Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Katsadouros_Dhm

Ρε παιδιά αυτό το site δεν είναι που δημοσίευσε δύο... χαρακτηριστικά σχόλια από τη διαβούλευση που έλεγαν άλλα αντί άλλων από αυτά που έλεγαν τα υπόλοιπα...1500 σχόλια; Ψυχραιμία... το πρόγραμμα θα είναι οπερέτα αν γίνει κάτι τέτοιο, δε στέκει με καμία εκπαιδευτική λογική.
Παράθεση από: tsiko στις 21 Αυγ 2013, 11:52:05 ΜΜ
Το αρθρο φαίνεται της πλάκας

Πάντως σχετικά με το πρόγραμμα της α λυκείου η λύση είναι μια:
ΓΕΙΩΣΗ των αλλων 2 μαθημάτων επιλογής και τμήμα Πληροφορικής γενικής παιδείας και ενσωμάτωση στο πρόγραμμα χωρίς σπασίματα και ιστορίες
και 2ος συναδελφος (αφού θα είναι μεγάλο τμήμα)
Συμφωνώ σε όλα.

*΄΄Όσο για την ανακοίνωση της ΔΕΕΕΧ... βρείτε μου ένα τεκμηριωμένο επιχείρημα που παραθέτει υπέρ της Χημείας και... πείτε το και μένα. Κρίμα γιατί με αυτά που γράφουν πάνε να κάνουν την Επιστήμη τους... Αλχημεία.

lkt

Μακάρι να είναι παραπληροφόρηση. Η αλήθεια όμως είναι διορισμένοι συνάδελφοι ότι τόσα χρόνια δυστυχώς είχατε επαναπαυτεί! Τις τελευταίες μέρες μόνο κάποιοι λίγοι από σας "ξύπνησαν". Ίσως τελικά να αργήσατε...

lkt

Παράθεση από: petrosp13 στις 21 Αυγ 2013, 11:55:07 ΜΜ
Έκτακτη ενημέρωση της Δ.Ε Ε.Ε.Χ - Αλχημείες με το Νέο Λύκειο;
Τετάρτη, 21-08-2013

Αθήνα 21/08/2013           

ΠΡΟΣ

     1) Τον Υπουργό Παιδείας και

        Θρησκευμάτων κ. Κ. Αρβανιτόπουλο

     2) Τον Υφυπουργό Παιδείας και

        Θρησκευμάτων κ. Σ. Κεδίκογλου

ΑΛΧΗΜΕΙΕΣ με το Νέο Λύκειο;

Η  Ένωση Ελλήνων Χημικών (Ε.Ε.Χ), και οι 15.000 χημικοί - μέλη της κατάπληκτοι παρακολουθήσαμε τη συνέντευξη του νέου Υφυπουργού Παιδείας, ο οποίος στην προσπάθειά του να εξυπηρετήσει τα συντεχνιακά συμφέροντα των καθηγητών Πληροφορικής δε δίστασε με δηλώσεις του σε τηλεοπτικό κανάλι να υποθηκεύσει, έως και να αναιρέσει τη φιλοσοφία του νομοσχεδίου για το Νέο Λύκειο.

Μετά από 15 χρόνια πρακτικών εκπαιδευόμενων μάγων, με βάση τις οποίες για να εισαχθείς στις 160 σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίες έχουν είτε ως κύριο αντικείμενο την επιστήμη της Χημείας είτε προαπαιτούν γνωστικό υπόβαθρο Χημείας, δεν ήταν απαραίτητο να διδαχθείς και να εξεταστείς Χημεία κατεύθυνσης, φάνηκε η πρόθεση της πολιτείας να εξορθολογίσει το εκπαιδευτικό σύστημα με το νομοσχέδιο που έφερε σε δημόσια διαβούλευση, παρακάμπτοντας τα συντεχνιακά συμφέροντα προς όφελος της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και των υποψήφιων φοιτητών.

Με το πνεύμα του νομοσχεδίου, που επιδιώκει να διασφαλίσει το απαραίτητο υπόβαθρο γνώσεων στους μελλοντικούς φοιτητές, η Ε.Ε.Χ. ήταν απόλυτα σύμφωνη και παρότι παρακολούθησε στενά τις, κατά παράβαση κάθε επιστημονικής δεοντολογίας, αήθεις επιθέσεις στην επιστήμη-μάθημα της Χημείας στη Δημόσια διαβούλευση εκ μέρους της συντεχνίας της Πληροφορικής, ήταν πεπεισμένη ότι η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας θα υπηρετήσει την Εκπαίδευση και δε θα υποκύψει στις πελατειακές πιέσεις. Κανένας εκπαιδευτικός σε όποιο επίπεδο της Εκπαίδευσης κι αν απασχολείται δεν επιθυμεί στρεβλώσεις όπως αυτή που πανθομολογούμενα συμβαίνει με τη Χημεία 15 χρόνια. Ούτε σκέφτεται, ούτε προτείνει με συντεχνιακά κριτήρια, επιτιθέμενος σε άλλο κλάδο ή επιστημονικό αντικείμενο.

Οι σημερινές δηλώσεις του Υφυπουργού Παιδείας προκάλεσαν τη δικαιολογημένη ανησυχία και απογοήτευση χιλιάδων χημικών, όχι μόνο για τη διαφαινόμενη εκ νέου αδικία του μαθήματος της Χημείας, αλλά και για την παλινόρθωση της λογικής της ψηφοθηρίας μέσω της εξυπηρέτησης των πελατών-συντεχνιών.

Η Ε.Ε.Χ., ως θεσμοθετημένος σύμβουλος του κράτους σε θέματα Εκπαίδευσης, και έχοντας σταθερά διακηρύξει την πίστη της στην ανάγκη οικοδόμησης ενός σύγχρονου Εκπαιδευτικού Συστήματος, που υπηρετεί τις ανάγκες της κοινωνίας συνολικά και θέτει τα θεμέλια για την έξοδο της χώρας από την κρίση παρέχοντας τα εφόδια για υψηλού επιπέδου εκπαίδευση, θα σταθεί ενάντια στο μετασχηματισμό της μεταρρύθμισης από όχημα για την βελτίωση της εκπαίδευσης σε όχημα για την εξυπηρέτηση των συντεχνιών.

Η αξιοπρεπής και υπεύθυνη στάση της Ε.Ε.Χ στα θέματα της εκπαίδευσης δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να εκλαμβάνεται ως αδυναμία.

Νέα συστήματα με τα παλιά υλικά και τις φθαρμένες μεθόδους και μεθοδεύσεις δεν πρέπει και δεν είναι δυνατό να οικοδομηθούν σήμερα.

Για τη Διοικούσα Επιτροπή της ΕΕΧ
Τι λέγατε; Δεν είναι οι Χημικοί απέναντί μας; Πάρτε τώρα για να 'χετε...

vtsakan

Παράθεση από: lkt στις 22 Αυγ 2013, 12:03:33 ΠΜ
Τι λέγατε; Δεν είναι οι Χημικοί απέναντί μας; Πάρτε τώρα για να 'χετε...

+1
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

Menelaos

Παράθεση από: vtsakan στις 22 Αυγ 2013, 12:05:12 ΠΜ
+1
Γενικά οι περισσότεροι κλάδοι είναι απέναντί μας.. Φτάνουν τα λογικά μας επιχειρήματα.. Ώρα να δείχνουμε ότι έχουμε τη μεγαλύτερη δύναμη από όλους.. Και ο Άγιος φοβέρα θέλει!!!

panos_t

βρε παιδιά το esos http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/orologia-programmata-gymansioy-a-lyklrioy-ab-wesperinoy-lykeioy
λέει ότι υπέγραψε τα προγράμματα ο Υπουργός με την Α' Λυκείου μάθημα επιλογής η Πληροφορική!!!
Τότε γιατί έγινε η διαβούλευση; Πώς τα υπέγραψε ενώ θα συζητηθούν τη Δευτέρα;
Δουλευόμαστε ψιλό γαζί;
Το 90% των σχολίων στη διαβούλευση μίλαγε για μάθημα ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ στην Α και Β! (Λάθος αυ΄το που έλεγε "Α επιλογής υποχώρηση κάνουμε")
Έγινε ένας χαμός όλο τον Αύγουστο για να μείνει Γυμνάσιο και Λύκειο όπως ήταν;

seibei

Παράθεση από: petrosp13 στις 21 Αυγ 2013, 11:55:07 ΜΜ

παρότι παρακολούθησε στενά τις, κατά παράβαση κάθε επιστημονικής δεοντολογίας, αήθεις επιθέσεις στην επιστήμη-μάθημα της Χημείας στη Δημόσια διαβούλευση εκ μέρους της συντεχνίας της Πληροφορικής,

Ντροπή σας εκει στην ΕΕΧ

Katsadouros_Dhm

Εγώ λέω να στείλουμε στην ΕΕΧ το άρθρο από το dictyo.gr να ησυχάσουν...

petrosp13

Δεν είναι χημικοί οι άνθρωποι, ηλίθιοι είναι και παίζουν καλά το παιχνίδι του υπουργείου
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tsiko

και ΠΟΛΥ τους είναι το "ή χημεία"

lkt

Τι να πω! Καλή τύχη σε όσους μεταταχθείτε! Τα λάθη ετών πληρώνονται τώρα! Εύχομαι τουλάχιστον να μη μείνει κανείς άνεργος, γιατί εμείς του ιδιωτικού τομέα το ζούμε κάθε καλοκαίρι και ξέρουμε πόσο σκληρό είναι...

Keep Growing

Μπορεί να γίνομαι κουραστικός αλλά έχουμε 2 επιλογές:

1.
Παράθεση από: Keep Growing στις 21 Αυγ 2013, 01:54:30 ΜΜ
Τους όρους του παιχνιδιού δεν τους ορίζουμε εμείς.
Εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να παίξουμε και να κερδίσουμε.
Αυτή είναι η λογική της κυβερνητικής πολιτικής.
Δεν κερδίζουν όλοι, αλλά αυτοί που παίζουνε καλύτερα.

ή

2. Παλεύουμε για αλλαγή κυβερνητικής πολιτικής και για ένα σύγχρονο πολιτισμένο εκπαιδευτικό σύστημα
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

seibei

Το οτι πανικοβλήθηκαν πάντως καλό είναι για μας...

Παντελης Τσιράκης


lkt

Παράθεση από: seibei στις 22 Αυγ 2013, 12:20:25 ΠΜ
Το οτι πανικοβλήθηκαν πάντως καλό είναι για μας...
Πανικοβλήθηκαν; Κάθε άλλο! Επίδειξη δύναμης κάνουν! Μέσα σε λίγες ώρες ανάγκασαν τον Κεδίκογλου να το πάρει πίσω...