Μια βοήθεια ως προς το θέμα διαγώνισμα;

Ξεκίνησε από adam, 04 Δεκ 2008, 08:14:48 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

adam

Συνάδελφοι να σας ρωτήσω κάτι απλο; Στα διαγωνίσματα τι είδους θέματα βάζετε; Σύμφωνα με το πρότυπο των πανελληνίων, δεν θα πρέπει να βάζουμε 2 ομάδες θεμάτων όπου η μία περιλαμβάνει θέματα πολλαπλών επιλογών και σωστού λάθους και η άλλη θέματα όπου αναπτύσσουν την κριτική ικανότητα τα παιδιά; Εγώ φέτος έχω μία ώρα Δικτύων κάθε μέρα σχεδόν και πολύ φοβάμαι ότι δεν επαρκεί η μία ώρα για να εξετάσω με αυτόν τον τρόπο. Έχετε καμιά πρόταση;

gedeon


Αγαπητέ Άνταμ...

κι εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω. Όμως έβαλα μια "μικρογραφία" θεμάτων λογικής Πανελλαδικών εξετάσεων.
Δηλ. ίδιου στυλ θέματα αλλά λιγότερα ζητούμενα. Σε 40 λεπτά(το πολύ - μπορεί και 35) μη περιμένεις και πολλά. Πάντως προσπάθησε να δώσεις οδηγίες στυλ Πανελλαδικών(στο τέλος των θεμάτων). Επίσης καλό είναι να το παίξεις "αυστηρός" - δηλ. μη τους εξηγείς απορίες(γι' αυτό θέλει οδηγίες). Με αυτό το τρόπο θα συνηθίσουν το περιβάλλον των εξετάσεων(φυσικά, όσοι απο τους μαθητές σου ενδιαφέρονται).

Έβαλα τις προάλλες ένα τέτοιο διαγώνισμα μόνο και μόνο για να μπούν στο κλίμα(και θα το λάβω υπόψη μου αλλά όχι τόσο πολύ όσο το 2ο που θα βάλω - εννοώ στο Α΄τετράμηνο).

Για θέματα που μπορείς να βάλεις, υπάρχουν κάμποσα αρχεία που έχουν "ανεβάσει" στο forum πολλοί συνάδελφοι. Μπορείς να κάνεις μια "κοπτοραπτική" σε συνδυασμό με δικές σου ιδέες.

Καλή συνέχεια

klarabel

Οταν έβαλα διαγώνισμα, στην αρχή σκέφτηκα αυτά που αναφέρει και ο gedeon, όμως τελικά δεν εκανα κάτι τέτοιο λόγω των δυσκολιών που περιγράφτηκαν και από εσάς. Θεωρώντας πως αυτό που πρέπει να με απασχολήσει είναι να διαβάσουν με κριτικό πνεύμα μεν,  αποστηθίζοντας δε .... έβαλα ένα διαγώνισμα "κανονικό". Ούτε την σκέψη, ούτε την αποστήθιση είδα να σουλεύουν και τώρα το έχουμε ρίξει λίγο στην ομαδική ψυχοθεραπεία και στην ανάταση της ομάδας. Αμα δεν θέλει ο άνθρωπος...

marianad

Αυτό πως σας φαίνεται; Έχει πολλή θεωρία, το ξέρω, αλλά προορίζεται για μαθητή με δυσλεξία και θέλω να κάνουμε εξάσκηση στις θεωρητικές ερωτήσεις.

coletsos

Ανεβάζω και εγώ το διαγώνισμα που τους έδωσα από 7.1 έως 7.6 προσπάθησα να καλύψει την ύλη όσο περισσότερο γίνεται

joanna

Πολύ καλά τα διαγωνίσματα, αλλά το θέμα είναι τι οδηγίες έχουν δοθεί για τα διαγωνίσματα των πανελληνιών. Αν κρίνω από τα παλιά θέματα των δικτύων αυτά που μπαίνουν είναι καθαρή θεωρία, δηλαδή ερωτήσεις ανάπτυξης, και δεν έχω δει ερωτήσεις κλειστού τύπου ή ασκήσεις κατανόησης. Έχουν μήπως δοθεί οδηγίες για το στυλ των θεμάτων;

meteo_xampos

Καλημέρα σας... Και εγώ αυτές τις οδηγίες περιμένω, και για το μάθημα του Δομημένου προγραμματισμού... Μήπως υπάρχει κάποιος τρόπος να επικοινωνήσουμε με τους αρμόδιους για αυτό το θέμα;