το Ι.Τ.Υ.Ε «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» δεν έχει βρει λύση και υποστήριξη δεν υπάρχει.

Δικαίως αγανακτούμε. Και εγώ δεν κρατήθηκα και απάντησα στο μήνυμά τους, πάντα με κοινοποίηση στην γραμματεία του Υπουργείου Παιδείας. Ο λόγος είναι ότι ουσιαστικά το Υπουργείο είναι εκείνο που πρέπει να βρει λύση και όχι κατ' ανάγκη το Ι.Τ.Υ.Ε «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ».
#16
Γενικά / Απ: Νέο ψηφιακό βιβλίο πληροφο...
Τελευταίο μήνυμα από evry - 10 Σεπ 2024, 09:40:06 ΜΜ
Κοίτα το email του σχολείου αύριο  ;)
#17
Γενικά / Απ: Και το ΔΕΤ στη θετική!!
Τελευταίο μήνυμα από gpapargi - 09 Σεπ 2024, 11:05:15 ΜΜ
Εξαρτάται από το πιο είναι το ζητούμενο. Αν το ζητούμενο είναι το να έχουμε πολλούς μαθητές (έστω και αν πάνε για σχολές άσχετες με την πληροφορική πχ οικονομικά, δοίκηση, marketing) τότε η κατάσταση είναι καλή. Αν το ζητούμενο είναι το να έχουμε τους μαθητές που πανε για σχολές πληροφορικής, τα γνήσια θετικά μυαλά και γενικά τους καλούς, τότε η κατάσταση δεν πάει καλά. Εμένα με ενδιαφέρει το δεύτερο, δηλαδή το επιστημονικό κομμάτι. 
#18
Linux / Απ: Τέλος υποστήριξης Ubuntu/L...
Τελευταίο μήνυμα από jim_katsar - 09 Σεπ 2024, 10:29:16 ΜΜ
Καλησπέρα ομάδα, καλησπέρα Δημήτρη (συνονόματε)
Η δική μου απάντηση ήταν αρκετά σκληρή, δεν μπόρεσα να κρατηθώ.
Επί της ουσίας τα ίδια απαντήσαμε αλλά δυστυχώς με πιο σκληρή γλώσσα εγώ.
Ανέφερα (και θα το κάνω) ότι τον επόμενο μήνα θα τους ξανά ενοχλήσω να μου πουν αν έχουν κάποια εξέλιξη στο θέμα.

Είναι δυνατόν να βρεθεί ομάδα που να υποστηρίξει το LTSP σύστημα χωρίς να το γνωρίζει;;; Ποιος θα τους εκπαιδεύσει;;; Μήπως αυτός που το δημιούργησε;;; Κάθε φορά που θα συναντούν ένα καινούριο πρόβλημα που θα απευθύνονται;;; Δηλαδή κυνηγάμε την ουρά μας....;;;
Αν δεν αλλάξει το καθεστώς του έργου σε τηλε-εργασία δυστυχώς δεν θα βρεθεί λύση. Κατά τα άλλα Ελλάδα 2.0...
#19
Γενικά / Απ: Και το ΔΕΤ στη θετική!!
Τελευταίο μήνυμα από gbougioukas - 09 Σεπ 2024, 04:51:11 ΜΜ
Ξεμένει το 2ο πεδίο από υποψήφιους (βλ. Πανελλήνιες: Οι τάσεις του αριθμού των υποψηφίων ανά επιστημονικό πεδίο την τελευταία τετραετία – Γιώργος Μπουγιούκας (wordpress.com) και το 2025 από ό,τι φαίνεται θα είναι χειρότερα (γι' αυτούς, καλύτερα για μας). Επομένως, "επίδειξη ισχύος" δεν το λες, μάλλον ένδειξη απελπισίας. Όσο για τα Τμήματα Μαθηματικών (τα επαρχιακά) προβλέπω ό,τι μπροστά στον κίνδυνο της εξάλειψης θα ξεχάσουν τις νευτώνειες συνάφειες και αγκυλώσεις και θα ακολουθήσουν το δρόμο των Στρατιωτικών Σχολών:  "Κλείδωσε" για Στρατιωτικές Σχολές: Από όλα τα επιστημονικά (esos.gr). Επίσης, ας μην ξεχνάμε ότι ένα στα τρία "πολυτεχνικά" (εκτός των ΗΜΜΥ) τμήματα Πληροφορικής, το τμήμα του Πανεπιστημίου Αιγαίου εντάχθηκε πρόσφατα και στο 4ο πεδίο. Επίσης, πρόσφατα εντάχθηκε και στο 4ο πεδίο το τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές Βιοϊατρικής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Τελικά, δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα. Φυσικά, είναι πλήρως ασυνεπές το ΠΣ των ΔΕΤ με τα μαθήματα του 2ου πεδίου, αλλά το ίδιο ισχύει και για τα τμήματα Πληροφορικής (σιγά τη σημασία της Φυσικής για την Πληροφορική, άντε μπράβο).
#20
Linux / Απ: Τέλος υποστήριξης Ubuntu/L...
Τελευταίο μήνυμα από d_oikon - 09 Σεπ 2024, 10:19:01 ΠΜ
Παράθεση από: d_oikon στις 07 Σεπ 2024, 02:40:58 ΜΜΑκριβώς την ίδια απάντηση έλαβα κι εγώ!!
Τους έστειλα απάντηση. Δεν μπορούσα να μην!

"Αγαπητοί κ.κ.

Πρωτίστως σας ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σας.

Επιπλέον, είναι θετικό το ότι είστε προσανατολισμένοι στην συνέχεια της υποστήριξης της αρχιτεκτονικής Ubuntu/LTSP. Είναι πασιφανές και όσοι χρησιμοποιούμε την αρχιτεκτονική αυτή το αναφέρουμε, ότι είναι η τέλεια λύση ώστε να πραγματοποιείται το μάθημά μας απρόσκοπτα, χωρίς προβλήματα, για τους λόγους που ανέφερα στο προηγούμενο μου email.

Παρόλα αυτά, από την απάντησή σας, αντιλαμβάνομαι ότι δεν προσανατολίζεστε στην συνέχεια της τεχνικής στήριξης όπως ήταν μέχρι τώρα, αλλά με το να βρεθεί προσωπικό το οποίο θα στεγάζεται στις εγκαταστάσεις του Ι.Τ.Υ.Ε «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ». Αυτό σημαίνει και με δεδομένο ότι τα άτομα της μέχρι πρότινος τεχνικής στήριξης βρίσκονται σε άλλο νομό από τις εγκαταστάσεις του Ι.Τ.Υ.Ε «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ», ότι δεν περιλαμβάνονται σε αυτό τον σχεδιασμό.

Ως χρήστης της συγκεκριμένης αρχιτεκτονικής για δέκα χρόνια, σε όποιο σχολείο υπηρέτησα, οφείλω να επισημάνω ότι η μέχρι πρότινος ομάδα της τεχνικής στήριξης αποτελούσε την ραχοκοκαλιά του επιτυχημένου οικοδομήματος. Ήταν η ομάδα που ανέπτυξε την αρχιτεκτονική κι έχει αφιερώσει, χωρίς υπερβολή, χιλιάδες ώρες σε τεχνική απομακρυσμένη υποστήριξη σε ό,τι μπορούσε να παρουσιαστεί, σε οποιοδήποτε σχολείο. Δεν υπήρξε ποτέ, καμία περίπτωση, που δεν ασχολήθηκαν με κάποιο πρόβλημα και να δώσουν λύση, είτε μέσω του κεντρικού Forum της τεχνικής στήριξης, είτε και στοχευμένα σε κάποιο σχολείο συνδεόμενοι remotely στο server (και για τις δύο περιπτώσεις έχω προσωπική εμπειρία και ειδικά στη δεύτερη, η ανταπόκριση ήταν πάντοτε άμεση και πάντα με επιτυχία, χωρίς να υπάρξει προσωπική γνωριμία μαζί τους).

Ως εκ τούτου, δεν μπορώ να φανταστώ για ποιον λόγο να μην συνεχιστεί η μέχρι πρότινος τεχνική στήριξη με τους ανθρώπους που πρωτίστως αγαπάνε αυτό που κάνουν (και αυτό φαίνεται) και έχουν την εμπειρία, μετά από χιλιάδες ώρες τεχνικής στήριξης, ώστε να ανταπεξέλθουν σε οποιοδήποτε κυριολεκτικά ζήτημα. Για ποιο λόγο να ξεκινήσει μία νέα ομάδα τεχνικής στήριξης, ξεκινώντας από το μηδέν, χρειάζοντας σίγουρα πολλές εκατοντάδες ώρες προσαρμογής και χωρίς να ξέρουμε το τελικό αποτέλεσμα!
Θεωρώ ότι, οποιοδήποτε ζήτημα γραφειοκρατικό (απαγόρευση τηλεεργασίας στο Ι.Τ.Υ.Ε «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» κλπ) σίγουρα μπορεί να αντιμετωπιστεί με τις ανάλογες κινήσεις, εφόσον φυσικά ο φορέας το επιθυμεί!

Ελπίζω κι εύχομαι να βρεθεί άμεσα λύση ώστε να διατηρηθεί η μέχρι πρότινος ομάδα τεχνικής στήριξης. Όχι γιατί γνωρίζω προσωπικά τους ανθρώπους, αλλά γιατί τόσα χρόνια είδα τι σημαίνει απόλυτα αποτελεσματική και με σεβασμό προς εμάς Τεχνική Στήριξη!

Σας ευχαριστώ.
---
Με εκτίμηση,
Οικονόμου Δημήτρης - ΠΕ86
"