Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 15 Ιαν 2012, 03:50:57 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

alpapanto

Παράθεση από: veni στις 02 Φεβ 2012, 09:45:09 ΠΜ
Δεν ξέρω εσείς τι γνωρίζετε και ποιους εμπιστεύεστε αλλά η τουφεκιά του υπουργείου παιδείας είναι ηχηρή και αναζητά θύματα.
Μήπως ανιχνεύουν αντιδράσεις;
Συνάδελφοι δεν εμπιστεύομαι ΚΑΝΕΝΑ τους.

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Και επειδη δεν εμπιστεύομαι και εγω ΚΑΝΕΝΑΝ τους και επειδη κανείς δε θα μιλήσει-διαμαρτυρηθει, θα το φάμε στο τέλος το αγγούρι...Μη σου πω θα μας κανουν να πουμε και ευχαριστω. Θα "πεταξουν " και κάποιους απο εμας στην Α/θμια (ορίστε το καλο υπουργείο, δεν αφήνει τον κοσμακι στο δρόμο) και οι υπόλοιποι σε άλλες παραλίες... τεχνικοί, γραμματείς, δήμοι, περιφέρειες κ.τ.λ
Όπως άρχισαν οι μειώσεις - "βαφτίσεις" στα μαθηματα (μαθηματικα σου λεει και οχι αλγεβρα γεωμετρια, Ελληνική γλώσσα σου λεει και οχι αρχαια, νεα, κειμενα), όπως άρχισαν οι ...πιστοποιήσεις στην Γ Γυμνασίου και κανενας δε βγαίνει να τους κράξει, έτσι θα περάσουν και πολλά άλλα αβαβα...
ΥΓ: Συνάδελφοι συγνώμη για την απαισιοδοξία μου, αλλά δε βλέπω φως στο τούνελ

fof

Δεν θα μας αφανίσουν (ακόμα) ! Θα μας πετάξουν ένα ξεροκόμματο κι εμείς θα ευχαριστήσουμε τα μεγάλα αφεντικά!  :)

thana$i$

#32
Αξιολόγηση, και όπως ανέφερε υψηλό κυβερνητικό στέλεχος, όσοι δεν κουμπώνουμε με τις απαιτήσεις τους θα απολυθούμε.
Και φυσικά ξέρετε ποιοί θα την πληρώσουν πρώτοι, μην αυταπατάστε.
Όσοι δώσατε ΑΣΕΠ, πήγατε κανονικά την επαρχία σας και δεν έχετε ποτέ σταβλιστεί σε κομματικά γραφεία, να ετοιμάζεστε σιγά σιγά.
Θα προτιμήσουν χίλιες φορές να πετάξουν εμάς στον δρόμο, παρά τους συγγενείς και αφισοκολλητές τους. Ξέρετε, αυτούς του "ευρύτερου"  που ως απόφοιτοι δημοτικού πέρνουν τα τριπλάσια από εμάς και μας λένε καθηγητάκους...
Καληνύχτα Κεμάλ, αυτός ο κόσμος δεν θα αλλάξει ποτέ ...

Katsadouros_Dhm

Παιδιά, δείτε και αυτό:
http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=56622
Ελπίζω μόνο το ρεπορτάζ να είναι αξιόπιστο και να μη μας μπερδέψει χειρότερα...

spantoulis

Παράθεση από: thana$i$ στις 04 Φεβ 2012, 09:20:17 ΠΜ
Αξιολόγηση, και όπως ανέφερε υψηλό κυβερνητικό στέλεχος, όσοι δεν κουμπώνουμε με τις απαιτήσεις τους θα απολυθούμε.
Και φυσικά ξέρετε ποιοί θα την πληρώσουν πρώτοι, μην αυταπατάστε.
Όσοι δώσατε ΑΣΕΠ, πήγατε κανονικά την επαρχία σας και δεν έχετε ποτέ σταβλιστεί σε κομματικά γραφεία, να ετοιμάζεστε σιγά σιγά.
Θα προτιμήσουν χίλιες φορές να πετάξουν εμάς στον δρόμο, παρά τους συγγενείς και αφισοκολλητές τους. Ξέρετε, αυτούς του "ευρύτερου"  που ως απόφοιτοι δημοτικού πέρνουν τα τριπλάσια από εμάς και μας λένε καθηγητάκους...
Καληνύχτα Κεμάλ, αυτός ο κόσμος δεν θα αλλάξει ποτέ ...


Νομίζω πρέπει να ανησυχούν όσοι ΔΕΝ έδωσαν ΑΣΕΠ. Και κυρίως όσοι προσλήφθηκαν με αδιαφανείς διαδικασίες (μέσω κόμματος δηλαδή).
Μπορεί σήμερα να βιώνουμε χίλια κακά, αλλά υπάρχει και κάτι θετικό. Η κατάρρευση  του πολιτικού συστήματος, δηλαδή η κατάρρευση του κομματικού κράτους.
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

evry

Οι εκπαιδευτικοί που δεν έχουν δώσει ΑΣΕΠ αλλά διορίστηκαν με μόρια (έτος πτυχίου, προϋπηρεσία κλπ) διορίστηκαν με αδιαφανείς διαδικασίες?
Γιατί αυτή η κατηγοριοποίηση?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

apom

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 04 Φεβ 2012, 05:45:20 ΜΜ
Παιδιά, δείτε και αυτό:
http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=56622
Ελπίζω μόνο το ρεπορτάζ να είναι αξιόπιστο και να μη μας μπερδέψει χειρότερα...

....Eστω ένας μαθητής που στοχεύει να εισαχθεί στο Tμήμα Φυσικής στο του Πανεπιστημίου Aθηνών. Eστω, επίσης, ότι το Tμήμα έχει καθορίσει ως απαραίτητα για την εισαγωγή σε αυτό τα εξής μαθήματα: Mαθηματικά, Φυσική, Xημεία και Eλληνική Γλώσσα....

Εάν τμήματα όπως το φύσικό ... θέλουν την χημεία... τότε ή ζήτηση της πληροφορικης από τμήματα θα είναι ελάχιστη...


tdrivas

ΠαράθεσηΕάν τμήματα όπως το φύσικό ... θέλουν την χημεία... τότε ή ζήτηση της πληροφορικης από τμήματα θα είναι ελάχιστη...
Κι όμως..σκέψου σχολές (πέραν των Πληροφορικών) όπως Μαθηματικό, Μηχανολόγοι, Πολιτικοί Μηχανικοί, Τοπογράφοι..όλες αυτές οι σχολές έχουν κάποια/ες γλώσσα/ες προγραμματισμού και τα ΤΕΙ ακόμα περισσότερες. Και φυσικά εκεί δεν κολλάει η Χημεία...Χημεία θα έχουν σχολές τύπου Επιστήμης των Υλικών κτλ..Γενικά, η αλγοριθμική συναντάται σε αρκετά τμήματα..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Katsadouros_Dhm

#38
Συμφωνώ με τον Θανάση. Νομίζω ότι το παράδειγμα του άρθρου με το φυσικό τμήμα και τα πιθανά μαθήματα που θα ζητήσει είναι αυθαίρετο και δεν πρέπει να μείνουμε σ' αυτό.

evry

Μηνύματα που προσπαθούν να διασπάσουν τους εκπαιδευτικούς σε ομάδες συμφερόντων και προσπαθούν να δημιουργήσουν κλίμα διχόνοιας θα διαγράφονται άμεσα.
Το thread έχει θέμα το σχέδιο προγράμματος για το λύκειο.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

ntzios kostas

Καλά κρασιά. Αυτό το σύστημα στην Ελλάδα, με την κατάσταση που επικρατεί, δεν είναι εφαρμόσιμο. Φοβάμαι ότι αν δεν το καταλάβουν σύντομα θα έχουμε πολλά ευτράπελα σε βάρος των μαθητών βέβαια.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

poursali

το άλλο που το βάζετε;
πέρυσι έλεγαν ότι θα εφαρμοστεί από τα παιδιά που αυτή τη στιγμή είναι στην Α' Λυκείου.. τώρα μιλάνε για τα παιδιά που είναι φέτος στη Γ' Γυμνασίου.. χωρίς να κρίνω αν είναι σωστή ή όχι αυτή η "στροφή", δεν μπορεί να τρελαίνεις τρεις την ώρα αυτά τα παιδιά...

και κάτι ακόμα..

πότε επιτέλους θα σταματήσουμε να ασχολούμαστε με τον τρόπο πρόσβασης στην Ανώτατη εκπαίδευση;
είναι λογικό στην ανώτατη εκπαίδευση να καταλήγει το 80-90+% των παιδιών; μάλλον αλλιώς πρέπει να ονομαστεί...
ανάπτυξη έτσι θα έρθει;
γιατί δεν σκεφτόμαστε πως θα στρέψουμε και να δώσουμε στα παιδιά μας μια εναλλακτική λύση μετά το γυμνάσιο;
χρειαζόμαστε πραγματική τεχνική εκπαίδευση με αντίκρυσμα.. να συνδέονται με πρακτική άσκηση...
έχουμε γεμίσει επιστήμονες και οι τεχνικές ειδικότητες είναι ανύπαρκτες και όσοι προσπαθούν εκεί την τύχη τους είναι εγκαταλειμμένοι από την πατρίδα τους.. και μετά πάμε να μπαλώσουμε την ανεργία με επιδόματα "επιχειρηματικότητας" και ανούσιες χαζομάρες... πεταμένα λεφτά αν δεν έχεις κόσμο φτιαγμένο και εκπαιδευμένο να τα χειριστεί...

το πιο "ηλίθιο" σύστημα πρόσβασης συνδυασμένο με μια σωστή τεχνική εκπαίδευση είναι κατά πολύ πιο άριστο από οποιαδήποτε μεταρρύθμιση (μην πω απορρύθμιση)

άλλωστε ότι σύστημα και να βάλεις.... οι καλύτεροι δεν περνάνε υποτίθεται;
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

spantoulis

Παράθεση από: poursali στις 06 Φεβ 2012, 02:53:38 ΜΜ

άλλωστε ότι σύστημα και να βάλεις.... οι καλύτεροι δεν περνάνε υποτίθεται;

Σοφή κουβέντα είπες
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

Katsadouros_Dhm

Κοιτώντας τις νέες καρτέλες των μαθητών της Α' Λυκείου παρατήρησα ότι τα μαθήματα που αναφέρονται στη Β' και Γ' Λυκείου είναι ακριβώς αυτά που είχαν ανακοινωθεί τον περασμένο Μάρτιο για το νέο λύκειο.  Μάλιστα τη Βιολογία και της Επιστήμη των Υπολογιστών τις έχει και στο ίδιο κουτάκι. Πάντως δεν παίρνω τίποτα ως δεδομένο πριν την επίσημη ανακοίνωση, απλώς το είδα και σας το μεταφέρω.
Μπορείτε να το τσεκάρετε και σεις στα δικά σας σχολεία.