ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

#390
Όχι και το παλιό ρε παιδιά

Θα αντέξουν Τμήματα Πανεπιστημίων και Πολυτεχνείων Πληροφορικής να εισέρχονται σε αυτά μαθητές από την κερκόπορτα της Θετικής ή την μαιμού Τεχνολογική Ι, χωρίς γνώσεις Πληροφορικής;;

επί ενα δίμηνο προσπαθούν κάποιοι να κάνουν το κρέας ψάρι (η Πληροφορική Οικονομικό μάθημα) και θα πάει χαμένος τόσος κόπος;

Συμβουλή: η Πληροφορική είναι ισότιμο θετικό μάθημα. Βάλτη στη θέση της και τα υπόλοιπα είναι απλά αν δεν έχεις κολλήματα

P.Tsiotakis

#391
Από αντιπρόεδρο ΠΕΚΑΠ στο facebook
ΠαράθεσηΑπό την Πέμπτη που έχουν κλειδώσει, με πολύ κόπο, οι 3 κατευθύνσεις, από το επιτελείο του Α. Μπαλτά γίνεται προσπάθεια να αποτρέψουν τον διαχωρισμό των Τμημάτων του Πολυτεχνείου, με ανόητα επιχειρήματα. Ειδικός Σύμβουλος του Υπουργού (ΦΕΚ 178Β/27-03-15) είναι ο απόφοιτος του Τ.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ - ΤΜΗΜΑ Η/Υ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ, Δ. Καλλέργης, τον οποίο πρέπει όλοι τις επόμενες μέρες να πιέσουμε, προκειμένου να πάρει ξεκάθαρη και ορθή θέση για το ζήτημα. http://www.newsbook.gr/paideia/dioristikan-dyo-eidikoi-symvoyloi-sto-garfeio-toy-ypoyrgoy-paideias

ΠαράθεσηΓια να καταλάβουμε γιατί το Υπουργείο επιδιώκει εναγωνίως εδώ και εβδομάδες την «αναμόρφωση» του εξεταστικού συστήματος, να προσθέσω ότι σύμβουλος του Α. Μπαλτά είναι και ο συνταξιούχος Χημικός Φ. Αλικαρίδης, ενεργό μέλος της ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΧΗΜΙΚΩΝ. Υπενθυμίζω την κατάπτυστη ανακοίνωσή τους http://www.esos.gr/arthra/35716/synergasia-himikon-na-aposyrthei-i-tropologia-gia-tin-pliroforiki

Συνεπώς, τα πράγματα είναι απλά κατά τη γνώμη μου

Οσο κάποιοι συνταξιούχοι "σύμβουλοι" θελουν τα τμήματα πληροφορικής στη θετική κατεύθυνση, εξορίζοντας το σχετικό γνωστικό αντικειμενο και θεωρώντας το ως οικονομικό θα επανέρχονται συνεχως στα ίδια αδιέξοδα, δε φτάνει 1 μήνας;;
Δεν υπαρχει κανεις να τους λογικεψει;

Ευτυχώς εκτός από τα ονόματά τους στο esos υπάρχει και η απάντηση της ΑΔΙΠ στο ΥΠΟΠΑΙΘ




http://www.esos.gr/arthra/37759/allages-stis-panelladikes-treis-kateythynseis-me-prosthiki-enos-mathimatos
Α. Θεωρητική,
Β. Θετική και
Γ. Οικονομική.
Σε κάθε κατεύθυνση προστίθεται ένα 5ο μάθημα, στο οποίοι οι υποψήφιοι θα εξετάζονταο μόνο εφόσον το επιθυμούν για να αποκτήσουν δυνατότητα να επιλέξουν τμήματα για από ένα δεύτερο πεδίο.

tsabatman

Το ζήτημα είναι λοιπον ποια θα είναι τα πεδία που αναφέρει και πως θα ανοίγουν .πχ Στην οικονομική κατευθυνση με φυσική επιλογής θα ανοίγουν σχολές της θετικής; οι σχολές πληροφορικής θα ειναι στην τεχνολογική;;

makisele

Το ζήτημα είναι οτι κάποιοι συνταξιούχοι συνεχίζουν να επιμένουν στον παραλογισμό ότι για να περάσεις σε τμήμτα πληροφορικής και σε αντίστοιχα Πολυτεχνεία πρέπει να εξετάζεσαι στη Χημεία. Το λογικότατο είναι να υπάρχει στη Θετική κατεύθυνση η τετράδα Έκθεση, Μαθηματικά, Φυσική, Πληροφορική. Η σκέψη τους είναι ένας ατέρμων βρόχος. Μα υπάρχει η πρόταση της ΑΔΙΠ..Στα σκουπίδια;;; Συγγνώμη για την οργή μου συνάδελφοι αλλά δύο χρόνια κοιμόμαστε και ξυπνάμε κάνοντας κλικ να μάθουμε όχι μόνο το μέλλον του κλάδου μας αλλά το πιο σημαντικό...το μέλλον των παιδιών μας.

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

tsabatman

Έκτος εαν μπορούσες να μπεις στις σχολές πληροφορικής και απο τήν τεχνολογική με ενα μαθημα επιλογής ή και χωρίς...

fupat2

#396
Οποιοδήποτε και αν είναι το νέο σύστημα, για μένα δεν πρέπει να παραβιάζει τις παρακάτω δύο αρχές.

1) Δεν πρέπει να εισάγονται στην ίδια σχολή μαθητές που έχουν εξεταστεί σε διαφορετικά μαθήματα (γιατί το να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα αποτελεί αδικία και καταστρατήγηση τις ίδιας της έννοιας των εξετάσεων)

2) Δεν πρέπει να υποχρεώνονται από το υπουργείο οι σχολές της τριτοβάθμιας να δέχονται στις τάξεις τους μαθητές που έχουν εξεταστεί σε γνωστικά αντικείμενα τα οποία οι ίδιες οι σχολές δεν θεωρούν απαραίτητα (γιατί αυτό αποτελεί κατάφορη φασιστική επιβολή της άποψης των μανδαρίνων του υπουργείου, εις βάρος της ακαδημαϊκής ελευθερίας των σχολών)

Νομίζω αυτές οι δύο αρχές πρέπει να αποτελέσουν κόκκινη γραμμή για όλους μας, είτε είμαστε πληροφορικοί, είτε μαθηματικοί, είτε χημικοί, είτε φιλόλογοι, είτε μαθητές, είτε γονείς.

Τις θεωρώ αυτονόητες αρχές, αλλά αν κάποιος τις αμφισβητεί, τον λόγο ας έχει ένα δημοψήφισμα προς όλο το λαό.  Γιατί ακόμα και αναλφάβητος να είναι κάποιος, και μπορεί  αλλά και δικαιούται να έχει άποψη πάνω σε τόσο βασικές αρχές που αγγίζουν τον πυρήνα της αίσθησης του δικαίου. Ας αποβάλουμε τον κοινοβουλευτισμό από μέσα μας και ας υποστηρίξουμε το δέντρο της παιδείας με δημοψηφίσματα πάνω στις βασικές αρχές. Μέσω των δημοψηφισμάτων, το δέντρο της παιδείας θα αποκτήσει καλές και γερές ρίζες που δεν θα μπορούν εύκολα και ανά πάσα στιγμή να ξεριζωθούν από τα κοινοβουλευτικά φασιστάκια, και έτσι η παιδεία θα καταφέρει να μεγαλώσει, να ανθίσει και να βγάλει καρπούς.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

fupat2

#397
"Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο θα ξεκινήσει ο διάλογος για την αναδιάταξη του χάρτη της Ανώτατης Εκπαίδευσης, ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας Αριστείδης Μπαλτάς "

Ο Μπαλτάς αποφασίζει πότε θα ξεκινήσει ο διάλογος!!! Λάθος κυριε Μπαλτά, ο διάλογος ξεκινάει οποτεδήποτε κάποιος το θελήσει, και τελειώνει όταν κανείς δεν έχει κάτι να συμπληρώσει. Το να υπάρχει ένας που να ορίζει πότε ξεκινάει και πότε τελειώνει ο διάλογος, αποτελεί μορφή λογοκρισίας.

Στην ουσία αυτή η ανακοινωση του Μπαλτά αποτελεί την αποδοχή της ανικανότητας του να διαχειριστεί τα προβλήματα. Πως είναι άλλωστε δυνατόν, λιγοι μόνο άνθρωποι να είναι σε θέση να λύσουν σωστά τα προβλήματα; Τα προβήματα λύνονται όταν συμμετέχουν και αποφασίζουν πολλοί, και όχι λίγοι. Η ανικανότητα διαχείρισης των προβλημάτων που παρατηρούμε (και) σε αυτή την κυβέρνηση, οφείλεται στην εγγενή παθογένεια της κεντρικά ελεγχόμενης μεθόδου αποφάσεων που εφαρμόζεται στον κοινοβουλευτισμό. Στον αντίποδα αυτής της μεθόδου αποφάσεων του κοινοβουλευτισμού, μια δημοψηφισματική μέθοδος αποφάσεων μπορεί να δώσει άμεσες και σωστότερες λύσεις για όλα τα προβλήματα.

Ουσιαστικά με την ανακοίνωση του Μπαλτά για αναβολή του διαλόγου, με αυτή την ολιγαρχική τακτική του "ες αύριον τα σπουδαία", επιβεβαιώνεται για μια ακόμα φορά αυτό που είπα και σε άλλο μήνυμα. Ότι η κοινοβουλευτική κυβέρνηση ούτε θέλει αλλά ούτε και έχει την ικανότητα να ζυμώσει, γιαυτό και σαράντα μέρες κοσκινίζει.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

P.Tsiotakis

#398
https://www.facebook.com/360pedia/posts/807658195956757?fref=nf

Τρεις Ομάδες Προσανατολισμού: Θετική, Θεωρητική, Οικονομίας Πληροφορικής


η λέξη τεχνολογική είναι στο "τ", όπως η τρόικα

lxart



makisele

Δηλαδη μας πεταξαν απο τη  θετικη.Και απο την οικονομικη/πληροφορικη κατευθυνση δεν δινουν επιλογης την φυσικη προφανως για να μην ανοιγει πολυτεχνεια...ελπιζω να μην καταλαβαινω σωστα

Πέτρος Κ.

Πρώτες σκέψεις:


  • 2ο και 5ο πεδίο είναι ασύμβατα
  • Θα εισάγονται Πληροφορικές χωρίς να έχουν εξεταστεί στην Φυσική
  • Θα εισάγονται Ιατρική χωρίς να έχουν εξεταστεί στην Χημεία
  • Είναι άγνωστο που θα είναι οι Ηλεκτρολόγοι το Πολυτεχνειου (αν και ηλεκτρολόγοι χωρίς φυσική δεν γίνεται...)
  • Είναι άγνωστο αν θα μπει το Μαθηματικό στο 5ο πεδίο

P.Tsiotakis

#403
- Περιχαρακώθηκε η θετική, αδιαφορούν αν οι νοσηλευτες ξέρουν χημεία, αρκεί τα πολυτεχνεία να δώσουν χημεία.
- Φυσικά, το αστείο επιχείρημα περί ΑΔΙΠ (και τα δυο) θα πάει στην άκρη τώρα "για το καλό των παιδιών".
- Το εξάμβλωμα "Σπουδές Οικονομίας και Πληροφορικής" θα συνοδεύει επιστημολογικά όσους το προτείνουν. ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΕΣ, είναι άλλο φρούτο. Θα γελάσει η παγκόσμια εκπαιδευτική κοινότητα με τους κ. Μπαλτά και Κουράκη.
- Η ΑΕΠΠ μπήκε ως δικαιολογία στη θετική για τις σχολές.
- Οι ώρες της ΑΕΠΠ δεν ( ;; ) αλλάζουν, παρότι στον πυρήνα των 3 μαθημάτων, ή θα γίνει 3ωρο;
- Ιστορία γενικής ή κατεύθυνσης; Τυπογραφικά. Κοινωνιολογία και Λογοτεχνία θα γίνουν ώρα του παιδιού δυστυχώς.

Οι Σχολές Πληροφορικής δεν είναι όσες δηλώνουν τέτοιες. Σχολές Πληροφορικής είναι όλες όσες οι απόφοιτοί τους στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ (γραπτούς ή όχι, εκπαιδευτικών και γενικά) συμμετέχουν για αυτές τις θέσεις.
Αυτές οι σχολές εντάσσονται αυτομάτως στο 5ο ΕΠΕ, αυτό δεν αποτελεί θέμα συζήτησης, ειδικά με αόρατους διαδρομίστες συμβούλους του κράτους.


Άρα οι σχολες Πληροφορικης είναι ΜΟΝΟ στο 5ο ΕΠΕ και τα Πολυτεχνεια Πληροφορικής ΚΑΙ στο 5ο ΕΠΕ και σε άλλο, δε θυμάμαι το όνομά του.

ΥΓ: Είναι τόσο φανερό αυτό το εξεταστικό σε ποιανού τα μέτρα έχει ραφτεί....
ΥΓ2: ειμαι πολυ χαρούμενος που τελείωσα Πληροφορική σε Οικονομικό Πανεπιστήμιο. Όλοι όσοι το κάναμε είμαστε πολύ μπροστά.... Θα κάνουμε αίτηση για ένταξη στο οικονομικό επιμελητήριο;
ΥΓ3: πρώτη φορά και τα λοιπά και τα λοιπά

Π.Τ.

thana$i$

Παράθεση από: makisele στις 06 Απρ 2015, 07:49:46 ΜΜ
Δηλαδη μας πεταξαν απο τη  θετικη.
Ναι, αλλά με κομψό τρόπο, το μάθημα διδάσκεται, και σκοπός του Σχολείου είναι η πολύπλευρη μόρφωση και μπλα μπλα μπλα.

Παράθεση από: makisele στις 06 Απρ 2015, 07:49:46 ΜΜ
Και απο την οικονομικη/πληροφορικη κατευθυνση δεν δινουν επιλογης την φυσικη προφανως για να μην ανοιγει πολυτεχνεια...ελπιζω να μην καταλαβαινω σωστα

Καταλαβαίνεις πολύ σωστά. Κατόρθωμα της αλητείας του αγαπημένου μας ΝΠΔΔ.
Και σε δεύτερη ανάγνωση βλέπουμε ότι όποιος θέλει να δώσει πχ για Πολυτεχνείο με δεύτερη επιλογή τις σχολές Πληροφορικής απλά δεν μπορεί. Και όλα αυτά για να ικανοποιηθεί  η συντεχνία των παπαγάλων.