Διδασκαλία-Πρόγραμμα Σπουδών των Τ.Π.Ε. στα 800 Ολοήμερα με Ε.Α.Ε.Π.

Ξεκίνησε από Wizard, 23 Ιουλ 2010, 12:14:56 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tom

Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: xristinap στις 25 Σεπ 2010, 01:50:54 ΜΜ
Έχεις απόλυτο δίκιο η κατάσταση στα πιλοτικά είναι πάρα πολύ δύσκολή. Εγω μιλάω με άλλους 4-5 συναδέρφους μου και μου περιγράφουν τα ίδια με σένα. Και το εργαστήριο στο δικό μου σχολείο είναι τουλάχιστον απαράδεκτο..Μπορούμε να ζητήσουμε βοήθεια απο ΠΛΗΝΕΤ ή τον δήμο (για καλωδιώσεις, κανάλια κλπ);

To ΠΛΗΝΕΤ της περιοχής σου μπορεί να βοηθήσει σε αρκετά πράγματα. Τα 800 δημοτικά καλύπτονται απο τεχνικη κάλυψη από το ΠΛΗΝΕΤ. Βέβαια ας μας πούνε και καλύτερα οι ίδιοι (Νίκος και υπόλοιποι των ΠΛΗΝΕΤ)

Νίκος Αδαμόπουλος

Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ υποστηρίζουν και την πρωτοβάθμια, αν και ο τρόπος αντιμετώπισης από νομό σε νομό διαφέρει. Ξέρω για παράδειγμα ότι σε κάποιες περιοχές δεν δίνουν έξοδα μετακίνησης για επισκέψεις σε σχολεία πρωτοβάθμιας.

Βέβαια, τώρα με έναν υπεύθυνο και έναν τεχνικό υπεύθυνο σε κάθε ΚΕΠΛΗΝΕΤ μου φαίνεται ότι η βοήθεια που θα παρέχεται θα είναι στοιχειώδης και θα αφορά τα τρέχοντα και τα καθημερινά. Π.χ. "στο τάδε Νηπιαγωγείο δεν δουλεύει το email" (ναι, σε εμάς έχουν και τα νηπιαγωγεία email !!).

Πάντως οι καλωδιώσεις δεν είναι δουλειά των ΚΕΠΛΗΝΕΤ! Εμείς δηλαδή θα δίναμε οδηγίες για το τι πρέπει να κάνει ο ηλεκτρολόγος, θα ελέγχαμε το αποτέλεσμα, θα κάναμε τις διασυνδέσεις - ρυθμίσεις, θα βάζαμε κανά βυσματάκι στις άκρες των καλωδίων, το πολύ να περνάγαμε κανά καλώδιο από τη μία αίθουσα στην άλλη αν οι συνθήκες το καθιστούσαν εύκολο,... αλλά να αρχίσουμε να τρυπάμε τοίχους,  να βιδώνουμε κανάλια και ικριώματα, να κρεμάμε καλώδια από το ένα κτίριο στο άλλο ... όχι! Ας πληρώσει η σχολική επιτροπή μάστορα!

xristinap

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 28 Σεπ 2010, 08:34:26 ΠΜ
Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ υποστηρίζουν και την πρωτοβάθμια, αν και ο τρόπος αντιμετώπισης από νομό σε νομό διαφέρει. Ξέρω για παράδειγμα ότι σε κάποιες περιοχές δεν δίνουν έξοδα μετακίνησης για επισκέψεις σε σχολεία πρωτοβάθμιας.

Βέβαια, τώρα με έναν υπεύθυνο και έναν τεχνικό υπεύθυνο σε κάθε ΚΕΠΛΗΝΕΤ μου φαίνεται ότι η βοήθεια που θα παρέχεται θα είναι στοιχειώδης και θα αφορά τα τρέχοντα και τα καθημερινά. Π.χ. "στο τάδε Νηπιαγωγείο δεν δουλεύει το email" (ναι, σε εμάς έχουν και τα νηπιαγωγεία email !!).

Πάντως οι καλωδιώσεις δεν είναι δουλειά των ΚΕΠΛΗΝΕΤ! Εμείς δηλαδή θα δίναμε οδηγίες για το τι πρέπει να κάνει ο ηλεκτρολόγος, θα ελέγχαμε το αποτέλεσμα, θα κάναμε τις διασυνδέσεις - ρυθμίσεις, θα βάζαμε κανά βυσματάκι στις άκρες των καλωδίων, το πολύ να περνάγαμε κανά καλώδιο από τη μία αίθουσα στην άλλη αν οι συνθήκες το καθιστούσαν εύκολο,... αλλά να αρχίσουμε να τρυπάμε τοίχους,  να βιδώνουμε κανάλια και ικριώματα, να κρεμάμε καλώδια από το ένα κτίριο στο άλλο ... όχι! Ας πληρώσει η σχολική επιτροπή μάστορα!

Έχεις δίκιο ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα. Ήρθε την Παρασκευή ο συνάδερφος απο το ΠΛΗΝΕΤ και μου τα είπε ακριβώς όπως τα λες. Τώρα θα απευθυνθούμε στο Δήμο για να μας στείλουν ηλεκτρολόγο και απο εκεί και μετά θα βοηθήσει ο τεχνικός τους ΠΛΗΝΕΤ.

evakarali2000

παιδια η κατασταση για μενα είναι σκέτη φρίκη 0 υπολογιστες για τα παιδια. 7 υπολογιστές 1 σε καθε τάξη (στις 7 από τις 12) με την οθόνη κρεμασμένη πάνω από τον πίνακα και να σέρνονται ουτε για να βλέπουν κανα dvd δεν είναι απορώ ποιός το σκέφτηκε και  με ρητη εντολή από διευθυντη να μην τους αγγίζουν τα παιδια εγώ πάντως δεν αντέχω αλλο!
στο δαφνί με βλέπω ως το τέλος του έτους

tom

Εδώ συζητάμε για το πρόγραμμα σπουδών. Για τα προβλήματα και τις δυσκολίες υπάρχει ξεχωριστή ενότητα ;-)
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

orchid

Δεν ξέρω αν είναι τόσο συναφές με το πρόγραμμα σπουδών (πάντως δυσκολία δεν είναι!)

http://www.minedu.gov.gr/publications/docs/4i019_4b_signed_101130.pdf

Δε θα βαθμολογήσουμε φέτος τελικά.
Άννα Βεσυροπούλου - ΠΕ19