Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

che

Νατο το πουλάκι μου. Ftsak ! Η συνήθεια που έγινε λατρεία. Χαχαχα.

gpapargi

Παράθεση από: tonia στις 04 Σεπ 2013, 10:56:00 ΠΜ
Επίσης αν διάβασα καλά απαιτούν να διαγράφεται όποιος έχει ειδικότητα Χημικού? Τι φασισμός είναι αυτός? Είστε δημοκρατικό φόρουμ? αντέχετε την άλλη άποψη ή όχι;

Παιδιά, το στέκι είναι ένα ιδιαίτερα φιλόξενο forum και δε σβήνονται μηνύματα μόνο και μόνο επειδή δε μας αρέσει αυτό που λένε. Μηνύματα σβήνονται μόνο όταν ξεπερνιόνται κάποια όρια πχ βρίσιμο, προκλήσεις κλπ. Ας προσπαθήσουμε όλοι να συμπεριφερόμαστε ήρεμα. Τα νεύρα όλων είναι τεντωμένα

lkt

Παράθεση από: tonia στις 04 Σεπ 2013, 10:56:00 ΠΜ
Καλημέρα σας
Είμαι καθηγήτρια πληροφορικής σε Γυμνάσιο και παρακολουθώντας το στέκι τις τελευταίες μέρες πραγματικά έχω αηδιάσει και ντρέπομαι για την ειδικότητά μου. Δεν πολυδιάβαζα στέκι μέχρι που ο χημικός του σχολείου μου είπε "Μπες στο στέκι να δεις τα χάλια σας".
Πραγματικά έχω μείνει άφωνη με αυτά που διαβάζω από χρήστες που θεωρούν τους εαυτούς τους εκπαιδευτικούς που είναι απίστευτα προκλητικοί και συνεχώς βρίζουν τους χημικούς και τους λένε ρουφιάνους. Επίσης αν διάβασα καλά απαιτούν να διαγράφεται όποιος έχει ειδικότητα Χημικού? Τι φασισμός είναι αυτός? Είστε δημοκρατικό φόρουμ? αντέχετε την άλλη άποψη ή όχι;

Το μήνυμα φυσικά που με εξαγρίωσε και για αυτό μπήκα και έγραψα ήταν το παρακάτω:

Τι λέτε βρε? Τολμάτε να πιάνετε στο στόμα σας το κοινωνικό φροντιστήριο? Εσείς οι φροντιστές/ιδιαιτεράδες έχετε εξελιχθεί σε όρνεα της εκπαίδευσης
ΝΤΡΟΠΗ!!! Αυτά τα παιδάκια δεν έχουν να φάνε και εσείς τα βλέπετε σαν ευρώ!! Τολμάτε να ειρωνεύεστε τα κοινωνικά φροντιστήρια? Μέχρι εκεί φτάσατε? Μήπως να καταργήσουμε και τη δωρεάν παιδεία για να έχετε περισσότερη δουλειά? ΑΙΣΧΟΣ!!!
Σας ενοχλεί ότι κάποιοι προσφέρουν τις υπηρεσίες τους αφιλοκερδώς γιατί η λέξη αυτή είναι άγνωστη για εσάς.

Χάνετε τα ιδιαίτερά και τα φροντιστήριά σας και για αυτό απειλείτε θεούς και δαίμονες. Όλα γίνονται για την παραπαιδεία και τα λεφτά.
Η ιδιοτέλεια όλων φαίνεται αφού αυτοί που "τρέχουν" είναι είτε φροντιστές είτε ιδιαιτεράδες ή 2-3 συγγραφείς  λυσσαριών-εκτρωμάτων που βλέπουν να χάνουν τα φράγκα και έχουν τρελαθεί.
Ευτυχώς βλέπω ότι αρκετοί αξιόλογοι συνάδελφοι έχουν πάρει αποστάσεις από αυτή την κατάσταση , αλλά αυτό δεν αρκεί. Πρέπει να τους καταγγείλουμε και να διαχωριστούμε από αυτούς που δηλητηριάζουν τον κλάδο μας.
Όπως γράφει και η ανακοίνωση της ΠΕΚΑΠ (για την οποία τους δίνω συγχαρητήρια)

Για αυτό λοιπόν σε λίγο στέλνω μια επιστολή σε όλα τα μέλη της επιτροπής μορφωτικών υποθέσεων στην οποία εξηγώ τα παραπάνω και τους λέω ότι αν θέλουν αληθινή εκπαίδευση πρέπει να αυξήσουν τις ώρες της πληροφορικής στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο αλλά να μην είναι σε καμία περίπτωση πανελλαδικά εξεταζόμενο. Αυτές οι εξετάσεις έχουν καταστρέψει την παιδεία. Ευτυχώς δεν δυσκολεύτηκα να βρω τα mail τους μια και εσείς τα έχετε μαζέψει στο στέκι. Μάλιστα σκέφτομαι να στείλω την επιστολή μου σε όσους την έχετε στείλει και εσείς, αφού έχετε όλα τα emails μαζεμένα. Ευχαριστώ για τη βοήθεια παιδιά!!  ;D ;D ;D
Φυσικά και θα στείλω την επιστολή και στον υπουργό και τους υφυπουργούς.

Τα 2 χρόνια που μένουν συνάδελφοι όλοι στα κοινωνικά φροντιστήρια. ΟΛΟΙ. Διαθέστε 2 ώρες την εβδομάδα. Πιστέψτε με. Αξίζει. Να τους κλείσουμε από φέτος. Διαλύστε την παραπαιδεία.


και όπως είπε και ο "δημοκράτης" bill_netγια να μην ξεχνιόμαστε

Φιλάκια
Τόνια
1. Ιδιοτέλεια υπάρχει σε όλους. Οι μόνιμοι του Γυμνασίου για ποιο λόγο θέλετε κι άλλη ώρα Πληροφορικής; Για το καλό τον παιδιών ή για να μην είστε υπεράριθμοι;
Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τους συναδέλφους του Λυκείου και του ΕΠΑΛ, που στο άκουσμα του αρχικού σχεδίου πανικοβλήθηκαν μήπως ξεμείνουν από ώρες. Μετά ηρέμησαν και συνεχίζουν τον υπνάκο τους, ώσπου μια μέρα θα ξυπνήσουν άνεργοι.
2. Όπως όλοι οι Έλληνες έτσι κι εσύ κόπτεσαι μόνο για την πάρτη σου κι όχι για τον διπλανό σου, γι'αυτό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε.
3. Τα υπόλοιπα μαθήματα που τα παιδιά τα διδάσκονται στα φροντιστήρια δεν σ'ενοχλούν, ο προγραμματισμός σε πείραξε;
4. Για το κοινωνικό φροντιστήριο, να πας πρώτα να μιλήσεις με τους χιλιάδες συναδέλφους σου ιδιαιτερατζήδες του δημόσου σχολείου και μετά να κάνεις κριτική σε μας, που στο κάτω κάτω ούτε κάτι ανήθικο και παράνομο κάνουμε ούτε το κράτος κλέβουμε.
5. Ειλικρινά δεν σου εύχομαι να νιώσεις το συναίσθημα του να είσαι άνεργος κάθε καλοκαίρι και να μην ξέρεις αν και πόσο θα δουλέψεις τον Σεπτέμβρη.
6. Την υποβάθμιση της επιστήμης της Πληροφορικής και των αντίστοιχων τμημάτων των Πανεπιστημίων χωρίς πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα την σκέφτηκες καθόλου; Αλλά φυσικά τι σε νοιάζει κυρία ΒΟΛΕΜΕΝΗ.
Θα πρέπει τουλάχιστον να ντρέπεσαι για την επιστολή που έστειλες "συνάδελφε".

apom

Μα καλά γιατί απαντάτε σε τρολάκια;; νομιζετε τους ενδιαφέρει η απαντησή σας; δεν καταλαβαίνω!!! απλά πικάρουν!!!

tdrivas

μην ασχολεισαι συναδελφε..η "δημοκρατικη" ηθικη τους βρωμαει ιδιοτελεια, υποκρισια και φασισμο.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

ΠΛΑΤΑΝ

Παιδιά καλημέρα σας. Δεν ανήκω στον δικό σας κλάδο, αλλά είμαι κοινωνιολόγος. Παρακολουθώ όμως τον τελευταίο καιρό όλες τις συζητήσεις που γίνονται εδώ μέσα σχετικά με τις αλλαγές στο λύκειο και στο εξεταστικό, καθώς και το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε και μου θυμίζει την τύχη του δικού μου μαθήματος το 1994-95 όταν η Κοινωνιολογία ως εξεταζόμενο βασικό μάθημα της τέταρτης δέσμης αντικαταστάθηκε από την Πολιτική Οικονομία. Δυστυχώς κι' εμείς τότε που δουλεύαμε φροντιστήρια είδαμε τη δουλειά μας να χάνεται ξαφνικά γιατί έτσι το θέλησε κάποιος υπουργός.
Τώρα, σχετικά με την προσπάθεια που κάνετε...Υπάρχει μια πολύ απλή λύση, στην οποία πρέπει να επικεντρωθείτε και η οποία πιστεύω ότι δεν θίγει καμία άλλη ειδικότητα (χημικοί), και το υπουργείο δε θα έχει λόγο να μην την υιοθετήσει:
Να επιμείνετε ώστε το μάθημα της πληροφορικής να λειτουργήσει με το νέο σύστημα με τον ίδιο τρόπο που λειτουργεί με το υπάρχον σύστημα το μάθημα Αρχές Οικονομικής Επιστήμης. Δηλαδή να είναι η πληροφορική ένα μάθημα ναι μεν γενικής παιδείας, αλλά ταυτόχρονα και επιπλέον πέμπτο μάθημα επιλογής από όλες τις κατευθύνσεις για την εισαγωγή σε σχολές πλροφορικής. Δηλαδή, ο μαθητής που επιλέγει είτε θετικές επιστήμες, είτε επιστήμες υγείας, είτε οικονομικές κοινωνικές πολιτικές επιστήμες, είτε παιδαγωγικές επιστήμες, να έχει το δικαίωμα αν επιθυμεί να εξεταστεί και στην πληροφορική, και έτσι παράλληλα με το επιστημονικό πεδίο του, να έχει μία ακόμη δεύτερη εναλλακτική επιλογή. Άλλωστε και στην ομάδα μαθημάτων θετικών, αλλά και στην ομάδα μαθημάτων οικονομικών-πολιτικών- κοινωνικών, και στην ομάδα των παιδαγωγικών, υπάρχει το υπόβαθρο στον μαθητή για να μπορέσει να εισαχθεί και στις σχολές πληροφορικής, αφού σε όλες αυτές τις ομάδες εξετάζεται στα μαθηματικά, στην οικονομία και στις αρχές φυσικών επιστημών στην ομάδα παιδαγωγικών. Η μόνη πιστεύω ομάδα που δε θα μπορούσε να μπει ως επιπλέον μάθημα η πληροφορική είναι οι ομάδα θεωρητικών-νομικών επιστημών, αλλά αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα, διότι οι μαθητές της ομάδας αυτής συνήθως δεν επιθυμούν άλλες σχολές πέραν αυτές του πεδίου τους. Με την παραπάνω σκέψη εξορθολογίζονται λίγο τα επιστημονικά πεδία και για έναν επιπλέον λόγο: διότι όπως είναι το σχέδιο, ο μαθητής που θέλει το πεδίο των παιδαγωγικών θα έχει ελάχιστες περίπου 20 με 25 σχολές μόνο να επιλέξει...Άραγε ποιός γονιός θα στείλει το παιδί του σε μια κατεύθυνση που του δίνει μόνο 20-25 σχολές? Δε θα σχηματίζονται τμήματα στα λύκεια...Ενώ αν ταυτόχρονα με τα παιδαγωγικά ξέρει ότι δίνοντας και την πληροφορική θα έχει να δηλώσει και άλλες 60 σχολές τουλάχιστον, τότε οπωσδήποτε είναι ένα καλό κίνητρο να στραφεί ο μαθητής και στην ομάδα των παιδαγωγικών.
Θεωρώ ότι έτσι δεν μπορεί να είναι δυσαρεστημένοι οι χημικοί εναντίον σας, αφού το παιδί της θετικής που θέλει πληροφορική θα εξεταστεί στη χημεία...Άρα ούτε αυτοί χάνουν τίποτα, ούτε εσείς, ούτε κι' εμείς βέβαια οι ταλαίπωροι των κοινωνικών επιστημών που με το εξεταζόμενο μάθημα στοιχεία κοινωνικών και πολιτικών επιστημών θα έχουμε κάποιες ώρες...
Επικεντρώστε την προσπάθειά σας σε αυτή τη σκέψη και δε θα χάσετε...

apom

Παράθεση από: che στις 04 Σεπ 2013, 01:22:23 ΜΜ
Νατο το πουλάκι μου. Ftsak ! Η συνήθεια που έγινε λατρεία. Χαχαχα.

τι σε κάνει να πιστέυεις ότι δεν είναι το ίδιο πουλάκι με το πουλάκι τόνια;

τι θυμήθηκα τώρα ... http://www.youtube.com/watch?v=RcuY9CtYPKs

che

Παράθεση από: ftsak στις 04 Σεπ 2013, 01:08:26 ΜΜ
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Συγχαρητήρια, συναδέλφισσα, επιτέλους ας σταματήσει κάποιος αυτόν τον ηθικό κατήφορο
Θα μου επιτρέψεις όμως να σε διορθώσω. Δεν πρόκειται για όρνεα, αλλά για αρπακτικά.

Πείτε τα παιδιά. Σαν δεν ντρέπονται οι ιδιαιτερατζηδες. Χημεία και πάλι χημεία. Τουλάχιστον εκει ούτε στα φροντιστήρια πληρώνεις ούτε ιδιαίτερα παίζουν.  Το ΑΕΠΠ εχει καταστρέψει τον όρο ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΊΑ.

Και επίσης έχω να καταγγείλω και τους προέδρους των πανεπιστημιακών τμημάτων που έβγαλαν ανακοινώσεις. Κάνουν ιδιαίτερα αυτοι να ξέρετε.


Επίσης έχω να καταγγείλω συναδέλφους καθηγητές φροντιστηρίων ότι απαγαγουν μαθητές απο δημόσια σχολεία ζητάνε λυτρα 3000€ και τους κάνουν εγγραφές. Αν ρωτήσετε τα παιδιά κανένα τους δεν θέλει να παει. Δεμένα τα έχουν στις αίθουσες. Ενώ αυτα καλύπτονται πλήρως απο το σχολειο υποχρεώνονται και πανε με το ζόρι. Θάνατος στην παραπαιδεία !!!


lkt

Παράθεση από: ΠΛΑΤΑΝ στις 04 Σεπ 2013, 01:39:04 ΜΜ
Παιδιά καλημέρα σας. Δεν ανήκω στον δικό σας κλάδο, αλλά είμαι κοινωνιολόγος. Παρακολουθώ όμως τον τελευταίο καιρό όλες τις συζητήσεις που γίνονται εδώ μέσα σχετικά με τις αλλαγές στο λύκειο και στο εξεταστικό, καθώς και το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε και μου θυμίζει την τύχη του δικού μου μαθήματος το 1994-95 όταν η Κοινωνιολογία ως εξεταζόμενο βασικό μάθημα της τέταρτης δέσμης αντικαταστάθηκε από την Πολιτική Οικονομία. Δυστυχώς κι' εμείς τότε που δουλεύαμε φροντιστήρια είδαμε τη δουλειά μας να χάνεται ξαφνικά γιατί έτσι το θέλησε κάποιος υπουργός.
Τώρα, σχετικά με την προσπάθεια που κάνετε...Υπάρχει μια πολύ απλή λύση, στην οποία πρέπει να επικεντρωθείτε και η οποία πιστεύω ότι δεν θίγει καμία άλλη ειδικότητα (χημικοί), και το υπουργείο δε θα έχει λόγο να μην την υιοθετήσει:
Να επιμείνετε ώστε το μάθημα της πληροφορικής να λειτουργήσει με το νέο σύστημα με τον ίδιο τρόπο που λειτουργεί με το υπάρχον σύστημα το μάθημα Αρχές Οικονομικής Επιστήμης. Δηλαδή να είναι η πληροφορική ένα μάθημα ναι μεν γενικής παιδείας, αλλά ταυτόχρονα και επιπλέον πέμπτο μάθημα επιλογής από όλες τις κατευθύνσεις για την εισαγωγή σε σχολές πλροφορικής. Δηλαδή, ο μαθητής που επιλέγει είτε θετικές επιστήμες, είτε επιστήμες υγείας, είτε οικονομικές κοινωνικές πολιτικές επιστήμες, είτε παιδαγωγικές επιστήμες, να έχει το δικαίωμα αν επιθυμεί να εξεταστεί και στην πληροφορική, και έτσι παράλληλα με το επιστημονικό πεδίο του, να έχει μία ακόμη δεύτερη εναλλακτική επιλογή. Άλλωστε και στην ομάδα μαθημάτων θετικών, αλλά και στην ομάδα μαθημάτων οικονομικών-πολιτικών- κοινωνικών, και στην ομάδα των παιδαγωγικών, υπάρχει το υπόβαθρο στον μαθητή για να μπορέσει να εισαχθεί και στις σχολές πληροφορικής, αφού σε όλες αυτές τις ομάδες εξετάζεται στα μαθηματικά, στην οικονομία και στις αρχές φυσικών επιστημών στην ομάδα παιδαγωγικών. Η μόνη πιστεύω ομάδα που δε θα μπορούσε να μπει ως επιπλέον μάθημα η πληροφορική είναι οι ομάδα θεωρητικών-νομικών επιστημών, αλλά αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα, διότι οι μαθητές της ομάδας αυτής συνήθως δεν επιθυμούν άλλες σχολές πέραν αυτές του πεδίου τους. Με την παραπάνω σκέψη εξορθολογίζονται λίγο τα επιστημονικά πεδία και για έναν επιπλέον λόγο: διότι όπως είναι το σχέδιο, ο μαθητής που θέλει το πεδίο των παιδαγωγικών θα έχει ελάχιστες περίπου 20 με 25 σχολές μόνο να επιλέξει...Άραγε ποιός γονιός θα στείλει το παιδί του σε μια κατεύθυνση που του δίνει μόνο 20-25 σχολές? Δε θα σχηματίζονται τμήματα στα λύκεια...Ενώ αν ταυτόχρονα με τα παιδαγωγικά ξέρει ότι δίνοντας και την πληροφορική θα έχει να δηλώσει και άλλες 60 σχολές τουλάχιστον, τότε οπωσδήποτε είναι ένα καλό κίνητρο να στραφεί ο μαθητής και στην ομάδα των παιδαγωγικών.
Θεωρώ ότι έτσι δεν μπορεί να είναι δυσαρεστημένοι οι χημικοί εναντίον σας, αφού το παιδί της θετικής που θέλει πληροφορική θα εξεταστεί στη χημεία...Άρα ούτε αυτοί χάνουν τίποτα, ούτε εσείς, ούτε κι' εμείς βέβαια οι ταλαίπωροι των κοινωνικών επιστημών που με το εξεταζόμενο μάθημα στοιχεία κοινωνικών και πολιτικών επιστημών θα έχουμε κάποιες ώρες...
Επικεντρώστε την προσπάθειά σας σε αυτή τη σκέψη και δε θα χάσετε...
Πίστεψε με, θ'αλλάξουν πολλά, πιθανότατα πριν καν εφαρμοστεί την πρώτη φορά. Είναι τόσο "του ποδαριού", που μαθητές και γονείς θα το απορρίψουν στην πράξη, όταν συνειδητοποιήσουν τι σημαίνει γι'αυτούς.

apom

εγώ να προτείνω τα εξής συμπληρώνοντας τα πουλάκια... :angel:

1. κλείσιμο δια νόμου όλων των φροντιστηρίων
2. αξιολόγηση κάθε χρόνο των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων από τους ίδιους τους μαθητές τους. αν δεν μας κάνουν έξω από την πόρτα... ο επόμενος.
3. αξιολόγηση των πανεπιστημιακών γνώσεων των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων ΚΑΘΕ χρόνο. Αν δεν περνάνε την βάση έξω
4. Αύξηση του ωραρίου στις 40 ώρες την εβδομάδα για το καλό των παιδιών... σημαίνει και περισσότερες ώρες διδασκαλίας άρα δεν θα χρειάζονται φροντιστήρια...
5. Μαθήματα μέχρι και τέλος Ιουλίου... έναρξη 25 Αυγουστου...
6. Μείωση του Μισθού στα 360 ευρώ/ μήνα όσο και το επίδομα ανεργίας... εφόσον επιτελούν λειτούργημα και ΔΕΝ τους ενδιαφέρουν τα χρήματα!!!


και μετά να δω τα πουλάκια να κάνουν τσίου τσίου...  >:D

apom

και μία ακόμη πρόταση προς διαχειριστές...

γιατί δεν φτιάχνετε μία ακόμη ομάδα εργασίας με τον τίτλο ''τα πουλάκια'' τονια & φτσακ επίτιμα μέλη σίγουρα...

tropheus

Παράθεση από: apom στις 04 Σεπ 2013, 01:58:58 ΜΜ
και μία ακόμη πρόταση προς διαχειριστές...

γιατί δεν φτιάχνετε μία ακόμη ομάδα εργασίας με τον τίτλο ''τα πουλάκια'' τονια & φτσακ επίτιμα μέλη σίγουρα...

Ο διαχειριστής μπορεί να μας επιβεβαιώσει ότι Τόνια κα ftsak είναι το ίδιο άτομο ...

ΥΣ :Πολύ ασχοληθήκαμε

Terius

Δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθεί κανείς με τους δήθεν καθηγητές..., το μόνο σίγουρο είναι πως αν κάποτε μπουν σε αίθουσα να κάνουν μάθημα γενικής παιδείας στη Γ Λυκείου, ή μάθημα επιλογής (όπως μέχρι χτές ήταν οι εφαρμογές πληροφορικής στη Β' Λυκείου), θα καταλάβουν τι σημαίνει να κάνεις μάθημα σε παιδιά που δεν "προλαβαίνουν" ή δεν τους νοιάζει, να παρακολουθήσουν το μάθημα σου. Και δεν είναι όλοι οι καθηγητές ούτε άριστοι στη δουλειά τους ούτε άχρηστοι. Έλεος με αυτό το τσουβάλιασμα.

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 04 Σεπ 2013, 12:36:10 ΜΜ
Συνάδελφοι μέσα από το Στέκι μας δίνεται μια δυνατότητα για ελεύθερη επικοινωνία... Ας μη το χάσουμε κι αυτό...
Ας κρατάμε κάποιο επίπεδο, τόσο λόγω της ιδιότητάς μας, όσο και επειδή μας διαβάζουν και μαθητές μας...

Verba volant, scripta manent.

Ας αναλογιστούμε κάποια στιγμή (πριν όμως είναι αργά) μήπως τελικά προκαλούμε το πρόβλημα αντί να το λύνουμε... καθώς και για την ευθύνη του καθένα μας ξεχωριστά για την θέση στην οποία έχουμε βρεθεί μέσα στους κόλπους της εκπαίδευσης...

gpapargi

Παιδιά, άλλο πράγμα το να γράψεις κάτι στο φόρουμ για να "την πεις" στον άλλο και άλλο να δώσεις επιχείρημα. Με το πρώτο απλά εκτονώνεσαι αλλά δεν φέρνεις αποτέλεσμα. Μας συμφέρει να εστιάσουμε στο δεύτερο. Εδώ ανταλλάσσουμε επιχειρήματα και προσπαθούμε να βρούμε λύσεις στα προβλήματά μας, όχι να κάνουμε ψυχοθεραπεία για τα νεύρα μας