"Πόσες μονάδες θα χάσω;", προς μια συνοπτική αποτίμηση των θεμάτων ...

Ξεκίνησε από xthao, 02 Ιουν 2006, 10:00:54 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

xthao

Στην αρχή της χρονιάς που μας πέρασε με πλησίασε ένας μαθητής και σαστισμένα, για να μην πω με φόβο, με ρώτησε κατά πόσο η εξέταση στο μάθημα απαιτεί έμπνευση και δημιουργικότητα. Τότε του απάντησα καταφατικά ότι ένα μικρό μέρος των θεμάτων έχει και τέτοιες απαιτήσεις. Ο μαθητής κόμπιασε και απομακρύνθηκε σκεφτικός. Τώρα γνωρίζω πως να απαντώ σε τέτοιες ερωτήσεις. Δε συντρέχει λόγος ανησυχίας, ...


EleniK

Μήπως θα μπορούσαμε να έχουμε μια εικόνα σχετικά με τις οδηγίες που δόθηκαν επίσημα από το ΥΠΕΠΘ ή τους επόπτες για τη βαθμολόγηση των γραπτών ανά θέμα?
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

Vangelis

xthao  δεν το πιάσαμε το υπονοούμενο για ξεκαθάρισέ το.

Ελένη το οδηγίες πήρες απο το βαθμολογικό σου;


xthao

Δεν υπάρχει κανένα υπονοούμενο. Οι εξετάσεις είναι ό,τι είναι και επομένως όλοι μας (μαθητές, γονείς, καθηγητές, φροντιστές, κυβέρνηση) μπορούμε αφού τελειώσει και το μέτρημα με τις μεζούρες (και πάλι δεν υπάρχει κανένα υπονοούμενο) να απολαύσουμε τις παραλίες.

Καλό καλοκαίρι!

EleniK

Δεν βαθμολογώ γραπτά Βαγγέλη. Δουλεύω σε φροντιστήριο. Απλά θέλω να μάθω τη φιλοσοφία της βαθμολόγησης και να δω κατά πόσο ταιριάζει στον τρόπο που βαθμολογώ εγώ (διαγωνίσματα, τεστ κλπ).
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19