Γενικός σχολιασμός

Ξεκίνησε από gpapargi, 27 Μαΐου 2015, 10:22:59 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

Το ότι συγχέουμε την εκφώνηση ενός θέματος με τον διαγωνισμό της Eurovision, δεν σημαίνει ότι η εκφώνηση ήταν ασαφής
Αν το παιδί δεν ήταν σίγουρο για το 10ρι, θα έπρεπε να υπολογίσει το max κάθε κριτή
Με αυτό τον τρόπο, εξασφάλιζε ότι είτε το 10ρι είναι ο μέγιστος βαθμός, είτε δεν είναι, η λύση του είναι σωστή
Αν το παιδί ήταν σίγουρο για το 10ρι, έκανε λανθασμένη ανάλυση του ερωτήματος, δηλαδή δεν προσδιόρισε σωστά τις περιπτώσεις
Το θέμα του 2012 ήταν πράγματι ασαφές και είναι απορίας άξιο, καθώς είναι ίσως η πιο συνηθισμένη ασάφεια σε θέματα πινάκων
Θα έπρεπε πολύ εύκολα να προληφθεί
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

xristos_ts

Παράθεση από: petrosp13 στις 02 Ιουν 2015, 12:28:22 ΜΜ
Το ότι συγχέουμε την εκφώνηση ενός θέματος με τον διαγωνισμό της Eurovision, δεν σημαίνει ότι η εκφώνηση ήταν ασαφής
Αν το παιδί δεν ήταν σίγουρο για το 10ρι, θα έπρεπε να υπολογίσει το max κάθε κριτή
Με αυτό τον τρόπο, εξασφάλιζε ότι είτε το 10ρι είναι ο μέγιστος βαθμός, είτε δεν είναι, η λύση του είναι σωστή

Όχι αγαπητέ μου, η υλοποίηση αυτή δεν θα ήταν σωστή, αν το ζητούμενο ήταν πόσες φορές έδωσε το 10. Κάποιος κριτής μπορεί να μην έδωσε 10 και σ' αυτή την περίπτωση το πλήθος έπρεπε να είναι 0. Με την υλοποίησή σου (υπολογισμός του max κάθε στήλης) θα είχε τιμή σίγουρα διάφορη του 0, οπότε δεν καλύπτει και τις δύο περιπτώσεις.

Θεωρώ ότι, από τη στιγμή που ακόμη και καθηγητές αναρτούν διαφορετικές λύσεις, είναι λίγο άδικο για τους μαθητές.
Η τεχνική που ζητούσε το συγκεκριμένο ερώτημα είμαι σίγουρος, ότι ήταν γνωστή σε πολλούς από τους μαθητές που έκαναν λάθος.
Θα έπρεπε να διευκρινίζει με κάποιο πιο ξεκάθαρο τρόπο (και όχι απλά "το μέγιστο βαθμό ΤΟΥΣ) αν ζητάει το μέγιστο από αυτούς που έδωσε ή το μέγιστο από αυτούς που θα μπορούσε να δώσει.

ΥΓ. Αγαπητέ Πέτρο, κατά τη γνώμη μου η ειρωνεία, ιδίως όταν συνοδεύεται από μια λεπτή απόχρωση χιούμορ, είναι εξαιρετικό εργαλείο επικοινωνίας. Όχι όμως όταν γίνεται με σκοπό να προσβάλει τον άλλο.
Ευτυχώς, το μάθημα θα παραμείνει στην εκπαίδευση και θα έχουμε όλοι τη δυνατότητα να βελτιωθούμε περισσότερο και στους αλγορίθμους και στα νέα ελληνικά.

petrosp13

#77
Η ειρωνία ποια είναι ακριβώς;
Η εκφώνηση έλεγε "τον μέγιστο βαθμό του" και όχι "τον μέγιστο δυνατό βαθμό του"
Δεν προσδιόριζε κάπου η εκφώνηση ότι κάποιος κριτής είναι υποχρεωμένος να δώσει 10ρι
Αν εννοούσαν το 10ρι, πόσο δύσκολο ήταν να το αναφέρουν;
Σαν μέγιστο εννοούσαν το 10ρι και άφησαν τον μαθητή να το καταλάβει;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Δημήτρης Α. Β.

#78
Παράθεση από: petrosp13 στις 02 Ιουν 2015, 03:47:19 ΜΜ
Η εκφώνηση έλεγε "τον μέγιστο βαθμό του" και όχι "τον μέγιστο δυνατό βαθμό του"

Συνάδελφε συγγνώμη αλλά και οι δύο εκφράσεις είναι "για τον γάιδαρο καβάλα" που λένε και στο χωριό μου
(και σε ευχαριστώ για την καταπληκτική "πάσα" , χάριν αυτής της φράσης η οποία εντοπίζει ακριβώς που είναι το πρόβλημα στην εκφώνηση του Δ4)

Το αν εμείς (Προγραμματιστές και Θετικών Επιστημών) όπως και το βιβλίο ΑΕΠΠ χρόνια τώρα κάνουμε κακή/καταχρηστική χρήση της λέξης  "μέγιστος", αυτό δεν δίνει και άλλοθι 100% σε μια ατυχή επιλογή του τρόπου έκφρασης σε θέμα Πανελληνίων Εξετάσεων με 9 μονάδες.

Τώρα θα μου πεις θα κάτσουμε να το αναλύσουμε από φιλολογικής άποψης για να δικαιολογήσουμε μαθητές που μετατρέψανε ένα θέμα 9 μονάδων σε απλή άσκηση μετρητών;..  άλλωστε με τα "συμφραζόμενα" ένας εύκολα καταλαβαίνει τι θέλει να πει ο συγγραφέας.
Θα'πρεπε όμως; Με τα συμφραζόμενα; με την φαντασία; με την εμπειρία διαγωνισμών τραγουδιού;  ή μήπως απλά με μια σωστά διατυπωμένη ερώτηση;

Τα θέματα επίσης αφού είναι διατυπωμένα στην Νέα Ελληνική γλώσσα, θα έπρεπε να είναι ορθά και από αυτήν την σκοπιά (όπως και στο βιβλίο το οποίο στo κεφάλαιο 9, περιγράφει ένα αδύνατο προς λύση πρόβλημα* - ή στην καλύτερη περίπτωση με ελλιπή δεδομένα-  αλλά τελικά λύνει κάτι άλλο).

Πράγματι, σε έναν διαγωνισμό σαν αυτόν που περιγράφεται, κανένας κριτής δεν είναι υποχρεωμένος να δώσει τον "μέγιστο βαθμό του". Μπορεί απλώς να κρατήσει το καρτελάκι με το "10" κάτω από το τραπέζι και να μην το σηκώσει ποτέ, μπορεί να το σηκώσει σε 1 ή σε όσα τραγούδια γουστάρει..... εδώ μπερδευτήκαμε λίγο ...  γιατί απλώς έκανα κι εγώ λανθασμένη χρήση της λέξης, με μια φράση που δεν υπάρχει.

Θα έπρεπε να πω "τον μέγιστο βαθμό"  (του διαγωνισμού),  ή "τον μεγαλύτερο που μπορεί να δώσει" ή απλά "το δεκαράκι" για να μην παίζω με τις λέξεις. Αυτό άλλωστε θα έλεγε και η ΚΕΕ, αν ήθελε τους κριτές που δώσανε 10 μόνο σε 1 τραγούδι. Σταθερά: 10, όπως κάνει πάντα σε άλλα αντίστοιχα θέματα. (π.χ. τους μαθητές που έγραψαν 20 σε ένα μόνο μάθημα)

Δεν είμαι τέλειος στα Νέα Ελληνικά, για αυτό κάθε φορά που βάζω θέματα στις ενδοσχολικές, ψάχνω κι έναν φιλόλογο να τα ρίξει μια ματιά. (εκεί που μπορεί, στο plain text που λέμε).

Οι λέξεις "μέγιστος" και "μεγαλύτερος" είτε μας αρέσει είτε όχι δεν είναι ταυτόσημες. Γιατί απλά σύμφωνα και με τα λεξικά, μέγιστος είναι ο μεγαλύτερος δυνατός αριθμός σε μια γνωστή κλίμακα, ή σε ένα σαφώς ορισμένο διάστημα. Εν ολίγοις, για αριθμητικές τιμές :
Μέγιστος = Ο Μεγαλύτερος που μπορεί να επιτευχθεί    ή
Μέγιστος = Ο Μεγαλύτερος δυνατός.

Το βιβλίο (και η εκφώνηση) επιμένει στην απλούστευση της ισοδυναμίας των δύο λέξεων, που στα Νέα Ελληνικά όμως , όποιον φιλόλογο κι αν ρώτησα μου είπε ότι δεν ισχύει.

Η λέξη "μέγιστος", για συγκεκριμένες καταστάσεις,   μπορεί να σταθεί μόνη της.. και να είναι σαφής, χωρίς καμία άλλη αναφορά.
Παράδειγμα όταν η συζήτηση περιστρέφεται στις Πανελλήνιες εξετάσεις και σου  λέει κάποιος:
"Η κόρη μου στη Βιολογία,  πέτυχε τον μέγιστο βαθμό "
Δες ρωτάς τίποτε άλλο..  ξέρεις είναι το 20. Αν βέβαια σου πει "τον μέγιστο βαθμό της", τότε σίγουρα θα σκεφτείς ότι μπορεί και να μην εννοεί το 20, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι εκφράστηκε και σωστά. Τι πάει να πει τον "μέγιστο βαθμό της" ; Έχει φτιάξει άλλη κλίμακα αυτή από την γνωστή 0~20; την "κατά κόρη μου" ;
Από την άλλη αν εννοούσε τον μεγαλύτερο ανάμεσα σε όλους τους μαθητές της δικής της τάξης (ή της δικής της σχολικής χρονιάς), τότε με το "γράμμα του νόμου",  εκφράστηκε λάθος. 

Αντίθετα η λέξη "μεγαλύτερος" (που για να έρθουμε και στα δικά μας είναι και Σχεσιακός Τελεστής), θέλει πάντα και προσδιορισμό:
"Μεγαλύτερος από πέρυσι"
"Μεγαλύτερος του μέσου όρου"
"Ο μεγαλύτερος βαθμός που πέτυχε, ήταν στην Βιολογία"  και όχι φυσικά όχι η φράση " ο Μέγιστος βαθμός της".
"Τον Μεγαλύτερο από τους βαθμούς που έβαλε "  (έβαλε κάποιους βαθμούς, ψάξε να βρεις ποιος είναι ο μεγαλύτερος).

Πείτε το ρε παιδιά στο Δ4 απλά ελληνικά:  "τον μεγαλύτερο απο τους βαθμούς που έδωσε" ή έστω "τον μεγαλύτερο βαθμό του", τόσο δύσκολο ήταν;

*ΥΓ για το βιβλίο και το Παράδειγμα 4 του κεφ.9:
Έτσι όπως είναι διατυπωμένο το πρόβλημα, π.χ. στο (β), για να βρούμε τον κινηματογράφο που πέτυχε την "μέγιστη είσπραξη", θα έπρεπε να μας δίνει και την χωρητικότητα σε θέσεις και την τιμή του εισιτηρίου του κάθε κινηματογράφου.
Π.χ η μέγιστη είσπραξη για έναν Κινηματογράφο 300 θέσεων με εισιτήριο 5€, είναι 1500€ την βραδιά...

Εκτός κι αν εννοεί "τον κινηματογράφο με την μεγαλύτερη είσπραξη". Τότε ναι, είναι αυτό που λύνει παρακάτω.



 





dkonetas

Παράθεση από: Sergio στις 02 Ιουν 2015, 12:22:24 ΜΜ
Στο δικό μας ΒΚ, 3 μονάδες ως το 1/3 των βημάτων που θα προέκυπταν από την ανάλυση του ερωτήματος
καιι στο δικό μας 3 μονάδες με το ίδιο ακριβώς σκεπτικό
όσο αφορά στην ορθή χρήση των αθροιστών αντί των μετρητών -1 μονάδα (κατά προτίμηση από το τελευταίο σκέλος αν και το σωστό θα ήταν να είναι στο κυρίως πρόγραμμα ... αλλά στο ένα μοιράζονται "σφικτά" 6 μονάδες για πολλά ζητούμενα ενώ στη διδικασία απλόχερα 8 για πολύ λιγότερα)
Όσοι είστε μαθητές και παρακολουθείτε αυτές τις συζητήσεις θα πρέπει να συνυπολογίζετε ότι πολλές φορές έχουμε +- "χρωστούμενους μισούς βαθμούς" από προηγούμενα θέματα και αυτό μπορεί να επηρεάσει και κάποιο επόμενο θετικά ή αρνητικά κατά 1 μονάδα...
Επίσης μία γενική συμβουλή μου μιά και φθάσατε στο τέλος των πανελληνίων... Μην ασχολείστε μηρυκάζοντας υποθετικές βαθμολογίες καθότι τα γραπτά σας δεν αλλάζουν πλέον. Ασχοληθείτε έστω στοιχειωδώς για να συμπληρώσετε αξιοπρεπώς τις ενδοσχολικές (καθότι για κάποιους -έστω λίγους- μπορεί να έχει σημασία και ο βαθμός απολυτηρίου)  και κυρίως : "Διαλέξτε παρέα και ...παραλία"   ;)

ΔΚ :-)

petrosp13

Παράθεση από: Δημήτρης Α. Β. στις 03 Ιουν 2015, 03:08:50 ΠΜ
"Η κόρη μου στη Βιολογία,  πέτυχε τον μέγιστο βαθμό "
Δες ρωτάς τίποτε άλλο..  ξέρεις είναι το 20. Αν βέβαια σου πει "τον μέγιστο βαθμό της", τότε σίγουρα θα σκεφτείς ότι μπορεί και να μην εννοεί το 20, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι εκφράστηκε και σωστά. Τι πάει να πει τον "μέγιστο βαθμό της" ; Έχει φτιάξει άλλη κλίμακα αυτή από την γνωστή 0~20; την "κατά κόρη μου" ;
....

Πείτε το ρε παιδιά στο Δ4 απλά ελληνικά:  "τον μεγαλύτερο απο τους βαθμούς που έδωσε" ή έστω "τον μεγαλύτερο βαθμό του", τόσο δύσκολο ήταν;


Συνάδελφε, νομίζω ότι με το παράδειγμα σου, απαντάς μόνος σου
Εφόσον η έκφραση "τον μέγιστο βαθμό της" σου δημιουργεί αμφιβολίες για το αν εννοεί το 20, δεν θα πρέπει να ασχοληθείς με το 20
Και θεωρώ (άποψη μου) ότι αν στην θέση της λέξης "μέγιστου" υπήρχε η λέξη "μεγαλύτερου", δεν θα είχε μεγάλη διαφορά η συζήτηση που κάνουμε τώρα
Τα παιδιά δεν έχουν τόσο καλά τα ελληνικά πλέον και δεν νομίζω ότι ήταν θέμα κατανόησης της πρότασης, όσο κατανόησης του προβλήματος
Εφόσον το πρόβλημα δεν ανέφερε κάπου ότι ένας κριτής πρέπει απαραίτητα να δώσει 10ρι, η λύση με το 10ρι είναι λανθασμένη
Και δεν το λέω με αυστηρή διάθεση, έχω κι εγώ μαθητές υψηλών δυνατοτήτων που έκαναν μόνο αυτό λάθος
Και το κατάλαβαν πριν καν μιλήσω μαζί τους
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

zack

Καλησπέρα, μιας και βλέπω ότι σε αυτό το φόρουμ υπάρχουν αρκετοί βαθμολογητές, θα ήθελα να κάνω την εξής ερώτηση:
Από ότι έχω ακούσει και διαβάσει σε διάφορα φόρουμ, αρκετοί φέτος έχουν κάνει τα παρακάτω λάθη.
1. Στο θέμα γ αντί για το πλήθος δεν κατανοήθηκε σωστά η εκφώνηση και στάλθηκε ο εναπομείναντας διαθέσιμος χώρος στην διαδικασία και σύμφωνα με αυτόν έγιναν οι ζητούμενες συγκρίσεις.
2. Στο θέμα δ θεωρήθηκε μέγιστος το 10

Υπάρχει κάποια οδηγία για το πόσα μόρια θα κοπούν στα παραπάνω λάθη, ή είναι καθαρά στο χέρι του βαθμολογητή;
Θα μπορούσε να κοπεί όλη η διαδικασία ως λάθος ακόμη και αν υπάρχουν οι συνθήκες και οι εμφανίσεις αλλά οι παράμετροι που στάλθηκαν είναι λάθος;

Θα εκτιμούσα πολύ αν κάποιος μπορούσε να μου απαντήσει.
Ευχαριστώ.

dkonetas

σύντομες απαντήσεις στον zack:
σε κάθε βαθμολογικό κέντρο συναποφασίζεται εκ των προτέρων σε κοινή συνάντηση από το σύνολο των βαθμολογητών ανά υποθέμα σε πόσες μονάδες αντιστοιχεί κάθε λάθος. Προφανώς δεν είναι δυνατόν να προβλεφθεί το σύνολο όλων των πιθανών λύσεων ή λαθών. Σε κάποιες περιπτώσεις - μισής μονάδας πάνω ή κάτω- επηρεάζει και η συνολική εικόνα του γραπτού (προφανώς όχι στα σωστά λάθος ;-)  )
Σε αυτά που ρώτησε ο - κατά πάσα πιθανότατα εξεταζόμενος zack εκτιμώ:
- στο Γ2 πως θα έχανε 2 μονάδες στις 8 του υποπρογράμματος (πάντα με δεδομένο ότι όλα τα υπόλοιπα είναι σωστά)
- στο Δ3 είναι δεδομένο ότι αν ήταν όλα τα υπόλοιπα σωστά ΔΕΝ θα κοβόταν όλα τα μόρια. Στην περίπτωση που αναφέρεται θα έχανε 3 μονάδες στις 9 του υποθέματος (χονδρικά 3 ζητούμενα Χ 3 βαθμούς). Μην ξεχνάς ότι αν δεχθείς ότι ο μεγαλύτερος βαθμός του εκάστοτε κριτή είναι  10 δεν θα εφαρμόσεις καν αλγόριθμο για να βρείς ποιός είναι αυτός ο μεγαλύτερος. ...

Καλά αποτελέσματα

ΔΚ :-)

Υ.Σ.: Και μία ένδειξη για το πού χάνουν όλοι οι μαθητές, ακόμα και καλά γραπτά, μονάδες είναι ότι δεν νομίζω να υπάρχει πάνω από το 5% των γραπτών τα οποία θα έχουν περισσότερες από 5  στις 8  μονάδες  στο ζήτημα Β1 β.  Εκεί οι περισσότεροι στις συζητήσεις μεταξύ τους δηλώνουν ότι αναμένουν 8ρια και θα έχουν πιθανότατα 3ρια. 


petrosp13

Παράθεση από: dkonetas στις 05 Ιουν 2015, 02:41:17 ΠΜ
Υ.Σ.: Και μία ένδειξη για το πού χάνουν όλοι οι μαθητές, ακόμα και καλά γραπτά, μονάδες είναι ότι δεν νομίζω να υπάρχει πάνω από το 5% των γραπτών τα οποία θα έχουν περισσότερες από 5  στις 8  μονάδες  στο ζήτημα Β1 β.  Εκεί οι περισσότεροι στις συζητήσεις μεταξύ τους δηλώνουν ότι αναμένουν 8ρια και θα έχουν πιθανότατα 3ρια. 

Εδώ συμφωνούμε
Οι συζητήσεις με τα παιδιά που δεν το "έψαξαν" και πολύ το θέμα δείχνουν ότι το θεώρησαν εύκολο!! και ότι το έχουν σίγουρα σωστό
Μετά από 2-3 λεπτά αλλάζουν άποψη και απλά ελπίζουν..
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

zack

Παράθεση από: dkonetas στις 05 Ιουν 2015, 02:41:17 ΠΜ
σύντομες απαντήσεις στον zack:
σε κάθε βαθμολογικό κέντρο συναποφασίζεται εκ των προτέρων σε κοινή συνάντηση από το σύνολο των βαθμολογητών ανά υποθέμα σε πόσες μονάδες αντιστοιχεί κάθε λάθος. Προφανώς δεν είναι δυνατόν να προβλεφθεί το σύνολο όλων των πιθανών λύσεων ή λαθών. Σε κάποιες περιπτώσεις - μισής μονάδας πάνω ή κάτω- επηρεάζει και η συνολική εικόνα του γραπτού (προφανώς όχι στα σωστά λάθος ;-)  )
Σε αυτά που ρώτησε ο - κατά πάσα πιθανότατα εξεταζόμενος zack εκτιμώ:
- στο Γ2 πως θα έχανε 2 μονάδες στις 8 του υποπρογράμματος (πάντα με δεδομένο ότι όλα τα υπόλοιπα είναι σωστά)
- στο Δ3 είναι δεδομένο ότι αν ήταν όλα τα υπόλοιπα σωστά ΔΕΝ θα κοβόταν όλα τα μόρια. Στην περίπτωση που αναφέρεται θα έχανε 3 μονάδες στις 9 του υποθέματος (χονδρικά 3 ζητούμενα Χ 3 βαθμούς). Μην ξεχνάς ότι αν δεχθείς ότι ο μεγαλύτερος βαθμός του εκάστοτε κριτή είναι  10 δεν θα εφαρμόσεις καν αλγόριθμο για να βρείς ποιός είναι αυτός ο μεγαλύτερος. ...

Καλά αποτελέσματα

ΔΚ :-)

Υ.Σ.: Και μία ένδειξη για το πού χάνουν όλοι οι μαθητές, ακόμα και καλά γραπτά, μονάδες είναι ότι δεν νομίζω να υπάρχει πάνω από το 5% των γραπτών τα οποία θα έχουν περισσότερες από 5  στις 8  μονάδες  στο ζήτημα Β1 β.  Εκεί οι περισσότεροι στις συζητήσεις μεταξύ τους δηλώνουν ότι αναμένουν 8ρια και θα έχουν πιθανότατα 3ρια.

Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, μακάρι να είναι έτσι όπως τα λέτε γιατί εγώ θεώρησα ότι θα πάρω το πολύ 2 μόρια σε καθ'ένα από τα υποερωτήματα και υπολόγιζα τουλάχιστον -13 μόρια.

Όσο αφορά το θέμα β έκανα το εξής:
ΑΝ Χ>1 ΤΟΤΕ
  ΓΙΑ Υ ΑΠΟ Χ ΜΕΧΡΙ 1 ΜΕ_ΒΗΜΑ -2
       ΕΜΦΑΝΙΣΕ Υ-2
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

Σύμφωνα με προτεινόμενες λύσεις που είδα είναι σωστό. Βέβαια πολλοί ξέχασαν ότι το Y μειώνεται κατά 2 πρίν την εμφάνιση και το άφησαν ΕΜΦΑΝΙΣΕ Υ, αλλά από ότι διαβάζω δεν θα κοπούν πάνω από 2 μόρια για την εμφάνιση, δεν ξέρω αν ισχύει.

xara_pap

όσοι είστε σε βαθμολογικά κέντρα μπορείτε να μας πείτε κατανομή μονάδων στο τρίτο θέμα? και συγκεκριμένα πόσες μονάδες κόπηκαν αν

1) δεν γίνονταν update στον εναπομείναντα χώρο και
2) δεν ελέγχονταν αν υπάρχει χώρος στην αποθήκη
3) αθροίσματα αντί για πλήθη
4)συνάρτηση που επιστρέφει αλφαριθμητικό (αυτο βεβαια είναι σωστο)

michaeljohn

Παράθεση από: zack στις 04 Ιουν 2015, 07:19:47 ΜΜ
Καλησπέρα, μιας και βλέπω ότι σε αυτό το φόρουμ υπάρχουν αρκετοί βαθμολογητές, θα ήθελα να κάνω την εξής ερώτηση:
Από ότι έχω ακούσει και διαβάσει σε διάφορα φόρουμ, αρκετοί φέτος έχουν κάνει τα παρακάτω λάθη.
1. Στο θέμα γ αντί για το πλήθος δεν κατανοήθηκε σωστά η εκφώνηση και στάλθηκε ο εναπομείναντας διαθέσιμος χώρος στην διαδικασία και σύμφωνα με αυτόν έγιναν οι ζητούμενες συγκρίσεις.
2. Στο θέμα δ θεωρήθηκε μέγιστος το 10

Υπάρχει κάποια οδηγία για το πόσα μόρια θα κοπούν στα παραπάνω λάθη, ή είναι καθαρά στο χέρι του βαθμολογητή;
Θα μπορούσε να κοπεί όλη η διαδικασία ως λάθος ακόμη και αν υπάρχουν οι συνθήκες και οι εμφανίσεις αλλά οι παράμετροι που στάλθηκαν είναι λάθος;

Θα εκτιμούσα πολύ αν κάποιος μπορούσε να μου απαντήσει.
Ευχαριστώ.

Για το Γ2 δεν βλέπω κάποιο λόγο  για να χάσεις μόρια. Η διαδικασία δουλεύει ορθά εφόσον δέχτηκε δυο αριθμητικές παραμέτρους ανεξάρτητα από τι αυτές εκφράζουν κατά την  κλήση.
Βλέπω να χάνεις το 1/2 κατά την κλήση της διαδικασίας...

Δημήτρης Α. Β.

Παράθεση από: xara_pap στις 05 Ιουν 2015, 02:58:16 ΜΜ
όσοι είστε σε βαθμολογικά κέντρα μπορείτε να μας πείτε κατανομή μονάδων στο τρίτο θέμα? και συγκεκριμένα πόσες μονάδες κόπηκαν αν

1) δεν γίνονταν update στον εναπομείναντα χώρο και
2) δεν ελέγχονταν αν υπάρχει χώρος στην αποθήκη
3) αθροίσματα αντί για πλήθη
4)συνάρτηση που επιστρέφει αλφαριθμητικό (αυτο βεβαια είναι σωστο)

Προφανώς εννοείτε την κατανομή στο τρίτο (γ) υποερώτημα της Γ1 το οποίο έδινε όλες και όλες 6 μονάδες για τον κυριότερο όγκο του προγράμματος (Σωστή επιλογή Επαναληπτικής δομής, Σωστός τερματισμός του βρόχου, Αρχικές τιμές, Σωστή χρήση Μετρητών/Αθροιστών, Σωστή θέση εντολών εκχώρησης, Δομή Επιλογής όχι και τόσο απλή (Διπλό κριτήριο, με πολλές υποπεριπτώσεις), Σωστή χρήση εντολών εξόδου κλπ κλπ)...
Κατά που να κάνεις δηλαδή και τι να κόψεις από 6 μον όταν π.χ.  γίνει μόνο 1 λάθος ανάμεσα σε 20 απαιτούμενα;

Σε κανένα βαθμολογικό λοιπόν δεν νομίζω να ανάλυσαν τόσο πολύ την κατανομή 6 μονάδων για να φτάσουν σε αυτά τα "λεπτά κλαδάκια" που ρωτάτε. Στα περισσότερα (όπως στο δικό μας) θα δώσανε βάρος 2μον. στην Δομή Επανάληψης (μαζί με τις αρχικές τιμές) και 4 μον. στην Δομή Επιλογής  (μαζί με τις εκχωρήσεις κλπ) και τα υπόλοιπα στη κρίση του βαθμολογητή.

Τα λάθη 1 έως 3 που αναφέρετε, είναι όλα μέσα στη Δομή επιλογής (σύνολο 4 μον)..  πόσο να κόψεις από το καθένα; το πολύ 1 μον.

Εκ της βαθμολόγησης, αποδεικνύεται ΑΤΥΧΕΣΤΑΤΗ η κατανομή των μονάδων στα υποερωτήματα του θέματος Γ συνολικά. π.χ. 2 μονάδες για μια εντολή ( ΔΙΑΒΑΣΕ Α,Β ),   8 μονάδες για ένα απλό υποπρόγραμμα,  την στιγμή που για το Γ1.γ δίνει 6 μονάδες)
Μαθητές που κάνουν σοβαρά λάθη, παίρνουν εύκολα  16/20 μονάδες σε θέμα Γ.  Κρίμα για τους καλούς.

Τέλος, για το 4, (χρήση Συνάρτησης, 2 μονάδες):  -1 μον. για το Γ1.δ  και  -2  έως -3 μονάδες για το Γ2.

dkonetas

ενδεικτικά - και σε καμία περίπτωση αποδεικτικά (καθότι από μία περιοχή) σε περισσότερα των 100 γραπτών:
- 38% κάτω από τη βάση

- 11% πάνω από 90

Μέσος όρος 56

Α θέμα: (27,5) 69%
Β θέμα: (10,3) 52%
Γ θέμα: (09,2) 46%
Δ θέμα: (08,5) 42% των πόντων

απάντηση σε προηγούμενη ερώτηση - σχόλιο:
Παράθεση από: Δημήτρης Α. Β. στις 05 Ιουν 2015, 11:48:21 ΜΜ
Τέλος, για το 4, (χρήση Συνάρτησης, 2 μονάδες):  -1 μον. για το Γ1.δ  και  -2  έως -3 μονάδες για το Γ2.
-1 (0+1) μονάδα αν επιστρέφει χαρακτήρα που εκτυπώνεται στο κυρίως προγραμμα
-4 (1+3) αν εκτυπώνει μέσα στη συναρτηση

dkonetas