Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tdrivas

ναι αλλα το αοθ π.χ. μπορει να ειναι 5 ώρες το λιγότερο, ενώ αοδε και αοθ ήταν παλιά συνολικά 4 ώρες.. μιλάω για φροντιστηριακές ώρες...και με όλο το σεβασμό προς όλους αυτούς, στα @..@ μας..αυτή την στιγμή καιγόμαστε και εμείς και η νέα γενιά.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

che

Τέλος πάντων ... Ότι και να είναι Θανάση , η κατάσταση έχει ξεφύγει ...

Θέλω να εκφράσω μία απορία ρε παιδιά ... Θέλω να με βοηθήσετε πραγματικά γιατί το μυαλό μου είναι θολωμένο !

ΑΝΤΕ και το περάσανε ....


Θα εφαρμοστεί ????

Εσείς βλέπετε δηλαδή να αντέχει πολύ ο κόσμος σε αυτές τις συνθήκες ??? Και είναι έτοιμοι να περάσουν και άλλα από Σεπτέμβρη !

tdrivas

αυτό είναι ένα καλό ερώτημα..γενικά, είναι τόσο ρευστά τα πράγματα σε πολιτικό επίπεδο που ανά πάσα στιγμή μπορεί να πέσει η όποια κυβέρνηση..το θέμα είναι ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο φαντάζει δυνατό αναλογιζόμενοι ότι είναι από διακομματική επιτροπή..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Keep Growing

Για να μην εφαρμοστεί στην πράξη, ακόμα και αν ψηφιστεί, θα πρέπει ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ, ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ να παραμερίσουν τις χρονίζουσες διαφορές τους και να γίνουν μια γροθιά.

Προσέξτε καλά, δείτε πίσω από τις λέξεις. Με την κατάργηση της αλγοριθμικής ως αντικείμενο διδασκαλίας σε επίπεδο Γενικού Λυκείου, αλλά και την εξαφάνιση του τομέα Πληροφορικής από το Τεχνολογικό Λύκειο, ο κλάδος μας είτε είναι ΠΕ20 είτε ΠΕ19, δέχεται ισχυρότατες σεισμικές δονήσεις τόσο έντονες που δεν είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσει να υπάρχει για πολύ ακόμη.

Εκτός του ότι το ζήτημα που προκύπτει είναι ζήτημα ζωής και θανάτου για εμάς, δείχνει και την κατεύθυνση που θέλουν να ορίσουν για τη δημόσια δωρεάν εκπαίδευση των παιδιών μας 
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

lxart

Επειδή πήρα εγώ το email του σχολείου, σας λέω ότι η προχειρότητα της αποστολής κάνει μπαμ από μακρυά.
Ενώ τα άλλα αρχεία για Γυμνάσια και ΕΠΑΛ είναι σε word, το αντίστοιχο των ΓΕΛ είναι ppt (lykeio_Laskaris).
Στην πρώτη δε διαφάνεια υπάρχει τίτλος "Προτεινόμενες αλλαγές στο Λύκειο".
Σημαίνει κάτι αυτό;
Για μένα δείχνει ότι δεν έχει αποφασιστεί ΟΡΙΣΤΙΚΑ τίποτα ακόμη. Βλέποντας και κάνοντας (ως συνήθως).
Σε καμία περίπτωση βέβαια δεν δικαιολογείται εφησυχασμός.
Αλήθεια, εκείνη η συνάντηση της ΠΕΚΑΠ με τον υφυπουργό τι έγινε;

che

Δευτέρα ή Τρίτη απ´οτι μου είπε ο πρόεδρος της πεκαπ. Και εκείνος θεωρεί πολυ του ποδαριου το σχέδιο πάντως.

Ανδρέας Φαρμακόρης

Το μόνο που θέλω είναι να βρίσω, και μάλιστα πολύ άσχημα. 
Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας

dim

Του ποδαριού το άρθρο στην εφημερίδα Έθνος και στην εφημερίδα Δημοκρατία....
Του ποδαριού αυτό που στάλθηκε στα σχολεία και στις δευτεροβάθμιες...

Πήγαινε για μπάνιο και θα έρθει η έκπληξη η μελετημένη.

che

Φαντάζομαι ότι το μπάνιο ειναι σε τρίτο πρόσωπο και δεν αφορά εμένα. Εγω μεταφέρω πληροφόρηση από τον κύριο σκικο.

ftsak

ότι να ναι ο καθένας εδώ μέσα.
Να διαβάζουμε ξέρουμε ??
Παράθεση από: che στις 01 Αυγ 2013, 12:20:12 ΜΜ
Οι μαθηματικοι δεν ειναι ενισχυμενοι. Ούτε οι οικονομολόγοι. Ούτε οι βιολογοι.

Οι μαθηματικοί έχουν 8 ώρες μαθηματικά κατεύθυνσης στην Γ !!!!!!!!!!!!
  και 8 ώρες στατιστική κατεύθυνσης στην οικονομική κατεύθυνση !!!!

οι βιολόγοι πάλι έχουν 8 ώρες κατεύθυνση στην Γ.
Είμαστε σοβαροί? Αυτοί και αν είναι ενισχυμένοι.
Ειδικά οι οικονομολόγοι από ότι φαίνεται θα έχουν μάθημα οικονομία κατεύθυνσης στην Γ (6 ώρες!!!) αλλά μάλλον θα έχουν ανάθεση και την πολιτειακή παιδεία σε όλες τις τάξεις.

Κατά τα άλλα δεν είναι ενισχυμένοι.

Οι μόνοι που βγαίνουν χαμένοι από αυτό το σχέδιο είναι η πληροφορική και τα αγγλικά. Και οι 2 ειδικότητες είναι για πρωτοβάθμια, τυχαίο?

Αντίο Λύκειο, καλημέρα δημοτικό

άντε γεια

Keep Growing

Συνάδελφοι, μην αρχίσουμε τώρα τα ίδια με παλαιότερα.

Εποικοδομητικές προτάσεις υπάρχουν;
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

petrosp13

Σχόλια πάνω στο υποτιθέμενο (εκτρωματικό) νέο Λύκειο

- Κερδισμένοι είναι σίγουρα και πολύ οι των θετικών επιστημών (Φυσικοί-Χημικοί-Βιολόγοι) και αυτοί που διδάσκουν Νομικά. Δεν ξέρω αν πίεσαν πολύ ή απλά έτσι το είδαν αυτοί που δημιούργησαν το νέο Λύκειο. Ειδικά τα νομικά μαθήματα είναι τραγικά πολλά.
- Τα μαθήματα επιλογής της Α' Λυκείου (χωρίς την Πληροφορική) είναι ξαναζεσταμένη σούπα μαθημάτων της μεταρρύθμισης Αρσένη: μαθήματα και βιβλία που ακούγονταν ωραία, αλλά δεν τα είδαμε ποτέ και δεν θα τα δούμε.
- Φιλοσοφία στην Β' Λυκείου. Βγάλαμε την επιστήμη του 2013 για να εισάγουμε την φιλοσοφία των 2500 ετών. Η κοινωνία πάει μπροστά
- Η Β' Λυκείου υποτίθεται ότι θα προετοίμαζε για την Γ. Σωστά. 30 κοινές ώρες και 5 ώρες κατεύθυνση. (Εκ των οποίων, 3 ώρες Φυσική)
- Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου θεωρητικής κατεύθυνσης, 11 ώρες την εβδομάδα. Δηλαδή, τουλάχιστον 1 3ωρο σε μια μέρα. Επιτρέπεται κάτι τέτοιο;
- 8 ώρες Βιολογία γι'αυτούς που θα ακολουθήσουν ιατρικές σχολές!!!
- 20 ώρες κατευθύνσεις. Δηλαδή, τα παιδιά θα πηγαίνουν περισσότερες ώρες φροντιστήριο, αλλά για λιγότερα μαθήματα. Μεγάλο κέρδος. Αύξηση ωρών σε αυτά τα μαθήματα σημαίνει αύξηση ύλης και φυσικά αύξηση του επιπέδου δυσκολίας των θεμάτων. Φανταστείτε αύξηση δυσκολίας των μαθημάτων σε Φυσική και Μαθηματικά.
- Αυτό που φάνηκε και από το ρεπορτάζ: Όλο το 2ο και 4ο πεδίο θα δίνει Χημεία ως 4ο μάθημα. Για όλες τις σχολές Πληροφορικής και τις Πολυτεχνικές.
- Η τρίτη κατεύθυνση είναι η μεγαλύτερη πλάκα. Χωρίσαν τις παιδαγωγικές και τις πολιτικές σχολές κι έβγαλαν ξεχωριστά μαθήματα για αυτές. Αλήθεια, πόσες είναι αυτές οι σχολές; Είναι περισσότερες από τις 54 σχολές Πληροφορικής; Εμείς γιατί δεν έχουμε τα δικά μας μαθήματα βαρύτητας;;;;
- Τα μαθήματα μήπως σας θυμίζουν ΔΕΣΜΕΣ; Μα τόσο εξώφθαλμη αντιγραφή;;;
- Δεν θα μιλήσω καν για τον τραγικό τρόπο υπολογισμού του βαθμού πρόσβασης. Για γέλια

Το σχέδιο παραείναι γελοίο για να ασχοληθείς αλλά δυστυχώς πρέπει
Οι άνθρωποι ή είναι άλλης εποχής (είναι) ή απλά εκτελούν εντολές μετακίνησης ή (και) απόλυσης καθηγητών Πληροφορικής
Όποιο από τα δυο και να ισχύει, είναι τουλάχιστον επικίνδυνοι

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΜΑ
Ήδη υπάρχουν διαρροές βουλευτών του ΠΑΣΟΚ, η κυβέρνηση δεν έχει πολλά ψωμιά ακόμα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

che

Εσυ μιλάς για διορισμενους εγω μιλάω γενικά. Ο οικονομολόγος λοιπόν γενικά έχασε τα 3/4 του εύρους σχολών που είχε. Ο βιολογος ξεχνάει την βιολογία γενικής. Ο μαθηματικός αφήνει την ιατρική.

Jimbo

Παράθεση από: Keep Growing στις 01 Αυγ 2013, 12:39:22 ΜΜ
Για να μην εφαρμοστεί στην πράξη, ακόμα και αν ψηφιστεί, θα πρέπει ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ, ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ να παραμερίσουν τις χρονίζουσες διαφορές τους και να γίνουν μια γροθιά.

Προσέξτε καλά, δείτε πίσω από τις λέξεις. Με την κατάργηση της αλγοριθμικής ως αντικείμενο διδασκαλίας σε επίπεδο Γενικού Λυκείου, αλλά και την εξαφάνιση του τομέα Πληροφορικής από το Τεχνολογικό Λύκειο, ο κλάδος μας είτε είναι ΠΕ20 είτε ΠΕ19, δέχεται ισχυρότατες σεισμικές δονήσεις τόσο έντονες που δεν είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσει να υπάρχει για πολύ ακόμη.

Εκτός του ότι το ζήτημα που προκύπτει είναι ζήτημα ζωής και θανάτου για εμάς, δείχνει και την κατεύθυνση που θέλουν να ορίσουν για τη δημόσια δωρεάν εκπαίδευση των παιδιών μας 
+1
Δημήτρης Μπούζιος
ΓΕΛ Άστρους

lxart

Εναλλακτική πρόταση: (την έκανα εδώ και μέρες).
ΠΙΕΖΟΥΜΕ (ΠΕΚΑΠ), να υπάρχει εναλλακτική δυνατότητα να επιλέξει ο μαθητής στη ΘΕΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ και για οποιαδήποτε σχολή πλην Ιατρικών κλπ, να εξεταστεί σε ΑΕΠΠ η ΧΗΜΕΙΑ ανάλογα με την προτίμηση του.
Η Πληροφορική σαν επιλεγόμενο στην Α να παραμείνει και για τη Β να μπει αντίστοιχα ένα υποστηρικτικό μάθημα της ΑΕΠΠ της Γ.