Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: jgalano στις 02 Μαΐου 2009, 03:54:47 ΜΜ

Τίτλος: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
Αποστολή από: jgalano στις 02 Μαΐου 2009, 03:54:47 ΜΜ
Όπως είδαμε πέρυσι στο 2ο Θέμα ο αλγόριθμος ήταν αυτούσιος με αυτόν της άσκησης ΔΣ3 στη σελίδα 42 του τετραδίου μαθητή. Για το λόγο αυτό και για το ότι, ένα βιβλίο που δίνεται στους μαθητές ως εργαλείο για τις εξετάσεις πρέπει και να χρησιμοποιείται, συγκέντρωσα επιλεκτικά κάποια θέματα απ' όλο το τετράδιο μαθητή και τα ανεβάζω αυτούσια όπως παρουσιάζονται. Ελπίζω σε κάποιους να φανούν χρήσιμα !  Για οποιοδήποτε σχόλιο... στειλτε μήνυμα.
Τίτλος: Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
Αποστολή από: pthomop στις 03 Μαΐου 2009, 03:32:17 ΜΜ
Συμφωνώ μαζί σου. Πολλά από τα θέματα έχουν πεσει σχεδόν ίδια απο αυτό το τετράδιο. Για φέτος βλέπω SOS την ΔΣ6 από το κεφάλαιο 9
Τίτλος: Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
Αποστολή από: evry στις 03 Μαΐου 2009, 04:18:11 ΜΜ
  Ουσιαστικά πρόκειται για σάρωση ενός τριγωνικού πίνακα, όπως ακριβώς ήταν και η άσκηση που βάλαμε στο επαναληπτικό διαγώνισμα. Το πρόβλημα φυσικά είναι η διατύπωση διότι πουθενά δεν αναφέρει τίποτα για τα ονόματα των ομάδων. Δηλαδή αν η άσκηση μπει έτσι δεν είναι καθόλου απλή αν δεν έχεις και έναν πίνακα με τα ονόματα. Θα χρειαστεί να κάνεις μια σκέψη την οποία δύσκολα μπορεί να κάνει μαθητής εκείνη τη στιγμή.
 
Τίτλος: Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
Αποστολή από: pthomop στις 03 Μαΐου 2009, 08:41:30 ΜΜ
Εχεις δικιο. Ορισμένες απο τις ασκησεις έχουν πολλή δυσνόητη εκφώνηση. >:(
Τίτλος: Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
Αποστολή από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 04 Μαΐου 2009, 10:36:27 ΠΜ
Συμφωνω και εγώ με την σειρά μου,οτι το τετράδιο του μαθητή έχει αρκετές αξιόλογες ασκήσεις καθώς και σου δείχνει το δρόμο για να δημιουργηθούν αξιολογες ασκήσεις.
Το πρόβλημα που έχει όπως σωστά εντοπίσατε είναι στις εκφωνήσεις που θέλουν αρκετή βελτίωση.
Τίτλος: Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
Αποστολή από: evry στις 04 Μαΐου 2009, 11:31:09 ΠΜ

  Πάντως μια από τις ασκήσεις του Τετραδίου μαθητή που έχει ωριμάσει ο καιρός για να μπει νομίζω ότι είναι η έξυπνη φυσαλίδα. Δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα απόδοσης που είναι εκτός ύλης διότι αν η εκφώνηση λέει ρητά "να σταματάει όταν διαπιστώσει ότι ο πίνακας είναι ταξινομημένος" είναι οκ.
   Απλά επειδή είναι λίγο δύσκολο να το σκεφτεί κάποιος εκείνη τη στιγμή και θα ευνοηθούν όσοι το έχουν κάνει (φροντιστήριο, ιδιαίτερα). Για αυτό ίσως θα μπορούσε το πρώτο ερώτημα να είναι

- Κατασκευάστε υποπρόγραμμα το οποίο να ελέγχει αν ένας πίνακας είναι ταξινομημένος σε αύξουσα σειρά.

Μετά θα ήταν πιο απλό πιστεύω και θα έδινε μια ευκαιρία σε όλους
Τίτλος: Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
Αποστολή από: jgalano στις 04 Μαΐου 2009, 11:50:00 ΠΜ
evry, συμφωνώ με το σκεπτικό σου και προσθέτω  την Άσκηση:
ΔΣ3 (σελ.110  στο Τετράδιο μαθητή)
Να επεκτείνεις το παράδειγμα 1 (σελ. 100 Τετράδιο μαθητή) ώστε να υπολογίζει την επικρατούσα τιμή δηλαδή την τιμή που εμφανίζεται περισσότερες φορές.


Η παραπάνω άσκηση μπορεί να λυθεί με διάφορους τρόπους και να ενσωματωθεί σε πάρα πολλά προβλήματα (πχ. καταμέτρηση ψήφων, θερμοκρασιών, βαθμολογιών κτλ.).
Τίτλος: Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
Αποστολή από: Wizard στις 05 Μαΐου 2009, 08:32:51 ΠΜ
Παράθεση από: jgalano στις 04 Μαΐου 2009, 11:50:00 ΠΜ
evry, συμφωνώ με το σκεπτικό σου και προσθέτω  την Άσκηση:
ΔΣ3 (σελ.110  στο Τετράδιο μαθητή)
Να επεκτείνεις το παράδειγμα 1 (σελ. 100 Τετράδιο μαθητή) ώστε να υπολογίζει την επικρατούσα τιμή δηλαδή την τιμή που εμφανίζεται περισσότερες φορές.


Η παραπάνω άσκηση μπορεί να λυθεί με διάφορους τρόπους και να ενσωματωθεί σε πάρα πολλά προβλήματα (πχ. καταμέτρηση ψήφων, θερμοκρασιών, βαθμολογιών κτλ.).

Αν μιλάμε για γνωστό εύρος τιμών, π.χ. ακέραιοι βαθμοί από 1 έως 20, τότε έχουμε πίνακα μετρητών Π[20]. Αν όμως έχουμε άγνωστο εύρος τιμών, τότε ποια θεωρείται πιο βατή λύση για τα παιδιά, η ταξινόμηση και μετά η σάρωση για συνεχόμενες τιμές ή η δημιουργία πίνακα με τις διαφορετικές τιμές και ξανά σάρωση του αρχικού πίνακα για το πόσες φορές εμφανίζεται;
Το βιβλίο καθηγητή λέει "βλέπε συνοδευτικό υλικό", πού είναι αυτό, οέο;
Τίτλος: Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
Αποστολή από: Laertis στις 05 Μαΐου 2009, 11:20:02 ΠΜ
Εννοεί τη δισκέτα που συνοδεύει το βιβλίο καθηγητή η οποία περιέχει λύσεις κάποιων ασκήσεων σε Pascal και Basic.
Τίτλος: Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 05 Μαΐου 2009, 11:57:13 ΠΜ
Παράθεση από: Laertis στις 05 Μαΐου 2009, 11:20:02 ΠΜ
Εννοεί τη δισκέτα που συνοδεύει το βιβλίο καθηγητή η οποία περιέχει λύσεις κάποιων ασκήσεων σε Pascal και Basic.

Υπάρχει πουθενά αναρτημένο το περιεχόμενο της δισκέτας;
Τίτλος: Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
Αποστολή από: Laertis στις 05 Μαΐου 2009, 01:40:23 ΜΜ
Δεν ξέρω , δέν έχει τύχει να την αναζητήσω στο Διαδίκτυο γιατί την έχω στην κατοχή μου...
Τίτλος: Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 05 Μαΐου 2009, 03:16:29 ΜΜ
Παράθεση από: Laertis στις 05 Μαΐου 2009, 01:40:23 ΜΜ
Δεν ξέρω , δέν έχει τύχει να την αναζητήσω στο Διαδίκτυο γιατί την έχω στην κατοχή μου...

Είναι εύκολο να στείλεις το περιεχόμενο ή να το ανεβάσεις στο forum;
Τίτλος: Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
Αποστολή από: Laertis στις 06 Μαΐου 2009, 12:58:33 ΜΜ
Λύσεις ασκήσεων Τετραδίου Μαθητή απο το Βιβλίο Καθηγητή (συνοδευτικό υλικό).

Δισκέτα #1
Τίτλος: Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
Αποστολή από: Laertis στις 06 Μαΐου 2009, 12:59:40 ΜΜ
Λύσεις ασκήσεων Τετραδίου Μαθητή απο το Βιβλίο Καθηγητή (συνοδευτικό υλικό).

Δισκέτα #2
Τίτλος: Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
Αποστολή από: evry στις 06 Μαΐου 2009, 01:34:15 ΜΜ
Παρεπιπτόντως τι έγινε με αυτό που λέγαμε για το παλιό βιβλίο της ΑΕΠΠ? Το έχει κανείς (παλιός) σε ηλεκτρονική μορφή να μου το στείλει? :-\
Τίτλος: Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
Αποστολή από: Laertis στις 06 Μαΐου 2009, 02:09:25 ΜΜ
Ευριπίδη δυστυχώς δε το έχω πια σε μορφή pdf. Το είχα σε παλιότερο δίσκο ο οποίος βρίσκεται εδώ και χρόνια στα θυμαράκια. Το μόνο που έσωσα είναι το βιβλίο Καθηγητή ....
Παλιότερα υπήρχε στο ΠΙ όταν ακόμα υπήρχαν 2 διδακτικά πακέτα. Έψαξα να βρω αν υπάρχει πουθενά αλλού αλλά ... τίποτα.

Έχω το βιβλίο μαθητή-καθηγητή και τετράδιο μαθητή αλλά πίστεψέ με δεν έχω καθόλου χρόνο για να το σκανάρω  :D
Τίτλος: Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
Αποστολή από: evry στις 06 Μαΐου 2009, 02:17:56 ΜΜ
 Ε καλά είπαμε όχι και να το σκανάρεις, απλά υπέθεσα ότι το είχες σε ηλεκτρονική μορφή
Τίτλος: Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
Αποστολή από: Laertis στις 06 Μαΐου 2009, 02:49:21 ΜΜ
Αν θυμηθώ θα σου το φέρω στη συνάντηση (προφανώς θα γίνει ε;) να το δεις
Τίτλος: Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 06 Μαΐου 2009, 07:22:31 ΜΜ
Παράθεση από: Laertis στις 06 Μαΐου 2009, 12:58:33 ΜΜ
Λύσεις ασκήσεων Τετραδίου Μαθητή απο το Βιβλίο Καθηγητή (συνοδευτικό υλικό).

Ευχαριστούμε! Το zip αρχείο της 1ης Δισκέτας σάς ανοίγει κανονικά;
Τίτλος: Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
Αποστολή από: Wizard στις 06 Μαΐου 2009, 07:54:32 ΜΜ
Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 06 Μαΐου 2009, 07:22:31 ΜΜ
Παράθεση από: Laertis στις 06 Μαΐου 2009, 12:58:33 ΜΜ
Λύσεις ασκήσεων Τετραδίου Μαθητή απο το Βιβλίο Καθηγητή (συνοδευτικό υλικό).

Ευχαριστούμε! Το zip αρχείο της 1ης Δισκέτας σάς ανοίγει κανονικά;

Θα τρέξεις το exe. Πάτα 2 φορές ignore στο μήνυμα "The disk in the drive appears to be missing or has an incorrect label. Insert disk number 1." Πάτα unzip στο παράθυρο που θα εμφανιστεί, άλλη μία φορά ignore και μόλις εμφανιστεί το ίδιο μήνυμα λάθους αλλά με disk number 2, μετακίνησε αλλού το AEPPCode.zip και μετονόμασε το δεύτερο zip σε AEPPCode.zip, πάτα ignore και θα βγει μήνυμα επιτυχίας ότι αποσυμπιέστηκαν 169 αρχεία (ουφ!)

ΥΓ1: Γιατί να παιδεύεστε; Τα στέλνω όλα σε ένα zip.
ΥΓ2: Ευχαριστούμε, Laertis!  :)
Τίτλος: Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
Αποστολή από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 06 Μαΐου 2009, 09:47:57 ΜΜ
Παράθεση από: Wizard στις 06 Μαΐου 2009, 07:54:32 ΜΜ
Θα τρέξεις το exe. Πάτα 2 φορές ignore στο μήνυμα "The disk in the drive appears to be missing or has an incorrect label. Insert disk number 1." Πάτα unzip στο παράθυρο που θα εμφανιστεί, άλλη μία φορά ignore και μόλις εμφανιστεί το ίδιο μήνυμα λάθους αλλά με disk number 2, μετακίνησε αλλού το AEPPCode.zip και μετονόμασε το δεύτερο zip σε AEPPCode.zip, πάτα ignore και θα βγει μήνυμα επιτυχίας ότι αποσυμπιέστηκαν 169 αρχεία (ουφ!)

ΥΓ1: Γιατί να παιδεύεστε; Τα στέλνω όλα σε ένα zip.
ΥΓ2: Ευχαριστούμε, Laertis!  :)

Δεν είχα δοκιμάσει καν το exe αρχείο...! Έπρεπε να φύγω... και... Ευχαριστούμε...
Τίτλος: Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
Αποστολή από: Manolis Kosmidis στις 02 Ιαν 2017, 10:30:50 ΠΜ
Οι ασκήσεις και οι λύσεις του Τετραδίου Μαθητή (εργασιών) είναι διαθέσιμες στο https://aepp.gr (https://aepp.gr). Επίσης, σε μορφή html και με φίλτρα αναζήτησης, είναι διαθέσιμα τα μέχρι τώρα θέματα Πανελλαδικών Εξετάσεων. Τα βιβλία και τα θέματα Πανελληνίων είναι οι σταθερές για τη εξέλιξη των θεμάτων Είναι, νομίζω, σημαντικό να δίνεται έμφαση στη μελέτη τους.
Τίτλος: Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
Αποστολή από: nikolasmer στις 03 Ιαν 2017, 12:45:10 ΠΜ
Παράθεση από: Manolis Kosmidis στις 02 Ιαν 2017, 10:30:50 ΠΜ
Οι ασκήσεις και οι λύσεις του Τετραδίου Μαθητή (εργασιών) είναι διαθέσιμες στο https://aepp.gr (https://aepp.gr). Επίσης, σε μορφή html και με φίλτρα αναζήτησης, είναι διαθέσιμα τα μέχρι τώρα θέματα Πανελλαδικών Εξετάσεων. Τα βιβλία και τα θέματα Πανελληνίων είναι οι σταθερές για τη εξέλιξη των θεμάτων Είναι, νομίζω, σημαντικό να δίνεται έμφαση στη μελέτη τους.
Απίστευτα πολύ ωραίο .
Πολλά μπράβο 😍😍😍
Τίτλος: Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
Αποστολή από: Παπαμιχαήλ Δημήτρης στις 10 Ιαν 2017, 11:42:30 ΠΜ
Καλή χρονιά ,
Ευχαριστούμε πολύ !!
Τίτλος: Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
Αποστολή από: Sergio στις 29 Μαρ 2017, 09:21:41 ΜΜ
Παράθεση από: Manolis Kosmidis στις 02 Ιαν 2017, 10:30:50 ΠΜ
Οι ασκήσεις και οι λύσεις του Τετραδίου Μαθητή (εργασιών) είναι διαθέσιμες στο https://aepp.gr (https://aepp.gr). Επίσης, σε μορφή html και με φίλτρα αναζήτησης, είναι διαθέσιμα τα μέχρι τώρα θέματα Πανελλαδικών Εξετάσεων. Τα βιβλία και τα θέματα Πανελληνίων είναι οι σταθερές για τη εξέλιξη των θεμάτων Είναι, νομίζω, σημαντικό να δίνεται έμφαση στη μελέτη τους.

Πολύ καλή δουλειά !!