Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: Sergio στις 07 Ιαν 2021, 08:39:20 μμ

Τίτλος: Εξ Αποστάσεως Αξιολόγηση Μαθητών στην Πληροφορική
Αποστολή από: Sergio στις 07 Ιαν 2021, 08:39:20 μμ
Πώς έχετε 'χειριστεί' το θέμα της αξιολόγησης (διαγωνισμάτων) τώρα με την ΕξΑΕ ;;
Τίτλος: Απ: Εξ Αποστάσεως Αξιολόγηση Μαθητών στην Πληροφορική
Αποστολή από: andreas_p στις 08 Ιαν 2021, 07:03:05 μμ
Παρ. 1 του αρθ.103, ν.4610/2019) και επιπλέον προβλέπεται η
δυνατότητα να μην κατατεθεί βαθμολογία με αιτιολογημένη σημείωση του/της
διδάσκοντα/ουσας (παρ.4 και 7 του αρθ. 103, ν.4610/2019).
Τίτλος: Απ: Εξ Αποστάσεως Αξιολόγηση Μαθητών στην Πληροφορική
Αποστολή από: Sergio στις 11 Ιαν 2021, 07:18:12 μμ
Δηλαδή ΔΕΝ βάζετε διαγωνίσματα στην ΕξΑΕ??
Τίτλος: Απ: Εξ Αποστάσεως Αξιολόγηση Μαθητών στην Πληροφορική
Αποστολή από: ssimaiof στις 14 Ιαν 2021, 10:44:52 πμ
Έβαλα διαγώνισμα στο eclass:
Έφτιαξα ΒΔ με 50+ ερωτήσεις κλειστού τύπου (ΣΛ, συμπλήρωσης κενού, επιλογής σωστού κτλ), 10+ θέματα μετατροπής δομών επανάληψης, 5 θέματα του τύπου να γίνει πρόγραμμα που ....
Έφτιαξα το διαγώνισμα ζητώντας 12 τυχαίες ερωτήσεις κλειστού τύπου (διάφορων κατηγοριών), 1 μετατροπής, 1 πρόγραμμα.
Σχεδόν όλα τα θέματα ήταν παρμένα από πανελλαδικές εξετάσεις.
Πήγε σχετικά καλά.
Τίτλος: Απ: Εξ Αποστάσεως Αξιολόγηση Μαθητών στην Πληροφορική
Αποστολή από: pgrontas στις 14 Ιαν 2021, 11:53:07 πμ
Στην Γ Λυκείου, έκανα κανονικό διαγώνισμα, όπου οι μαθητές  έγραφαν τη λύση στο χαρτί και μου την έστειλαν σκαναρισμενη μέσω η-τάξης ή e-mail σε πραγματικό χρόνο (βοήθησε φυσικά ότι  έχω συνεχόμενο τρίωρο).

Στην Α και Β Λυκείου έκανα ακριβώς αυτό που έκανε και ο συνάδελφος ssimaiof (τυχαίο υποσύνολο από ερωτήσεις από ΒΔ)
Τίτλος: Απ: Εξ Αποστάσεως Αξιολόγηση Μαθητών στην Πληροφορική
Αποστολή από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 31 Ιαν 2021, 11:42:47 μμ
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί η eclass του ΠΣΔ με τον παραπανω τρόπο καθώς και google forms. Το αποτέλεσμα θα είναι ικανοποιητικό