Το Στέκι των Πληροφορικών

Δημοτικό => Γενικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: alkisg στις 08 Σεπ 2011, 10:32:42 πμ

Τίτλος: Πιλοτικά προγράμματα σπουδών Δημοτικού
Αποστολή από: alkisg στις 08 Σεπ 2011, 10:32:42 πμ
Ανακοινώθηκαν στην πύλη του ψηφιακού σχολείου τα πιλοτικά Π.Σ. του Γυμνασίου και του Δημοτικού (http://digitalschool-2.minedu.gov.gr/info/newps.php)

Μεταξύ αυτών και αυτό της Πληροφορικής Γυμνασίου (http://digitalschool-2.minedu.gov.gr/info/newps/%CE%A0%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%9D%CE%AD%CE%B5%CF%82%20%CE%A4%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82/%CE%A4%CE%A0%CE%95%20%CE%93%CF%85%CE%BC%CE%BD%CE%AC%CF%83%CE%B9%CE%BF.pdf) αλλά και αυτό των ΤΠΕ Προσχολικής και Δημοτικού (http://digitalschool-2.minedu.gov.gr/info/newps/%CE%A0%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%9D%CE%AD%CE%B5%CF%82%20%CE%A4%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82/%CE%A4%CE%A0%CE%95%20%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%A0%CF%81%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%B2%CE%AC%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CE%B1.pdf)
Τίτλος: Απ: Πιλοτικά προγράμματα σπουδών Δημοτικού
Αποστολή από: vigor στις 13 Σεπ 2011, 11:00:15 μμ
Ορισμός των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,  για την Πιλοτική  Εφαρμογή των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών. Κυριολεκτικά το ξέθαψα από Googlάρισμα μιας και δεν συνοδευόταν από το έγγραφο για το ωρολόγιο πρόγραμμα...  :D ::)

http://4grpe-anatol.att.sch.gr/announce/doc/2011-9-sept/12-9-20/2011-9-12PilotSxolMon.doc
Τίτλος: Απ: Πιλοτικά προγράμματα σπουδών Δημοτικού
Αποστολή από: Empire στις 14 Σεπ 2011, 06:06:18 μμ
Τέλος της σελ. 26 με αρχή της σελ.27 όσον αφορα το Πρόγραμμα Σπουδών για τις ΤΠΕ
στην Προσχολική και στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση παραθέτω τα εξής και πείτε μου τι πιστεύετε ότι εννοεί ο ποιητής:

Με την ολοκλήρωση των επιμορφωτικών δράσεων του Ψηφιακού Σχολείου
αναμένεται να δημιουργηθεί μια μεγάλη βάση κατάλληλα καταρτισμένων
εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι θα είναι σε θέση να
υποστηρίξουν αποτελεσματικά το νέο Π.Σ. για τις ΤΠΕ στο Δημοτικό Σχολείο, ήτοι
1. Πιστοποιημένοι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που έχουν
ολοκληρώσει επιτυχώς την επιμόρφωση ΤΠΕ Β’ επιπέδου
2. Επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής, οι οποίοι θα μπορούν επίσης να
έχουν το ρόλο του συντονιστή ΤΠΕ στο Δημοτικό Σχολείο.


ΔΟΕ rules( ;;; )...!!!! >:(
Τίτλος: Απ: Πιλοτικά προγράμματα σπουδών Δημοτικού
Αποστολή από: tom στις 04 Οκτ 2011, 02:32:18 πμ
 Κάποιες σκέψεις που προέκυψαν, μετά από την πρώτη ανάγνωση του νέου προγράμματος σπουδών για τις ΤΠΕ στο Δημοτικό. Η γνώμη είναι προσωπική και με κάθε σεβασμό στους δημιουργούς του νέου προγράμματος σπουδών (π.σ.).
Ως προς τη γενική φιλοσοφία:
  Ως προς το π.σ. κάθε τάξης:


Α-Β
  Γ-Δ
  Ε
  ΣΤ
  Υ.Γ. Σελιδοποίηση?
Τίτλος: Απ: Πιλοτικά προγράμματα σπουδών Δημοτικού
Αποστολή από: P.Tsiotakis στις 04 Οκτ 2011, 10:53:58 πμ
Θωμά,

πρόκειται για την πρώτη κριτική που διαβάζω/βλέπω/ακούω για το πρόγραμμα σπουδών (δημοτικού ή γυμνασίου) από τις 8 Σεπτεμβρίου...

Τίτλος: Απ: Πιλοτικά προγράμματα σπουδών Δημοτικού
Αποστολή από: Wizard στις 11 Οκτ 2011, 12:51:17 μμ
Στον οδηγό για το πιλοτικό πρόγραμμα υπάρχουν διδακτικά σενάρια για την EasyLogo. Κατέβασα την εφαρμογή, όμως στην παλέτα δεξιά δεν υπάρχουν τα κουμπιά για "πάνω το μολύβι" και "κάτω το μολύβι" που χρησιμοποιούνται από τα σενάρια.  :-\
Τίτλος: Απ: Πιλοτικά προγράμματα σπουδών Δημοτικού
Αποστολή από: P.Tsiotakis στις 11 Οκτ 2011, 03:15:04 μμ
αν κάνεις κλικ πάνω στο σκίτσο εμπρός (forward) -στο βέλος- όταν έχει εισαχθεί στις εντολές
τότε το κάνει διακεκομμένο βέλος και μετακινείται χωρίς να σχεδιάζει (μολύβι επάνω)
αν ξανακάνεις κλικ πάνω του ξαναγίνεται συμπαγές (βέλος κάτω)
δεν αποτελεί ξεχωριστή εντολή

πως σου φάνηκε το περιβάλλον της easylogo;;;
Τίτλος: Απ: Πιλοτικά προγράμματα σπουδών Δημοτικού
Αποστολή από: Wizard στις 11 Οκτ 2011, 04:04:30 μμ
Α, μάλιστα!  ;D
Στον οδηγό πάντως έχει ξεχωριστά κουμπιά στα screenshots για αυτή τη λειτουργία και στην περιοχή των εντολών εμφανίζονται σαν "πάνω το μολύβι" και "κάτω το μολύβι", οπότε μάλλον θα πρέπει να διορθωθεί.
Μου άρεσε πολύ που οποιαδήποτε αλλαγή συμβαίνει, τα αποτελέσματα εμφανίζονται άμεσα. Θα τη χρησιμοποιήσω στην Ε' τάξη σαν εισαγωγή στον προγραμματισμό και πιθανώς και στη ΣΤ', ανάλογα με το τι διδάχθηκαν πέρισυ.

Επειδή έριξα μια ματιά στον οδηγό, σαν προσωπική γνώμη θα ήθελα να κάνω κάποιες παρατηρήσεις για τον οδηγό:
1) Θα ήθελα τα αρχεία για τα παραδείγματα να υπήρχαν σε ξεχωριστά αρχεία σε ένα zip για να μην αναγκάζομαι τώρα να τα φτιάχνω ένα-ενα.
2) Κάποια φύλλα εργασίας είναι πολλές σελίδες, που είναι αδύνατο να φωτοτυπηθούν. Έτσι, προτιμώ να τα μετατρέπω σε παρουσιάσεις (π.χ. ανεμόμυλοι στην EasyLogo) και να τα βλέπουν εκείνη τη στιγμή από τον προτζέκτορα.
3) Χρησιμοποιείται το kidspiration που όμως είναι δεν είναι δωρεάν.
Τίτλος: Απ: Πιλοτικά προγράμματα σπουδών Δημοτικού
Αποστολή από: P.Tsiotakis στις 11 Οκτ 2011, 08:04:43 μμ
όντως, πρέπει να αλλάξουν 2-3 screenshots στον οδηγό!
έκανα 10 λεπτά να βρω πώς αλλάζει το μολύβι πάνω/κάτω

το παράδειγμα του ανεμόμυλου πάντως υπάρχει στα παραδείγματα του περιβάλοντος (πάνω αριστερά > δραστηριότητες)
γενικώς, καλό θα ήταν να υπάρχει και σε έκδοση επεξεργαστή κειμένου ο οδηγός (εκτός από pdf)

σωστές παρατηρήσεις...καλή συνέχεια
Τίτλος: Απ: Πιλοτικά προγράμματα σπουδών Δημοτικού
Αποστολή από: odysseas στις 11 Οκτ 2011, 09:27:00 μμ
γενικώς, καλό θα ήταν να υπάρχει και σε έκδοση επεξεργαστή κειμένου ο οδηγός (εκτός από pdf)

Προσωπικά πιστεύω οτι στο νέο πρόγραμμα σπουδών ταιριάζει γάντι ένα επίσημο wiki. Απ' όσα έχω καταλάβει κι απ' όσα άκουσα και στο CIE το βασικό ζήτημα είναι να εκπληρώνονται οι μαθησιακοί στόχοι, με τις δραστηριότητες του οδηγού να είναι απλά ενδεικτικές προς αυτή την κατεύθυνση. Πιστεύω λοιπόν οτι σε ένα wiki οι υπάρχουσες δραστηριότητες μπορούν να συζητηθούν και να εξελιχθούν, ενώ μπορεί βέβαια να προστεθούν και νέες. Γύρω από ένα wiki μπορεί να οικοδομηθεί μια κοινότητα, πράγμα που θεωρώ προτιμότερο από εκπαιδευτικό υλικό διάσπαρτο σε διάφορα blogs.