ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ19/ΠΕ20 (PROJECT - ΣΕΠΕΗΥ)ΚΑΘΗΚΟ

Ξεκίνησε από dos6, 29 Ιουν 2012, 08:40:09 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

Παράθεση από: Keep Growing στις 07 Σεπ 2013, 01:16:36 ΜΜ
...καλά, το μήνυμά μου ήταν ειρωνικό, αλλά σκεφτείτε και τη θέση της διευθύντριας:

ΠΕ05, με ωράριο 9 ώρες, χωρίς 2η ανάθεση πλέον και με έναν σύλλογο που μοιράζεται σε 2-3 σχολεία ..., με ΠΕ19 20 σε νευρική κρίση, χωρίς τρίωρο εργαστηρίου και με χρεωμένα (ίσως) περισσότερα από 1 εργαστήρια ...  :D

για αυτο παίρνει διευθυντικό επίδομα

Keep Growing

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 07 Σεπ 2013, 01:27:20 ΜΜ
για αυτο παίρνει διευθυντικό επίδομα

Σύμφωνοι, Παναγιώτη, αλλά το ίδιο επίδομα έπαιρνε και πέρσι που η κατάσταση ήταν κλάσεις καλύτερη.

Τα λέω αυτά, για να ξέρουμε όλοι μας ότι φέτος θα είναι μια κομβική χρονιά, όχι μόνο για τα σχολεία αλλά για την κοινωνία γενικότερα. Είναι η χρονιά που θα πρέπει όλοι μας να πάρουμε θέση για το επόμενο χρονικό διάστημα που έρχεται με γοργούς ρυθμούς ...
Οι εποχές που άλλοι έπαιρναν θέσεις για μας, τελειώνουν. Τέρμα ο καναπές αν θες να ζήσεις ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Kixer

Συνάδελφοι καλησπέρα.

Να ρωτήσω κάτι...Αυτό το 4ωρο της υποστήριξης για τις ερ.εργασίες στο οποίο αναφέρεστε αφορά μόνο τα Γενικά Λύκεια ή και το ΕΠΑΛ;

Πολύ ωραία η εκπληξούλα με το ωράριο των Υπευθύνων , Τομεαρχών κτλ που μας επιφύλαξε το πολυαγαπημένο μας υπουργείο...

Σαν μια δεύτερη αύξηση στην ουσία αν και νομίζω ότι θα έπρεπε να το περιμένουμε...

hobbit

Έχει κάποιος την εγκύκλιο για την υποστήριξη της ερευνητικής εργασίας από πληροφορικούς;

dpa2006

Δες εδώ:
http://users.sch.gr/tsakarak/?p=1168

ΠαράθεσηΠαραθέτουμε εδώ τις πρόσφατες εγκυκλίους που έχουν σταλεί σχετικά με την Ερευνητική Εργασία σε Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια.
Αναλυτικά είναι:
1. Η τελευταία τροποποιητική εγκύκλιος που στάλθηκε στις 13/9/2012
2. Η εγκύκλιος η οποία ίσχυε πριν από αυτήν της 13ης Σεπτέμβρη και στην οποία γίνεται αναφορά για διάφορα θέματα τα οποία εξακολουθούν να ισχύουν.
3. Η εγκύκλιος που αναφέρεται στη Θεματική εργασία της Β τάξης των ΕΠΑΛ, όπου αρκετά πράγματα γίνονται διαφορετικά από το Γενικό Λύκειο.
4. Η εγκύκλιος στην οποία αναφέρονται ζητήματα αναθέσεων και στην οποία επίσης παραπέμπει η πρόσφατη τροποποιητική.
Δείτε όλες τις εγκυκλίους εδώ, λαμβάνοντας υπόψιν την ημερομηνία ισχύος της καθεμιάς, ώστε να προκύπτει τι αλλάζει κάθε φορά.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

amichail

Το θέμα έχει μάλλον ξεφύγει, αλλά συγκεντρωτικά όλες οι εγκύκλιοι για τις Ερευνητικές Εργασίες βρίσκονται και εδώ http://projectkriti.weebly.com/ στο σύνδεσμο Νομοθεσία (μαζί με πολύ άλλο υλικό)

Παράθεση από: dpa2006 στις 10 Σεπ 2014, 10:42:34 ΠΜ
Δες εδώ:
http://users.sch.gr/tsakarak/?p=1168

Για μένα θα πω μόνο ότι είμαι ο τύπος του δασκάλου που αν κάνω ένα μάθημα για 50η φορά θα αλλάξω για 52η φορά τις σημειώσεις μου

stam12

Παράθεση από: pgrontas στις 29 Ιουν 2012, 07:59:51 ΜΜ
... Δεν νομίζω ότι πρέπει να ανταλλάξουμε αυτές τις ώρες με το project και αντί να διδάσκουμε την επιστήμη μας, να καταντήσουμε βοηθοί των υπολοιπων ειδικοτήτων.

Όντως... κάνω υποστήριξη στα "Project" κι αισθάνομαι σαν τη "φιλιππινέζα" του σχολείου. Επιπλέον, ό,τι κι αν συμβεί (αρνητικό φυσικά), καταλήγει η ευθύνη να πέφτει στο τέλος πάνω μου. Έλεος!!! Έχουμε βγάλει κι εμείς πανεπιστήμια.

stam12

Κακώς, κάκιστα ορίζεται άλλος από τον καθηγητή Πληροφορικής υπεύθυνος για τις ερευνητικές εργασίες! Ο καθηγητής Πληροφορικής θα 'πρεπε να 'ναι υπεύθυνος και να κάνει παράλληλα και την υποστήριξη. Έτσι όπως είναι τώρα η κατάσταση, ο καθηγητής Πληροφορικής καθίσταται υπόλογος, εκτός απ' το δ/ντή του σχολείου και στον υπεύθυνο για τα "project" που ορίζεται κάθε φορά. Έτσι όμως υποβιβάζεται πολύ ο ρόλος του καθηγητή Πληροφορικής και διαταράσσονται οι σχέσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας που θα έπρεπε κανονικά να είναι ισότιμες.