Κεφάλαιο 7

Ξεκίνησε από joanna, 04 Νοε 2008, 12:12:50 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

joanna

Τις ερωτήσεις-ασκήσεις του Κεφαλαίου 7.1 τις έχω ανεβάσει στο θέμα για το Κεφάλαιο 6. Οπότε όποιος θέλει μπαίνει εκεί για να τις κατεβάσει.
Ανεβάζω και τις ερωτήσεις-ασκήσεις του Κεφαλαίου 7.2. Εννοείται κλασικά περιμένω διορθώσεις και παρατηρήσεις.

coletsos

#1
Ανεβάζω μία συνοπτική παρουσίαση της θεωρίας των κεφαλαίων 7.1-7.5 (σύντομα και συνέχεια)

//ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ//
ανέβασα και το 7.6.1

ανεβάζω και εγώ κάποιες ερωτήσεις στα κεφάλαια 7.3 και 7.4 μοιάζουν με τις Ιωάννας απλά είναι πιό συμπυκνωμένες νομίζω.
//ΤΕΛΟΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ//

joanna

Πολύ καλό αυτό. Έτσι όπως τα έχει το βιβλίο κατεβατό, καλό είναι να οργανώνουμε το μάθημα σε bullets.

joanna

Θα κάνω την ίδια ερώτηση που κάνω και στον Προγραμματισμό, ίσως πάλι σε λάθος θέμα: Ξέρει κανείς πώς θα είναι τα θέματα των Δικτύων στις πανελλαδικές; Κλειστού, ανοιχτού τύπου; Θα μπουν ασκήσεις; Στα παλιά θέματα πάντως έμπαινε σκέτη θεωρία, οπότε να θεωρήσουμε ότι τα θέματα θα μπούνε στο ίδιο στυλ. Έχει κανένας καμία πληροφορία από τους σχολικούς συμβούλους ή το υπουργείο;
Ελπίζω μόνο να μη μάθουμε πως θα μπουν τα θέματα την ημέρα των πανελλαδικών!

klarabel

Μια ερώτηση και απο μένα. Τι κάνετε στις εργαστηριακές ώρες; Εγώ μη γνωρίζοντας τι άλλο να κάνω, κάνω mini επαναλήψεις, ερωτήσεις από τα προηγούμενα κ.λ.π.

taxata

Παράθεση από: klarabel στις 10 Νοε 2008, 02:56:59 ΜΜ
Μια ερώτηση και απο μένα. Τι κάνετε στις εργαστηριακές ώρες; Εγώ μη γνωρίζοντας τι άλλο να κάνω, κάνω mini επαναλήψεις, ερωτήσεις από τα προηγούμενα κ.λ.π.
Αγαπητή/(τε ?) klarabel το ερώτημα αυτό που θέτεις το έθεσα και εγώ στον εαυτό μου αλλά και σε άλλους πριν από 5 χρόνια, όταν άρχισα να κάνω το μάθημα των δικτύων στα ΤΕΕ, τι πρέπει να κάνω στα παιδιά την ώρα του εργαστηρίου ? Μέχρι και τα χείλη των υπευθύνων δεν είχαν απάντηση. Θα περίμενα πάντως να δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα τόσα χρόνια στο εργαστηριακό κομμάτι των δικτύων με επίκαιρο έντυπο υλικό από πλευράς Υπουργείου αφού εξάλλου μιλάμε για Τεχνική - Επαγγελματική εκπαίδευση αλλά μάταια έτσι λοιπόν αυτοσχεδίασα. Σου περιγράφω κάποια topic θεμάτων με τα οποία ασχολούμαστε με τους μαθητές στο εργαστήριο με εξοπλισμό που συγκέντρωσα σιγά σιγά (εργαλεία, καλώδια, Lan tester, Switch Layer 2-3, Access Point, Router ISDN - ADSL, Οπτικές Ίνες κ.λ.π) πίστεψέ με δεν ήταν εύκολο. Έτσι μπορούμε να δούμε πρακτικά θέματα : δομημένης καλωδίωσης, τερματικού εξοπλισμού και διασύνδεσης, ρυθμίσεις και εντολές διαχείρισης δικτύου, στήσιμο δικτύων: ενσύρματου και ασύρματου, δημιουργία και διαχείριση λογαριασμών, DHCP, DNS, ip numbering και subnets, ανίχνευση και αντιμετώπιση προβλμάτων στο δίκτυο και διαχείρισή τους, ρυθμίσεις συσκευών δικτύων: Port Forward, Bridging, θέματα ασφάλειας : Firewalls, Port Blocking, remote management, στήσιμο και διαχείριση FTP & Web Server  με Apachie και IIS, λογισμικό διαχείρισης δικτύου (demo βέβαια . ;) ) και διάφορα άλλα... Αυτά γίνονται σε διάρκεια δύο ετών και με εμβάθυνση όσο "τραβάει το τμήμα" και αρκετό κόπο και κατανόηση από τα παιδιά αφού το έντυπο υλικό είναι συνήθως από το διαδίκτυο και στα αγγλικά. Παρά τις δυσκολίες το μάθημα προκαλεί ενθουσιασμό στα παιδιά που βλέπουν στην πράξη δικτυακά θέματα. Ελπίζω να βοήθησα λίγο. Περιμένω και άλλες απόψεις επί του θέματος ...
Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
Κύριε δεν έχω internet
http://users.sch.gr/chatzipap/

taxata

Παράθεση από: joanna στις 09 Νοε 2008, 11:52:47 ΜΜ
Θα κάνω την ίδια ερώτηση που κάνω και στον Προγραμματισμό, ίσως πάλι σε λάθος θέμα: Ξέρει κανείς πώς θα είναι τα θέματα των Δικτύων στις πανελλαδικές; Κλειστού, ανοιχτού τύπου; Θα μπουν ασκήσεις; Στα παλιά θέματα πάντως έμπαινε σκέτη θεωρία, οπότε να θεωρήσουμε ότι τα θέματα θα μπούνε στο ίδιο στυλ. Έχει κανένας καμία πληροφορία από τους σχολικούς συμβούλους ή το υπουργείο;
Ελπίζω μόνο να μη μάθουμε πως θα μπουν τα θέματα την ημέρα των πανελλαδικών!
Αγαπητή joanna δεν υπάρχει καμία επίσημη θέση από τους σχ. συμβούλους ακόμα όπου σε πρόσφατη συνάντηση θέσαμε τα ερωτήματα αυτά και για τα δύο μαθήματα, μόνο προσωπικές απόψεις.
Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
Κύριε δεν έχω internet
http://users.sch.gr/chatzipap/

arispaliouras

Γεια σας,

σας στέλνω μια άσκηση να μου πείτε τη γνώμη σας!

Ευχαριστώ.

joanna

Συγχαρητήρια taxata, αυτό που κάνεις στο σχολείο είναι πολύ καλό, πολύ φιλότιμο από την πλευρά σου και πιστεύω ότι βοηθάει πολύ τα παιδιά να κατανοήσουν τη θεωρία, αλλά να αποκτήσουν και τεχνικές γνώσεις που θα τους χρειαστούν στη δουλειά τους.

joanna

Άρη, αυτή η άσκηση υποθέτω έχει σχέση με τις σελίδες 272-274 του βιβλίου;
Είναι άσκηση για το εργαστήριο ή για το μάθημα;
Εμένα εντάξει μου φαίνεται, και μέσα στα πλαίσια του βιβλίου.

arispaliouras

Προσπαθώ να κάνω μερικές ασκήσεις/δραστηριότητες που να συνδυάζουν πολλά θέματα!
Ευχαριστώ!

arispaliouras

Ανεβάζω άλλη μια άσκηση!

coletsos

Παράθεση από: arispaliouras στις 11 Νοε 2008, 10:40:02 ΜΜ
Ανεβάζω άλλη μια άσκηση!

πολύ ωραία η 15. πράγματι συνδυαστική και δημιουργική. Θα τη δώσω σίγουρα!

arispaliouras

Καλησπέρα

ανεβάζω άλλες 3 ασκήσεις που έχω φτιάξει.

joanna

Άρη, πολύ καλές οι ασκήσεις σου. Αυτές τις λύνετε στο εργαστήριο θεωρητικά ή κάνετε κάποια πρακτική εξάσκηση με κάποιο πρόγραμμα στον υπολογιστή; Εγώ, αν και δεν είμαι σε σχολείο, πιστεύω ότι θα μπορούσε να γίνει κάποια δουλειά και πρακτική εξάσκηση στο εργαστήριο με δωρεάν προγράμματα που υπάρχουν στο διαδίκτυο, όπως:
- το Wireshark, www.wireshark.org, όπου μπορούν τα παιδιά να δουν τα πακέτα που ανταλάσσονται
- το Active Ports, http://www.tucows.com/preview/213738, που δείχνει ποιες πόρτες και μεταξύ ποιων IP ανταλλάσσονται δεδομένα
- το VisualRoute http://visualroute.visualware.com/, που δείχνει visually από ποια υποδίκτυα περνάει ένα πακέτο για να φτάσει στον προορισμό του
- υπάρχουν επίσης προγράμματα για packet sniffing http://sectools.org/sniffers.html
- αλλά γενικά άμα ψάξει κανείς μπορεί να βρει πολλά ενδιαφέροντα προγράμματα και μάλιστα δωρεάν

Δεν πιστεύω βέβαια ότι θα πρέπει τα παιδιά να μάθουν να χειρίζονται αυτά τα προγράμματα, αρά αρκεί να δουν κάποια πράγματα, ίσως απλά κάποια αποτελέσματα σε αυτά. Ωστόσο, αυτά τα προγράμματα που αναφέρω είναι και αρκετά απλά και κατανοητά στη χρήση τους για τα παιδιά. Επίσης, μιας και στο εργαστήριο έχετε LAN μπορείτε να κάνετε αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα πιστεύω...