Συγκριτικοί τελεστές

Ξεκίνησε από PanMel, 17 Οκτ 2007, 08:23:36 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

PanMel

Στους αλγορίθμους το βιβλίο του μαθητή μας δίνει τους παρακάτω τελεστές ( ≤ , < , = , ≠ , > , ≥). Eίναι σωστό να χρησιμοποιήσουμε τους τελεστές του κεφαλαίου 8 (<= , <> , >= ) στον αλγόριθμο;
   Επίσης έχω δει σε κάποια βιβλία να παρουσιάζουν σαν σωστή τη μορφή του τελεστή ≤ ως =<. Eίναι λάθος αν χρησιμοποιηθεί σε αλγόριθμο;

Ευχαριστώ

koniordos

Όπως και άλλες φορές έχει επισημανθεί, στην ψευδογλώσσα οι συντακτικοί κανόνες είναι από ελαστικοί έως ανύπαρκτοι. Επομένως δεν θεωρείται λάθος η χρήση οποιασδήποτε από αυτές τις παραλλαγές.
Γνώμη μου είναι, καθαρά λόγω της ελαστικότητας/ασάφειας ορισμένες φορές, της ψευδογλώσσας, να μην προτιμάται έναντι της εναλλακτικής απεικόνισης στην σαφή ΓΛΩΣΣΑ. (Άλλωστε με το μόνο που θα 'επιβαρυνθείς' είναι το τμήμα δηλώσεων)
Τσορώνης Τάκης
Ηλ.Μηχ. & Μηχ. Η/Υ ΕΜΠ

P.Tsiotakis

Ακόμα και το βιβλίο στη ΓΛΩΣΣΑ, χρησιμοποιεί το =<

Μπορούμε πάντως να είμαστε λιγότερο ασαφείς στην ψευδογλώσσα και να κερδίζουμε τα πλεονεκτήματά της, χωρίς την επιβάρυνση του τμήματος δηλώσεων...

Τhanos

Κατα την γνωμη μου οαν χρησιμοποιυμε την ΓΛΩΣΣΑ πρεπει να ακολουθουμε το βιβλο και ο σωστος τελεστης ειναι ο >=.
Τωρα οσον αφορα τον αλγοριθμο πιστευω οτι θα ηταν καλο να χρησιμοπουμε τα γνωστα απο τα μαθα=ηματικα συμβολαπου ουτως η αλλως δινονται απο το βιβλιο!
Τελος θα συμφωνησω με τον κυριο Τσορωνη οτι για να αποφυγουμε τυχον μπερδεματα καλο θα ηταν να γραφαμε σε ΓΛΩΣΣΑ(προσωπικα το προτιμω) που διαφερει κατα το τμημα δηλωσεων! ;)
Σαραντόπουλος Θανάσης
Μαθητής Γ΄Λυκείου

P.Tsiotakis

Στο σχολικό βιβλίο, στις σελίδες 171, 172, 177 κτλ , στη ΓΛΩΣΣΑ χρησιμοποιεί =<, αντί >=.

Αυτό που τόσα χρόνια προσπαθώ να πω, και με όλες τις δυνάμεις μου στηρίζω, είναι πως μπορούμε να μην "παρασυρόμαστε" στην ψευδογλώσσα και να χρησιμοποιούμε τους συγκριτικούς τελεστές με τη μορφή =, <>, >, >, <, >=, <=, να γράφουμε τη δύναμη με ^ και όχι όπως στα μαθηματικά.

Μπορούμε να είμαστε πειθαρχημένοι στην ψευδογλώσσα και να λύνουμε τις ασκήσεις μας, ΑΠΟΦΕΥΓΩΝΤΑΣ τη δήλωση μεταβλητών και τα λεπτά σημεία που απαιτεί η απεικόνιση ενός προγράμματος σε ΓΛΩΣΣΑ, όταν δεν είναι απαραίτητο.

Έτσι, και συνεπής είμαστε σε όλο το μάθημα και τα παιδιά μαθαίνουν ΕΝΑΝ τρόπο απεικόνισης...

alexis_zoure

Κατα την γνωμη μου για να εισαι καλυμενος παντα πρεπει να χρησιμοποιεις τους τελεστες στην ψευδογλωσσα οπως ακριβως και στην ΓΛΩΣΣΑ(=, <>, >, <, >=, <=)...Ετσι θα εισαι και εξοικιωμενος με τον τροπο γραφης και δεν θα μπερδευσαι σιγουρα!!! ;)
Αλεξανδρος Ζουρελιδης
Μαθητης Γ Λυκειου

EleniK

Συμφωνώ απόλυτα Αλέξανδρε. Εγώ ενθαρρύνω τη χρήση των συγκριτικών τελεστών απο τη γλώσσα για να μην υπάρχει πιθανότητα να μπερδευτούν. 
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19