Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Javert

ΠαράθεσηΚατά την εκτίμησή μου, και νομίζω και της ΕΕΧ, δεν υπάρχει καμία αντίρρηση για τις 33 σχολές που είναι άμεσα εμπλεκόμενες με την Πληροφορική να εξετάζεται η Πληροφορική, αλλά αυτό προϋποθέτει είτε κάθετο διαχωρισμό σε ξεχωριστό πεδίο, είτε την εξέταση της Πληροφορικής ως 5ο ειδικό μάθημα, όπως το σχέδιο για την Αρχιτεκτονική, τα Αγγλικά για τα Ναυτιλιακά κ.α.

Ισχύει αυτό που λέει;
Αν ισχύει, από το τίποτα, κρατάμε αυτό και μετά είναι πιο εύκολο να γίνει το άλλο που θέλουμε.
Κάπου λίγο το πράγμα γίνεται σουρεαλιστικό. Ζητούσαμε 2ωρο για τα γυμνάσια και έξτρα ώρες για πιστοποίηση και σπάσιμο. Και ΦΑΠ, πήραμε την μια (μη πω ποια). Θα μπορούσαμε να πούμε 1-1-2 με τη τρίτη γυμνάσιου να δίνεται πιστοποίηση γι'αυτό και δίωρο. Και να έσπαγε ή να έμπαινε δεύτερος καθηγητής. Θα πει κάποιος ότι δεν φτάνει...
Τελικά την ώρα την τσίμπησαν οι τεχνολόγοι από το πουθενά. Δεν έχουμε καθόλου πληροφόρηση από αυτό το ρημάδι του Υπουργείο; Αυτοί μας πήγαιναν για μια ώρα και εμείς ζητούσαμε τριπλασιασμό, πετώντας χαρταετό;
Ούτε καν διαχείριση ζημιών δεν μπορούμε να κάνουμε; Έχει πατήσει ένας σχολικός σύμβουλος αυτές τις μέρες να ενημερωθεί;
Αν πάμε για την καταστροφή, ας κρατήσουμε και τα λίγα, για τώρα...

AlexPapplir

Παράθεση από: evry στις 06 Σεπ 2013, 10:10:25 ΜΜ
Το αναφέρω γιατί είναι ένα δείγμα του πως παίζεται το παιχνίδι και πως λειτουργούν οι κυβερνώντες.
http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/anatheseis-mathimaton-gymnasioymlikioy-epal-epas
Για όσους δε γνωρίζουν από το έγγραφο αυτό φαίνεται οτι οι ξενόγλωσσοι χάνουν τη 2η ανάθεση στην Ιστορία. Να σημειώσω ότι υπάρχουν καθηγητές ξένων γλωσσών σε σχολεια (κυρίως γαλλικών) που έχουν περισσότερες ώρες Ιστορία από Γαλλικά, ώστε να συμπληρώσουν ωράριο. Μάλιστα το καλοκαίρι είχε διαρεύσει ότι μπορεί να πάρουν τη Ιστορία ακόμα και πρώτη ανάθεση, και είχαν ξεσηκωθεί οι φιλόλογοι.
Αποτέλεσμα; χάνουν την Ιστορία και ποιοι την παίρνουν ?  μα ποιοι άλλοι οι κλάδοι των κοινωνιολόγων και των .... ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ.
Είναι φοβερό ότι τη Δευτέρα κάποιοι καθηγητές ξένων γλώσσων θα πάνε στα σχολεία και θα ενημερωθούν ότι δεν έχουν οργανική!!! μέσα σε ένα βράδυ
ΥΓ. Επίσης προηγούνται για τη διδασκαλία της γεωγραφίας οι της οικιακής οικονομίας από τους φυσικούς, χημικού και μαθηματικούς!!!

Τελικά μήπως η στρατηγική μας ήταν λάθος; Μήπως ποντάραμε μόνο σε επιχειρήματα και στη λογική και όχι σε "βρώμικο πόλεμο".  Δεχθήκαμε βρώμικο πόλεμο από ΕΕΧ.  Ο κύριος Υπουργός, αποδεικνύεται περίτρανα ότι παίζει το παιχνίδι της Παντείου και των συναφών σχολών! ... και μας βλέπει αμέριμνος να τσακωνόμαστε με τους Χημικούς. Έχει και το επιχείρημα ότι είναι πολλά τα πεδία! Δεν γίνεται να φτιάξουμε και άλλο (σπάζοντας το θετικό σε δύο). Έχουμε έναν γίγαντα και 4 νάνους! Ωράιο σύστημα κύριε Υπουργέ!!! Εύγε!!!



petrosp13

Παράθεση από: gerk στις 07 Σεπ 2013, 02:34:34 ΠΜ
όταν δυστυχώς οι 7-8 στους 10 του κλάδου, που εργάζονται στο δημόσιο, μετέτρεψαν τις ώρες πληροφορικής της Α' Λυκείου σε ώρες fb και γενικώς χαβαλέ (σε κάτι τέτοια βρίσκουν πάτημα οι 'φίλοι' μας χημικοί) και η ΑΕΠΠ διδάχθηκε από άτομα που απορώ τι είδους πτυχία πληροφορικής έχουν πάρει (μήπως θεολογίας, χημείας αλά ftsak...κτλ.) 

Και ξέρεις ποια είναι η μεγαλύτερη πλάκα; Ότι το βαθύτερο κίνητρο πίσω από την εξαφάνιση της Πληροφορικής είναι ότι θέλουν να καλύψουν ανάγκες Πληροφορικής του ευρύτερου δημόσιου τομέα, μέσω μετατάξεων
ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΕΚΠΛΗΞΗ ΘΑ ΝΙΩΣΟΥΝ ΟΤΑΝ ΜΕΤΑΤΑΞΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΟΥΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΛΟΓΩ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑΣ
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Πέτρος Κ.

Παράθεση από: petrosp13 στις 07 Σεπ 2013, 10:02:18 ΠΜ
ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΕΚΠΛΗΞΗ ΘΑ ΝΙΩΣΟΥΝ ΟΤΑΝ ΜΕΤΑΤΑΞΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΟΥΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΛΟΓΩ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑΣ

Βγαίνω από το θέμα αλλά... μπορεί να τους μετατάξει σε θέσεις Πληροφορικής; Χωρίς βασικό πτυχίο στην πληροφορική;

lkt

Παράθεση από: pepe στις 07 Σεπ 2013, 10:15:40 ΠΜ
Βγαίνω από το θέμα αλλά... μπορεί να τους μετατάξει σε θέσεις Πληροφορικής; Χωρίς βασικό πτυχίο στην πληροφορική;
Αυτούς δεν θα χρειαστεί να τους μετατάξει. Είναι οι πρώτοι που διορίστηκαν και φυσικά την έχουν σίγουρη την οργανική τους ως παλαιότεροι!

lkt

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 07 Σεπ 2013, 12:33:15 ΠΜ
Στις εκλογές πάντως ξέρουμε όλοι:

στήριξη στα blogs της εκστρατείας κ.κ. Αρβανιτόπουλου, Κεδίκογλου και Γκιούλεκα

επίσης να παρακολουθούμε την πορεία του ΑΛ

(οι κ.κ. Γκλαβάς και Μπαμπινιώτης είναι ήδη συνταξιούχοι, όταν ο κ. Τσουκαλάς μιλούσε για σχολείο δεινοσαύρων μάλλον για αυτούς μιλούσε)
Όταν έρθει η ώρα των εκλογών, παρακαλώ πολύ να μην ξεχάσουμε και τον κ. Στύλιο, που αν και πληροφορικός, ξεπούλησε τον κλάδο του αλλά και την πόλη του, αφού σε λίγα χρόνια το τμήμα της Άρτας θα ψάχνει φοιτητές για να μην κλείσει. Το σύνθημά μας γι' αυτούς τους απίθανους τύπους πρέπει να είναι: ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ!

AlexPapplir

Παράθεση από: petrosp13 στις 07 Σεπ 2013, 10:02:18 ΠΜ
Και ξέρεις ποια είναι η μεγαλύτερη πλάκα; Ότι το βαθύτερο κίνητρο πίσω από την εξαφάνιση της Πληροφορικής είναι ότι θέλουν να καλύψουν ανάγκες Πληροφορικής του ευρύτερου δημόσιου τομέα, μέσω μετατάξεων
ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΕΚΠΛΗΞΗ ΘΑ ΝΙΩΣΟΥΝ ΟΤΑΝ ΜΕΤΑΤΑΞΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΟΥΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΛΟΓΩ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑΣ


άρχισε πάλι η εσωστρέφεια;  μη λέτε μακακ...ς  ανάμεσα σε 6000 ΠΕ19-20 ελάχιστοι είναι οι"άσχετοι" μην παίζετε το παιχνίδι τον άλλων. Βρήκαν ένα αδύνατο σημείο μας και άρχισαν να χτυπάνε. Εν τω μεταξύ γνωρίζω αξιολογότατους συναδέλφους με βασικό πτυχίου μαθηματικού- φυσικού που είναι ισάξιοί μας. Στο πανεπιστήμιο πόσους καθηγητές είχα με βασικό πτυχίο μαθηματικά - φυσική;  Οι περισσότεροι από τους "ανίδεους" έχουν αράξει σε Γυμνάσια. Να μην κάβουμε κανόνα το fb.

Menelaos

Παράθεση από: AlexPapplir στις 07 Σεπ 2013, 09:52:09 ΠΜ
Τελικά μήπως η στρατηγική μας ήταν λάθος; Μήπως ποντάραμε μόνο σε επιχειρήματα και στη λογική και όχι σε "βρώμικο πόλεμο".  Δεχθήκαμε βρώμικο πόλεμο από ΕΕΧ.  Ο κύριος Υπουργός, αποδεικνύεται περίτρανα ότι παίζει το παιχνίδι της Παντείου και των συναφών σχολών! ... και μας βλέπει αμέριμνος να τσακωνόμαστε με τους Χημικούς. Έχει και το επιχείρημα ότι είναι πολλά τα πεδία! Δεν γίνεται να φτιάξουμε και άλλο (σπάζοντας το θετικό σε δύο). Έχουμε έναν γίγαντα και 4 νάνους! Ωράιο σύστημα κύριε Υπουργέ!!! Εύγε!!!



+1 Δυστυχώς στην Ελλάδα τίποτα δεν πετυχαίνεις με λογικά επιχειρήματα. Με το σταυρό στο χέρι τρως γκολ από τα αποδυτήρια.. Οι πραγματικές συντεχνίες απειλούν.. εμείς προσπαθούσαμε να πείσουμε...!! Θα μας βρουν μπροστά τους.

tropheus

Το θέμα είναι να μην ατονίσει όλο αυτό τα πάθος που δείξαμε όλο αυτό τον καιρό και να βρεθούμε ξανά συσπειρωμένοι για την δικαίωση των αιτημάτων μας όταν αυτοί οι ανεκδιήγητοι πάνε σπίτι τους.

Keep Growing

Το πάθος είναι για τους λίγους και δυνατούς.
Για μας είναι η "ελπίδα" η ναζιάρα.
...αυτή η "ελπίδα" είναι που μας "πέθανε" φέτος το καλοκαίρι.
...θα τα "φτιάξουμε", δε θα τα "φτιάξουμε" και τελικά μας ρίχνει μια ξεγυρισμένη χυλόπιτα και μεις μείναμε με την ... ελπίδα στο χέρι. 
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

gkatsion

Με συγχωρείτε συνάδελφοι αλλά θα απευθυνθώ σε εσάς του ιδιωτικού που τα χώνετε σε όλους εμάς
τους ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥΣ!

Εντάξει το αποφάσισα, είμαι άσχετος, βολεμένος και άχρηστος
γιατί κάποτε απόφάσισα να διαγωνιστώ ανάμεσα σε 4000+ (2005) και να βγω
στους 200 πρώτους, ανάμεσα σε αυτούς και πολλοί από αυτούς που με λένε
τώρα άσχετο γιατί τότε δεν είχαν την κατάλληλη επάρκεια γνώσεων για να
επιτύχουν αυτοί.

Και ναι θα αποτύχω στον κάθε τυχαίο δήμο-νομαρχία-υπουργείο γιατί οι απαιτήσεις τους ξεπερνάνε
7 χρόνια στον ιδιωτικό τομέα που ήμουν άσχετος (άσχετα από τους 16 μεγαλυτέρους μισθούς που έπαιρνα)
και το διδακτορικό μου που αναγνωρίζεται μόνο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Καταλαβαίνω την αγανάκτηση σας, αλλά να μας πιάνετε όλους στο στόμα σας είναι ντροπή.

Ένας μεταλλαγμένος (συγνώμη μεταταγμένος εννούσα), στην πρωτοβάθμια, έξω από το παιχνίδι
που ακόμα και τώρα αντί να ψάχνω το δημοτικό που θα πάω και τα μαθήματα που θα κάνω,
προσπαθώ να πείσω τους προέδρους των ΑΕΙ (μέσω ενός από αυτούς) για συνάντηση με τον
ίδιο τον υπουργό!

Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια...μου δίνετε την δύναμη να συνεχίσω να προσπαθώ μέχρι το
επόμενο καλοκαίρι...(γιατί τότε θα τελιώσει το παιχνίδι να το ξέρετε)
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: gkatsion στις 07 Σεπ 2013, 11:14:36 ΠΜ
Με συγχωρείτε συνάδελφοι αλλά θα απευθυνθώ σε εσάς του ιδιωτικού που τα χώνετε σε όλους εμάς
τους ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥΣ!

Εντάξει το αποφάσισα, είμαι άσχετος, βολεμένος και άχρηστος
γιατί κάποτε απόφάσισα να διαγωνιστώ ανάμεσα σε 4000+ (2005) και να βγω
στους 200 πρώτους, ανάμεσα σε αυτούς και πολλοί από αυτούς που με λένε
τώρα άσχετο γιατί τότε δεν είχαν την κατάλληλη επάρκεια γνώσεων για να
επιτύχουν αυτοί.

Και ναι θα αποτύχω στον κάθε τυχαίο δήμο-νομαρχία-υπουργείο γιατί οι απαιτήσεις τους ξεπερνάνε
7 χρόνια στον ιδιωτικό τομέα που ήμουν άσχετος (άσχετα από τους 16 μεγαλυτέρους μισθούς που έπαιρνα)
και το διδακτορικό μου που αναγνωρίζεται μόνο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Καταλαβαίνω την αγανάκτηση σας, αλλά να μας πιάνετε όλους στο στόμα σας είναι ντροπή.

Ένας μεταλλαγμένος (συγνώμη μεταταγμένος εννούσα), στην πρωτοβάθμια, έξω από το παιχνίδι
που ακόμα και τώρα αντί να ψάχνω το δημοτικό που θα πάω και τα μαθήματα που θα κάνω,
προσπαθώ να πείσω τους προέδρους των ΑΕΙ (μέσω ενός από αυτούς) για συνάντηση με τον
ίδιο τον υπουργό!

Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια...μου δίνετε την δύναμη να συνεχίσω να προσπαθώ μέχρι το
επόμενο καλοκαίρι...(γιατί τότε θα τελιώσει το παιχνίδι να το ξέρετε)

Καταλαβαίνω την αγανάκτηση σου, αλλά να είσαι σίγουρος ότι κάποιοι τουλάχιστον εδώ μέσα εκτιμούν ιδιαίτερα την προσπάθεια σας. Επειδή οι μέρες είναι πολύ έντονες, με ψυχολογικές διακυμάνσεις και νεύρα, ξεφεύγουν σε διάφορους διάφορα..

Όλοι μαζί θα συνεχίσουμε τον αγώνα, τουλάχιστον όσοι ενδιαφέρονται..Άποψη μου είναι ότι έχουμε μπροστά μας 2 χρόνια, αφού έμεινε το μάθημα της αλγοριθμικής στη Β' Λυκείου, υπάρχει πάτημα και για την γ' λυκείου..

Σε ευχαριστούμε για όσα κάνετε και ελπίζουμε να συνεχίσουμε όλοι σε ένα κοινό αγώνα..Αυτή τη φορά όμως με άλλη δομή..Κάτι ανέφερε ο Σπύρος Δουκάκης

gkatsion

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Επίσης δεν ήθελα να το αναφέρω τόσο καιρό, γιατί προφανώς δεν αφορά εσάς που γράφετε εδώ,
και εμένα φτάνει το μυαλό μου να το καταλάβω αυτό, οπότε το δηλώνω από την αρχή,

αλλά έχετε υπόψη σας τι ΠΑΡΤΑΛΙΑ διδάσκουν κατά καιρούς την ΑΕΠΠ σε διάφορα (ειδικά) συνοικιακά
φροντιστήρια, τι μαθηματικοί, τι οικονομολόγοι, τι φυσικοί, το τι ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ
στα γραπτά των παιδιών, και τους έχω εκμαιεύσει τις πληροφορίες σιγά σιγά.

Αυτό τι σημαίνει, ότι επειδή αυτοί οι ιδιοκτήτες των φροντιστηρίων, είναι ΜΑΚΑΚΕΣ, και δεν προσλαμβάνουν
εξειδικευμένους καθηγητές Πληροφορικής με φοβερή κατάρτιση, αλλά ΧΑΖΟΚΑΝΟΥΝ ανάλογα την
ειδικότητα τους οι ίδιοι το μάθημα, --->>>>>  ΑΡΑ θα σας πω ΟΛΟΥΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ και ΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ;;;;
ότι τα παίρνετε από τα παιδιά χωρίς να τα μαθαίνετε;;;;;

ΟΧΙ κύριοι συνάδελφοι, δεν φταίτε εσείς για αυτές τις επιλογές κάποιων, ΕΙΣΤΕ ΣΩΣΤΟΙ ΚΑΙ ΑΞΙΟΙ στην δουλειά σας!!

Αλλά αυτό ισχύει και για εμάς, δεν φταίω εγώ που ας πούμε τις μισές οργανικές τις έχουν άτομα στα οποία αναφέρεστε
και εγώ βρίσκομαι πεταμένος στην πρωτοβάθμια!!! Ήμουν και εγώ άξιος και σωστός στην δουλειά μου.

Δεν δέχομαι κανένα γενικευμένο σχόλιο, από κανέναν!!

Υ.Γ. υπόψην εγώ ΑΛΛΑΞΑ ΗΔΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ και από καθηγητής ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ των υπολογιστών, έγινα ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΧΡΗΣΗΣ Η/Υ!!
Μεγάλη διαφορά, και όσο πιο μόνιμη γινόταν!!
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

Keep Growing

Παράθεση από: janag79 στις 07 Σεπ 2013, 11:25:00 ΠΜ
...
Όλοι μαζί θα συνεχίσουμε τον αγώνα, τουλάχιστον όσοι ενδιαφέρονται..Άποψη μου είναι ότι έχουμε μπροστά μας 2 χρόνια, αφού έμεινε το μάθημα της αλγοριθμικής στη Β' Λυκείου, υπάρχει πάτημα και για την γ' λυκείου..

Σε ευχαριστούμε για όσα κάνετε και ελπίζουμε να συνεχίσουμε όλοι σε ένα κοινό αγώνα..Αυτή τη φορά όμως με άλλη δομή..Κάτι ανέφερε ο Σπύρος Δουκάκης

+1

...επίσης κάτι ανάφερε πριν από 1 μήνα περίπου και ο Παναγιώτης Τσιωτάκης, αλλά κι εγώ ...
Έχουμε και το καρπούζι και το μαχαίρι. "Χωρίς εμάς" δε θα δουλέψει ούτε το 10% των σχολείων ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

despg

Τι ν' απαντήσεις τώρα; Τόσο μένος πια με την Πληροφορική...;   :-\
http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.paideia&id=27415