Θέμα 3ο Ημερησίων

Ξεκίνησε από EleniK, 30 Μαΐου 2008, 11:55:29 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

xalastras

Εγω εκανα διαδικασια.    Πιστευετε οτι θα κοπουν μοναδες ? :( .

Με την διαδικασια πιστεψα οτι θα γινει πιο εμφανης η κληση του υποπρογραμματος απο το κυριως προγραμμα. Μιας και η συναρτηση μπορει να χρησημοποιηθει απευθειας χωρις καν να δωθει η τιμη της σε καποια μεταβλητη. Αφου καθε επιστημονικα τεκμηριωμενη απαντηση ειναι σωστη (στα πλαισια των ερωτηματων) γιατι να ειναι λανθασμενη η απαντηση μου? Δεν εδινε καμια κατευθυνση η εκφωνηση και προφανως δεν απαιτουσε τη χρηση ΜΟΝΟ δυο παραμετρων. Η βαθμολογηση θα πρεπει να ειναι η ιδια και στην περιπτωση της διαδικασιας. Αλλιως ας υπηρχε καποια ενημερωση για τις απαντησεις. Εννοω.
Ας μας ελεγαν οτι ειναι λαθος να δωσουμε μια σωστη απο αποψη μαθηματικων απαντηση η οποια ομως ειναι τριων σελιδων σε καποια ασκηση εφοσον υπηρχε καποιος αλλος γρηγορος τροπος. Στην τελικη ας μεινει και κατι να μαθουμε στην 3οβαθμια εκπαιδευση. Στο συγκεκρημενο προγραμμα δεν διεφερε σε τιποτα η συναρτηση απ'τη διαδικασια.

Toliss

Εγω εκανα διαδικασια ... περνωντας και 3η παραμετρο αφου το τυπωσα εξω απο την διαδικασια...ποσο λετε να χασω ?

αμα εκανα το εξης ειναι σωστο ? δλδ να τυπωνει μεσα στη διαδικασια την χρεωση ...πληρει τα κριτηρια της εκφωνησης για 2 μονο παραμετρους ...

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ1 (Κ,Η)
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Η,ΧΡΕΩΣΗ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ: Κ

ΑΡΧΗ
ΑΝ Κ= “ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ” TOTE
    ΑΝ Η<=7 ΤΟΤΕ
         ΧΡΕΩΣΗ<- 30*Η
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Η<=16
          ΧΡΕΩΣΗ<-20*Η
     ΑΛΛΙΩΣ
          ΧΡΕΩΣΗ <- 10*Η
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΛΛΙΩΣ
       ΑΝ Η<=7 ΤΟΤΕ
         ΧΡΕΩΣΗ<- 40*Η
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Η<=16
          ΧΡΕΩΣΗ<-30*Η
     ΑΛΛΙΩΣ
          ΧΡΕΩΣΗ <- 20*Η
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΓΡΑΨΕ "Η ΧΡΕΩΣΗ ΕΙΝΑΙ:",ΧΡΕΩΣΗ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

clevercitizen

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 31 Μαΐου 2008, 12:17:23 ΜΜ
δεν περίμενα κάτι άλλο!!
;D ;D ;D
Γενικά και σε φυσική και σε μαθηματικά δεν μπορώ να μάθω "μεθοδολογία" πχ εδώ το λύνουμε κάνοντας χρήση bolzano, εδώ ΘΜΚΕ κτλ.
ΠΧ στο περσινό 3ο Μαθ Κατ, ζητούσε να βρούμε πόσες ρίζες έχει μια συνάρτηση. Ε, εγώ αντί να χρησιμοποιήσω μονοτονίες κ σύνολα τιμών(που τα είχα ήδη βρει), έκανα 3 bolzano k 5-6 Rolle :P

Tώρα που το θυμήθηκα κ εγώ το ΗΜΕΡΕΣ το έβαλα ΗΜ.... Το πιο πιθανό είναι να μην το παρατηρήσει κάν ο βαθμολογητής. Πέρσι σε μια άσκηση είχα κάνει την ίδια πατάτα και με ΗΜ και με Η κ δε μου έτρεχε ένα πρόγραμμα και κοπανιόμουν για μέρες.

Επίσης Συνάρτηση ή Διαδικασία. Η Συνάρτηση ταίριαζε πιο πολύ αλλά να τονίσω για άλλη μία φορά: ΚΑΘΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ, οπότε άν κόψουν έστω κ ένα μόριο θα είναι πολύ μ....(κακά παιδιά). Βέβαια εξαρτάται και για το άν θα δοθεί διευκρίνηση ως προς αυτό, αλλά τότε θα φταίει το ΥΠΕΠΘ (για άλλη μια φορά)
ΘΕΛΩ
                ΑΛΛΑΓΗ
                ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
                ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

xalastras

Η τυπωση επρεπε να γινει στο κυριως .

P.Tsiotakis

αμα κάνεις διαδικασία, λογικά δε χάνεις μονάδες

στην εκφώνηση, είναι σαφές οτι η εμφάνιση του μηνύματος (ερώτημα β iii) πρέπει να γίνει στο κύριο πρόγραμμα, αν χρησιμοποιείς 3η παράμετρο για να εμφανίσεις το μήνυμα στο πρόγραμμα, δε βλέπω λάθος

Πάντως το ερώτημα β ii δεν είναι καλο διατυπωμένο (ποιος υπολογίζει;;; )

petrosp13

Το Η δεν μπορεί να θεωρηθεί δεσμευμένη λέξη γιατί ο λογικός τελεστής είναι τονισμένος (Ή)
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

clevercitizen

Καλά εσείς κ Παναγιώτη όλη μέρα πάνω απ το pc θα τη βγάλετε??? Η κορούλα δε γκρινιάζει??? :P
ΘΕΛΩ
                ΑΛΛΑΓΗ
                ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
                ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

clevercitizen

#22
σελ 78 τετράδιο μαθητή ασκ ΔΤ1
Το λογικό η το έχει κεφαλαίο κ χωρίς τόνο (Η). Στη θεωρία του βιβλίου όμως(σελ 46) το έχει μικρό και με τόνο(ή)

edit: O καθηγητής που είπε τις απαντήσεις στη ΝΕΤ χρησιμοποίησε για το ημέρες τη μεταβλητή Η
ΘΕΛΩ
                ΑΛΛΑΓΗ
                ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
                ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

P.Tsiotakis

#23
Τη μικρή (μιας και η μαμά της εφημερεύει - σήμερα βρήκε), την έστειλα στη γιαγιά της !!  ???

Το Η και το 'Η στο γραπτό (με το χέρι) λόγο μπορεί να μπερδέψει το βαθμολογητή (ΑΝ το προσέξει)

Πριν απο κάποια χρόνια (βαριέμαι να το ψάξω τώρα), είχαν βάλει μεταβλητή Ε  (συνάρτηση Ε(χ)) σε αλγόριθμο

Και γω το πρόσεξα όταν το έβαλα στο προγραμματιστικό περιβάλλον  :D

grdereken

Καλησπέρα.
Πιστεύω ότι το καλύτερο είναι συνάρτηση αλλά και μία σωστή διαδικασία με τρεις παραμέτρους είναι εξίσου σωστή.
Όσο για το Η ως μεταβλητή, μπορεί να χάσεις κάτι πολύ λίγο, λιγότερο από μονάδα, αλλά εξαρτάται από την γενική εικόνα του γραπτού. Πιστεύω ότι έχει πολλή μικρή σημασία.

Καλά αποτελέσματα σε όλους.

evry


  Παιδιά έστειλαν οδηγία στο βαθμολογικό ότι είτε συνάρτηση είτε διαδικασία πρέπει να βαθμολογηθεί σωστά οπότε μην ανησυχείτε
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Vaggelis100

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!!!  ;)
Για το άλλο που μετρούσα μόνο τα οικολογικά αυτοκίνητα και μετά τα αφαίρεσα από το 30 για να βρω τα συμβατικά να ανησυχώ; Εγώ για καλό το έκανα (μειώνονται οι εντολές που θα εκτελεστούν). Αν τα αυτοκίνητα ήταν 1000+ δεν θα ήταν καλύτερη αυτή η πρακτική;

P.Tsiotakis

ετσι κι αλλιως ειναι σωστό

clevercitizen

Παράθεση από: Vaggelis100 στις 31 Μαΐου 2008, 04:56:27 ΜΜ
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!!!  ;)
Για το άλλο που μετρούσα μόνο τα οικολογικά αυτοκίνητα και μετά τα αφαίρεσα από το 30 για να βρω τα συμβατικά να ανησυχώ; Εγώ για καλό το έκανα (μειώνονται οι εντολές που θα εκτελεστούν). Αν τα αυτοκίνητα ήταν 1000+ δεν θα ήταν καλύτερη αυτή η πρακτική;
Και εγώ αθτό σκέφτηκα αλλά λέω άσε μην πέσω σε κανέναν ψείρα κ χάσω τσάμπα μονάδες...
ΘΕΛΩ
                ΑΛΛΑΓΗ
                ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
                ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

Vaggelis100

Thanks!
Καλή ξεκούραση τώρα (Για όσους βέβαια δεν δίνουν ΑΟΘ  :P) και καλά αποτελέσματα!!!!  8)