ΘΕΜΑΤΑ-ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2009

Ξεκίνησε από iliasthes, 02 Ιουν 2009, 10:22:55 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Crazy_Waters

Ίσως μιλάω εκ του ασφαλούς αφού δεν ήμουνα ποτέ διορθωτής στις πανελλήνιες (δεν έχει βαθμολογικό κέντρο στην περιοχή που είμαι - άσε που κάθε χρόνο αλλάζω σχολείο  :)), αλλά έχω την εντύπωση ότι διορθωτές μπαίνουν άτομα που έχουν διδάξει φέτος το μάθημα. Δεν νομίζω λοιπόν κάποιος βαθμολογητής αν όλη τη χρονιά πάλευε με το τραγικό βιβλίο τώρα να κόψει μονάδες για εισαγωγικά, τέλος_αν και άλλα τέτοια. Το να πιέσουμε τους συμβούλους να πιέσουν με τη σειρά τους το υπουργείο να δώσει διευκρινήσεις, αν και η σωστότερη λύση δε νομίζω να έχει αποτέλεσμα (βλ. και παλιότερο post μου για την χρησιμότατη διευκρίνηση συμβούλου να μη διδάξω QBasic!!!). Ας πιεστούμε εμείς (όσοι είναι βαθμολογητές) και οι γνωστοί μας που είναι και δε νομίζω να υπάρξει πρόβλημα σε τέτοιες λεπτομέρειες. Ξαναλέω ότι μιλάω εκ του ασφαλούς και επίσης δεν ξέρω πόσο αυστηρά πρέπει να τηρηθούν οι οδηγίες στους βαθμολογητές.

joanna

Δεν υπάρχει αμφιβολία... Τα άτομα που έβαλαν τα θέματα δεν είχαν διαβάσει ποτέ το βιβλίο του Δομημένου Προγραμματισμού, πήραν copy-paste θέματα του ΑΕΠΠ και δεν είχαν ιδέα για την εγκύκλιο που είχε σταλεί στα σχολεία. Ελπίζω γενικά να υπάρξει τουλάχιστον επιοίκεια στη διόρθωση των γραπτών. Συμφωνώ με το σχολιασμό των θεμάτων που έγινε από τους συναδέλφους. Πολλές ασάφειες, τρομερή προχειρότητα και καθόλου εύρος στην ύλη.

Mariosxania

ΝΑ ρωτήσω κάτι λέτε να κόψουν επειδή έχω βάλει τέλος αν(χωρίς το _).Πραγματικά χρειάζομαι το 20 στον προγραμματισμό και έστω και το μόριο πιστεύω θα παίξει σημασία γιατί θα ανεβούν πολύ οι βάσεις στα επάλ φέτος.

gedeon

Παράθεση από: Mariosxania στις 03 Ιουν 2009, 04:47:35 ΜΜ
ΝΑ ρωτήσω κάτι λέτε να κόψουν επειδή έχω βάλει τέλος αν(χωρίς το _).Πραγματικά χρειάζομαι το 20 στον προγραμματισμό και έστω και το μόριο πιστεύω θα παίξει σημασία γιατί θα ανεβούν πολύ οι βάσεις στα επάλ φέτος.

Βλέπω ότι το έχεις ρωτήσει κάμποσες φορές - προφανώς λόγω της αγωνίας σου(είναι λογικό).

Επί της ουσίας ΔΕΝ κόβεται μονάδα γι΄αυτό.


Και κάτι άσχετο... Ήδη στα βαθμολογικά προσπαθούν να βρούν εναγωνίως συναδέλφους που έχουν διδάξει φέτος το μάθημα στα ΕΠΑΛ(λόγω των προβλημάτων που παρουσιάστηκαν με τα του Υπουργείου....) και υπάρχουν κάμποσες αρνήσεις.
Καλό είναι να μην αρνηθούμε δεδομένου ότι αν δε βρούν ικανό αριθμό απο εμάς θα αναγκαστούν να πάρουν συναδέλφους που δίδαξαν στο Γεν. Λύκειο(με ότι αυτό συνεπάγεται ώς προς το τρόπο βαθμολόγησης σε σχέση με τα προβλήματα που έχουν αναφερθεί στο topic).

meteo_xampos

Μάριε, πόσο λές να ανέβουν οι βάσεις στα ΤΕΕ; Π.χ., μια σχολή στα 1200 μόρια όπως το ΤΕΙ Πολυμέσων Κρήτης, πόσο λές να πάει; Να ανέβουν 50 μόρια; 100 μόρια; Τι κρίνει την άνοδο ή την πτώση των βάσεων; Η ζήτηση της σχολής; Τα
αποτελέσματα;

iliasthes

Συνδυασμός αυτών των δύο παραγόντων. Το πλήθος αυτών που θα δηλώσουν τη σχολή σε συνδυασμό με τις επιδόσεις τους. Συνήθως δεν υπάρχει μεγάλη μεταβολή σε αυτούς που δηλώνουν τις σχολές, αφού λίγο πολύ επειδή έχετε περιορισμένο αριθμό σχολών που μπορείτε να δηλώσετε, δηλώνετε τις ίδιες σχολές περίπου ίδιος αριθμός ατόμων κάθε χρόνο (πχ όσιο είστε από Κρήτη στην ειδικότητα, δηλώνετε τις αντίσοτιχες σχολές), άρα πιο σημαντικό είναι να έχεις γράψει καλύτερα από την γενική τάση.

Ιωάννης Γκίνης

Π Α Ρ Α Π Α Ι Δ Ε Ι Α

Κρίμα που δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι γι' αυτούς που παίρνουν τέτοιες αποφάσεις και για εκείνους που βολεύονται πίσω απ' αυτές

xryka

Η case δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε αυτή τη περίπτωση γιατί όπως την περιγράφει το βιβλίο θα πρέπει πάντα να γίνεται σύγκριση με το = .... δεν ισχύει οτι στη pascal δηλαδή...σύμφωνα με το βιβλίο μας πάντα...

Και εγώ ήμουν εξετάστρια φ.α και όπως ήταν αναμενόμενο ταράξαμε την επιτροπή εξετάσεων στις ερωτήσεις- παρατηρήσεις επι των θεμάτων και απαντήσεων, φυσικά απαντούσαν όπως η Πυθεία....."ότι λένε τα θέματα και οι ενδεικτικές απαντήσεις......δεν υπάρχει λάθος..."
Εγώ επικοινώνησα με τον σύμβουλο της περιοχής μου και θα του στείλω με mail τις παρατηρήσεις μου για τα θέματα και τις λύσεις. Ο ίδιος μου υποσχέθηκε οτι θα απευθυνθεί προς τα πάνω στην ιεραρχία μπας και γλυτώσουμε περισσότερες βλακίες.. προτείνω να κάνουμε όλοι το ίδιο... και όσοι βρίσκεστε στην αθήνα και φυσικά διδάσκατε Δομημένο προγραμματισμό να πάτε διορθωτές .... το χρωστάμε στους μαθητές..
Τουλάχιστον ας ενδιαφερθούμε εμεις γι αυτούς αφου το υπουργείο αδιαφορεί...

Παράθεση από: gedeon στις 02 Ιουν 2009, 10:15:59 ΜΜ
Παράθεση από: nefeli στις 02 Ιουν 2009, 03:22:42 ΜΜ
Παράθεση από: gedeon στις 02 Ιουν 2009, 02:23:56 ΜΜ
[Η απάντηση που δόθηκε απο έναν εισηγητή !!!  των θεμάτων ήταν ότι θέλουν ΜΟΝΟ
ψευδοκώδικα... αλλιώς είναι λάθος.
Όπως καταλαβαίνεις έγινε χαμός.. το αποτέλεσμα πιό είναι : Ο εισηγητής έκλεισε το τηλέφωνο χωρίς άλλη κουβέντα.

Πέφτω από τα σύννεφα με την απάντηση του εισηγητή (προφανώς μεγαλόπνοου επιστήμονα άλλης κατηγορίας εκπαίδευσης). Ομολογώ ότι -κακώς ίσως- εμάς στο δικό μας εξεταστικό ούτε μας πέρασε από το μυαλό να ρωτήσουμε διευκρίνηση. Το θεωρήσαμε προφανές σύμφωνα και με την Α.Π. 8719/Γ2/26.1.09, την οποία εγώ είχα μαζί μου σε περίπτωση διαφωνίας με τους συναδέλφους. Δεν περίμενα ότι η επιτροπή θα είναι τόσο στον κόσμο της. Καλά, δεν τους ενημερώνουν για το βιβλίο και τη διδακτέα ύλη, ούτε τις σχετικές εγκυκλίους δεν τους δίνουν να διαβάσουν. Μήπως έχετε κρατήσει όνομα του εισηγητή ή και αυτό είναι απόρρητο;

Nefeli,
όπως σωστά παρατήρησες το όνομα του εισηγητή είναι απόρρητο.
Φυσικά καταλαβαίνεις ότι ειδικά αυτή η απάντησή του(δε γνώριζε κάν την ύπαρξη τέτοιας εγκυκλίου!!!) μας οδήγησε στο συμπέρασμα ότι κανένας στην επιτροπή του Υπουργείου δεν έχει διδάξει το μάθημα - είναι πολύ απλό....

xryka

Κανονικά είναι υποχρεωμένοι να κόψουν μονάδες αν κάποιος δεν ακολούθησε τις οδηγίες της επιτροπής γιατι θα ταν αδικο για τους μαθητές που εξετάστηκαν προφορικά και χασαν μονάδες απο Pascal και άλλα λάθη σε ψευδοκώδικα...
Έχω περιέργεια να δω πως θα καλύψουν τη πατάτα που κάναν.....
 

Παράθεση από: gedeon στις 02 Ιουν 2009, 02:58:38 ΜΜ
Παράθεση από: Spiros321 στις 02 Ιουν 2009, 02:40:55 ΜΜ
Ego sto sxoleio eixa kanei mono PASCAl kai sxedon katholou pseudokodika opote stis panelladikes exetaseis kathomoun na vro pos sintasete.AN sti arxi exw grapsei "ARXI" anti gia algorithmos tade kai sto telos exw grapsei "TELOS" anti gia telos tade pirazei???poso tha mu opsoun? euxaristw.

KALA APOTELESMATA SE OLUS

Μην ανησυχείς.. αυτά δε κόβονται

xryka

Για το τέλος_αν τίποτα δε κόβετε...εσένα πως σου ρθε!!!!! το βιβλίο του ΑΕΠΠ διάβαζες;;;
Παράθεση από: Mariosxania στις 02 Ιουν 2009, 11:27:26 ΜΜ
Αυτό το 2β έκαψε πολλούς εμένα μου ήρθε επιφοίτηση μάλλον γιατί το βρήκα τελευταία στιγμή και εβαλα και τέλος_αν(βέβαια το έβαλα τελος αν χωρίς το _ θα μου πει κάποιος αν κόβουν από αυτό)?

Spiros321


nefeli

Τα τελευταία νέα λένε ότι μετά και από κινητοποίηση κάποιων σχολικών συμβούλων, οι οδηγίες της ΚΕΕ προς τα βαθμολογικά είναι να δέχονται σωστές λύσεις σε pascal ή συνδυασμό, να δέχονται δηλαδή το προφανές βάσει της εγκυκλίου.

Δυστυχώς αυτό δεν οφείλεται καθόλου στο σχολικό σύμβουλο της δικής μου περιοχής, ο οποίος αν και του έστειλα mail με τις παρατηρήσεις μου και αφελώς φαντάστηκα ότι θα έκανε τουλάχιστον κάποια ερώτηση για διευκρινίσεις ή τελοσπάντων κάποια ενέργεια, όταν του μίλησα και τηλεφωνικά μου απάντησε ότι δεν είναι αρμόδιος για τις εξετάσεις.

Το θέμα λοιπόν, κύριοι σχολικοί σύμβουλοι, δεν είναι ποιος είναι αρμόδιος. Το θέμα είναι ποιος είναι αρκετά ευαίσθητος ώστε να αναλάβει να περιφρουρήσει την προσπάθεια των παιδιών μας, όταν και όπως μπορεί. Αλλιώς, ούτε και ο εκπαιδευτικός είναι αρμόδιος. Εμείς δε τη δουλειά μας την κάναμε, και το μάθημα το διδάξαμε και τις οδηγίες του Υπουργείου ακολουθήσαμε. Το φτύσιμο των παιδιών προσπαθούμε να αποφύγουμε, αν άθελά μας τους παραπλανήσαμε. Γιατί δε θέλουμε όταν μας φτύνουν να λέμε ότι βρέχει...

Υ.Γ. Όσον αφορά τις περίφημες αρμοδιότητες των σχολικών συμβούλων, για να πω την αλήθεια θα ήθελα κάποια στιγμή να μάθω ακριβώς ποιες είναι, ώστε να μη χάνω χρόνο και ψυχική ηρεμία να απευθύνομαι σε αυτούς για "άσχετα" θέματα. Συγχαρητήρια πάντως σε όσους σχολικούς συμβούλους κινητοποιήθηκαν, αν και δεν ήταν αρμόδιοι.

Mariosxania

Παράθεση από: xryka στις 04 Ιουν 2009, 02:51:47 ΜΜ
Για το τέλος_αν τίποτα δε κόβετε...εσένα πως σου ρθε!!!!! το βιβλίο του ΑΕΠΠ διάβαζες;;;
Παράθεση από: Mariosxania στις 02 Ιουν 2009, 11:27:26 ΜΜ
Αυτό το 2β έκαψε πολλούς εμένα μου ήρθε επιφοίτηση μάλλον γιατί το βρήκα τελευταία στιγμή και εβαλα και τέλος_αν(βέβαια το έβαλα τελος αν χωρίς το _ θα μου πει κάποιος αν κόβουν από αυτό)?

Μας το είχε πεί ο καθηγητής μας στις αρχές και μετά όταν είχαμε μπεί στην pascal θυμάμαι που μου έλεγε ότι σε αντίθεση με τον ψευδοκώδικα δεν θέλει  endif.Και έτσι όταν έκανα το διάγραμμα σε ψευδοκώδικα μου ρθέ :)...

LiakoSS

Παράθεση από: iliasthes στις 02 Ιουν 2009, 10:22:55 ΠΜ
Kalispera mages...
tha ithela an sas einai eukolo tis episimes apantiseis tou domimenou programatismou...
tis episimes omws
tnx ek twn proterwn..!

xGoldenArmYx

Παράθεση από: joanna στις 02 Ιουν 2009, 11:53:44 ΠΜ
Μα δεν υποτίθεται ότι οι λύσεις είναι έγκυρες είτε είναι σε Pascal είτε είναι σε ψευδοκώδικα; Ελπίζω αν κάποιος μαθητής επέλεξε να δώσει τις απαντήσεις σε Pascal να μην έχει πρόβλημα με τη βαθμολόγηση. Πάντως πραγματικά τα θέματα μπορεί να ήταν εύκολα αλλά δεν ήταν και τα εντελώς αναμενόμενα... Και ασαφή ήταν κάποια και κατά την άποψή μου κάλυπταν μέρος μόνο της ύλης. Το 1Γ πιστεύω θα μπερδέψει κόσμο...


to 1Γ na mperdepsei kosmo? gia poion logo? efoson einai AKRIVOS opos to deixnei sto sxoliko vivlio... (blepe selida 62 tou sxolikou vivliou)