Τρόπος διόρθωσης γραπτών σε Πανελλήνιες εξετάσεις

Ξεκίνησε από tanius76, 08 Απρ 2004, 01:16:39 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tanius76

Θέλω να ρωτήσω κυρίως τους καθηγητές που διορθώνουν
στις Πανελλήνιες .
Στο τέλος των θεμάτων γράφει:

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Οι απαντήσεις των θεμάτων μπορούν να διατυπωθούν είτε σε οποιαδήποτε μορφή παράστασης αλγορίθμου, είτε σε "ΓΛΩΣΣΑ", είτε σε Pascal, είτε σε Basic, είτε σε Turbo Pascal, είτε σε Quick Basic.
Και ρωτώ αν κάποιος μαθητής χρησιμοποιήσει την παράσταση αλγορίθμου μέσω της φυσικής Γλώσσας και είναι σωστή η άσκηση τότε τι γίνεται?
Πώς θα διορθωθεί?

Παρακάλω για τις εμπειρίες (τα" φώτα") σας
Φιλικά
Τάνια
 

tanius76

Αλλη μια ερωτησούλα έχω παιδιά .
Σε περίπτωση που ένας μαθητής λύσει μια άσκηση
με την χρήση πινάκων ενώ δεν είναι απαραίτητο, όμως είναι σωστή η απάντηση πώς βαθμολογείται???
Και για να γίνω ποιό σαφής αναφέρομαι στο Θέμα 4 στις Πανελλήνιες του 2001.

P.Tsiotakis

#2
Οι φετινές οδηγίες για την ύλη όπως μπορεί ο καθένας να την κατεβάσει από το διαδίκτυο λένε:
"ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι μαθητές θα μπορούν να διατυπώνουν τις λύσεις των ασκήσεων των εξετάσεων είτε σε οποιαδήποτε μορφή παράστασης αλγορίθμου είτε σε «ΓΛΩΣΣΑ» όπως αυτή ορίζεται και χρησιμοποιείται στο διδακτικό εγχειρίδιο. "

Δεν αναφέρουν λοιπόν Pascal, είτε σε Basic, είτε σε Turbo Pascal, είτε σε Quick Basic, αυτό είναι ξεκάθαρο και όπως έχω γράψει παλιότερα ευτυχώς. Ούτε τα περσινά θέματα είχαν τέτοιες παρατηρήσεις

Δεν διορθώνω για να απαντήσω στα άλλα ερωτήματα αλλά θεωρώ οτι αν κάποιος μαθητής διατυπώσει αλγόριθμο σε φυσική γλώσσα κατά βήματα που όμως να κάνει ό,τι ζητά η εκφώνηση είναι σωστός!! Π.χ. αν ζητηθεί ο πολλαπλασιασμός αλά ρωσικά, μπορεί κάποιος να τον γράψει όπως τον έχει το βιβλίο...

Αν ο μαθητής χρησιμοποιήσει πίνακα και λύσει μια άσκηση (εκτυπώσει τις τιμές που πρέπει) σαφώς πρέπει να πάρει τις μονάδες του. Οι ασκήσεις δεν ζητούν οικονομία στις δομές δεδομένων αλλά επίλυση

Καλή Ανάσταση σε όλους...  :juggle:

Με εκτίμηση,

tanius76

Σε ευχαριστώ Παναγιώτη για την άμεση σου απάντηση.
Αρα λοιπόν όταν οι μαθητές μας αντιμετωπίσουν τρομερή δυσκολία
στην επίλυση κάποιου προβλήματος, ας καταφύγουν τότε στην φυσική γλώσσα,
κιας λέει η άσκηση να λύσετε Αλγόριθμο.....
Καλή ανάσταση και Καλό Πάσχα και αν βρείτε λίγο χρόνο λόγω ημερών
κάντε και κανα ταξιδάκι παιδιά!!  

ds_10

θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση:
στη διόρθωση γραπτών, εαν κάποιος μαθητής λύσει για παράδειγμα το ελάχιστο ή μέγιστο ως εξής:
min<-A[1]
για i από 1 μέχρι 10
       αν Α<min
                    min<-A
       τέλος_αν
τέλος_επανάληψης
δηλαδή δεν ξεκινάει την προσπέλαση από 2, χάνει μονάδες?????
Και γενικά εαν το λύσει πιο πολύπλοκα από ότι λύνεται χάνει μονάδες???