Τεχνική υποστήριξη των Ερευν. Εργασιών

Ξεκίνησε από thosanidas, 07 Σεπ 2016, 12:03:58 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

thosanidas

Γνωρίζει κανείς τι ακριβώς συμβαίνει με το 4ωρο της Τεχνικής υποστήριξης των Ερευν. Εργασιών ,το χάσαμε και αυτό;
Παραθέτω μήνυμα από σύμβουλο ΠΕ19.

Σύμφωνα με την υπ' αριθμ. 94588/Δ2/10-06-2016 (ΦΕΚ Β 1670) ΥΑ:

Το μάθημα «Ερευνητική Εργασία» διδάσκεται από έναν εκπαιδευτικό και ανατίθεται, αφού ανατεθούν
στους εκπαιδευτικούς τα διδασκόμενα μαθήματα της ειδικότητάς τους. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να αναλάβουν
την εποπτεία και καθοδήγηση μέχρι δύο Τμημάτων Ερευνητικής Εργασίας ανά τετράμηνο.

Τα παραπάνω ανώτατα όρια των Τμημάτων Ερευνητικής Εργασίας που μπορεί να αναλάβει ο κάθε εκπαιδευ-
τικός ισχύουν είτε ο εκπαιδευτικός υπηρετεί σε μία είτε σε περισσότερες σχολικές μονάδες.
Η ισχύς της παρούσης αρχίζει από το σχολικό έτος 2016-2017.
Κάθε διάταξη που ρυθμίζει με διαφορετικό τρόπο τα θέματα της απόφασης αυτής παύει να ισχύει. δηλ. παύει να ισχύει το περσινό για την υποστήριξη των ΕΕ από του εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ19-20.

Στη δε χθεσινή:
Τροποποίηση-συμπλήρωση της με αριθ. 94588/Δ2/09-06-2016 υπουργικής απόφασης με θέμα: «Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου» (Β' 1670).
δεν γίνεται κάποια αναφορά για το θέμα των ΕΕ και καταλήγει "..Κατά τα λοιπά ισχύει η με αριθ. 94588/Δ2/10-06-2016 υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 1670 Β')."

Katsadouros_Dhm

Έχω την εντύπωση ότι οι ώρες της εποπτείας στους ΠΕ19-20 δεν ορίστηκαν με Υ.Α. αλλά με οδηγία από το Υπουργείο που αφορούσε σχετικά με τα project.
Η εποπτεία δεν αποτελεί ανάθεση μαθήματος και δεν έχει καμία σχέση με ισχύ και κατάργηση διατάξεων στις Υ.Α. που αναφέρεις.
Αν κάνω λάθος... θα δείξει  :)

pmkr

Υπάρχει εχω κανει ερώτημα στο σύμβουλο

tasospap

Για να καταλάβω και εγώ. Η τεχνική υποστήριξη σε μάθημα project, προσμετράτε στις ώρες του εβδομαδιαίου ωραρίου μας; κάποιος  με 2 ωρες τεχνική υποστήριξη φαίνεται με +2 ώρες;

Katsadouros_Dhm


pgrontas

Παράθεση από: tasospap στις 10 Σεπ 2016, 01:27:58 ΜΜ
Για να καταλάβω και εγώ. Η τεχνική υποστήριξη σε μάθημα project, προσμετράτε στις ώρες του εβδομαδιαίου ωραρίου μας; κάποιος  με 2 ωρες τεχνική υποστήριξη φαίνεται με +2 ώρες;
Αν εννοείς για το MySchool φαίνεται ως μείωση ωραρίου.   Στο πρόγραμμα εμείς το βάζουμε ως ξεχωριστό Project ταυτόχρονα με τα υπόλοιπα. Αυτά μέχρι τώρα βέβαια γιατί το βλέπω το τσεκούρι να έρχεται.. 
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Έχω στείλει ερώτημα στη λίστα τη ΠΕΚΑΠ και αναμένω απάντηση...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Thanasis Daskaloudis

Τέλος ΚΑΙ το 4ωρο στήριξης project και επισήμως!

vageo

Όπως καταλαβαίνετε γίναμε πλέον κανονικοί καθηγητές.
Τώρα μένει ή να μας αναθέσουν και ώρες μαθημάτων* (πράγμα αδύνατον) ή να μας διώξουν.

*Είναι δυνατόν σε Λύκειο με 280 μαθητές ένας (1) να μη συμπληρώνει ωράριο;

fan


vickymnt

Τελικά, τι θέλουν να μας εξαφανίσουν από τα σχολεία; :( :(
Μας αυξήσανε τις ώρες (όπως και σε όλους), μας μειώσαν τα μαθήματα και παραλίγο να μας πετάξουν και από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα, μας καταργήσαν τις 3 ώρες εργαστηρίου που ήταν μέσα στο διδακτικό ωράριο (λες και αυτές ακόμα αρκούσανε για να συντηρήσουμε τα παλιοεργαστήρια που έχουμε), μπορούμε να πάρουμε μόνο 2 projects ως Α' ανάθεση και τώρα, καταργούν και την υποστήριξη projects για να μην συμπληρώνουν ωράριο παρά ελάχιστοι!!
Ποιος ξέρει πού θέλουν να μας πετάξουν!! >:( >:(
Να χαρώ ψηφιακό σχολείο στην ψηφιακή εποχή!! :o :o
Όλα "άρπα-κόλλα" αλλά σε όλους αρέσουν οι επιτυχίες στις ολυμπιάδες πληροφορικής!!
Τέτοια απαξίωση δεν έχω βιώσει ξανά στον εργασιακό μου βίο. :'( :'( :'( >:( >:( >:(

pvs

Παράθεση από: vickymnt στις 21 Σεπ 2016, 02:50:07 ΜΜ
Τελικά, τι θέλουν να μας εξαφανίσουν από τα σχολεία; :( :(
Μας αυξήσανε τις ώρες (όπως και σε όλους), μας μειώσαν τα μαθήματα και παραλίγο να μας πετάξουν και από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα, μας καταργήσαν τις 3 ώρες εργαστηρίου που ήταν μέσα στο διδακτικό ωράριο (λες και αυτές ακόμα αρκούσανε για να συντηρήσουμε τα παλιοεργαστήρια που έχουμε), μπορούμε να πάρουμε μόνο 2 projects ως Α' ανάθεση και τώρα, καταργούν και την υποστήριξη projects για να μην συμπληρώνουν ωράριο παρά ελάχιστοι!!
Ποιος ξέρει πού θέλουν να μας πετάξουν!! >:( >:(
Να χαρώ ψηφιακό σχολείο στην ψηφιακή εποχή!! :o :o
Όλα "άρπα-κόλλα" αλλά σε όλους αρέσουν οι επιτυχίες στις ολυμπιάδες πληροφορικής!!
Τέτοια απαξίωση δεν έχω βιώσει ξανά στον εργασιακό μου βίο. :'( :'( :'( >:( >:( >:(
Αυτό που διαφαινόταν πέρυσι και φέτος είναι ολοφάνερο, οι πληροφορικοί πρέπει να πάνε στα ΔΙΕΚ για να εξοικονομηθούν χρήματα

pgrontas

Παράθεση από: pvs στις 21 Σεπ 2016, 04:12:43 ΜΜ
Αυτό που διαφαινόταν πέρυσι και φέτος είναι ολοφάνερο, οι πληροφορικοί πρέπει να πάνε στα ΔΙΕΚ για να εξοικονομηθούν χρήματα

Οι πληροφορικοί πρέπει να πάνε στα δημοτικά, όχι στα ΙΕΚ και αυτό είναι η αιτία όλων των αρνητικών εξελίξεων που βιώνουμε τα τελευταία χρόνια, τόσο εμείς όσο και οι ξενόγλωσσοι.

Δυστυχώς κατά τη γνώμη μου η εισαγωγή της πληροφορικής στην πρωτοβάθμια, όπως έγινε αρχικά με τα ΕΑΕΠ και εξελίχθηκε τώρα με την επέκταση σε όλα τα σχολεία, θα αποτελέσει το δούρειο ίππο για την πλήρη απο-επιστημονικοποίηση του αντικειμένου μας στα σχολεία.

Αυτό είναι που πρέπει να μας απασχολεί και όχι το χαμένο δίωρο των ερευνητικών.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

evry

Παράθεση από: pgrontas στις 21 Σεπ 2016, 04:59:36 ΜΜ
Δυστυχώς κατά τη γνώμη μου η εισαγωγή της πληροφορικής στην πρωτοβάθμια, όπως έγινε αρχικά με τα ΕΑΕΠ και εξελίχθηκε τώρα με την επέκταση σε όλα τα σχολεία, θα αποτελέσει το δούρειο ίππο για την πλήρη απο-επιστημονικοποίηση του αντικειμένου μας στα σχολεία.

Στο Γυμνάσιο πάντως είμαστε στην Γ ομάδα μαθημάτων μαζί με Καλλιτεχνικά, Μουσική, Φυσική Αγωγή. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορούμε πλέον να βάλουμε διαγώνισμα παρά μόνον 3 το πολύ 10λεπτα τεστ το τετράμηνο.
Αντιθέτως πιο βαρβάτα μαθήματα στα οποία μπορεί να μπει διαγώνισμα είναι :
Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή, Οικιακή Οικονομία, Αγγλικά, 2η ξένη γλώσσα, Θρησκευτικά κλπ.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evoy

Ένας καθηγητής πληροφορικής στο Λύκειο σήμερα :
διδάσκει σε τρεις τάξεις
με 25-26 μαθητές στο εργαστήριο, με 8-10 ΗΥ  (2-3 ανα ΗΥ)
συντηρεί 8-10 ΗΥ και μερικούς ακόμα (Δ/ντη, γραμματεία, καθηγητών κλπ),
υποστηρίζει άμεσα ή έμμεσα ΟΛΕΣ τις εργασίες του σχολείου που απαιτούν ΗΥ
με πλήρες ωράριο

αυτή είναι η εικόνα
Η ΠΕΚΑΠ πώς ενεργεί; Μετά το κάθε τετελεσμένο γεγονός;