ΘΕΜΑ Β

Ξεκίνησε από evry, 08 Ιουν 2022, 07:58:13 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: anastasia b στις 08 Ιουν 2022, 03:13:17 ΜΜΚαλησπερα. Ειμαι μαθητρια της γ λυκειου και σημερα εδινα πληροφορικη. Στο Β1 εκανα την εξης λυση :
(1) 0
(2) f -1
(3) i - k
(4) i
(5) r - k

Ειναι σωστη;

Οι μαθητές δεν παύουν να μας εκπλήσσουν!
Δεν ξέρω πώς το κάνες αυτό, αλλά δουλεύει, είναι σωστό! 
Το θέμα πλέον είναι να το αντιληφθούν οι βαθμολογητές!  :)

elenitaaaaa

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 08 Ιουν 2022, 03:42:25 ΜΜΟι μαθητές δεν παύουν να μας εκπλήσσουν!
Δεν ξέρω πώς το κάνες αυτό, αλλά δουλεύει, είναι σωστό!
Το θέμα πλέον είναι να το αντιληφθούν οι βαθμολογητές!  :)
πανέξυπνη λύση! Η Αναστασία έβαλε στο k τον αριθμό των κενών που υπάρχουν στην αρχή της ουρας! κ δούλεψε μ'αυτό. Αλλά τώρα το θέμα είναι αυτό που είπες. να βαθμολογηθεί και σωστά

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: elenitaaaaa στις 08 Ιουν 2022, 03:47:21 ΜΜπανέξυπνη λύση! Η Αναστασία έβαλε στο k τον αριθμό των κενών που υπάρχουν στην αρχή της ουρας! κ δούλεψε μ'αυτό. Αλλά τώρα το θέμα είναι αυτό που είπες. να βαθμολογηθεί και σωστά
Βέβαια, δεν είναι και τόσο κομψή η λύση... Καταρχάς η εκχώρηση κ<-0 στην αρχή δεν παίζει πλέον κανένα ρόλο (θα μπορούσε να εκχωρηθεί ο,τιδήποτε ή να σβηστεί αν γινόταν), ενώ η εκχώρηση κ<-f-1 θα γίνεται σε κάθε επανάληψη ενώ αρκούσε μόνο στην αρχή! Αλλά όντως τελικά δουλεύει σωστά!

gthal

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 08 Ιουν 2022, 03:56:41 ΜΜΒέβαια, δεν είναι και τόσο κομψή η λύση... Καταρχάς η εκχώρηση κ<-0 στην αρχή δεν παίζει πλέον κανένα ρόλο (θα μπορούσε να εκχωρηθεί ο,τιδήποτε ή να σβηστεί αν γινόταν), ενώ η εκχώρηση κ<-f-1 θα γίνεται σε κάθε επανάληψη ενώ αρκούσε μόνο στην αρχή! Αλλά όντως τελικά δουλεύει σωστά!
Σωστά!
Μετά την προφανή λύση, έχοντας την αίσθηση ότι μπορούν να υπάρξουν και άλλες, δοκίμασα μια λύση σαν της Αναστασίας, με διαφορές στο (1) και (2):
(1)  f-1
(2)  k       :angel:
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

ολγα

Παράθεση από: elenitaaaaa στις 08 Ιουν 2022, 03:47:21 ΜΜπανέξυπνη λύση! Η Αναστασία έβαλε στο k τον αριθμό των κενών που υπάρχουν στην αρχή της ουρας! κ δούλεψε μ'αυτό. Αλλά τώρα το θέμα είναι αυτό που είπες. να βαθμολογηθεί και σωστά
Μπράβο στο κορίτσι.

pfan

Παράθεση από: anastasia b στις 08 Ιουν 2022, 03:13:17 ΜΜΚαλησπερα. Ειμαι μαθητρια της γ λυκειου και σημερα εδινα πληροφορικη. Στο Β1 εκανα την εξης λυση :
(1) 0
(2) f -1
(3) i - k
(4) i
(5) r - k

Ειναι σωστη;
Αναστασία μπράβο σου!

Να ξέρεις ότι το έχουν λύσει και άλλα παιδιά έτσι. Τουλάχιστον ένας μαθητής μου έκανε το ίδιο. Στα βαθμολογικά θα συζητηθεί και αυτή η λύση και θα την πάρουν και αυτή σωστή.

Καλή συνέχεια και στο ΑΟΘ!
Πύρζα Φανή
Καθηγήτρια Πληροφορικής

psar_73

Εναλλακτικη λυση για το 4ο κενο: f+k-1

THODORIS_NK

Kαλησπέρα σας. Στο σημερινό θέμα Β1 έγραψα την παρακάτω λύση: 

(1) f
(2) f -1
(3) i - k
(4) i
(5) r - k

Θα μπορούσατε να μου πείτε αν είναι σωστή ;;


bagelis

σχολιάστηκε και παραπάνω, σωστή είναι!

Καραμαούνας Πολύκαρπος

#39
Χαίρεται. Παραθέτω εναλλακτικές λύσεις για το Β1. Θα υπάρχουν και άλλες (παραλλαγές αυτών ή εντελώς διαφορετικές).

1. (1) 0 (2) k+1 (3) k (4) i (5) k
2. (1) 1 (2) k+1 (3) k-1 (4) i (5) k-1
3. (1) 0 (2) k+1 (3) r-f+2-κ  (4) f+r-i (5) k
4. (1) r+1 (2) k-1 (3) r-κ+1  (4) i (5) r-k+1
5. (1) οποιαδήποτε ακέραια τιμή (2) f-1 (3) i-f+1 ή i-κ  (4) i (5) r-k
6. (1) οποιαδήποτε ακέραια τιμή (2) f (3) i-f+1 ή i-κ+1  (4) i (5) r-k+1
7. (1) f (2) k (3) i-f+1 ή i-κ+1 (4) i (5) r-k+1

KosTzag

Παράθεση από: Καραμαούνας Πολύκαρπος στις 09 Ιουν 2022, 11:32:19 ΠΜΧαίρεται. Παραθέτω εναλλακτικές λύσεις για το Β1. Θα υπάρχουν και άλλες (παραλλαγές αυτών ή εντελώς διαφορετικές).

1. (1) 0 (2) k+1 (3) k (4) i (5) k
2. (1) 1 (2) k+1 (3) k-1 (4) i (5) k
3. (1) 0 (2) k+1 (3) r-f+2-κ  (4) f+r-i (5) k
4. (1) r+1 (2) k-1 (3) r-κ+1  (4) i (5) r-k+1
5. (1) οποιαδήποτε ακέραια τιμή (2) f-1 (3) i-κ ή i-f+1  (4) i (5) r-k
6. (1) οποιαδήποτε ακέραια τιμή (2) f (3) i-κ+1 ή i-f+1  (4) i (5) r-k+1
7. (1) f (2) k (3) i-f+1  (4) i (5) r-k+1

Σας ευχαριστούμε πολύ!
Το θέμα είναι, θα ληφθούν υπόψιν; Επίσης αν κάποιος μαθητής έχει βάλει κάποια από τα κενά σωστά και κάποια λάθος (από οποιαδήποτε περίπτωση), θα πάρει μόρια;

Καραμαούνας Πολύκαρπος

Παράθεση από: KosTzag στις 09 Ιουν 2022, 11:44:44 ΠΜΣας ευχαριστούμε πολύ!
Το θέμα είναι, θα ληφθούν υπόψιν; Επίσης αν κάποιος μαθητής έχει βάλει κάποια από τα κενά σωστά και κάποια λάθος (από οποιαδήποτε περίπτωση), θα πάρει μόρια;
Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να κρατήσει ως σωστά τα περισσότερα που "κουμπώνουν" σε μία από τις εναλλακτικές λύσεις.

KosTzag

Συμφωνούμε! Το άλλο θέμα βέβαια είναι τί έγινε χθες με τους προφορικούς!

evry

Αυτός είναι ο λόγος που δεν πρέπει να μπαίνουν θέματα συμπλήρωσης κενών. Αυτή την στιγμή τα θέματα αυτά βαθμολογούνται με την λογική των ερωτήσεων κλειστού τύπου. Δηλαδή, πόσα κενά έχεις συμπληρώσει σωστά και πόσα λάθος. Ακόμα και αν ένας βαθμολογητής προσπαθήσει να βαθμολογήσει την φιλοσοφία της λύσης ή θα έρθει σε σύγκρουση με τον άλλον βαθμολογητή ή θα βαθμολογήσει αυθαίρετα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

KosTzag

Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 12:01:46 ΜΜΑυτός είναι ο λόγος που δεν πρέπει να μπαίνουν θέματα συμπλήρωσης κενών. Αυτή την στιγμή τα θέματα αυτά βαθμολογούνται με την λογική των ερωτήσεων κλειστού τύπου. Δηλαδή, πόσα κενά έχεις συμπληρώσει σωστά και πόσα λάθος. Ακόμα και αν ένας βαθμολογητής προσπαθήσει να βαθμολογήσει την φιλοσοφία της λύσης ή θα έρθει σε σύγκρουση με τον άλλον βαθμολογητή ή θα βαθμολογήσει αυθαίρετα.
Συμφωνούμε! Κενά μόνο όταν υπάρχει αντικειμενικά 1 και μόνο σωστή συμπλήρωση σε κάθε κενό.

Να θυμίσω το Θέμα Β2 του 2020 όπου μέσα από το Στέκι πήραμε χαμπάρι το μαθηματικό-αλγοριθμικό λάθος στη 1:00 το μεσημέρι!