Διαγωνισμός t-shirt για τα 20 χρόνια του Linux

Ξεκίνησε από odysseas, 08 Ιουν 2011, 10:11:54 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Laertis

Μπράβο Γιώργο, είναι όντως τι καλύτερο σχέδιο
++1
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

iliasthes


Keep Growing

+1. Επειδή μου αρέσει περισσότερο από τα υπόλοιπα. Είναι περιεκτικό. Εγκλωβίζει το συνολικό στο ατομικό.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Wizard


pgrontas

Μία ψήφος και από μένα. Το bussiness δεν θέλει ένα s την πρώτη φορά;
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

odysseas

Παράθεση από: pgrontas στις 09 Ιουν 2011, 09:53:53 ΠΜ
Το bussiness δεν θέλει ένα s την πρώτη φορά;
Ooops.... Με πήραν από το Cambridge, θέλουν πίσω το Proficiency.  :-[

merlin

Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

ikariofil


Sergio

Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Βασίλης Παπαχρήστος

Νομίζω η ψήφος μου ήταν καταλυτική!!!  :D ;D
Είμαστε μπροστά με 1,2%, πράγμα λογικό μιας και είναι η καλύτερη συμμετοχή.
Μπράβο για την προσπάθεια

Sergio

Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

odysseas

Έχει πλάκα: διάφοροι φίλοι προωθούν το θέμα και ο κόσμος τους ρωτάει τι είναι το linux. Άρα προκύπτει κι ένα παράπλευρο πλεονέκτημα.

@sergio: το έχεις πάρει προσωπικά, γουστάρω!

edit: ξεπεράσαμε το +6%

soron80

+1   στο 38.8 % πλέον
άντε να ανέβει ο πυρετός!! ;D ;D ;D

πολύ καλή δουλειά!!
Τσισπαράς Βασίλης
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19

Sergio

Μόλις επέστρεψα απ' το καρνάγιο.. 39.1 %

Πετάει η ομάδα :)
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)