ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

apom

Ερώτηση του ενός εκατομυρίου μήπως και κατανοήσετε τι συμβαίνει και πως σκέφτεται ένας μέσος άνθρωπος ( που ενδεχωμένως έχει και οικογένεια ) και πως βάζει προτεραιότητες

Εστω ότι έχουμε ένα καθηγητή πληροφορικής που είναι διορισμένος στο Δημόσιο (αθμια - βθμια)

Ποιά από τα παρακάτω θα αποτέλέσουν 1η , 2η κ.ο.κ. προτεραιότητα

Η διατήρηση του μισθού.
Η διατήρηση της οργανικής.
Η μετάταξη.
Οι ώρες εργασίες.
Το αντικείμενο εργασίας.
Οι καλές σχέσεις με τον διευθυντή.
Οι καλές σχέσεις με του πολιτικούς.
Η πληροφορική ως εξεταζόμενο πανελλαδικώς
...
...
εάν θέλετε συμπηρώστε κι αλλα

Νομίζω ότι το 90% και βάλε θα έβαζαν τελευταία την επιστήμη τους... εάν υπάρχουν τουλάχιστον 500 άτομα που θα με βγάλουν ψέυτη ευχαρίστως να ζητήσσω συγνώμη... όχι 2 και 3...

Για αυτό σας λέω συνάδελφοι του ιδιωτικού... τσάμπα χαλιέστε... να δω πόσοι δημόσιοι θα εξακολουθήσουν να είναι στην ΠΕΚΑΠ... γιατί εάν εξακολουθήσουν θα σημαίνει ότι είναι σουπερ ευχαριστημένοι...

AlexPapplir

#76
Παράθεση από: apom στις 11 Σεπ 2013, 02:29:05 ΜΜ
Ερώτηση του ενός εκατομυρίου μήπως και κατανοήσετε τι συμβαίνει και πως σκέφτεται ένας μέσος άνθρωπος ( που ενδεχωμένως έχει και οικογένεια ) και πως βάζει προτεραιότητες

Εστω ότι έχουμε ένα καθηγητή πληροφορικής που είναι διορισμένος στο Δημόσιο (αθμια - βθμια)

Ποιά από τα παρακάτω θα αποτέλέσουν 1η , 2η κ.ο.κ. προτεραιότητα

Η διατήρηση του μισθού.
Η διατήρηση της οργανικής.
Η μετάταξη.
Οι ώρες εργασίες.
Το αντικείμενο εργασίας.
Οι καλές σχέσεις με τον διευθυντή.
Οι καλές σχέσεις με του πολιτικούς.
Η πληροφορική ως εξεταζόμενο πανελλαδικώς
...
...
εάν θέλετε συμπηρώστε κι αλλα

Νομίζω ότι το 90% και βάλε θα έβαζαν τελευταία την επιστήμη τους... εάν υπάρχουν τουλάχιστον 500 άτομα που θα με βγάλουν ψέυτη ευχαρίστως να ζητήσσω συγνώμη... όχι 2 και 3...

Για αυτό σας λέω συνάδελφοι του ιδιωτικού... τσάμπα χαλιέστε... να δω πόσοι δημόσιοι θα εξακολουθήσουν να είναι στην ΠΕΚΑΠ... γιατί εάν εξακολουθήσουν θα σημαίνει ότι είναι σουπερ ευχαριστημένοι...

Νομίζω ότι αυτό που κάνεις δε βοηθάει. Δικαιολογώ τις σκέψεις σου αλλά καλό θα ήταν να τις κρατήσεις μέσα σου.
Θα σου απαντήσω :  όλα τα παραπάνω είναι αλληλένδετα και αν κάποιος θεωρεί ότι το ένα έχει λιγότερη βαρύτητα από τα υπόλοιπα πρεπει να ξέρει ότι η απώλεια του ενός μπορεί να επιταχύνει και την απώλεια οποιουδήποτε από τα υπόλοιπα.

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: apom στις 11 Σεπ 2013, 01:59:24 ΜΜ
Εδώ ζητάμε να κλειδώσουν κανα τοπικ...

Θεωρήστε την απάντησή μου προσωπική, και δεν εκπροσωπεί το Στέκι... Άλλωστε δεν είμαι ο μόνος διαχειριστής (θαλαμοφύλακας ίσως να ήταν ο πιο κατάλληλος όρος!), ούτε καν ο ιδιοκτήτης...

Κανονικά όταν λέμε κλείδωμα εννοούμε να μην επιτρέπεται να ανέβουν άλλα post.

Το ζητούμενο λοιπόν είναι να φτιαχτούν κλειστοί πίνακες με πιστοποιημένα μέλη, όπως π.χ. η πρόσφατη Ομάδα Νέου Λυκείου, η Ομάδα Διαγωνισμάτων κλπ. Εκεί το πρόβλημα είναι διαδικασία ταυτοποίησης των μελών... Για λίγα μέλη εννοείται ότι γίνεται εύκολα... Μέχρι πόσα όμως; Αν θέλουμε π.χ. 500 μέλη σε έναν κλειστό πίνακα, τότε πώς θα γίνεται η ταυτοποίηση αυτή; Με ποιο κριτήριο θα αφήνουμε κάποιον να συμμετέχει ή όχι; Απάντηση απλή δεν υπάρχει. Επιπλέον, το Στέκι δεν αποτελεί θεσμοθετημένο φορέα, οπότε θα ήταν ξεκάθαρο ποιοι συμμετέχουν... Π.χ. στις λίστες της ΠΕΚΑΠ μπορούν να εγγραφούν τα μέλη της... Εδώ; Για όλα αυτά ίσως να φαίνεται κάποια αδράνεια από την πλευρά μας... δεν σημαίνει όμως ότι αδιαφορούμε ή ότι δεν είμαστε παρόντες...

pthomop

2-1-2. Πολυ όμορφα. Η Πληροφορική διδάσκεται σε όλο το Λύκειο. Για να δούμε λίγο κάποιες λεπτομέρειες.
1) Το δίωρο στην Α Λυκείου ειναι επιλογής και με την χθεσινή προσθήκη της θεατρολογίας στα επιλεγόμενα μαθήματα είναι ζήτημα να φτιαχτεί ένα τμήμα Πληροφορικής.

2) Το μονόωρο της Β' πολύ εύκολα μπορεί να εξαφανιστεί , αφου ήδη υπάρχουν διαμρτυρίες απο τους projectαδες και με μια πολυ χαμηλή συμμετοχή των παιδιων της Α' , θα βγει το συμπέρασμα εύκολα οτι η Πληροφορική δεν ειναι ελκυστική από τους μαθητές.

3) 2 ωρες λοιπόν στην Γ'. Το μοναδικο μη εξεταζόμενο μάθημα σε όλες τις τάξεις του Λυκείου. Εύγε κ. Αρβίλογλου( ο φανταστικός ήρωας του Τσιωτάκη παίρνει επιτέλους σαρκα και οστά). Τι σημαίνει αυτό; Πως θα διδάξουμε αλγοριθμική σε παιδια θεωρητικής και θετικής κατευθυνσης; Γρήγορα οι μαθητές θα ξεσηκωθούν και θα ζητήσουν το μάθημα να φύγει.

Και το καλύτερο έρχεται την επόμενη εβδομάδα. Θα καταθέσει νομοσχέδιο ο Αρβιλογλου για την κατοχύρωση των οργανικών μας θέσεων. Μα ήδη έχουμε οργανική θέση όλοι μας στο υπουργείο παιδείας! Και φυσικά δεν μπορεί να μας απολύσει κανείς εκτός αν καταργηθεί η ειδικότητα.
Τι θέλει να πετύχει αγαπητός υπουργός; Να συσχετίσει την οργανική με το σχολείο που θα υπηρετείς. Έκλεισε η σχολική μονάδα; Συγχωνεύτηκε; Περισσεύεις;  Πακέτο για διαθεσιμότητα και απόλυση. Εδώ φυσικά δεν θα τίθεται θέμα ειδικότητας.
Και μην ξεχνάει κανείς. Για φέτος δεν προχώρησαν την συγχώνευση πολλων σχολείων λόγω των επερχόμενων δημοτικών εκλογών για να βοηθήσουν τους νεοδημοκράτες δημάρχους. Του χρόνου τι θα γίνει; Κανείς δεν είναι εξασφαλισμένος ακομα και εμεις που πήγαμε στην πρωτοβάθμια.

apom

Παράθεση από: AlexPapplir στις 11 Σεπ 2013, 02:35:57 ΜΜ
Νομίζω ότι αυτό που κάνεις δε βοηθάει. Δικαιολογώ τις σκέψεις σου αλλά καλό θα ήταν να τις κρατήσεις μέσα σου.
Θα σου απαντήσω :  όλα τα παραπάνω είναι αλληλένδετα και αν κάποιος θεωρεί ότι το ένα έχει λιγότερη βαρύτητα από τα υπόλοιπα πρεπει να ξέρει ότι η απώλεια του ενός μπορεί να επιταχύνει και την απώλεια οποιουδήποτε από τα υπόλοιπα.

αυτά που λές για έναν άνθρωπό που έχει μία οικογένεια και προσπαθει να επιβιώσει στο ''τώρα'' λίγη σημασία έχουν... δεν νομίζω ότι μπορεί από έναν δημόσιο υπάληλλο να περάσει από το μυαλό του ότι μπορούν να τον απολύσουν... έχεις δει πολλούς να απολύονται ;; ( εκτός ΔΕΚΟ ).

Τα αναφέρω για να κατανοήσουμε επιτέλους ότι ο κάθε άνθρωπός έχει διαφορετικές προτεραιότητες... και να μην επιμένουμε... για βοήθειες από ανθρώπους που έχουν άλλα πράγματα στο μυαλό τους... άλλος σκέφτεται εάν θα έχει φαγητό να φάει κι άλλος εάν ο μισθός που θα παίρνει θα έρχεται από την αριστερή ή την δεξιά τσέπη... ο δεύτερος ΔΕΝ πρόκειται να ασχοληθεί...

AlexPapplir

Παράθεση από: petrosp13 στις 11 Σεπ 2013, 01:48:41 ΜΜ
Τώρα θα ακουστούμε σαν τα παιδάκια που δεν τους έκαναν το χατίρι και το ρίχνουν από δω κι από κει

Το ξαναλέω, γράφαμε κείμενα για την Χημεία και ο κόσμος δεν καταλάβαινε γιατί!!!
Η ανακοίνωση έπρεπε να βγει 15 μέρες πριν και να έλεγε ότι η Πληροφορική πρέπει να μπει στην Θετική/Τεχνολογική και να είναι εναλλακτική με την Χημεία. Οποιαδήποτε προσπάθεια για το αντίθετο είναι προφανές από που προέρχεται και δεν έχει παιδαγωγικούς αλλά συντεχνιακούς λόγους
Και το θέμα να σηκώσει θόρυβο ότι πάει να γίνει αλητεία, λαμογιά

Τώρα να πούμε τι; Ότι οι Χημικοί πέτυχαν αυτό που ήθελαν; Ναι, το πέτυχαν

δεν μιλάω μόνο για ΕΕΧ, μεγαλύτερη ευθύνη έχουν αυτοί που υποκύπτουν σε απαιτήσεις συντεχνιών και "παίζουν με το μέλλον των παδιών αυτής της έρημης πατρίδας".  Τώρα είμαστε απόλυτα δικαιολογημένοι να εκφράσουμε την οργή μας (το νομοσχέδιο ψηφίστηκε) και έχουμε τη δύναμη να την διαδώσουμε προς κάθε κατεύθυνση! Εντός και Εκτός της Χώρας!

"ΚΑΘΑΡΗ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!" άλλα είχαν συμφωνήσει στην Ευρωπαϊκή Ένωση το 2004...

apom

Παράθεση από: pthomop στις 11 Σεπ 2013, 02:40:18 ΜΜ
2-1-2. Πολυ όμορφα. Η Πληροφορική διδάσκεται σε όλο το Λύκειο. Για να δούμε λίγο κάποιες λεπτομέρειες.
1) Το δίωρο στην Α Λυκείου ειναι επιλογής και με την χθεσινή προσθήκη της θεατρολογίας στα επιλεγόμενα μαθήματα είναι ζήτημα να φτιαχτεί ένα τμήμα Πληροφορικής.

2) Το μονόωρο της Β' πολύ εύκολα μπορεί να εξαφανιστεί , αφου ήδη υπάρχουν διαμρτυρίες απο τους projectαδες και με μια πολυ χαμηλή συμμετοχή των παιδιων της Α' , θα βγει το συμπέρασμα εύκολα οτι η Πληροφορική δεν ειναι ελκυστική από τους μαθητές.

3) 2 ωρες λοιπόν στην Γ'. Το μοναδικο μη εξεταζόμενο μάθημα σε όλες τις τάξεις του Λυκείου. Εύγε κ. Αρβίλογλου( ο φανταστικός ήρωας του Τσιωτάκη παίρνει επιτέλους σαρκα και οστά). Τι σημαίνει αυτό; Πως θα διδάξουμε αλγοριθμική σε παιδια θεωρητικής και θετικής κατευθυνσης; Γρήγορα οι μαθητές θα ξεσηκωθούν και θα ζητήσουν το μάθημα να φύγει.

Και το καλύτερο έρχεται την επόμενη εβδομάδα. Θα καταθέσει νομοσχέδιο ο Αρβιλογλου για την κατοχύρωση των οργανικών μας θέσεων. Μα ήδη έχουμε οργανική θέση όλοι μας στο υπουργείο παιδείας! Και φυσικά δεν μπορεί να μας απολύσει κανείς εκτός αν καταργηθεί η ειδικότητα.
Τι θέλει να πετύχει αγαπητός υπουργός; Να συσχετίσει την οργανική με το σχολείο που θα υπηρετείς. Έκλεισε η σχολική μονάδα; Συγχωνεύτηκε; Περισσεύεις;  Πακέτο για διαθεσιμότητα και απόλυση. Εδώ φυσικά δεν θα τίθεται θέμα ειδικότητας.
Και μην ξεχνάει κανείς. Για φέτος δεν προχώρησαν την συγχώνευση πολλων σχολείων λόγω των επερχόμενων δημοτικών εκλογών για να βοηθήσουν τους νεοδημοκράτες δημάρχους. Του χρόνου τι θα γίνει; Κανείς δεν είναι εξασφαλισμένος ακομα και εμεις που πήγαμε στην πρωτοβάθμια.

Αποψή μου είναι ότι δεν πρόκειται να σας απολύσει κανένας... το πολύ πολύ να σας πάνε σε κανέναν δήμο ή υπηρεσία...

AlexPapplir

Παράθεση από: apom στις 11 Σεπ 2013, 02:42:18 ΜΜ
αυτά που λές για έναν άνθρωπό που έχει μία οικογένεια και προσπαθει να επιβιώσει στο ''τώρα'' λίγη σημασία έχουν... δεν νομίζω ότι μπορεί από έναν δημόσιο υπάληλλο να περάσει από το μυαλό του ότι μπορούν να τον απολύσουν... έχεις δει πολλούς να απολύονται ;; ( εκτός ΔΕΚΟ ).

Τα αναφέρω για να κατανοήσουμε επιτέλους ότι ο κάθε άνθρωπός έχει διαφορετικές προτεραιότητες... και να μην επιμένουμε... για βοήθειες από ανθρώπους που έχουν άλλα πράγματα στο μυαλό τους... άλλος σκέφτεται εάν θα έχει φαγητό να φάει κι άλλος εάν ο μισθός που θα παίρνει θα έρχεται από την αριστερή ή την δεξιά τσέπη... ο δεύτερος ΔΕΝ πρόκειται να ασχοληθεί...
με αυτή τη λογική θα πεινάσουμε όλοι. Έχουμε κοινό στόχο πρέπει να κάνουμε κοινό αγώνα, όποιος είναι κολλημένος στον καναπέ καταρχήν πρόβλημα του, εμείς έχουμε την ευθύνη να τον αφυπνήσουμε

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: apom στις 11 Σεπ 2013, 02:29:05 ΜΜ
... να δω πόσοι δημόσιοι θα εξακολουθήσουν να είναι στην ΠΕΚΑΠ... γιατί εάν εξακολουθήσουν θα σημαίνει ότι είναι σουπερ ευχαριστημένοι...

Καλύτερα ας το ξεκινήσουμε ανάποδα: Πιστεύετε ότι όλοι οι ΠΕ19-20 είμαστε μέλη της ΠΕΚΑΠ; Θα ήταν ενδιαφέρον να μαθαίναμε 1) πόσα είναι τα μέλη, 2) πόσοι ψηφίζουν.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 11 Σεπ 2013, 02:39:53 ΜΜ
Θεωρήστε την απάντησή μου προσωπική, και δεν εκπροσωπεί το Στέκι... Άλλωστε δεν είμαι ο μόνος διαχειριστής (θαλαμοφύλακας ίσως να ήταν ο πιο κατάλληλος όρος!), ούτε καν ο ιδιοκτήτης...

Κανονικά όταν λέμε κλείδωμα εννοούμε να μην επιτρέπεται να ανέβουν άλλα post.

Το ζητούμενο λοιπόν είναι να φτιαχτούν κλειστοί πίνακες με πιστοποιημένα μέλη, όπως π.χ. η πρόσφατη Ομάδα Νέου Λυκείου, η Ομάδα Διαγωνισμάτων κλπ. Εκεί το πρόβλημα είναι διαδικασία ταυτοποίησης των μελών... Για λίγα μέλη εννοείται ότι γίνεται εύκολα... Μέχρι πόσα όμως; Αν θέλουμε π.χ. 500 μέλη σε έναν κλειστό πίνακα, τότε πώς θα γίνεται η ταυτοποίηση αυτή; Με ποιο κριτήριο θα αφήνουμε κάποιον να συμμετέχει ή όχι; Απάντηση απλή δεν υπάρχει. Επιπλέον, το Στέκι δεν αποτελεί θεσμοθετημένο φορέα, οπότε θα ήταν ξεκάθαρο ποιοι συμμετέχουν... Π.χ. στις λίστες της ΠΕΚΑΠ μπορούν να εγγραφούν τα μέλη της... Εδώ; Για όλα αυτά ίσως να φαίνεται κάποια αδράνεια από την πλευρά μας... δεν σημαίνει όμως ότι αδιαφορούμε ή ότι δεν είμαστε παρόντες...

Νίκο, υπάρχουν 10-20 άτομα εδώ μέσα που είναι αναγνωρίσιμα..Δεν χρειάζεται να αναφέρω ονόματα

Τεχνικά, υποθέτω ότι σε πρώτη φάση μπορούμε  να φτιάξουμε ένα κλειστό πίνακα, να ορίσουμε διαχειριστές της κλειστής ομάδος και να αναλάβουν αυτοί την έγκριση ή όχι ενός μέλος..

Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσουμε κάτι ιδιαίτερο για την ταυτοποίηση (email, facebook, αντίγραφο ταυτότητας η πτυχίου όσον αφορά μόνο την κλειστή ομάδα βέβαια, στην οποία όλοι να γνωριζόμαστε με τα ονοματεπώνυμα μας και όχι ως ftsak, savant και tonia..)

odysseas

Παράθεση από: apom στις 11 Σεπ 2013, 02:29:05 ΜΜ
Ποιά από τα παρακάτω θα αποτέλέσουν 1η , 2η κ.ο.κ. προτεραιότητα
Η διατήρηση του μισθού.
Η διατήρηση της οργανικής.
Η μετάταξη.
Οι ώρες εργασίες.
Το αντικείμενο εργασίας.
Οι καλές σχέσεις με τον διευθυντή.
Οι καλές σχέσεις με του πολιτικούς.
Η πληροφορική ως εξεταζόμενο πανελλαδικώς
...

Παράθεση από: apom στις 11 Σεπ 2013, 02:42:18 ΜΜ
αυτά που λές για έναν άνθρωπό που έχει μία οικογένεια και προσπαθει να επιβιώσει στο ''τώρα'' λίγη σημασία έχουν... δεν νομίζω ότι μπορεί από έναν δημόσιο υπάληλλο να περάσει από το μυαλό του ότι μπορούν να τον απολύσουν... έχεις δει πολλούς να απολύονται ;; ( εκτός ΔΕΚΟ ).

Στα εκατοντάδες μηνύματα που έχεις αναρτήσει σε λιγότερο από ένα μήνα (...) διαστρεβλώνεις συστηματικά την σχολική πραγματικότητα, αφού καταφανέστατα δεν την γνωρίζεις εκ των έσω. Μερικοί εκπαιδευτικοί με οικογένεια και παιδιά βάζουν σαν πρώτη προτεραιότητα να μάθουν γράμματα στους μαθητές τους. Αυτό δεν το έχεις καν στη λίστα σου και δεν εκπλήσσομαι καθόλου.

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: apom στις 11 Σεπ 2013, 02:42:18 ΜΜ
δεν νομίζω ότι μπορεί από έναν δημόσιο υπάληλλο να περάσει από το μυαλό του ότι μπορούν να τον απολύσουν... έχεις δει πολλούς να απολύονται ;; ( εκτός ΔΕΚΟ ).

Όποιος είναι έξω από το χορό...

Δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι όχι μόνο δεν κινδυνεύουμε, αλλά ούτε καν έχει "περάσει από το μυαλό μας" κάτι τέτοιο; Ή μήπως εννοείς ότι ναι μεν κινδυνεύουμε, αλλά ακόμα δεν το έχουμε καταλάβει; Ό,τι και να πιστεύεις ή να εννοείς, φίλε μου, πάντως και κινδυνεύουμε, και το έχουμε καταλάβει κιόλας, και κάθε βράδυ δεν μπορούμε να κοιμηθούμε από το άγχος. Μα καλά πού ζεις;

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: apom στις 11 Σεπ 2013, 02:44:58 ΜΜ
Αποψή μου είναι ότι δεν πρόκειται να σας απολύσει κανένας... το πολύ πολύ να σας πάνε σε κανέναν δήμο ή υπηρεσία...

Α μάλιστα! Τώρα ησύχασα... Κόβεις και το κεφάλι σου για αυτό που λες;

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 11 Σεπ 2013, 02:46:49 ΜΜ
Καλύτερα ας το ξεκινήσουμε ανάποδα: Πιστεύετε ότι όλοι οι ΠΕ19-20 είμαστε μέλη της ΠΕΚΑΠ; Θα ήταν ενδιαφέρον να μαθαίναμε 1) πόσα είναι τα μέλη, 2) πόσοι ψηφίζουν.

Μαζί σου Νίκο..Καιρός είναι να στηρίξουμε την αυτοδιάλυση ορισμένων ενώσεων και την δημιουργίας μίας!

nikosx

Παράθεση από: pthomop στις 11 Σεπ 2013, 02:40:18 ΜΜ
2-1-2. Πολυ όμορφα. Η Πληροφορική διδάσκεται σε όλο το Λύκειο. Για να δούμε λίγο κάποιες λεπτομέρειες.
1) Το δίωρο στην Α Λυκείου ειναι επιλογής και με την χθεσινή προσθήκη της θεατρολογίας στα επιλεγόμενα μαθήματα είναι ζήτημα να φτιαχτεί ένα τμήμα Πληροφορικής.

2) Το μονόωρο της Β' πολύ εύκολα μπορεί να εξαφανιστεί , αφου ήδη υπάρχουν διαμρτυρίες απο τους projectαδες και με μια πολυ χαμηλή συμμετοχή των παιδιων της Α' , θα βγει το συμπέρασμα εύκολα οτι η Πληροφορική δεν ειναι ελκυστική από τους μαθητές.

3) 2 ωρες λοιπόν στην Γ'. Το μοναδικο μη εξεταζόμενο μάθημα σε όλες τις τάξεις του Λυκείου. Εύγε κ. Αρβίλογλου( ο φανταστικός ήρωας του Τσιωτάκη παίρνει επιτέλους σαρκα και οστά). Τι σημαίνει αυτό; Πως θα διδάξουμε αλγοριθμική σε παιδια θεωρητικής και θετικής κατευθυνσης; Γρήγορα οι μαθητές θα ξεσηκωθούν και θα ζητήσουν το μάθημα να φύγει.



Με πρόλαβες, ακριβώς το ίδιο πιστεύω και εγώ για την εξέλιξη της Πληροφορικής στο Λύκειο. Αν δεν υπάρξουν οι κατάλληλες αντιδράσεις σε σύντομο χρονικό διάστημα θα εξαφανιστεί τελείως.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr