Κολέγια=Πανεπιστήμια

Ξεκίνησε από ntzios kostas, 24 Ιαν 2009, 04:38:52 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ntzios kostas

Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

imryrian

Σιγουρα δεν θα νοιωθω ανετα στην ιδεα οτι καποιος με 3 χρονια σπουδες στο "κολεγιο" θα εχει τα ιδια επαγγελαμτικα δικαιωματα με καποιον που ειχε την "ευχαριστη" εμπειρια της 5ετους φοιτησης σε ελληνικο πολυτεχνειο...

Θα σας φανει παραξενο αλλα σκεπτομαι οτι ισως τελικα αυτη ειναι μια λυση!! Νομιμοποιησετε λοιπον ολα τα κολεγια, σπουδαστηρια, κ.τ.λ. και βαπτιστε τα πανεπιστημια! Ετσι κανεις δε θα πηγαινει πια φροντιστηριο, θα κρατα τα χρηματα του για να τα δωσει στα κολλεγια, δε θα υπαρχει αγχος για να περασει σε καποια σχολη, θα ξερουν ολοι οτι αρκει να πληρωσουν τα διδακτρα.

Θα γεμισει λοιπον η Ελλαδα σε λιγα χρονια με ανεργους γιατρους, δικηγορους, μηχανικους και οικονομολογους που θα βλεπουν τον τον συμμαθητη τους τον Μητσο που εγινε υδραυλικος να ζει αξιοπρεπως. Τοτε επιτέλους η ελληνική κοινωνια θα καταλαβει αυτο που οι περισσοτερες κοινωνιες το ξερουν εδω και δεκαετιες, οτι οι ανωτερες σπουδες δεν αποτελουν αποκλειστικα εξασφαλιση εργασιας αλλα επιλογη του ατομου για μορφωση και καλλιεργεια και φιλοδοξια για καριερα σε ενα τομεα που του αρεσει και οχι γιατι το θελουν η μαμα και ο μπαμπας.

che

Ρε παιδιά...  Δεν έχετε βαρεθεί αυτή την συζήτηση ?
Στο κάτω κάτω της γραφής , η αξία του καθενός φαίνεται τελικά στην πράξη, ανεξάρτητα από που τελείωσε.
Και στην τελική ποιος θεωρεί την 4ετή φοίτηση για το πτυχίο Πληροφορικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου ή της Κρήτης ποιο αξιόλογη από την 3ετή φοίτηση στo Cambridge ή στην Οξφόρδη ή στο Imperial ???
Ας σοβαρευτούμε λιγάκι. Είναι θέμα ατόμου και προσωπικής ενασχόλησης το πόσο καλός θα γίνει...

evry


όλος ο υπόλοιπος κόσμος ίσως? (πλην της Ελλάδας φυσικά)
Παράθεση από: che στις 27 Φεβ 2009, 05:39:05 ΜΜ
Και στην τελική ποιος θεωρεί την 4ετή φοίτηση για το πτυχίο Πληροφορικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου ή της Κρήτης ποιο αξιόλογη από την 3ετή φοίτηση στo Cambridge ή στην Οξφόρδη ή στο Imperial ???
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

xpanta

Καλησπέρα. Προσωπικά αν και έχω σπουδάσει ήδη 6 χρόνια (πληροφορική) και αυτή τη στιγμή κάνω το διδακτορικό μου, η εξίσωση των πανεπιστημίων με τα κολέγια δεν με προσβάλει και τόσο πολύ. Προσωπικά θεωρώ πως τα χαρτιά δεν δηλώνουν την αξία κάποιου και αν το αξίζει και είναι τυχερός τότε ο δρόμος είναι ανοιχτός.

Είχα φίλο που είχε τελειώσει ΙΕΚ Ξυνή στους ΗΥ. Πήγε για μεταπτυχιακό στην Αγγλία και απο κει βρήκε μια πλουσιοπάροχη δουλειά στη Νορβηγία ως system admin. Αυτή τη στιγμή καθαρίζει στον τομεά της πληροφορικής 3500 ευρώ το μήνα. Το ότι είχε τελειώσει ΙΕΚ δεν προβλημάτισε ούτε τους άγγλους που το δώσαν MSc ούτε και τους Νορβηγούς που του έδωσαν δουλεια.

Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια. Είναι η άποψή μου και δε θέλω να προσβάλω κανένα.

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: xpanta στις 09 Μαρ 2009, 06:52:34 ΜΜ
Προσωπικά θεωρώ πως τα χαρτιά δεν δηλώνουν την αξία κάποιου και αν το αξίζει και είναι τυχερός τότε ο δρόμος είναι ανοιχτός.
Είχα φίλο που είχε ......
...Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια. Είναι η άποψή μου και δε θέλω να προσβάλω κανένα.

Δεν τίθεται θέμα προσβολής !

Όμως, καλώς ή κακώς, πολλές φορές δεν ελέγχουν την αξία του καθένα αλλά τα χαρτιά.
Π.χ. στο δημόσιο αν έχεις master θα παίρνεις περισσότερα και όχι αν αξίζεις πραγματικά περισσότερο...
Ή σε προσλήψεις, ή για κάλυψη θέσεων κλπ. τα μετρήσιμα μόρια, δηλαδή τα χαρτιά, είναι που λαμβάνονται υπόψη και όχι η προσωπικότητα, οι γνώσεις, το μεράκι, η όρεξη για δουλειά...  :-[

Βέβαια στον ιδιωτικό τομέα, πράγματι τα χαρτιά δεν έχουν και τόσο αξία, μέχρι ενός σημείου βέβαια...

Άρα το καλύτερο από όλα είναι να αξίζεις πραγματικά αλλά και να έχεις χαρτιά που να το δείχνουν !!!  ::)