Ηλεκτρονική καταχώρηση στοιχείων για τον ΟΠΑΔ

Ξεκίνησε από gimnasio, 20 Μαΐου 2013, 11:17:13 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gimnasio

Ακόμη δεν έχει ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός και έχουμε στείλει πολλά μηνύματα στον ΟΠΑΔ. Το τηλέφωνο δε το σηκώνουν. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; Γνωρίζετε;

P.Tsiotakis

1. μιλα με το γραφειο της περιοχης σου
2. συγκέντρωσε τα απαιτούμενα στοιχεία, ώστε να είστε έτοιμοι για καταχώρηση

Circle

Και εμείς έτσι νομίζαμε καθώς δεν είχαμε λάβει σχετικό επιβεβαιωτικό e-mail.
Όμως δοκίμασα να συνδεθώ και η σύνδεση έγινε χωρίς πρόβλημα.
Δοκίμασέ το.  :)