Το Ubuntu manual (http://ubuntu-manual.org) είναι μια σχετικά νέα προσπάθεια δημιουργίας ενός ηλεκτρονικού βιβλίου για το Ubuntu 10.04, το οποίο περιέχει όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζει ένας χρήστης κατά την πρώτη του επαφή με τη διανομή Ubuntu του λειτουργικού συστήματος GNU/Linux, και ακόμα περισσότερα.
Γράφηκε αρχικά στα αγγλικά και στη συνέχεια οι κατά τόπους ομάδες τοπικοποίησης του Ubuntu το μεταφράζουν στις γλώσσες τους. Η ελληνική ομάδα είναι από τις πρώτες που ολοκλήρωσαν τη μετάφραση!
Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα και να κάνετε λήψη ως pdf από τη σελίδα
http://ubuntu-manual.org/?lang=el
Η ελληνική έκδοση δεν κατεβαίνει. Μου βγάζει το εξής:
(http://i25.tinypic.com/2ekke42.jpg)
Εμένα μια χαρά κατεβαίνει, μήπως έχει κανένα πρόβλημα ο browser σου; Από ποιο link κατεβάζει; (δεξί κλικ » αντιγραφή τοποθεσίας κατά τη λήψη)
Να το direct link (http://files.ubuntu-manual.org/manuals/getting-started-with-ubuntu/10.04/el/screen/%CE%9E%CE%B5%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CF%8E%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%82%20%CE%BC%CE%B5%20%CF%84%CE%BF%20Ubuntu%2010.04.pdf), αν δεν σου κατεβαίνει ούτε από αυτό πες μου να το ανεβάσω κάπου αλλού - ή κατέβασέ το από το torrent link που έχουν στο site.
Σήμερα το κατέβασα κανονικά. Θα ήταν προσωρινό το πρόβλημα.
Ευχαριστώ.
Κάπως, σχετικό με το θέμα. Στον καινούριο φορητό έχω βάλει Mandriva και μου άρεσε η δυνατότητα που έχει να επιλέγεις από μία (πολύ περιορισμένη η αλήθεια) γκάμα βιβλίων χωρισμένη σε κατηγορίες και να τα φορτώνεις στον υπολογιστή σου. Ενσωματώνονται μάλιστα στο μενού των εφαρμογών. Φαντάζομαι με παρόμοιο τρόπο θα ενσωματώνεται και το Manual του ubuntu. Αξίζει τον κόπο νομίζω να εντάξουμε πιο ενεργά στη διδασκαλία μας τη χρήση κάποιας διανομής λίνουξ (κατά προτίμηση Ubuntu).
Νά 'σαι καλά Άλκη. Θα το ανεβάσω στη Φωκίδα και θα το χρησιμοποιήσω.