Γενικός Σχολιασμός θεμάτων

Ξεκίνησε από evry, 12 Ιουν 2019, 09:33:21 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Σημείωση:
Το πλήθος των βίντεο δεν είναι γνωστό!!!
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Που φτάσαμε!!!
Τα θέματα των ΕΠΑΛ να είναι πιο δύσκολα από αυτά των ΓΕΛ!!!
Καλά πάμε.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

peteglamgr

Είμαι ο μόνος που θεωρώ τα θέματα ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΔΕΟΝΤΟΣ βατά;
ΥΓ. Αυτό δε σημαίνει ότι τα παιδιά θα γράψουν, αλλά αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο...

Λαμπράκης Μανώλης

Όντως είναι αρκετά εύκολα ... το πιο δυσκολο είναι Β2 νομίζω μη τυχων μποερδευτεί κάποιος όχι κάτι άλλο

soc_h

Και εγώ, για βατά τα είδα με πρώτη ματιά.
Νομίζω πιο εύκολα από πέρσι.
Σωκράτης

themata

Παράθεση από: evry στις 12 Ιουν 2019, 10:32:48 ΠΜ
Σημείωση:
Το πλήθος των βίντεο δεν είναι γνωστό!!!
κατάντια θα έλεγα, Μεχρι και το θεμα Γ, κανένας διαχωρισμός μέτριου,καλού,άριστου

evry

Θα έχουμε πάρα πολλά κάτω από τη βάση και πάρα πολλά πάνω από 17.
Θα τολμούσα να πω ότι δεν θα υπάρχουν πολλά μέτρια γραπτά.
Σίγουρα δεν μιλάμε για διαβαθμισμένα θέματα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Καρκαμάνης Γεώργιος

Είναι τόσο εύκολα που οι περισσότεροι θα κάνουν λάθη λόγω ευκολίας....

panosz

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 12 Ιουν 2019, 11:03:12 ΠΜ
Είναι τόσο εύκολα που οι περισσότεροι θα κάνουν λάθη λόγω ευκολίας....

Καλημέρα !

Συμφωνώ !!!

Είναι σχετικά εύκολα θέματα, αλλά χρειάζεται προσοχή ...
Panos

methenitis

Δεν θυμάμαι άλλη χρονιά να έχουν βάλει τόσο βατά.
Οι άριστοι θα εκτοξευθούν.
Αναμενόμενο βέβαια να βάλουν πιο ευκολα απο πέρσι.
Έπρεπε με κάποιο τρόπο να συγκρατήσουν την πτώση των βάσεων.

Καλά αποτελέσματα στα παιδιά.
Και για την ευχάριστη έκπληξη για αυτούς που διαβαζανε και είχαν αγχωθεί.

clitos

Μην γνωρίζοντας απο θέματα ΓΕΛ τα τελευταία χρόνια, σαν καθηγητης ΕΠΑΛ, μου φάινονται πολυ πιο ευκολα απο τα δικα μας.... >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Καλά αποτελέσματα στους μαθητές σας παιδιά

P.Tsiotakis

!!

ΠαράθεσηΗ ορθογραφία με βάση την ετυμολογία της λέξης δικαιολογείται να είναι τέσσερεις. Αυτό συμβαίνει γιατί προέρχεται από το αρχαίο αριθμητικό τέσσαρες / τέτταρες, από το οποίο παρήχθη το μεσαιωνικό αριθμητικό τέσσερες (που ακόμη συναντάται σε ιδιώματα) και, κατ' αναλογίαν προς το τρεις, σχηματίστηκε νέος τύπος τέσσερεις (ήδη από τα μεσαιωνικά ελληνικά). Αυτός ο τύπος είναι ο μόνος ετυμολογικά αιτιολογημένος. Δεν υπάρχει τρόπος να εξηγήσουμε ετυμολογικά την εσφαλμένη γραφή τέσσερις, η οποία πρόκειται για περιττή απλοποίηση που μάλιστα θα μπορούσε να προκαλέσει την εντύπωση ότι η λέξη είναι επίρρημα, π.χ. δις, τρις, κτλ..

tsabatman

Δεν πειράζει ,νομίζω δικαιούμαστε και μεις να έχουμε ένα όμορφο καλοκαίρι( και  βαθμολογικά)