Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Θεωρία => Μήνυμα ξεκίνησε από: nokotsos στις 24 Αυγ 2022, 10:43:52 ΠΜ

Τίτλος: Αντιστροφή συνθήκης σε διάγραμμα ροής
Αποστολή από: nokotsos στις 24 Αυγ 2022, 10:43:52 ΠΜ
Καλημέρα σας έχω μία απορία όταν συναντάμε ένα διάγραμμα ροής(και πρέπει να το μετατρέψουμε σε ΓΛΩΣΣΑ) και για να βγάζει ισοδύναμο αποτέλεσμα θα πρέπει να αντιστρέψουμε την συνθήκη(είχε πέσει παρόμοιαασκηση στις πανελλαδικές αν δεν κάνω λάθος). Επειδή δεν αναφέρει κάτι στο βιβλίο όταν θα τον αναφέρω στα παιδιά σαν τρόπος μεθοδολογίας θα είναι σωστός(ότι δηλαδή όταν βλέπουνε ότι η συνθήκη είναι παράξενη ίσως να χρειάζεται να την αντιστρέψουν) ? 
Τίτλος: Απ: Αντιστροφή συνθήκης σε διάγραμμα ροής
Αποστολή από: Λαμπράκης Μανώλης στις 24 Αυγ 2022, 09:59:30 ΜΜ
Καλησπέρα σε όλους 

Γενικά νομίζω το σχολικό δεν αναφέρει μεθοδολογίες και έννοιες που εμείς θεωρούμε γνωστές ( για παράδειγμα στα φετινά θέματα με την κυρία διαγώνιο και διάφορα αλλα που έχουν μπει μεν πανελλήνιες αλλα δεν αναφέρονται ρητά στο βιβλίο δε) ... εγώ όλα αυτά τα διδάσκω αναφέροντας το αντίστοιχο παράδειγμα των πανελληνίων,  ίσως είναι μια λύση που μπορεί να εφαρμόσει κάποιος, γιατί 1 προς 1 αντίστοιχη με το σχολικό σε μεθοδολογίες που έχουν μπει πανελλήνιες  νομίζω δεν υπάρχει κατά τη γνώμη μου 
Τίτλος: Απ: Αντιστροφή συνθήκης σε διάγραμμα ροής
Αποστολή από: gpapargi στις 26 Αυγ 2022, 11:06:56 ΠΜ
Παράθεση από: nokotsos στις 24 Αυγ 2022, 10:43:52 ΠΜΚαλημέρα σας έχω μία απορία όταν συναντάμε ένα διάγραμμα ροής(και πρέπει να το μετατρέψουμε σε ΓΛΩΣΣΑ) και για να βγάζει ισοδύναμο αποτέλεσμα θα πρέπει να αντιστρέψουμε την συνθήκη(είχε πέσει παρόμοιαασκηση στις πανελλαδικές αν δεν κάνω λάθος). Επειδή δεν αναφέρει κάτι στο βιβλίο όταν θα τον αναφέρω στα παιδιά σαν τρόπος μεθοδολογίας θα είναι σωστός(ότι δηλαδή όταν βλέπουνε ότι η συνθήκη είναι παράξενη ίσως να χρειάζεται να την αντιστρέψουν) ?
Καλημέρα
Αν κατάλαβα καλά το ερώτημα, ναι μπορείς να αλλάξεις τη συνθήκη αν αυτό είναι αναγκαίο. Πρώτα βλέπεις αν η εντολή επανάληψης είναι ΟΣΟ ή ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ (κοιτώντας αν η συνθήκη είναι στην αρχή ή το τέλος του βρόιχου) και μετά αν χρειαστεί κάνεις την αντιστροφή της συνθηκης (αν πχ είναι στο τέλος αλλά βγαίνει με ΟΧΙ). Το τετράδιο μαθητή έχει ένα τέτοιο παράδειγμα.