Γενικό Λύκειο > Εξετάσεις 2008-2009

Πρώτα σχόλια/συμπεράσματα από βαθμολόγηση

(1/6) > >>

evry:

  Όσα σχόλια και να κάνεις όταν δεις τα θέματα, μετά την πρώτη βαθμολόγηση πάντα βγαίνουν συμπεράσματα τα οποία ίσως δεν είχες δει εξαρχής. Για παράδειγμα είχα την εντύπωση ότι οι περισσότεροι μαθητές θα είχαν πρόβλημα στα θέματα 1 και 2. Ωστόσο οι περισσότεροι έχουν πάρει τις περισσότερες μονάδες. Απλά είναι πολύ δύσκολο να πιάσει κάποιος 60/60 σε αυτά τα δύο θέματα. Οι περισσότεροι έχουν χάσει 1-2 μονάδες από το 2)Γ και φυσικά έχουν χάσει το -32,0. Έχω την εντύπωση ότι μέσα στην τάξεις πρέπει να πέφτει τρελή διασταύρωση αλλιώς δεν εξηγείται πως μαθητής μου γράφει στο 1ο θέμα 40/40 και στο 2ο δεν ξέρει την αντιμετάθεσε!!!!
     Στο θέμα 2 το Α είναι φανταστικό θέμα. Όχι μόνο αναγκάζεις τον μαθητή νασου δείξει όλα τα βήματα και όλες τις αλλαγές των μεταβλητών αλλά του ζητάς και τα νούμερα των εντολών. Έτσι είναι δύσκολο για κάποιους να το διαδόσουν στην τάξη. Δεν πρόκειται για 3 νούμερα όπως πέρυσι. Στο θέμα αυτό έχουν χάσει μονάδες αρκετοί. Επίσης και σωστό αποτέλεσμα να βγάζει αν τα προηγούμενα ενδιάμεσα είναι λάθος ??? πάλι κόβεις >:D. Διότι η απάντηση είναι ολόκληρος ο πίνακας, όχι μόνο τα τελικά νούμερα. Αν πάλι κάποιος έχει κάνει ένα λάθος στην αρχή και με βάση αυτό τα άλλα βγαίνουν σωστά πρέπει να του κόψεις πλύ λίγο. Αυτό το θέμα είναι πολύ δίκαιο. Συγχαρητήρια σε όποιον το διατύπωσε και είχε το θάρρος να το βάλει.
     Στο θέμα 3 έχω δει ταξινόμηση, εύρεση μεγίστου αλλά σε άλλον πίνακα π.χ. ΕΠΙΒ ή πίνακα με μέγιστα max.
     Στο θέμα 4 κάποιοι ανακάλυψαν ότι ο πίνακας που δίνεται είναι πίνακας ακεραίων και έχουν τρέξει πάνω του ΜΟ, max, ταξινόμηση, σου λέει κάτσε να τα γράψω όλα, κάτι από όλα αυτά θα είναι. Στο τελευταίο ερώτημα στη διαδικασία γίνεται χαμός. Διπλή επανάληψη έξω, διπλή και μέσα, ακόμα και global variables έχω δει.
   Οι βαθμοί πάνω από 90 πολύ λίγοι και πολύ δύσκολα, αλλά υπάρχει συνωστισμός μεταξύ 50-80. Μιλάω πάντα με τα δικά μου πρόχειρα στοιχεία (75 γραπτά) αλλά και μετά από συζήτηση που είχα με 3-4 συναδέλφους που έχουν βαθμολογήσει άλλα τόσα.
  Γενικά πολλοί μαθητές προσπαθούν να γράψουν αλγορίθμους που ξέρουν απέξω και οι οποίοι δεν έχουν καμία σχέση με αυτό που τους ζητάνε. Σα να έχουν έτοιμες κάποιες συνταγές και εφαρμόζουν όποια θεωρούν καλύτερη.
   Αυτό που έχει ενδιαφέρον όμως είναι ότι αρκετοί από αυτούς τους μαθητές βγήκαν από την αίθουσα με την εντύπωση ότι έχουν γράψει καλά, αφού απάντησαν σε όλα τα θέματα και μόλις δουν τη βαθμολογία τους θα πέσουν από τα σύννεφα.
   Τέλος δίνω μια απάντηση που είδα σε 1-2 γραπτά για το αντιμετάθεσε

--- Κώδικας: ---χ1 <- α
χ2<- β
α <- χ2
β <- χ1

--- Τέλος κώδικα ---

και μια για το θέμα 2)Γ


--- Κώδικας: ---ΓΙΑ δ ΑΠΟ α mod 10 ΜΕΧΡΙ 0.0000001 ΜΕ ΒΗΜΑ -1
    γ <- γ + β
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

--- Τέλος κώδικα ---
σαν να έκαναν πλάκα στον βαθμολογητή μου φαίνεται. Μάλιστα ένας συνάδελφος το θεώρησε λάθος γιατί σύμφωνα με την άποψή του το δ είναι ακέραιος και δεν μπορεί να πάρει την τιμή 0.0000001!!!!!!!!

Αυτά σαν μια πρώτη γεύση, αυτό που φαίνεται δηλαδή είναι πως αποκλείεται μαθητής που έχει μαθει απέξω διάφορες συνταγές (όσο καλά και να έχει διαβάσει) αλλά δε σκέφτεται να γράψει πάνω από 90 σε αυτά τα θέματα.

karaberis:
Και τώρα;


--- Παράθεση ---χ1 <- α
χ2<- β
α <- χ2
β <- χ1

--- Τέλος παράθεσης ---

Πόσες μονάδες θα δώσεις/κόψεις για αυτήν την απάντηση;
Επειδή κάνει αυτό που χρειάζεται είναι σωστο.
Είναι όμως αυτό που ήθελε να εξετάσει η επιτροπή αν ξέρει ο μαθητής;
Άρα η επιτροπή θα έπρεπε να ενημερώνει για το τι θέλει να εξετάσει με κάθε ερώτημα...

karaberis:

--- Παράθεση ---Έχω την εντύπωση ότι μέσα στην τάξεις πρέπει να πέφτει τρελή διασταύρωση αλλιώς δεν εξηγείται πως μαθητής μου γράφει στο 1ο θέμα 40/40 και στο 2ο δεν ξέρει την αντιμετάθεσε!!!!
--- Τέλος παράθεσης ---

Πολύ κομψά το είπες!!!

Μάλλον γίνεται χαμός! Εγώ είχα φάκελο όπου τα 20 από τα 25 γραπτά πήραν 25 μόρια στο πρώτο θέμα (Φυσική, οχι ΑΕΠΠ) και (σχεδόν) ΤΙΠΟΤΑ στα υπόλοιπα θέματα. Είχαν αντιγράψει σχεδόν όλοι (οι 20 από τους 5). Βέβαια, δεν ήταν όλοι του ίδιου σχολείου και τάξης, γιατί όπως ξέρεις τα γραπτά των εξεταστικών κέντρων μπερδεύονται πριν δοθούν για βαθμολόγηση.

karaberis:

--- Παράθεση ---Οι βαθμοί πάνω από 90 πολύ λίγοι και πολύ δύσκολα, αλλά υπάρχει συνωστισμός μεταξύ 50-80.
--- Τέλος παράθεσης ---

Συμπέρασμα: Οι καλοί θα ξεχωρίσουν και η μάζα θα περάσει το 10. Άρα όλοι ευχαριστημένοι.

Στόχοι του συστήματος εξετάσεων:

Στόχος 1ος) Τα θέματα να ξεχωρίζουν (διαβαθμίζουν) τους καλούς. ΠΕΤΥΧΕ
Στόχος 2ος) Τα σχολεία να μη βγάζουν αγγράμματους πολίτες (που να έχουν βαθμολογία κάτω από τη βάση). ΠΕΤΥΧΕ

Ετσι η κοινωνία μας μπορεί να συνεχίσει να κοιμάται τον ύπνο του δικαίου και οι πολιτικοί να μας δουλεύουνε.

Παρενέργεια: Η συσσώρευση που ανέφερες, μάλλον θα ανεβάσει τις βάσεις και των υπολοίπων σχολών κάτω από τις περιζήτητες σε ΑΕΙ και ΤΕΙ (δηλαδή δυσκολεύουν τα πράγματα και για τους μέτριους μαθητές).

Φιλικά

Juan:

--- Παράθεση από: karaberis στις 30 Μαΐ 2009, 12:01:45 πμ ---Και τώρα;


--- Παράθεση ---χ1 <- α
χ2<- β
α <- χ2
β <- χ1

--- Τέλος παράθεσης ---

Πόσες μονάδες θα δώσεις/κόψεις για αυτήν την απάντηση;
Επειδή κάνει αυτό που χρειάζεται είναι σωστο.
Είναι όμως αυτό που ήθελε να εξετάσει η επιτροπή αν ξέρει ο μαθητής;
Άρα η επιτροπή θα έπρεπε να ενημερώνει για το τι θέλει να εξετάσει με κάθε ερώτημα...

--- Τέλος παράθεσης ---

Πραγματικά πιστεύεις ότι πρέπει να κοπεί έστω και 0.0001 της μονάδας για αυτή την απάντηση; Κάνει ωραιότατη αντιμετάθεση. Πρέπει δηλαδή να γίνεται η αντιμετάθεση όπως ακριβώς τη λέει στο βιβλίο;

Όπως και η για
για δ από αmod10 μέχρι 0.000001 με_βήμα -1
είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ σωστή. Πραγματικά απελπίζομαι όταν βλέπω να τίθεται θέμα αφαίρεσης μονάδων, όταν η - σωστή κατά τα αλλά - απάντηση δε μας αρέσει.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση