ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ

Ξεκίνησε από marg, 30 Μαΐου 2006, 07:26:10 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

klitos

η λύση που θα προτείνει ο μαθητής πρέπει να ανταποκρίνεται στα ζητούμενα του προβλήματος ... ΤΙ ΖΗΤΑΕΙ το πρόβλημα ???
1) να κανουμε έλεγχο εγκυρότητας ?
2) να βρούμε το σύνολο των επιτηρητών ?
3) να βρούμε τον "λογικό αριθμο" των επιτηρητών ?
.... κλπ


αλήθεια στο ερώτημα του γιώργου θα ήθελα να σχολιάσω (καλοπροαιρετα) κατι ... ποιος ειναι ο αριθμός των επιτηρητών που ειναι λογικός για εναν μαθητή ? (εγω πχ νομίζω δύο γιατί έτσι συνηθίζεται στις πανελλήνιες)

σιγουρα η επιτροπή πρέπει να δέχεται κριτική αλλά εκει που της πρέπει...
κλητος χατζηγεωργιου

gpapargi

Φίλιππε γιατί θα ήταν πολλαπλάσια η δυσκολία αν ο αλγόριθμος πρόσθετε μαθητές; Απλά θα δεχόταν και τη συνθήκη Sum<>1500.

Κλήτο καλοδεχούμενα τα σχόλια. Αλίμονο αν με τόσες κριτικές που έχω κάνει εδώ μέσα δε δεχόμουν και ο ίδιος την κριτική. (Ειδικά όταν είναι ευγενική).

Δε θα είχα πρόβλημα αν για 1 μαθητή ο αλγόριθμος ήθελε πάντα 2 επιτηρητές. Αλλά εδώ μπορεί να θέλει 1, 2 ή 3 ανάλογα με το πόσες είναι οι υπόλοιπες άδειες καρέκλες. Αυτό μου δείχνει ότι κάτι ξέφυγε στην επιτροπή και αυτό σχολιάζω.

Ξεκαθαρίσω ότι το θέμα είναι απόλυτα σαφές. Δε σχολιάζω το καθήκον του μαθητή. Σχολιάζω απλά το θέμα.

filippos

Γιώργο,

δεν έχω ακριβή στοιχεία ακόμα αλλά η κατάσταση στα γραπτά που βλέπουμε δεν είναι καθόλου ενθαρυντική σχτικά με το συγκεκριμένο θέμα.

Αυτό το θέμα ανέτρεψε αρκετά "κατεστημένα" αφού ήταν το πρώτο στις γενικές εξετάσεις ενιαίων Λυκείων που ζητούσε καθαρά άγνωστο αριθμό επαναλήψεων.

Ήταν ένα θέμα που δεν είχε ζητηθεί ποτέ και καλά έκανε και ζητήθηκε τώρα.  Καιρός να αρχίσουμε όλοι να διδάσκουμε προσεκτικά ΚΑΙ αυτη την κατηγορία των ασκήσεων.  Όμως ως πρώτο του είδους έχω την αίσθηση ότι καλώς και έτυχε προσεκτικής διατύπωσης ώστε ο βαθμός δυσκολίας να είναι χαμηλός.  Οι μαθητές (και περισσότερο οι διδάσκοντες) δεν είχαν ασχοληθεί αρκετά με αυτού του είδους τις ασκήσεις.

Έχω την αίσθηση ότι η επιτροπή απλά ενήργησε προσεκτικά για να μην έχουμε μεγάλα κλάματα.

Ως side effect της διαδικασίας είχαμε ίσως και τζιμάνια που την πάτησαν, απαντώντας σε αυτό που "ήθελαν" να λέει το θέμα.  Όμως θεωρώ ότι και αυτό είναι ένα χρήσιμο μάθημα.  Φαντάζεσαι προγραμματιστή που να κάνει αυτό που αυτός θεωρεί ότι πρέπει να κάνει το σύστημα και όχι αυτό που ζητάει ο πελάτης;  Έχω δει και τέτοιους... ;)

P.Tsiotakis


Όντως, φαίνεται οτι απλοποιήθηκε η άσκηση (δεν ζητήθηκε συνολικός αθροιστής ή κάτι άλλο) για να μην υπάρξουν ... μπερδέματα και προσπάθησαν να απλοποιήσουν την συνθήκη της επανάληψης.

Που να φανταστούν οτι πολλού θα πάρουν "Για i από 1 μέχρι 1500" (δεν διορθώνω, εκτίμηση κάνω)