ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

fupat2

Παράθεση από: NiColas1957 στις 06 Μαΐου 2015, 02:28:51 ΜΜ
Fupat2 ... Να ρωτήσω και κάτι άλλο που το έχω απορία.
Αυτά τα Νέα Ελληνικά, γιατί πρέπει να είναι υποχρεωτικά εξεταζόμενα σε επίπεδο Πανελληνίων, για την Θετική και Τεχνολογική κατεύθυνση?
Το ότι έχουν διδαχτεί «άπειρες» ώρες και το έχουν περάσει σε επίπεδο Λυκείου (O level), δεν αποδεικνύει ότι γνωρίζουν τη γλώσσα αρκετά καλά για τις ανάγκες μια πολυτεχνικής ή θετικής σχολής?

Δεν είναι τι θέλω ή τι δεν θέλω εγώ, είναι τι εκτιμώ ότι θα επιλέξουν οι σχολές.
Η επιλογή που έκαναν οι σχολές είναι απλά μια δικιά μου πρόβλεψη, όμως θεωρώ ότι η πρόβλεψη μου είναι κατά 95% σωστή και θα ανταποκρίνεται σε αυτό που οι σχολές τελικά θα ζητήσουν.
Γιαυτό και προχώρησα και στο επόμενο στάδιο, στην δημιουργία των προσανατολισμών, χρησιμοποιώντας έναν απλό αλγόριθμο δημιουργίας ενός δέντρου (ή γράφου) από τα δεδομένα που θεώρησα ότι είχα.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

NiColas1957

Το ότι πιθανώς θα το διαλέξουν δεν σημαίνει ότι είναι και λογικό.
Όπως όλοι γνωρίζουμε, σε Βρετανία και ΗΠΑ ένα απλό test TOEFL, και μόνο για τους ξενόγλωσσους, επαρκεί. 
Πιστεύω ότι είναι μια υπερβολή που απλά συνάδει με μια λογική του στυλ ... έτσι τα βρήκαμε έτσι γινόταν πάντα ... έτσι συνεχίζουμε. 
Και λέω αυτό για να μην πω πως απλά ταιριάζει με την εξυπηρέτηση του νούμερο ένα βασικού κλάδου επιστημόνων καθηγητών.

pthomop

Οποιοδήποτε σενάριο και αν επικρατήσει συνάδελφοι δεν έχουμε ώρες πιά. Ξεχάστε τα επιλογής που είχαμε μέχρι φέτος. Ο κλάδος σβήνει και θα καταντήσουμε γραφικοί και περίγελοι σαν τους τεχνολόγους στα γυμνάσια. Ακόμα και εσεις που έχετε οργανική σε Λύκειο θα χρειαστεί να συμπληρώσετε ώρες και αλλού.

Με περίσσιο θράσος οι χημικοί ζητούν τον ουρανό με τ΄αστρα. Εμεις δεν τολμάμε να ψελλίσουμε το μάθημα της Δευτέρας να γίνει δίωρο, της Πρώτης υποχρεωτικό. Να μην μιλήσω για το γυμνάσιο που ο μεσος όρος βγαίνει με την Τεχνολογία, μονοωρο μάθημα και καθόλου εξεταζόμενο τον Ιουνιο. Απορώ εσεις που είστε οργανικα σε γυμνάσιο γιατι δεν αντιδράτε; Του χρόνου παύει να είναι εξεταζόμενο και το μάθημα της Γ γυμνασίου. Τόσο βολεμένοι είστε; Κανένας αγώνας για αναβάθμιση του μαθήματος και γενικότερα του κλάδου;

Νομίζω ότι αν ψηφιστεί ως έχει το προτεινόμενο νομοσχέδιο το αποτέλεσμα θα είναι να υπάρχει από ένας Πληροφορικός σε κάθε Λύκειο που θα αναλάβει να κάνει και τους καφέδες στους υπόλοιπους όπως σωστά σχολίασε συνάδελφος προηγουμένως. Οι υπόλοιποι στη διάθεση ας προετοιμαστούμε για μια όμορφη μετάταξη σε κάποιο δήμο και υπηρεσία και να γίνουμε οι δούλοι σε διευθυντές - απόφοιτοι Δημοτικού και Λυκείου - γραφειοκράτες που είχαν προσληφθεί με πράσινα και γαλάζια χαρτάκια.

fupat2

Παράθεση από: pthomop στις 06 Μαΐου 2015, 04:04:03 ΜΜ
Οποιοδήποτε σενάριο και αν επικρατήσει συνάδελφοι δεν έχουμε ώρες πιά. Ξεχάστε τα επιλογής που είχαμε μέχρι φέτος. Ο κλάδος σβήνει και θα καταντήσουμε γραφικοί και περίγελοι σαν τους τεχνολόγους στα γυμνάσια. Ακόμα και εσεις που έχετε οργανική σε Λύκειο θα χρειαστεί να συμπληρώσετε ώρες και αλλού.

Με περίσσιο θράσος οι χημικοί ζητούν τον ουρανό με τ΄αστρα. Εμεις δεν τολμάμε να ψελλίσουμε το μάθημα της Δευτέρας να γίνει δίωρο, της Πρώτης υποχρεωτικό. Να μην μιλήσω για το γυμνάσιο που ο μεσος όρος βγαίνει με την Τεχνολογία, μονοωρο μάθημα και καθόλου εξεταζόμενο τον Ιουνιο. Απορώ εσεις που είστε οργανικα σε γυμνάσιο γιατι δεν αντιδράτε; Του χρόνου παύει να είναι εξεταζόμενο και το μάθημα της Γ γυμνασίου. Τόσο βολεμένοι είστε; Κανένας αγώνας για αναβάθμιση του μαθήματος και γενικότερα του κλάδου;

Νομίζω ότι αν ψηφιστεί ως έχει το προτεινόμενο νομοσχέδιο το αποτέλεσμα θα είναι να υπάρχει από ένας Πληροφορικός σε κάθε Λύκειο που θα αναλάβει να κάνει και τους καφέδες στους υπόλοιπους όπως σωστά σχολίασε συνάδελφος προηγουμένως. Οι υπόλοιποι στη διάθεση ας προετοιμαστούμε για μια όμορφη μετάταξη σε κάποιο δήμο και υπηρεσία και να γίνουμε οι δούλοι σε διευθυντές - απόφοιτοι Δημοτικού και Λυκείου - γραφειοκράτες που είχαν προσληφθεί με πράσινα και γαλάζια χαρτάκια.

Απόλυτο δίκιο έχεις σε αυτά που λες, και σωστή η περιγραφή της πραγματικότητας που μας περιμένει.

Όμως τον αγώνα μας πρέπει δεν πρέπει να τον στηρίξουμε στο επιχείρημα: "δεν έχουμε ώρες"

Αλλά στο επιχείρημα: "Πάρε στην ηλίθια μάπα σου άχρηστε κοινοβουλευτικέ ένα δίκαιο, λογικό και δημοφιλές σύστημα εισαγωγής στην Γθμια. Και εξήγησέ σε μας, στην εκπαιδευτική κοινότητα, αλλά και στο λαό που ταλαιπωρείς τόσα χρόνια, μιζαδόρε του κερατά, εξήγησέ μας γιατί δεν εφάρμοσες κάτι τέτοιο!!!!".
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

demodosm

Αγαπητοί Συνάδελφοι....

Απορώ γιατί καμία αναφορά για το Μάθημα Επιλογής της Γ'. Θα τους πείραζει να υπήρχαν τα μαθήμτα επιλογής στην Γ' αφού
έβαλαν όλα τα άλλα και αφαίρεσαν τα δικά μας μόνο.
Η ΠΕΚΑΠ και η ΕΠΕ το πήραν αυτό είδηση. Είναι τουλάχιστον 4 ώρες.
Δεν καταλαβαίνω τι πειράζει και τους άλλους κλάδους θα υπήρχαν κανονικά και ιστορία της Τεχνής και ΑΟΕΔΕ, απλώς
αντί να είναι υπερφοτωμένα με 20 και 25 μαθητές θα ήταν με 16.

Επίσης επειδή θεωρώ ότι προσβάλουν την προσωπικοτήτα μου με αυτά που κάνουν και παρά την απείρη  δουλεία
που κάνουμε στο σχολέιο εγώ ενημέρωσα τους συναδέφους ότι τέρμα τα κάνω όλα και συμφέρω.
Και επειδή ούτε καν την ΤΠΕ Ι δεν μας αναγνωρίζουν για μοριοδότηση .... τέλος....
Θα μοιραστούμε όλα αυτά που κάνω μόνους μου:

1. email σχολείου (αποστολή, λήψη, διαμοιρασμός)
2. Nέστωρα
3. Myschool
4. Καταχωρήσεις στο σύστημα της Διεύθυνσης
5. Αδειες (καταχώρηση και διαχείρηση)
6. Βεβαιώσεις Αποδοχών και ότι θυμηθεί ο καθένας
7. Ψηφιακές απογραφές και κτηματολόγιο
8. Να λύσω πάσα απορία ή τεχνολογικό πρόβλήμα στο σχολείο.

Τέρμα... όσοι είναι πιστοποιημένοι (που θεωρούνται και ανώτεροι με βάση την μοριοδότηση)
θα κάτσουν να τα μοιράσουμε.
Δεν θα πηγαίνω στο σχολείο στις 8:00 και θα φεύγω στις 2:00.... όπως έκαμα εως τώρα...
Για να δείτε πως θα τους πειράξει.....
Δεν υπάρχει άλλη λύση.... αν δεν αντιδράσουμε δυναμικά ... θα γίνουν ότι αναφέρουν οι προηγούμενοι....

Να πάω και σε δύο και τρια σχόλεια και σε δημοτικά.... την ξεφτίλα δεν θα την ανεχθώ...



tb_stk

Παράθεση από: pthomop στις 06 Μαΐου 2015, 04:04:03 ΜΜ
Νομίζω ότι αν ψηφιστεί ως έχει το προτεινόμενο νομοσχέδιο το αποτέλεσμα θα είναι να υπάρχει από ένας Πληροφορικός σε κάθε Λύκειο που θα αναλάβει να κάνει και τους καφέδες στους υπόλοιπους όπως σωστά σχολίασε συνάδελφος προηγουμένως. Οι υπόλοιποι στη διάθεση ας προετοιμαστούμε για μια όμορφη μετάταξη σε κάποιο δήμο και υπηρεσία και να γίνουμε οι δούλοι σε διευθυντές - απόφοιτοι Δημοτικού και Λυκείου - γραφειοκράτες που είχαν προσληφθεί με πράσινα και γαλάζια χαρτάκια.

Σε 9θεσιο Λυκειο:
2 ώρες το επιλογής στην Α
3 ώρες (3x1) στην Β
2 ώρες στην Γ



Σύνολο 7 ώρες.

Συνεπώς για να κλείσει κάποιος ωράριο πρέπει να βρίσκεται σε 3 Λύκεια.

Τα λέω καλά?



@demodosm
Το γελοίο είναι ότι θα ψηφιστεί το νομοσχέδιο την Παρασκευή και την δευτέρα θα έχουν την απαίτηση να
συνεχίσουμε τα ίδια που αναφέρεις.

Επίσης βάλε στην λίστα σου και το web-site του σχολείου.


demodosm

Σε 9θεσιο Λυκειο:
2 ώρες το επιλογής στην Α
3 ώρες (3x1) στην Β
2 ώρες στην Γ

Σύνολο 7 ώρες.

Συνεπώς για να κλείσει κάποιος ωράριο πρέπει να βρίσκεται σε 3 Λύκεια.

Τα λέω καλά?

Αντε βάλε και 3 ώρες εργαστήριο αν δεν το καταργήσουν και αυτό πήγες στις 10. Θα σουν κάνουν την χάρη να σου δώσουν
και κανενα project 1 ώρα στην Β, στην άλφα το δίωρο θα το καπαρώσουν.

Εγω το γουστάρω .... ναι σε 2 και 3 Λύκειο και καθίστε να κανετε εσεις την δουλειά.  Δεν ξέρω είμαι και σε άλλο σχολείο.
Πάμε στοίχημα ότι τα μισά σχολεία θα καταρεύσουν....

ntzios kostas

Αν το σκεφτείς λίγο καλύτερα θα έχεις 9 ώρες. Δηλαδή πόσες λιγότερες από τώρα;

Το θέμα μας όμως είναι οι ώρες; εδώ καταπατάνε την επιστήμη μας και εσείς ασχολείστε με τις ώρες;
Και κάτι άλλο για να καταλάβουν κάποιοι ότι κοιτάνε μόνο τον εαυτό τους. Αν αύριο γίνει μία μικρή αλλαγή προς το χειρότερο, κάποιοι στον ιδιωτικό τομέα ΑΠΟΛΥΟΝΤΑΙ.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

apom

Παράθεση από: ntzios kostas στις 06 Μαΐου 2015, 06:45:27 ΜΜ
Αν το σκεφτείς λίγο καλύτερα θα έχεις 9 ώρες. Δηλαδή πόσες λιγότερες από τώρα;

Το θέμα μας όμως είναι οι ώρες; εδώ καταπατάνε την επιστήμη μας και εσείς ασχολείστε με τις ώρες;
Και κάτι άλλο για να καταλάβουν κάποιοι ότι κοιτάνε μόνο τον εαυτό τους. Αν αύριο γίνει μία μικρή αλλαγή προς το χειρότερο, κάποιοι στον ιδιωτικό τομέα ΑΠΟΛΥΟΝΤΑΙ.
Γιατι τωρα; με το 30% των μαθητων απο οτι αλλες χρονιες τι θα γινει;  θα εχουμε δουλεια;;;

ntzios kostas

Αυτός λοιπόν πρέπει να είναι ο προβληματισμός μας. Προσέξτε ότι μια στραβή και θα έχουμε 10%-0%.

Ας είναι οι φορείς μας κοντά σε αυτά που διαδραματίζονται, ώστε να μην έχουμε τίποτα πιο δυσάρεστο.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

tb_stk

#820
Παράθεση από: ntzios kostas στις 06 Μαΐου 2015, 07:22:22 ΜΜ
Αυτός λοιπόν πρέπει να είναι ο προβληματισμός μας. Προσέξτε ότι μια στραβή και θα έχουμε 10%-0%.

Ας είναι οι φορείς μας κοντά σε αυτά που διαδραματίζονται, ώστε να μην έχουμε τίποτα πιο δυσάρεστο.

Γιατί ? Υπάρχουν κάποιοι που μας εκδικούνται? Μας την έχουνε στημένη?

Για τους Αναπληρωτές ενημερώθηκε ο Κουράκης ότι θα μείνουμε στο δρόμο (Μετά 7-8 χρόνια) ? Οι φορείς τι κάνουν?
Δεν μας έδιωξαν οι προηγούμενοι και μας διώχνουν τώρα? :O


edit: Το νέο λύκειο της Κύπρου

http://www.paideia-news.com/index.php?id=109&hid=16659&url=%CE%A4%CE%BF-%CE%A9%CF%81%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%9B%CF%8D%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%BF-2015

Γυμνάσιο

http://www.paideia-news.com/content/files/42680845.pdf

petrosp13

Το νέο σύστημα εισαγωγής στην Κύπρο
http://www.paideia-news.com/content/files/4401825.pdf

Αιώνες πίσω αυτοί, εμείς ξέρουμε
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Νίκος Αδαμόπουλος


P.Tsiotakis


Είναι απλό, στην Κύπρο τους ενδιαφέρει η νέα γενιά και το μέλλον τους

δεν είναι καλομαθημένες συντεχνίες

Spyridon

Όπως πρέπει δηλαδή στη Κύπρο. Το λογικό. Μαθηματικά και Φυσική βασικά μαθήματα αναμφισβήτητα και από εκεί και πέρα επιλογή ανάμεσα σε Χημεία Πληροφορική Βιολογία κτλ.