Μέγιστος αριθμός μαθητών στο εργαστήριο - Ανάγκη για δεύτερο συνάδελφο

Ξεκίνησε από filippos, 19 Σεπ 2006, 03:26:24 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Vangelis

Νομίζω ότι ξεκαθαρίστηκε το ΑΕΠΠ είναι εργαστηριακό μάθημα άσχετα που σχεδόν όλοι δεν προλαβάινουν να μπουν στο εργαστήριο.
Η εγκύκλιος για τους άνω των 17 μαθητές ισχύει μόνο για τα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ (και εκεί υπάρχει ένα πρόβλημα γιατί οι άλλες ειδικότητες -ακόμα και για μαθήματα πληροφορικής- έχουν όριο το 13) και δεν ισχύει για τα Γενικά Λύκεια.
Δεν υπάρχει νεώτερη εγκύκλιος σχετικά με το πότε μπαίνουν 2 καθηγητές στο εργαστήριο.  Τελικά το όριο των 22  χρησιμοποιείται στην πράξη για να καλύψουν κάποιο καθηγητή.   Αυτό καθιερώθηκε απο την έλλειψη που υπήρχε στοςυ καθηγήτες Πληροφορικής.

Πράγματι έστειλε τέτοιο έγγραφο ΠΛΗΝΕΤ; αναρωτιέμαι με ποια αρμοδιότητα το έστειλε;  Αν το έχει κανένας θα ενδιαφερόμουν για ένα αντίγραφο.

Laertis

Γιατί σε ξενίζει Βαγγέλη ;
Εγώ γνωρίζω αρκετούς ΠΛΗΝΕΤ που όχι μόνο έχουν να διδάξουν (για να μην πω ότι δεν δίδαξαν σχεδόν καθόλου) και να μπουν σε τάξη πολλά πολλά χρόνια, όχι μόνο περιφέρονται στα Πανεπιστήμια μπας και χτυπήσουν καμιά θεσούλα τελικά, αλλά δεν γνωρίζουν καν την ύλη και το τι διδάσκεται σε κάθε μάθημα.
Το έγγραφο αυτό αναφέρονταν στον Υπεύθυνο ΣΕΠΕΗΥ και τις ώρες που πρέπει να υλοποιεί (κάποιες υποχρεωτικά εργαστηριακές όπου εξαιρούσε την ΑΕΠΠ αρχικά) και δεν είχε ως αντικείμενο αυτή καθεαυτή την ΑΕΠΠ και τη διδασκαλία της.
Τέλος πάντων , εγώ δεν εκπλήσομαι πια για τίποτα...
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Betty

Καλησπέρα με βάση τα χαρακτηριστικά και τα λεγόμενα των υπευθύνων το ΑΕΠΠ θεωρείται εργαστηριακό και απαιτείτε δεύτερος καθηγητής στα 22 άτομα. Εμείς που έχουμε μεγάλα τμήματα ΤΕΧΝ το σπάμε στα δύο και κάνουμε σε 11 - 12 μαθητές ο καθένας και το μάθημα γίνετε τέλειο και τα παιδιά το ευχαριστιούνται

Laertis

Έισαι τυχερή Betty γιατί αυτό είναι τυπικά "παράνομο". Το τμήμα σπάει κανονικά στους 30 και με ειδική συμφωνία με τους κατά τόπους προισταμένους στα 27-28. Βάσει του νόμου το τμήμα δε μπορεί να σπάσει ακόμα και σε εργαστηριακό μάθημα στους 23 και πάνω.
Απο την άλλη όμως χαίρομαι για σένα - εφόσον το ενέκρινε ο προιστάμενός σου - γιατί όντως για μάθημα κατεύθυνσης αποτελούν ιδανικές συνθήκες τα τμήματα 11-12 μαθητών.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

veni

Παράθεση από: Δημήτρης Δαλαγιώργος στις 27 Νοε 2008, 10:11:15 ΠΜ
Παράθεση από: Laertis στις 18 Σεπ 2008, 09:59:42 ΜΜ
Σύμφωνα με τον ΠΛΗΝΕΤ μας η ΑΕΠΠ δεν είναι εργαστηριακό μάθημα.
Συγκεκριμένα για τον υπεύθυνο του εργαστηρίου που πρέπει να έχει τουλάχιστο 5 ώρες εργαστηριακά μαθήματα, μας έστειλε έγγραφο που εξαιρεί την ΑΕΠΠ ...  ???
Ποιος ΠΛΗΝΕΤ είναι αυτός; Εμείς εδώ (Κοζάνη) το εφαρμόζουμε κανονικότατα! Για την ακρίβεια, το εφαρμόζαμε, γιατί είδαμε ότι το να μπαίνουν δύο καθηγητές σε μάθημα κατεύθυνσης, τελικά προκαλεί περισσότερα προβλήματα απ' όσα λύνει, ακόμα κι αν σπάσουμε το τμήμα αντί να μπαίνουν και οι δύο στην αίθουσα. Αν μπορείς, στείλε μου το έγγραφο του ΠΛΗΝΕΤ σας σε παρακαλώ.
Δημήτρη δεν ξέρεις πόσο συμφωνώ μαζί σου. Έχω αγανακτήσει με τα συνδικαλιστικά μας "αιτήματα", ακούς εκεί δεύτερος σε εργαστήριο πληροφορικής.
Πιστεύω πως ο λόγος ύπαρξης 2ου εκπαιδευτικού στα εργαστηριακά μαθήματα είναι πρώτα απ'όλα η ασφάλεια των μαθητών. Στην Πληροφορική τι προσφέρει;
Ακόμη ψάχνω μία έρευνα που να αποδεικνύει αυτή την αναγκαιότητα.
Επειδή λοιπόν έχουμε γίνει πάρα πολλοί (ΠΕ19-20) και οι περισσότεροι μόνο σε σχολεία δεν βρίσκονται ακούγεται συνδικαλιστικά θεμιτό αυτό, όμως όποιος το έχει δοκιμάσει στην πράξη έχει υποφέρει.

Βέβαια η ΟΛΜΕ αναπαράγει τις μ...κίες που ακούει από τους συνδικαλισταράδες που ως γνωστόν χαρακτηρίζονται για την εργατικότητά τους.
Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

pmouz

Επειδή έχω δουλέψει σε ΕΠΑΛ και μπαίναμε 2 καθηγητές στις Εφαρμογές Πληροφορικής της Α' Λυκείου, θα έλεγα ότι έγινε καλό μάθημα. Ο ένας καθηγητής συμπλήρωνε τον άλλο. Σε διάφορες εργασίες που έπρεπε να είμαστε πάνω από τις οθόνες των μαθητών, βοηθούσε αρκετά και δεν γινόμασταν μπαλάκια του πινγκ πονγκ (κύριε έλα εδώ, ελάτε και σε μας κτλ).
Πόσες φορές έχετε κολλήσει και δεν θυμόσαστε κάτι...
Ειδικά αν υπάρχει καλή χημεία μεταξύ των 2 καθηγητών, το μάθημα μπορεί να γίνει ακόμη πιο δημιουργικό (περισσότερες ιδέες για εργασίες κτλ).
Με 23 μαθητές και 2 καθηγητές στο εργαστήριο (σε ΓΕΛ για 8 υπολογιστές και πάνω) πιστεύω ότι είναι καλή περίπτωση. Δεν νομίζω ότι είναι καλύτερο να έχεις 20-22 μαθητές, μόνος σου μέσα στο εργαστήριο.
Ειδικά κιόλας όταν ο δεύτερος καθηγητής δεν συμπληρώνει ωράριο, η εγκύκλιος μας δίνει την ευκαιρία να μην γίνουμε σφεντόνες και να τρέχουμε σε 2 σχολεία.

astakos1010

Σήμερα τι ισχύει τελικά 14 χρόνια μετά;
Αυτό με το 2ο καθηγητή νομίζω καταργήθηκε οκ.
Αλλά γίνεται ρε συνάδελφοι να έχουμε 26 μαθητές Α ΓΕΛ(πλέον δεν είναι επιλογής το μάθημα και έχεις σε όλα τα σχολεία όλους τους μαθητές) σε ένα εργαστήριο με 9 Laptop; Τριάδες σε κάθε Laptop; Απαράδεκτα πράγματα αν δε σπάει το τμήμα. Γνωρίζει κανείς;

Laertis

Μιλάμε πλέον για τις Εφαρμογές Πηροφορικής ως μάθημα Γενικής παιδείας, οπότε ακολουθεί τον κανόνα δημιουργίας τμήματος Γενικής παιδείας. Φυσικά και δε γίνεται δουλειά με 9 μόνο laptop (γιατί laptop και γιατί μόνο 9 ??). Σε συνενόηση με το Διευθυντή σου και το Δήμο θα πρέπει να ζητήσεις να αγοραστούν τουλάχιστον 4 laptop ακόμα.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

astakos1010

Παράθεση από: Laertis στις 25 Αυγ 2022, 02:59:12 ΜΜΜιλάμε πλέον για τις Εφαρμογές Πηροφορικής ως μάθημα Γενικής παιδείας, οπότε ακολουθεί τον κανόνα δημιουργίας τμήματος Γενικής παιδείας. Φυσικά και δε γίνεται δουλειά με 9 μόνο laptop (γιατί laptop και γιατί μόνο 9 ??). Σε συνενόηση με το Διευθυντή σου και το Δήμο θα πρέπει να ζητήσεις να αγοραστούν τουλάχιστον 4 laptop ακόμα.
Και στο  Γυμνάσιο Γενικής παιδείας είναι το μάθημα....αλλά υπάρχει εγκύκλιος για το σπάσιμο, στο ΓΕΛ προφανώς όχι. Ανόητος διαχωρισμός Γυμνασίου - Λυκείου, από τη στιγμή που το μάθημα έχει "σαφή εργαστηριακό προσανατολισμό". 9 και laptop γιατί αυτά βρήκα φέτος στο σχολείο τοποθέτησης, καλέ μου συνάδελφε. Βλέπεις, δεν έχουμε όλοι την πολυτέλεια να έχουμε οργανικές θέσεις σε ένα σχολιάκι για πολλά πολλά χρόνια....ώστε να το οργανώσουμε το πράμα καλύτερα.  Μάλιστα τα Laptop είναι απαρχαιωμένα. Κάποιοι, αρκετοί, είμαστε γυρολόγοι στην εκπαίδευση. Εγώ να ζητήσω ότι μου λες από τη σχολική επιτροπή....αλλά ξέρεις πως δουλεύει το πράμα με δαύτες. Ευχαριστώ.

thanasisgr

Παράθεση από: Laertis στις 18 Σεπ 2008, 05:00:56 ΜΜΔε νομίζω Παναγιώτη ότι η ΑΕΠΠ είναι αμιγώς εργαστηριακό μάθημα. Θεωρείται μεικτό μάθημα δηλ. με θεωρητικό και εργαστηριακό μέρος, οπότε δεν ισχύει ό,τι στα εργαστηριακά μαθήματα.

Νομίζω ότι 1 καθηγητής μπαίνει μέχρι και 21 άτομα στα εργαστηριακά μαθήματα και απο 22 και πάνω προβλέπεται 2ος. Αυτό ίσχυε απο παλιά, δεν ξέρω αν έχει αλλάξει με νεότερη εγκύκλιο ...
Μήπως έχεις την εγκύκλιο;
Νομίζω ότι είναι αμιγώς εργαστηριακό 

Laertis

Στο Γενικό Λύκειο δεν υπάρχουν εδώ και καιρό χαρακτηρισμένα αμιγώς εργαστηριακά μαθήματα, και δεν ισχύει ότι ίσχυε παλιά για τους 2 εκπαιδευτικούς.
Αντιγράφω απο τις οδηγίες του ΙΕΠ για το έτος 2022-2023 προς όλα τα σχολεία.

"Σύμφωνα με το Πρόγραμμα Σπουδών (ΠΣ), το μάθημα «Εφαρμογές Πληροφορικής» έχει σαφή εργαστηριακό προσανατολισμό και επομένως θα πρέπει να αξιοποιείται στον μέγιστο δυνατό βαθμό το Σχολικό Εργαστήριο Πληροφορικής και Εφαρμογών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (ΣΕΠΕΗΥ)"

Μιλάει για εργαστηριακό προσανατολισμό ή χαρακτήρα του μαθήματος.

ΦΕΚ με το πρόγραμμα σπουδών https://edu.klimaka.gr/arxeio/nomothesia-fek/fek-932-2014-programma-spoydwn-plhrofikh-politikh-paideia.pdf

Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola