Τέλος μαθημάτων για την Γ λυκείου - Φροντιστήρια;

Ξεκίνησε από ManiacGr, 30 Μαΐου 2021, 10:54:23 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ManiacGr

Καλησπέρα κύριοι συνάδελφοι.
Αν μπορείτε κάποιοι συνάδελφοι που εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα να μου απαντήσουν εδώ...
Τι θα κάνει το φροντιστήριό σας από τις 2 του μήνα; Θα μείνει στα δια ζώσης μαθήματα με όλους τους κινδύνους ή θα πάει σε τηλεεκπαίδευση πάλι με όλα τα προβλήματα;
Ρωτάω γιατί προσπαθούμε να πάρουμε μια απόφαση εδώ και είναι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα. Δε θέλω να συνεχίσω δια ζώσης γιατί φοβάμαι μην γίνει καμιά στραβή και χάσουν οι μαθητές μου τις πανελλήνιες, αλλά παίζει να είμαι ο μοναδικός που θέλει να το γυρίσει σε online αυτή τη στιγμή.
Ευχαριστώ προκαταβολικά για την όποια βοήθεια και τις απόψεις σας!

mikezante

Καλημέρα!

Έχοντας εικόνα από 5 φροντιστήρια, όλοι συνεχίζουν κανονικά. Δεν υπήρξε ποτέ συζήτηση για τηλεκπαίδευση.
Γεράσιμος Βαρδακαστάνης
mikevard@hotmail.com

petrosp13

Στην Θεσσαλονίκη θα έλεγα ότι οι περισσότεροι κινούνται προς τηλεκπαίδευση μετά την Τετάρτη
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Αποστολάτος Άκης

καλημερα και καλη εβδομαδα. Απο δική μου εικόνα 2 από τα 4 που δουλεύω ξεκινουν τηλεκπαιδευση απο αυριο... (δυτικη Αθήνα)

ManiacGr

Ευχαριστώ πολύ για τις γρήγορες απαντήσεις!! Βλέπω όλοι πάμε όπως μας πάει το ρέμα!! Ακόμη διχασμένος είμαι!! Ελπίζω από μεθαύριο να έχω καταλήξει στη σωστή απόφαση. Δύσκολο μπαλάκι μας πέταξαν από το υπουργείο. Κουράγιο σε όσους έχουν γίνει μπαλάκι από τηλεκπαίδευση σε δια ζώσης και πάλι πίσω!! Καλή τελική ευθεία σε όλους.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

έστειλα το παρακάτω άρθρο στο alfavita.gr καθώς και σε κάποιους αρμόδιους:

ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ
               Κάθε χρόνο διεξάγονται και επαναληπτικές εξετάσεις, για τα παιδιά που για κάποιον σοβαρό λόγο, δεν κατάφεραν να προσέλθουν στις κανονικές εξετάσεις.  Μέχρι το 2016, οι εξετάσεις αυτές, πραγματοποιούνταν τον μήνα Ιούλιο και τα παιδιά εξετάζονταν μόνο στο μάθημα που έχασαν.
               Κάποια στιγμή λοιπόν, το Υπουργείο άλλαξε τον τρόπο και τον χρόνο διεξαγωγής των επαναληπτικών εξετάσεων και τις έβαλε Σεπτέμβριο ενώ ένα παιδί που θα χάσει ένα μάθημα, θα πρέπει πλέον να εξεταστεί και στα 4 μαθήματα, πέραν βέβαια της παρατεινόμενης αγωνίας του.
Φέτος, με την κατάσταση που βιώνουμε, υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα από ποτέ, να υπάρξουν μαθητές που λόγω covid 19 – καραντίνας, να χάσουν την εξέταση μαθήματος ή και μαθημάτων, αν το τεστ βγει θετικό ακόμα και αν αυτοί είναι καλά. Αν οι επαναληπτικές εξετάσεις γίνουν τον Σεπτέμβριο, τότε θα πρόκειται πραγματικά για τιμωρία προς τα παιδιά αυτά, που εκτός των άλλων φέτος, έχουν μεγάλη ανάγκη να τελειώσουν και να ξεκουραστούν.
Γιατί  να τιμωρούμε έτσι ένα παιδί που δεν μπορέσει να καταθέσει τον κόπο ενός ή και 2 χρόνων, την σωστή ημερομηνία σε κάποιο μάθημα και να το στείλουμε και στα 4 μαθήματα το Σεπτέμβριο; Το άγχος του το δικό του αλλά και της οικογένειάς του, το σκέπτεστε; Ακόμα και ένα παιδί μόνο να είναι, αυτό το πράγμα είναι πέρα για πέρα ΑΔΙΚΟ.  Θα πρέπει λοιπόν ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ, και μάλιστα το συντομότερο δυνατό, να υπάρξει σχετική ρύθμιση για τα παιδιά αυτά, ώστε να εξεταστούν μόνο στα μαθήματα που θα χάσουν, τον μήνα Ιούλιο και όχι πιο μετά..

το έκανα μήπως γίνει κάτι ώστε να έχουμε καθηγητές, μαθητές και γονείς λιγότερο άγχος, για την περίπτωση που κάποιο παιδί βγει θετικό και χάσει τις εξετάσεις.
Δυστυχώς δεν καταλαβα να προχωράει κάτι. εδω στην πόλη μου αρκετοι φροντιστές ξεκίνησαν ξανα διαδικτυακά. οι μαθητές μου θέλουν να συνεχισουμε δια ζώσης. για την ώρα καθιερώσαμε απο μόνοι μας 2 σελφ τεστ την εβδομάδα και θα δουμε. πραγματικά όμως προβληματίζομαι.
ΥΓ. γίνεται στις 4:00 μμ στη βουλή σήμερα, συζήτηση για τις Πανελληνιες...

pgrontas

Παράθεση από: ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ στις 31 Μαΐου 2021, 03:50:05 ΜΜ
έστειλα το παρακάτω άρθρο στο alfavita.gr καθώς και σε κάποιους αρμόδιους:

ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ
               Κάθε χρόνο διεξάγονται και επαναληπτικές εξετάσεις, για τα παιδιά που για κάποιον σοβαρό λόγο, δεν κατάφεραν να προσέλθουν στις κανονικές εξετάσεις.  Μέχρι το 2016, οι εξετάσεις αυτές, πραγματοποιούνταν τον μήνα Ιούλιο και τα παιδιά εξετάζονταν μόνο στο μάθημα που έχασαν.
               Κάποια στιγμή λοιπόν, το Υπουργείο άλλαξε τον τρόπο και τον χρόνο διεξαγωγής των επαναληπτικών εξετάσεων και τις έβαλε Σεπτέμβριο ενώ ένα παιδί που θα χάσει ένα μάθημα, θα πρέπει πλέον να εξεταστεί και στα 4 μαθήματα, πέραν βέβαια της παρατεινόμενης αγωνίας του.
Φέτος, με την κατάσταση που βιώνουμε, υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα από ποτέ, να υπάρξουν μαθητές που λόγω covid 19 – καραντίνας, να χάσουν την εξέταση μαθήματος ή και μαθημάτων, αν το τεστ βγει θετικό ακόμα και αν αυτοί είναι καλά. Αν οι επαναληπτικές εξετάσεις γίνουν τον Σεπτέμβριο, τότε θα πρόκειται πραγματικά για τιμωρία προς τα παιδιά αυτά, που εκτός των άλλων φέτος, έχουν μεγάλη ανάγκη να τελειώσουν και να ξεκουραστούν.
Γιατί  να τιμωρούμε έτσι ένα παιδί που δεν μπορέσει να καταθέσει τον κόπο ενός ή και 2 χρόνων, την σωστή ημερομηνία σε κάποιο μάθημα και να το στείλουμε και στα 4 μαθήματα το Σεπτέμβριο; Το άγχος του το δικό του αλλά και της οικογένειάς του, το σκέπτεστε; Ακόμα και ένα παιδί μόνο να είναι, αυτό το πράγμα είναι πέρα για πέρα ΑΔΙΚΟ.  Θα πρέπει λοιπόν ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ, και μάλιστα το συντομότερο δυνατό, να υπάρξει σχετική ρύθμιση για τα παιδιά αυτά, ώστε να εξεταστούν μόνο στα μαθήματα που θα χάσουν, τον μήνα Ιούλιο και όχι πιο μετά..

το έκανα μήπως γίνει κάτι ώστε να έχουμε καθηγητές, μαθητές και γονείς λιγότερο άγχος, για την περίπτωση που κάποιο παιδί βγει θετικό και χάσει τις εξετάσεις.
Δυστυχώς δεν καταλαβα να προχωράει κάτι. εδω στην πόλη μου αρκετοι φροντιστές ξεκίνησαν ξανα διαδικτυακά. οι μαθητές μου θέλουν να συνεχισουμε δια ζώσης. για την ώρα καθιερώσαμε απο μόνοι μας 2 σελφ τεστ την εβδομάδα και θα δουμε. πραγματικά όμως προβληματίζομαι.
ΥΓ. γίνεται στις 4:00 μμ στη βουλή σήμερα, συζήτηση για τις Πανελληνιες...


Έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που προτείνεις. Το είχα σκεφτεί κι εγώ και για τις περσινές. Μου κάνει εντύπωση όμως που δεν το προτείνει κανένας άλλος και ειδικά από την αντιπολίτευση και δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί.
Είτε φοβούνται ότι θα δημιουργήσει προβλήματα στο σύστημα με τις βάσεις, είτε φοβούνται ότι κάποιοι μπορεί να το εκμεταλλευτούν οι εξετάσεις είναι για τους μαθητές και αυτούς θα πρέπει να διευκολύνουν και όχι τη γραφειοκρατία του υπουργείου.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ

Παράθεση από: pgrontas στις 31 Μαΐου 2021, 05:43:58 ΜΜ
Έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που προτείνεις. Το είχα σκεφτεί κι εγώ και για τις περσινές. Μου κάνει εντύπωση όμως που δεν το προτείνει κανένας άλλος και ειδικά από την αντιπολίτευση και δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί.
Είτε φοβούνται ότι θα δημιουργήσει προβλήματα στο σύστημα με τις βάσεις, είτε φοβούνται ότι κάποιοι μπορεί να το εκμεταλλευτούν οι εξετάσεις είναι για τους μαθητές και αυτούς θα πρέπει να διευκολύνουν και όχι τη γραφειοκρατία του υπουργείου.

Δυστυχώς απόλυτη σιγή. Θα σου πω ότι το προώθησα σε ανθρώπους που ξέρω και που ανήκουν στο κυβερνόν κόμμα και από την αντιπολίτευση. μονο ένας μου απάντησε ότι θα το προωθήσει, άτομο που μάλιστα η κόρη του δίνει Πανελληνιες, όμως μεχρι εκει. δεν εχω δει να γίνεται κάτι... Πίστευα κι εγω ότι θα έπρεπε να τρεξει το θέμα αλλα δεν ευδοκίμησε κάτι από τους ανθρώπους που ενόχλησα. Οι μαθητές μου που τους το έχω πει, απορουν με το γεγονος πως δεν πήρε τις διαστάσεις που πρέπει, ένα τετοιο ζήτημα. Φαίνεται οτι ζούμε σε εποχή που το τρέξιμο του καθενος είναι τέτοιο και τόσο, που μόνο με ότι μας καιει ασχολούμαστε... Κρίμα.

ApoAntonis

Σενάριο:
Παίρνεις τα θέματα, κοιτάς και πέφτει αυτό που δεν έχεις ιδέα. Πέφτεις τα ανάσκελα και κάνεις τον άρρωστο.
Ξαναδίνεις σε δύο εβδομάδες.
Πώς το βλέπετε;

pgrontas

Παράθεση από: ApoAntonis στις 31 Μαΐου 2021, 07:26:46 ΜΜ
Σενάριο:
Παίρνεις τα θέματα, κοιτάς και πέφτει αυτό που δεν έχεις ιδέα. Πέφτεις τα ανάσκελα και κάνεις τον άρρωστο.
Ξαναδίνεις σε δύο εβδομάδες.
Πώς το βλέπετε;
1. Δεν δίνεις σε δύο εβδομάδες. Δίνεις σε δύο μήνες και χάνεις το καλοκαίρι.
2. Αυτό που προτείνεται θα μπορούσε να εφαρμοστεί σε όσους έχουν διαγνωστεί θετικά πριν κάποιο μάθημα και δεν προσέλθουν.

Φαντάσου έναν μαθητή να αρρωστήσει πριν το ΑΟΘ ενώ έχει δώσει όλα τα υπόλοιπα μαθήματα...

Πάντως, κάτι θετικό, που έγινε φέτος ήταν που συμπυκνώθηκε το πρόγραμμα. Ελπίζω να συνεχιστεί αυτό και τις υπόλοιπες χρονιές.
Επιπλέον, κατά τη γνώμη μου έπρεπε να τελειώσουν Κυριακή και όχι Τρίτη με το τέταρτο μάθημα. Δεν γίνεται μέσα σε πανδημία να κοιτάμε τις αργίες.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

ApoAntonis

Το πρόγραμμα των εξετάσεων δεν ολοκληρώνεται στις 22/06.

Τελευταίο μάθημα των ΕΠΑΛ είναι στις 28/6 και ακολουθεί η εξέταση ειδικών μαθημάτων (έως 12/7)
Τα ειδικά μαθήματα και οι εξετάσεις στα αθλήματα απαιτούν μετακίνηση -κατά περίπτωση- των υποψηφίων εκτός του τόπου διαμονής τους.

Μένει λοιπόν ένα δεκαπενταήμερο εντός Ιουλίου να ορισθούν επαναληπτικές εξετάσεις σε όλα τα μαθήματα. Σε περίοδο που ίσως να μην έχει οκοκληρωθεί ακόμα η διόρθωση. Μαζί με εξεταστικά κέντρα, μαζί με επιτροπές για τους προφορικά εξεταζόμενους. Bonus part η λήξη συμβάσεων εργασίας.

Δεν είναι απλά γραφειοκρατικό ζήτημα, είναι εγγενές πρόβλημα της μονής εξέτασης.

Όσοι συμμετέχουν στις επαναληπτικές εξετάσεις, διαγωνίζονται μεν στο σύνολο των μαθημάτων, αλλά αν επιτύχουν βαθμολογία ίση με τον τελευταίο εισαχθέντα, μπαίνουν καθ΄υπέρβαση του αριθμού που δέχεται το τμήμα (δεν γνωρίζω αν ισχύει αυτό για τις παραγωγικές σχολές).

(*) Δεν εξετάζω καν την ηθική διάσταση, να αξιώνεται ταχεία ίαση υποψήφιου ώστε εντός λίγων ημερών να ξανασυμμετάσχει στις εξετάσεις.




pgrontas

Παράθεση από: ApoAntonis στις 31 Μαΐου 2021, 09:45:33 ΜΜ
Μένει λοιπόν ένα δεκαπενταήμερο εντός Ιουλίου να ορισθούν επαναληπτικές εξετάσεις σε όλα τα μαθήματα. Σε περίοδο που ίσως να μην έχει οκοκληρωθεί ακόμα η διόρθωση. Μαζί με εξεταστικά κέντρα, μαζί με επιτροπές για τους προφορικά εξεταζόμενους. Bonus part η λήξη συμβάσεων εργασίας.
Οι επαναληπτικές εξετάσεις γίνονται το Σεπτέμβριο.
Σε κάθε περίπτωση όλα όσα γράφεις συνηγορούν στο γεγονός ότι το υπουργείο προσπαθεί να κάνει τις ελάχιστες δυνατές αλλαγές προκειμένου να μην διαταράξει τη γραφειοκρατική νιρβάνα και την παραδοσιακή ροή εργασιών.
Δεν είναι η πρώτη ούτε η μόνη φορά που στη διάρκεια της πανδημίας λαμβάνονται μέτρα που είναι καλά για τα χαρτιά αλλά αγνοούν τις πραγματικές ανάγκες.
ΥΓ:Εννοείται ότι το σχόλιο δεν αφορά μόνο την τωρινή ηγεσία, αλλά οποιαδήποτε. Ο ευέλικτος τρόπος σκέψης λείπει από όλες τις κυβερνήσεις.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

ApoAntonis

Ποιός θα βγάλει θέματα, ποιός θα διανείμει, ποιός θα κάνει επιτήρηση,
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ;
(ποιός θα κάνει καταχώριση, ποιά εξεταστικά θα ορισθούν, ποιός θα καθορίσει επιτροπές και πάει λέγοντας, αφήνω απ'έξω ότι θα πρέπει
να καθυστερήσει η έκδοση των βάσεων χωρίς καν να βάλουμε στην συζήτηση εξετάσεις εσπερινών και εξωτερικού)

Υπό ποιό ευέλικτο μοντέλο -στο υπάρχον σύστημα- μπορεί να γίνει αυτό;

Με τα χίλια ζόρια γίνονται οι επαναληπτικές και επιπρόσθετα μόνο νιρβάνα δεν είναι, γραφειοκρατικά, το σύστημα που έχουμε.

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι εννοείτε.

pgrontas

Παράθεση από: ApoAntonis στις 01 Ιουν 2021, 12:34:27 ΜΜ
Ποιός θα βγάλει θέματα, ποιός θα διανείμει, ποιός θα κάνει επιτήρηση,
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ;
(ποιός θα κάνει καταχώριση, ποιά εξεταστικά θα ορισθούν, ποιός θα καθορίσει επιτροπές και πάει λέγοντας, αφήνω απ'έξω ότι θα πρέπει
να καθυστερήσει η έκδοση των βάσεων χωρίς καν να βάλουμε στην συζήτηση εξετάσεις εσπερινών και εξωτερικού)

Υπό ποιό ευέλικτο μοντέλο -στο υπάρχον σύστημα- μπορεί να γίνει αυτό;

Με τα χίλια ζόρια γίνονται οι επαναληπτικές και επιπρόσθετα μόνο νιρβάνα δεν είναι, γραφειοκρατικά, το σύστημα που έχουμε.

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι εννοείτε.

Δεν έχετε καταλάβει ότι αυτά θα γίνουν έτσι κι αλλιώς.
Το θέμα είναι αν ο μαθητής που αρρώστησε (με covid) θα ξαναδώσει όλα τα μαθήματα ή μόνο εκείνα που έχασε.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

ApoAntonis

Πραγματικά,το ξαναγράφω, δεν καταλαβαίνω ποιά είναι η πρόταση που κάνετε.


Δηλαδή αν κάποιος έχει covid να δώσει ένα μάθημα (ή όσα έχασε)
αλλά αν κάποιος το βράδυ κάνει εισαγωγή με σκωληκοειδίτιδα να τα ξαναδώσει όλα;