Θέμα Α

Ξεκίνησε από gpapargi, 27 Μαΐου 2015, 10:20:06 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Ερώτηση
το πρόβλημα με την παραγοντοποίηση είναι βελτιστοποίησης, οκ, αν ένας μαθητής όμως απαντήσει ότι είναι υπολογιστικό?
Δεν είναι? δεν μπορούμε να μην το δεχτούμε

Επίσης στο ερώτημα με τον διψήφιο αριθμό είδα σήμερα τις παρακάτω λύσεις

Κώδικας: pascal
1.  B/100<1 και B/100>=0.1

2. (B div 10) mod 10 > 0
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Δημήτρης Α. Β.

Παράθεση από: dkonetas στις 31 Μαΐου 2015, 08:22:45 ΜΜ
Στο δια ταύτα:
Το θέμα Α4 , καθώς και το Β2 πρέπει ΑΜΕΣΑ να ξεκλειδώσουν .

Το ζητήσαμε από την 1η μέρα της ενημέρωσης..  και στον Σύμβουλο και στον Πρόεδρο..  σκοτίστηκαν, τώρα που θα αρχίσουν να πέφτουν και τα γραπτά με πράσινο, θα γίνει της κακομοίρας και θα την ακούσουν κανονικά.

Στο Β2 ειδικά το σύστημα θα χτυπά συνέχεια. Εκεί που γίνεται ο τρελός χαμός είναι με τους μαθητές  που -ατυχώς- σκέφτηκαν να γεμίσουν τον πίνακα από το τέλος του προς την αρχή!  Άλλοι θα κόψουν μόνο ένα στην ΓΙΑ, άλλοι περισσότερα.
Επίσης στην απάντηση για τα (4), (5), (6) της συνθήκης της Μέχρις_ότου, όταν οι μαθητές απαντούν: 
i+1  <   i
άλλοι κόβουν μόνο το (4)  i+1   (θεωρώντας ότι ο σχεσιακός τελεστής συμπίπτει με το υπόδειγμα της ΚΕΕ),
και άλλοι κόβουν και την ανισότητα θεωρώντας ότι εκτός από το στοιχείο που δεν ορίστηκε, υπάρχει και 2ο λάθος (αύξουσα σειρά)


 

Καρκαμάνης Γεώργιος

Πραγματικά, φέτος ήταν άστοχη η επιλογή αυτών των θεμάτων ως κλειστού τύπου. Θα δημιουργήσουν τεράστια προβλήματα.

Όπως επίσης άστοχη είναι η χρήση πολλών υοερωτημάτων. Δεν γίνεται ένα θέμα να σπάει σε 5 υποερωτήματα όπου το ένα από αυτά να έχει α και β και το β να έχει 1 και 2 και εσύ θα πρέπει να βγάλεις συνολική βαθμολόγηση!!!

Δηλαδή δεν μπορούσαν να περάσουν κάποια από αυτά στο Θέμα Β;

dkonetas

Παράθεση από: Δημήτρης Α. Β. στις 31 Μαΐου 2015, 11:27:33 ΜΜ
Το ζητήσαμε από την 1η μέρα της ενημέρωσης..  και στον Σύμβουλο και στον Πρόεδρο..  σκοτίστηκαν, τώρα που θα αρχίσουν να πέφτουν και τα γραπτά με πράσινο, θα γίνει της κακομοίρας και θα την ακούσουν κανονικά.
ε ξαναζητείστε το και γραπτώς ... σχεδόν όλοι οι δήμόσιοι υπάλληλοι "τρέμουν" απέναντι σε ο,τιδήποτε υποβάλλεται γραπτά (άρα πρέπει και να απαντηθεί) ... Αν έχετε σύμμαχο τον υπεύθυνο του μαθήματος θα είναι όλα πιό εύκολα πάντως
...
ΔΚ :-)

Sergio

Το "κλείδωμα" του ερωτήματος δε σημαίνει μονοσήμαντη λύση αλλά ίδια βαθμολόγηση από τους δύο βαθμολογητές (όλες οι λύσεις είναι δεκτές). Ακόμα και σε περίπτωση διαφοράς μεταξύ των δύο βαθμολογητών, το πρόγραμμα καταχώρησης της βαθμολογίας βγάζει μήνυμα αλλά δεν απαγορεύει την καταχώρηση.
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

dg69

Ξεκλείδωσε το Α4

gkatsion

Και εδώ μπράβο. Αλλά θα ήθελα να γινόταν και για το Α2.

Δεν έχει σημασία που είχε απάντηση μόνο λέξεις. Ενδεικτικά συνάντησα τα παρακάτω...

"Απόφασης"   ή  "Λογικά"    ή    "Λογικής"  ή "που απαντάνε με Ναι ή Όχι"  ή
"που απαντάνε με Αληθής ή Ψευδής"   ή "Αληθείας"     ... ίσως και κάποια άλλα
που δεν θυμάμαι... που είναι όλα ορθά και θα τους έδινα τα μόρια (απλά δεν θυμούνται το όνομα της κατηγορίας)

η οδηγία όμως ήταν ότι βαθμολογούμε συγκεκριμένες λέξεις άρα μοναδική σωστή απάντηση το Απόφασης.

Με τον "φόβο" λοιπόν ότι ο άλλος συνάδελφος μπορεί να το κόψει, και πάμε για συνεχής αλλαγές, σφραγίδες και υπογραφές
την κόβαμε την απάντηση...

Είναι κρίμα, γιατί είναι σωστή. Και εμείς στο μάθημα μας δεν ζητάμε παπαγαλία αλλά κατανόηση.

Μακάρι να ξεκλειδώσει και το Α2.
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

dkonetas

#52
Παράθεση από: gkatsion στις 02 Ιουν 2015, 05:52:48 ΜΜ
"Απόφασης"   ή  "Λογικά"    ή    "Λογικής"  ή "που απαντάνε με Ναι ή Όχι"  ή
"που απαντάνε με Αληθής ή Ψευδής"   ή "Αληθείας"     ... ί
αποφασίσαμε από μόνοι μας με τη σύμφωνη γνώμη της υπευθύνου του μαθήματος ότι αν έχει Ναί /Όχι ή Λογικά να του δίνουμε και τις 6 μονάδες ενώ αν έχει Αποφασιστικά ή παρεμφερείς σχεδόν σωστούς χαρακτηρισμούς (όπου συνεπώς χρησιμοποιούνται και στο β΄σκέλος) να το βαθμολογούμε με 5 . Αντίστοιχα με 6 δίνουμε στα προβλήματα "πράξεων" αντί για "υπολογιστικά".

και έτσι για να δούμε και σχετικά μαργαριτάρια προσωπικά έχω τύχει σε προβλήματα:

Επιλύσιμα, Ανοικτά και Ληγμένα!!!!  όπως και σε προβλήματα συγκινησιακά!!!!   

Κατερίνα Μ

Παράθεση από: dkonetas στις 03 Ιουν 2015, 03:50:24 ΠΜ

και έτσι για να δούμε και σχετικά μαργαριτάρια προσωπικά έχω τύχει σε προβλήματα:

Επιλύσιμα, Ανοικτά και Ληγμένα!!!!  όπως και σε προβλήματα συγκινησιακά!!!!   

:D :D :D
Δάκρυσα! Όχι απ'τη συγκίνηση... απ'τα γέλια! :ppp

Δημήτρης Α. Β.

Παράθεση από: Κατερίνα Μ στις 05 Ιουν 2015, 08:51:48 ΜΜ
Δάκρυσα! Όχι απ'τη συγκίνηση... απ'τα γέλια! :ppp

.. και που να έβλεπες σε γραπτό το  1. βραχοποίησης  2.απόφανσης   3. απολογιστικά...

πρέπει να είχε πολύ δύσκολο γραφικό χαρακτήρα ο μπροστινός!
Γενικά της αντιγραφής το κάγκελο στα Α1, Α2.
Δεν είναι όμως αρκετή για να γράψουν οι πάντες 10/10 στο Α1... λες και μια "αόρατη δύναμη" κυκλοφόρησε τα Σ/Λ σε όλες τις αίθουσες ανά την επικράτεια!

Τέλος, μετά από 75 γραπτά, ακόμη δεν μπορώ να εξηγήσω το εξής:
Α1.5  (Κλήση υποπρογράμματος από υποπρόγραμμα):  Ανάμεσα σε όσους γράψανε μέχρι 30 δεν το έχει χάσει κανείς.
Τις ελάχιστες φορές που χάθηκε (-2 μονάδες), ήταν σε γραπτά από 85 και πάνω!

droopy

Καλημέρα,

στο θέμα  "To τελευταίο ψηφίο του Α είναι 5" αν για απάντηση δίναμε το παρακάτω θα το θεωρούσαν σωστό οι διορθωτές:

amod5=0 KAI amod2<>0

Ευχαριστώ

gpapargi