Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Τμηματικός προγραμματισμός => Μήνυμα ξεκίνησε από: axinos στις 27 Μαΐου 2006, 09:30:19 ΠΜ

Τίτλος: Λίστες Παραμέτρων
Αποστολή από: axinos στις 27 Μαΐου 2006, 09:30:19 ΠΜ
Χαιρετώ όλους τους συναδέλφους και εύχομαι καλή δύναμη
στις φετινές εξετάσεις.

Μερικές γρήγορες ερωτησούλες

Τελικά, στην λίστα παραμέτρων στα υποπρογράμματα, μπορούν οι
μαθητές να χρησιμοποιήσουν σταθερές ή πράξεις?

Στην σελίδα 189 του βιβλίου, όπου υπολογίζεται η τυπική απόκλιση, "μέσα"
στην Τ_Ρ γίνονται κανονικά πράξεις. Συνεπώς, και οι μαθητές, με τις δικές τους συναρτήσεις, θα μπορούν να πράξουν αντίστοιχα;

Επίσης, μπορούν μέσα στη λίστα παραμέτρων να καλέσουν συνάρτηση;
Π.χ. ΚΑΛΕΣΕ Παράδειγμα(α,β,Τ_Ρ(α))     
(υποθέτουμε ότι α και β έχουν τιμές).

Τέλος, όσο αφορά την κλήση διαδικασιών που δεν επιστρέφουν τιμές,
η σύνταξη είναι ΚΑΛΕΣΕ Παράδειγμα   ή     ΚΑΛΕΣΕ Παράδειγμα()    ?

Θέτω αυτά τα ερωτήματα γιατί υπάρχει μεγάλη παραφιλολογία και θέλω
να δω και τις δικές σας τις απόψεις περί του θέματος.

Να συγχαρώ και από τη μεριά μου την αξιόλογη προσπάθεια που
καταβάλετε για το forum αυτό.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας

     
Τίτλος: Απ: Λίστες Παραμέτρων
Αποστολή από: andreas_p στις 27 Μαΐου 2006, 10:39:08 ΜΜ

1.   Σταθερά στη λίστα_παραμέτρων.

  Στο παράδειγμα  'Πύργοι Ανόι'  φαίνεται ότι μπορείς.

  Αλλά, παράμετρος = ειδική μεταβλητή με συγκεκριμένο ρόλο (πέρασμα τιμής). (Ορισμός στο βιβλίο).  Εγώ, προσωπικά αποφεύγω να χρησιμοποιώ σταθερά στη λίστα παραμέτρων , ειδικά στη ΔΙΑΔΙΑΚΑΣΙΑ. Στη ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ αν χρειαστεί, ΝΑΙ μπορεί να βρίσκεται στη λίστα παραμέτρων , αν και θα μπορούσαμε να το αποφύγουμε δηλώνοντας τη συγκεκριμένη σταθερά στο τμήμα δηλώσεων της συνάρτησης.

2.

ΚΑΛΕΣΕ Παράδειγμα()   ,  μου φαίνεται πιο λογικό. (Στο βιβλίο ΔΕΝ υπάρχει σχετική αναφορά).  Βέβαια ο  Άλκης στον Διερμηνευτή θα μπορούσε να το διορθώσει.  Εκεί δουλεύει το  ΚΑΛΕΣΕ Παράδειγμα.