2004 - Θέμα 4

Ξεκίνησε από Sergio, 01 Ιουν 2004, 03:35:34 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

#30
Φανή δεν καταλαβαίνω γιατί ο μαθητής αυτός δεν χρησιμοποίησε ξανά τον αλγόριθμο της φυσσαλίδας!! Ο αλγόριθμος φαίνεται σωστός (με την παρατήρηση που είπες οτι πρέπει να ξεκινάει από 1 η επανάληψη) αλλά ... δεν έχω το κουράγιο να το ψάξω περισσότερο, άλλωστε είμαι σίγουρος οτι το έχεις κάνει ήδη  :)

Για το θέμα της αύξουσας ή φθίνουσας αλφαβητικής ταξινόμησης θέλω να πω οτι εννοείται αύξουσα αλλά δεν θεωρώ οτι είναι λάθος αν κάποιος μαθητής έκανε φθίνουσα (πόσο μάλλον αν ο μαθητής αναφέρει οτι κάνει φθίνουσα !!)

Εκλεκτέ συνάδελφε Α. Βερνάρδε (Άρης έτσι; ), δεν έχει πέσει ακόμη στα χέρια μου το βοήθημα που έχετε δημιουργήσει για το μάθημα αν και πιστεύω οτι θα είναι πολύ καλό, παρότι εγκατέλειψες τον δικτυακό σου κόμβο. Κατά τη γνώμη μου κάνεις πολύ καλά που αναφέρεις οτι είχες συμπεριλάβει τη συγκεκριμένη άσκηση

Πρέπει βέβαια να τονίσουμε οτι αντίστοιχη άσκηση με το ερώτημα 4δ υπάρχει στο τετράδιο μαθητή. Είναι η άσκηση ΔΣ9 του κεφαλαίου 9, η οποία επανάλαμβάνεται ως ΔΣ2 στο κεφάλαιο 10 που ζητείται με υποπρόγραμμα. Είχα παρουσιάσει τις λύσεις των συγκεκριμένων θεμάτων σε ανύποπτο χρόνο αλλά τις τροποποίησα ώστε να ταιριάζουν με το συγκεκριμένο ερώτημα !!

Στη λύση της άσκησης μπορείτε να οδηγηθείτε από την ιστοσελίδα: http://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp.htm

Σε άλλο θέμα του forum αναφέρεται άρθρο της κυριακάτικης καθημερινής για την τύχη του μαθήματος της ΑΕΠΠ, άντε να δούμε άσπρη μέρα

Με την απαιτούμενη εκτίμηση,

Σπύρος Δουκάκης

Παναγιώτη υποθέτω ότι εννοείς την ΔΣ6 στο 9ο Κεφάλαιο...

Σπύρος Δουκάκης

Άρης Βερνάρδος

#32
Αγαπητέ Παναγιώτη,
όντως Άρη με λένε. Είναι αλήθεια ότι παρόμοια φυσαλίδα έχει και η ΔΣ6/Κεφ.9 όπως αναφέρεις. Βέβαια, η συγκεκριμένη άσκηση παρουσιάζει άλλες δυσκολίες γι' αυτό κι εγώ προσωπικά απέφυγα να την κάνω στους μαθητές μου (προσωπική άποψη).
Τον δικτυακό μου τόπο δεν τον εγκατέλειψα ακριβώς. Τα θέματα και τις λύσεις των πανελληνίων τα ανανεώνω. Απλά, μειώθηκε πολύ ο ελέυθερος χρόνος μου καθώς και οι ιδέες μου. Εξάλλου, ήθελα να αφήσω κι ένα κίνητρο στους συναδέλφους για να αγοράσουν το βοήθημά μας.
Με εκτίμηση.
Α. Βερνάρδος
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Ε.Μ.Π.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19