ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

stpdt


balatsa

Μπαλατσός Θωμάς
Καθηγητής Πληροφορικής

stpdt

#317
Τίποτα δεν είναι αδύνατο.
Εδώ η εθνική πήρε το Euro!


http://vimeo.com/70282800

stpdt

Αφιερωμένο στους μεταλλαγμένους (ε συγνώμη μεταταγμένους) στην Αθμια.

Καθηγητές και Δάσκαλοι μαζί ή η απεργία όπως θα πρεπε να ναι.

Έχουμε και εμείς κότσια, δεν είμαστε μόνο "Λόλα, να ένα τόπι"

http://vimeo.com/74587972




Vagelis

Το παρακάτω το έστειλαν σήμερα στα σχολεία:

Η αξιολόγηση του μαθήματος Καλλιτεχνική Παιδεία θα γίνεται κατά το πρότυπο των ερευνητικών εργασιών (project).
H αξιολόγηση των μαθημάτων Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων και Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός και Εφαρμογές Πληροφορικής θα γίνεται γραπτώς.

Τι θα επιλέξουν όλοι οι μαθητές;

tropheus

Παράθεση από: Vagelis στις 16 Σεπ 2013, 05:34:07 ΜΜ
Το παρακάτω το έστειλαν σήμερα στα σχολεία:

Η αξιολόγηση του μαθήματος Καλλιτεχνική Παιδεία θα γίνεται κατά το πρότυπο των ερευνητικών εργασιών (project).
H αξιολόγηση των μαθημάτων Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων και Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός και Εφαρμογές Πληροφορικής θα γίνεται γραπτώς.

Τι θα επιλέξουν όλοι οι μαθητές;

Ακόμα περιμένουμε επίσημες προτάσεις από τους φορείς μας για κάποιο σχέδιο - πλάνο δράσης.
ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ;;; ΠΟΣΕΣ ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ ΘΑ ΦΑΜΕ ΑΚΟΜΑ ;;;;

P.Tsiotakis

http://www.efsyn.gr/?p=113188
Διώχνουν 20.000 ακόμη καθηγητές και δασκάλους


ΑΛ σε κατάλαβαν και άλλοι

odyssevax

http://www.pasykaga.gr/index.php/gr/epikairotita/584-16-9-13-enopion-kathe-arxis-kai-dikastiriou-eksodiki-dilwsi-ohlisi-diamarturia.html

Τα χρήματα από την κάθε μέρα απεργίας και τα "κουπόνια" της ΟΛΜΕ θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν και για νομικές ενέργειες παρόμοιου τύπου. Ας παίρνουμε ιδέες κι ας δράσουμε ενωμένα-συλλογικά-συνασπισμένα πλέον, υπό την σκέπη της ΟΛΜΕ, που θα 'πρεπε να έχει δικό της τμήμα νομικής προστασίας για τέτοιες περιπτώσεις, όπως και για το Ν/Σ έτοιμη αντι-πρόταση από εκπαιδευτικούς για εκπ/κούς! Πάνω από την Υπουργική Απόφαση είναι ο νόμος, αλλά ακόμα πιο πάνω από κάθε νόμο, είναι το Σύνταγμα, και υπάρχουν προστάτες-θεματοφύλακες αυτού, 3 τύποι δικαστηρίων, ένας από αυτούς και το ΣτΕ. Όπως μας τρομοκρατούν-εκφοβίζουν, ας τους ανταποδώσουμε το ψάρωμα! Ποντάρουν-πατάνε στην άγνοιά μας και στην έλλειψη δράσης προς αυτή την κατεύθυνση. Τα γραπτά μένουν όμως κι υπάρχουν πάντα οι έννοιες της αναδρομικότητας και του δεδικασμένου. Δεν έχουν καμία δουλειά να ανακατεύονται μη θεσμοθετημένοι παράγοντες-σύμβουλοι σε δείπνα και μαγειρέματα κοπτοραπτικής ωρών κτλ. Υπάρχει τόση πληροφορία από όλους τους εμπλεκόμενους πια που οι αναρμόδιοι θα πρέπει να κρύβονται. Δείτε και το αρχείο της ΟΛΤΕΕ. Το ίδιο προσπαθούν να περάσουν οι Περιφερειακοί κι οι Δντές Εκπ/σης, καταργώντας θεσμούς όπως ΠΥΣΔΕ, ΠΥΣΠΕ, ακολουθώντας το παράδειγμα των προφορικών εντολών και των non-paper σε Δντές σχολείων για το survey κτλ. επικαλούμενοι τάχαμ τη κείμενη νομοθεσία, ποντάροντας ότι δεν θα το ψάξει κανείς. Ας μην τους κάνουμε τη χάρη άλλο!!!

panos_t

#323
Σήμερα το πρωί ο ανεκδιήγητος κος Ταμήλος χτύπησε πάλι

στην εκπομπή του mega είπε ότι όλη η φασαρία γίνεται επειδή μειώθηκαν οι ώρες στα αγγλικά και την πληροφορική στο Λύκειο και απόρησε τι χρειάζεται η πληροφορική στο Λύκειο αφού είναι EXCEL και τα παιδιά το μαθαίνουν από το Δημοτικο...
Τραγική εικόνα που δείχνει τι ιδέα έχουν οι βουλευτές για αυτά που ψηφίζουν
ασχετοσύνη και υπεροψία απίθανη
και περιμένουμε ότι θα αλλάξουν κάτι για το καλύτερο
αφού άρχισαν να φαιονται τα παρασκήνια των κινήσεων του καλοκαιριού
α) το πρόγραμμα του Γυμνασίου που εξαφάνισε την τεχνολογία δημιούργησε μια δεξαμενή 1300 ατόμων αν δεν πήγαινε καλά η διαθεσιμότητα των διοικητικών ΑΕΙ
β) Στα ΓΕΛ διδάσκουν κατά κύριο λόγο παλιοί καθηγητές (γύρω ή πάνω από 20 έτη) Αυτοί πρέπει να φύγουν γιατί ακαθάριστα στοιχείζουν 1800-2000 ευρώ ανά α΄τομο ενώ οι νέοι στοιχίζουν το πολύ 1200. Άρα άμεσα μείωση κόστους μισθοδοδσίας για αυτούς 30% και βάλε. Άρα καταργώντας την πληροφορική στα Λύκεια πολύ "ακριβοί" υπάλληλοι θα έβλεπαν την πόρτα της διαθεσιμότητας και εξόδου. Another goverment success story in managment

Να χαιρόμαστε την πολιτική τάξη που έφαγε, ήπιε γλέντησε και συνεχίζει (με δικά μας χρήματα κάνουν τα αφεντικά και δεν τα σέβονται καθόλου), πλουτίζουν και τα βγάζουν έξω και εδώ μας κορο?ϊδεύουν και μας κουνάνε το δάκτυλο

thana$i$

Συνάδερφοι καλημέρα
Αν και η απογοήτευση από τις εξελίξεις είναι μεγάλη, πιστεύω πως πέρα από τις όποιες ομαδικές κινήσεις πρέπει και ατομικά να συνεχίσουμε να δημοσιοποιούμε το θέμα και να «ενοχλούμε» διαρκώς βουλευτές, ενώσεις κλπ. , καθώς επίσης και να ενημερώνουμε γονείς και μαθητές.
Κυρίως  δεν πρέπει να αφήνουμε τίποτα αναπάντητο.
Συνεχίζουμε ...
Ακολουθεί το mail μου προς τον κο Ταμήλο, με κοινοποιήση σε ραδιοφώνα:

Παράθεση
Αγαπητέ κε Ταμήλο,
Επειδή σας άκουσα στο MEGA να λέτε ότι η Πληροφορική στο Λύκειο είναι
μόνο Excel  σας παραπέμπω σε δυο συνδέσμους που δείχνουν τι συμβαίνει
στις δυο ακτές του Ατλαντικού στον Δυτικό κόσμο.
Στον πρώτο σύνδεσμο
http://germany.acm.org/upload/pdf/ACMandIEreport.pdf
μπορείτε να δείτε την έκθεση της ομάδας εργασίας της ACM και του
Infοrmatics Europe με τίτλο
Informatics education: Europe cannot afford to miss the boat
σε σύντομη απόδοση
Πληροφορική παιδεία: Η Ευρώπη δεν έχει περιθώριο να χάσει το πλoίο

όπου αναλύεται η διαφορά δεξιοτήτων στις Τεχνολογίες Επικοινωνιών και
Πληροφορικής και Επιστήμης της Πληροφορικής, και γίνονται τεκμηριωμένες
συστάσεις για την θέση της Πληροφορικής στα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά
συστήματα.

Στον δεύτερο σύνδεσμο μπορείτε να δείτε πως και κυρίως γιατί προωθείται
η διδασκαλία της επιστήμης της Πληροφορικής στις Ηνωμένες Πολιτείες.
http://www.code.org
Στην σελίδα αυτού του δικτυακού τόπου με τα στατιστικά
http://code.org/stats
μπορείτε να δείτε τις ανάγκες σε θέσεις εργασίας σχετικές με την
Πληροφορική που θα προκύψουν μέχρι το 2020 στις ΗΠΑ, και πως προωθείται
εκεί η εκμάθηση της Επιστήμης Υπολογιστών.

Οι δυο αυτοί δικτυακοί τόποι είναι στα Αγγλικά, αν θέλετε οποιαδήποτε
βοήθεια στην απόδοσή τους μην διστάσετε να ζητήσετε βοήθεια.
Κλείνοντας, σας παραπέμπω στο άρθρο του Ευρωβουλευτή της ΝΔ και καθηγητή
μου στο ΑΠΘ,
http://tsoukalas.org/newsArticle.aspx?ID=611&UICulture=el-GR
Αντιλαμβάνομαι ότι στο μέτρημα ψήφων οι συντεχνίες που εκπροσωπούνται
από ΝΠΔΔ υπερέχει συντριπτικά των αντίστοιχων «ερασιτεχνικών» ενώσεων
των καθηγητών Πληροφορικής.
Το να υποστηρίζει όμως κάποιος όμως ότι στο μάθημα της Ανάπτυξης
Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον που καταργήθηκε οι μαθητές
διδάσκονταν λογιστικά φύλλα αν και προκαλεί σε πρώτη ανάγνωση το γέλιο,
κατά βάθος είναι πραγματικά λυπηρό.

Με σεβασμό
Δημόπουλος Αθανάσιος
Καθηγητής Πληροφορικής - ΠΕ19

AlexPapplir

Παράθεση από: thana$i$ στις 17 Σεπ 2013, 10:38:32 ΠΜ
Συνάδερφοι καλημέρα
Αν και η απογοήτευση από τις εξελίξεις είναι μεγάλη, πιστεύω πως πέρα από τις όποιες ομαδικές κινήσεις πρέπει και ατομικά να συνεχίσουμε να δημοσιοποιούμε το θέμα και να «ενοχλούμε» διαρκώς βουλευτές, ενώσεις κλπ. , καθώς επίσης και να ενημερώνουμε γονείς και μαθητές.
Κυρίως  δεν πρέπει να αφήνουμε τίποτα αναπάντητο.
Συνεχίζουμε ...
Ακολουθεί το mail μου προς τον κο Ταμήλο, με κοινοποιήση σε ραδιοφώνα:

καλή προσπάθεια, αλλά λίγα θα καταλάβει από αυτά που του γράφεις.

ξέρει τι είναι σύνδεσμος;
ξέρει αγγλικά;
ξέρει τί είναι τα λογιστικά φύλλα;
ίσως πρέπει να του πούμε να μη μιλά για θέματα που δε γνωρίζει και να του τονίσουμε ότι άνθρωποι σαν αυτόν στο τιμόνι της χώρας μόνο ένα αποτέλεσμα μπορούν να φέρουν: σχολείο δεινοσαύρων!

Υ.Γ. θα του στειλω και εγω μηνύματα


AlexPapplir

...μόλις του έστειλα ένα μάθημα, ελπίζω να του το διαβάσουν!

panos_t

Έστειλα και στην εκπομπή το εξής (απόσπασμα)
*******************************************
Κύριοι καλημέρα σας

άκουσα τον κο Ταμήλο στην εκπομπή σας είπε ότι όλη η φασαρία γίνεται επειδή μειώθηκαν οι ώρες στα αγγλικά και την πληροφορική στο Λύκειο και απόρησε τι χρειάζεται η πληροφορική στο Λύκειο αφού είναι EXCEL και τα παιδιά το μαθαίνουν από το Δημοτικό!!!!..
Τραγική εικόνα που δείχνει τι ιδέα έχουν οι βουλευτές για αυτά που ψηφίζουν
ασχετοσύνη και υπεροψία απίθανη
και περιμένουμε ότι θα αλλάξουν κάτι για το καλύτερο

Σας πληροφορώ λοιπόν ότι στο Λύκειο τα μαθήματα περιλαμβάνουν αριθμητικά συστήματα, αρχές λειτουργικών συστημάτων, Πολυμέσα-Δίκτυα και το κύριο μάθημα που εξετάζονταν Πανελλαδικά και το κατήργησαν "Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον", το οποίο είναι βασικές αρχές αλλά και εισαγωγή στον προγραμματισμό, μάθημα που δεν διδάσκεται ούτε στο δημοτικό ούτε στο Γυμνάσιο.
Επίσης με το νέο Λύκειο ένας μαθητής που θέλει να εισαχθεί σε σχολή πληροφορικής εξετάζεται στη Χημεία κάνοντας 6 ωρες την εβδομάδα !! χωρίς ποτέ να του χρειαστεί ξανα στην ακαδημαική καριέρα του.
Η αλγοριθμική με το μάθημα ΑΕΠΠ είχε 2 ώρες την εβδομάδα και με αποδείξεις βοηθούσε πού τα παιδιά που ήθελαν να εισαχθούν σε σχολές πληροφορικής

Ας μας απαντήσει τέλος ο κος Ταμήλος γιατί άλλα κράτη (Φιλανδία, Αγγλία, ΚΥΠΡΟΣ κ.α. ) έχουν μαθήματα πληροφορικής σε όλη τη διάρκεια της β/θμιας εκπαίδευσης και εξεταζόμενα (πχ στην Κύπρο τα παιδιά δίνουν λώσσα προγραμαμτισμού PASCAL για να εισαχθούν στις σχολές πληροφορικής)

Φαίνεται όλος ο κόσμος πάει ανάποδα και ο κος Ταμήλος πάει στο σωστό δρόμο

Μόνο λύπη και απογοήτευση νιώθουμε για τέτοιου είδους πολιτικούς που αποφασίζουν για εμάς και σας παρακαλώ να κάνετε αποκατάσταση της αλήθειας (ερευνήστε το) και μην αφήνετε τον καθε κύριο να λέει ότι θέλει επιεδή έχει μικρόφωνο σε εσάς παραπληροφορώντας

*******************************************

kostaskls

Μόλις επέστρεψα από διαδήλωση στη Διεύθυνση Βθμιας όπου υπάγομαι.
Τα συμπεράσματα είναι τα εξής:
Είδα ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΠΕ19-20!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Μετρημένους στα δάχτυλα του ΕΝΟΣ χεριού!!!!!!
Με ενημέρωσαν ότι στο σχολείο μου τοποθετήθηκε ένας ΠΕ19-20 για 6 ώρες.
Ο συγκεκριμένος έχει χάσει την οργανική του και θεωρείται ότι είναι πλεονάζον!
Ο κύριος μπήκε στο σχολείο και ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ (δεν απήργησε) χωρίς να υπάρχουν
μαθητές στο σχολείο αφού ΟΛΟΙ όσοι είμαστε με οργανική και έχουμε ώρες συμμετείχαμε στην απεργία!!
Και ρωτώ:
Μέχρι τις 20-25 Αυγούστου δεν υπήρχαμε στα Λύκεια!!!!!!!!! Έχουμε την εντύπωση ότι το
Γενικής Παιδείας θα μας σώσει? Τα τμήματα στα Γυμνάσια μειώνονται!!! Τι δεν καταλαβαίνουμε?
Στα δύο διπλανά Γυμνάσια, στο ένα από 13 τμήματα πάνε στα 9 και στο άλλο από 10 πάνε στα 6!!!!

Με αυτό τον τρόπο θα πάμε εμείς και θα τους κάνουμε να βάλουν την Πληροφορική στα Πανελλαδικά εξεταζόμενα?
Έτσι όπως κάνουμε, και μας βλέπουν δεν είναι ηλίθιοι, στην πρώτη ευκαιρία ΘΑ ΤΟ ΒΓΑΛΟΥΝ το μάθημα!!!!!!

Θα πρέπει επιγόντως να οργανωθούμε και πρέπει να ξεκινήσουμε την κατάθεση προτάσεων.
Αν παρακολουθεί κάποιος από την ΠΕΚΑΠ, ΕΠΕ, ΕΠΥ, ή οτιδήποτε άλλο πρέπει ΤΩΡΑ να δούμε τι
θα κάνουμε και μάλιστα ΜΑΖΙΚΑ.
Αλλιώς, να το ξέρουμε να ετοιμάσουμε βιογραφικά πριν κλείσουν τα σύνορα!!

AlexPapplir

Παράθεση από: panos_t στις 17 Σεπ 2013, 01:01:49 ΜΜ
Έστειλα και στην εκπομπή το εξής (απόσπασμα)
*******************************************
Κύριοι καλημέρα σας

άκουσα τον κο Ταμήλο στην εκπομπή σας είπε ότι όλη η φασαρία γίνεται επειδή μειώθηκαν οι ώρες στα αγγλικά και την πληροφορική στο Λύκειο και απόρησε τι χρειάζεται η πληροφορική στο Λύκειο αφού είναι EXCEL και τα παιδιά το μαθαίνουν από το Δημοτικό!!!!..
Τραγική εικόνα που δείχνει τι ιδέα έχουν οι βουλευτές για αυτά που ψηφίζουν
ασχετοσύνη και υπεροψία απίθανη
και περιμένουμε ότι θα αλλάξουν κάτι για το καλύτερο

Σας πληροφορώ λοιπόν ότι στο Λύκειο τα μαθήματα περιλαμβάνουν αριθμητικά συστήματα, αρχές λειτουργικών συστημάτων, Πολυμέσα-Δίκτυα και το κύριο μάθημα που εξετάζονταν Πανελλαδικά και το κατήργησαν "Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον", το οποίο είναι βασικές αρχές αλλά και εισαγωγή στον προγραμματισμό, μάθημα που δεν διδάσκεται ούτε στο δημοτικό ούτε στο Γυμνάσιο.
Επίσης με το νέο Λύκειο ένας μαθητής που θέλει να εισαχθεί σε σχολή πληροφορικής εξετάζεται στη Χημεία κάνοντας 6 ωρες την εβδομάδα !! χωρίς ποτέ να του χρειαστεί ξανα στην ακαδημαική καριέρα του.
Η αλγοριθμική με το μάθημα ΑΕΠΠ είχε 2 ώρες την εβδομάδα και με αποδείξεις βοηθούσε πού τα παιδιά που ήθελαν να εισαχθούν σε σχολές πληροφορικής

Ας μας απαντήσει τέλος ο κος Ταμήλος γιατί άλλα κράτη (Φιλανδία, Αγγλία, ΚΥΠΡΟΣ κ.α. ) έχουν μαθήματα πληροφορικής σε όλη τη διάρκεια της β/θμιας εκπαίδευσης και εξεταζόμενα (πχ στην Κύπρο τα παιδιά δίνουν λώσσα προγραμαμτισμού PASCAL για να εισαχθούν στις σχολές πληροφορικής)

Φαίνεται όλος ο κόσμος πάει ανάποδα και ο κος Ταμήλος πάει στο σωστό δρόμο

Μόνο λύπη και απογοήτευση νιώθουμε για τέτοιου είδους πολιτικούς που αποφασίζουν για εμάς και σας παρακαλώ να κάνετε αποκατάσταση της αλήθειας (ερευνήστε το) και μην αφήνετε τον καθε κύριο να λέει ότι θέλει επιεδή έχει μικρόφωνο σε εσάς παραπληροφορώντας

*******************************************

σωστός!

να το στείλεις και στον ίδιο