ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dtzimas

Παράθεση από: petrosp13 στις 20 Μαΐου 2015, 01:37:09 ΜΜ
Η ΕΠΕ εκπροσωπεί τους πτυχιούχους Πληροφορικής
Η ΠΕΚΑΠ εκπροσωπεί τους καθηγητές Πληροφορικής, που δεν είναι όλοι πτυχιούχοι Πληροφορικής όπως ξέρουμε καλά...

Έχεις δίκιο ... & η ΕΠΕ δεν εκπροσωπεί τους πτυχιούχους Πληροφορικής ΤΕΙ. Το divide & conquer που έχουμε εφαρμόσει οι Πληροφορικοί τα τελευταία 30 χρόνια είναι αυτοκαταστροφικό.

Eri

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 21 Μαΐου 2015, 07:56:10 ΜΜ

Και ένα τελευταίο. Δε χρειάζεται πανικός, ούτε να κυκλοφορούμε σενάρια ότι παίζουν διάφορα σενάρια τρόμου.
Έχουμε περάσει πολλά τα τελευταία χρόνια, ένα που θα έπρεπε να έχουμε μάθει είναι ότι όλα μπορεί να αλλάξουν, ειδικά αν έχουμε δίκιο.



Μακαρι να ναι έτσι και όλα αυτά να ναι απλα σενάρια τρόμου.
Μακαρι το δειγμα που εχω να μην είναι αντιπροσωπευτικό.
Μακαρι επίσης να αποκτήσουμε στη γ τις ωρες της επιλογής ενα μάθημα
Μακαρι επισης το μαθημα μας να εξετάζεται τελικά και πανελλαδικά και στην θετικη

Μακαρι τέλος για όλα αυτά, -και αυτό είναι το σημαντικότερο-  να μην περιμένουμε τον απο μηχανης Θεό αλλα το αρμόδιο οργανο, να εχει ήδη κινητοποιηθεί προς αυτήν την κατευθυνση.

Ειναι αλήθεια όμως και καθόλου υπερβολή, οτι αυτήν τη δεδομένη στιγμή δεν υπαρχει λυκειο της χώρας, ακομη και τα πολυ μεγάλα, που να καλύπτουν σε ώρες εστω εναν πληροφοριακό.

veni

Συνυπολογίστε την κατάργηση της εξέτασης του μαθήματος της Πληροφορικής στη Γ Γυμνασίου από την ερχόμενη σχολική χρονιά 2015-2016 σε όλα τα σχολεία.

Ποια θεωρείτε ότι είναι η σκοπιμότητα του συγκεκριμένου μέτρου;

Με μία ώρα την εβδομάδα προγραμματισμός και project στο Scratch πως θα γίνουν;
Είχα για μία τελευταία χρονιά την τύχη να διδάσκω σε πιλοτικό γυμνάσιο και να είναι δίωρο το μάθημα στη Γ Γυμνασίου.
Τα projects των παιδιών βρίσκονται στη διάθεση οποιουδήποτε επιθυμεί να δει τη δουλειά που μπορεί να γίνει και μάλιστα με τη συμμετοχή και συνεργασία ΟΛΩΝ των μαθητών

Μας στριμώχνουν στη γωνία, αλλάζουν τίτλο στα μαθήματά μας, ακόμη και η σειρά κατάταξης των μαθημάτων δεν είναι τυχαία...
Από Θρησκευτικά ξεκινάμε και καταλήγουμε με Πληροφορική, Τεχνολογία, Μουσική, Καλλιτεχνικά.

Γιατί δεν λαμβάνουν υπόψιν τους τη γνώμη των μαθητών μας;

Φιλοσοφικά ερωτήματα θέτω σε ώτα μη ακουόντων ...
Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

pthomop

O Κατρούγκαλος ανακοίνωσε, επίσης, ότι προγραμματίζεται, και θα είναι έτοιμο το επόμενο διάστημα, ένα πρόγραμμα κινητικότητας δημοσίων υπαλλήλων, κυρίως στους τομείς της Υγείας, της Παιδείας και της Πρόνοιας . Πλησιάζει η ώρα μας.

GB

Παράθεση από: seibei στις 21 Μαΐου 2015, 04:37:42 ΜΜ
Δηλαδή αν έχω καταλάβει καλά,
τώρα θα μπαίνει ένας μαθητής στο Πολυτεχνείο ή πχ στο Μαθηματικό ή στην Πληροφορική Αθήνας έχοντας
κάνει πληροφορική:
0 ώρες στην                Α'Λυκείου
1 ώρα/εβδομάδα στην Β'Λυκείου
0 ώρες στην                Γ' Λυκείου

Συνολικά 20-25 ώρες δηλαδή σε 3 χρόνια Λυκείου!

Μεγάλη επιτυχία!!

Καλησπέρα. Νομίζω ότι στην Γ Λυκείου ένας μαθητής της λεγόμενης θετικής,  θα κάνει  2 ώρες ΑΕΠΠ αφού ανήκει στα μαθήματα προσανατολισμού. Το κατά πόσο θα τον ενδιαφέρει το μάθημα, από τη στιγμή που δεν θα εξετάζεται πανελλαδικά, είναι άλλο θέμα.

petrosp13

Κι αν θεωρήσουμε ότι το 70% θα ανήκει στις 2 αυτές κατευθύνσεις, μάλλον μεγάλη αύξηση ωρών θα έχει η ΑΕΠΠ στα σχολεία σε σχέση με φέτος
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

seibei

Παράθεση από: GB στις 22 Μαΐου 2015, 12:28:00 ΜΜ
Καλησπέρα. Νομίζω ότι στην Γ Λυκείου ένας μαθητής της λεγόμενης θετικής,  θα κάνει  2 ώρες ΑΕΠΠ αφού ανήκει στα μαθήματα προσανατολισμού. Το κατά πόσο θα τον ενδιαφέρει το μάθημα, από τη στιγμή που δεν θα εξετάζεται πανελλαδικά, είναι άλλο θέμα.
Α, με συγχωρείτε μου διέφυγε! Τα πάντα εν σοφία εποίησε ο κύριος Μπαλτάς, τελικώς!

Αλήθεια το πρώτο σας σχόλιο ήταν αυτό; Ηταν κάπως βαρύ αυτό το 25 ώρες σε 3 χρόνια και
προφανώς, έπρεπε να υπάρξει από κάπου μία κάποια απάντηση...

dg69

Παράθεση από: GB στις 22 Μαΐου 2015, 12:28:00 ΜΜ
Καλησπέρα. Νομίζω ότι στην Γ Λυκείου ένας μαθητής της λεγόμενης θετικής,  θα κάνει  2 ώρες ΑΕΠΠ αφού ανήκει στα μαθήματα προσανατολισμού. Το κατά πόσο θα τον ενδιαφέρει το μάθημα, από τη στιγμή που δεν θα εξετάζεται πανελλαδικά, είναι άλλο θέμα.

Ενώ ένας μαθητής που θέλει να περάσει Μηχ ΗΥ και Πληροφορικής, Ηλ Μηχ & Πληροφορικής, Μαθηματικός, πρέπει να δώσει πανελλαδικές Χημεία....

pmkr

Τώρα τι κάνουμε; Τι κάνουν οι ενώσεις μας οι πανεπιστημιακοί;  Μας περιμένει δύσκολο καλοκαίρι.

Empire

#54
Παράθεση από: dtzimas στις 21 Μαΐου 2015, 09:09:49 ΜΜ
Έχεις δίκιο ... & η ΕΠΕ δεν εκπροσωπεί τους πτυχιούχους Πληροφορικής ΤΕΙ. Το divide & conquer που έχουμε εφαρμόσει οι Πληροφορικοί τα τελευταία 30 χρόνια είναι αυτοκαταστροφικό.

Μέγα λάθος,η ΕΠΕ εκπροσωπεί ΤΕΙ πληροφορικής αλλά όσα ΤΕΙ έχουν τίτλο και πρόγραμμα σπουδών που σχετίζονται άμεσα με την επιστήμη.Υπάρχει άλλωστε και η σχετική λίστα των τμημάτων που αναγνωρίζουν.
Τα όσα γίνονται απο την τωρινή ηγεσία σ'ότι αφορά την αντιμετώπιση του μαθήματος της Πληροφορικής είναι το λιγότερο τραγικά.Η ΕΠΕ ή ΠΕΚΑΠ πρέπει άμεσα να δρομολογήσουν συνάντηση με τον πρωθυπουργό και να τον ενημερώσουν(και εμμέσως να ενημερωθεί και απο μια συνάδελφο μας την γυναίκα του -εκεί φτάσαμε-) για τα αίσχη που ετοιμάζει το υπουργείο σε συνεργασία με τους γνωστούς κάφρους και εννοείται θα πρέπει οι διορισμένοι και αναπληρωτές Πληροφορικοί να απέχουν (οπωσδήποτε) απο τα μαθήματα......να τ΄αναλάβουν ο πλέον κομπλεξικός κλάδος οι Χημικοί και αναφέρομαι σε Γυμνάσιο και Λύκειο.

Diotima

http://www.esos.gr/arthra/38458/ti-eipe-o-ar-mpaltas-sti-synodo-ypoyrgon-paideias-stis-vryxelles

"Επεσήμανε τις βασικές αξίες που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη στη Στρατηγική "Ευρώπη 2020", διακρίνοντάς τες σε γνωσιακές, ηθικές και κοινωνικές. Εξήγησε ότι οι κοινωνικές αξίες αφορούν στην αλληλεγγύη και την αναγνώριση του άλλου και του πολιτισμού του και διευκρίνισε ότι απαιτείται ισχυρή συνεκτική βάση στις θεμελιώδεις γνώσεις, τις θετικές (Μαθηματικά, Φυσική, Βιολογία) και τις ανθρωπιστικές (Γλώσσα, Παγκόσμια Ιστορία -Global History- και Φιλοσοφία).

Τελειώνοντας, υπογράμμισε την ανάγκη συσχέτισης της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας, λαμβανομένων υπόψη των πραγματικών -όχι εικονικών- προβλημάτων της αγοράς."

Διαβάζοντας τις ομιλίες ή συνεντεύξεις τους καταλαβαίνουμε πάντα πολλά.
Προσοχή το ΝΠΔΔ να μη δει την πρώτη πρόταση που υπογράμμισα, θα γίνει χαμός!
Η Χημεία δεν ανήκει στις θεμελιώδεις θετικές γνώσεις, η κορωνίδα;;;;;;;;;

Αποκωδικοποιώντας τη δεύτερη πρόταση που υπογράμμισα, έχοντας στο μυαλό μου και κάτι αντίστοιχο που έχω ξαναδιαβάσει αλλού από τον ίδιο και λαμβάνοντας υπ' όψη και την τωρινή πολιτική του ΥΠΟΠΑΙΘ απέναντι στην επιστήμη της Πληροφορικής, συμπεραίνω ότι μάλλον οι περίπου 1.000.000 καλά αμειβόμενες κενές θέσεις εργασίας στην Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Ευρώπη, μέχρι το 2020, με ραγδαία μελλοντική αύξησή τους, αποτελούν για τον υπουργό παιδείας εικονικό πρόβλημα της αγοράς!

http://tech.in.gr/news/article/?aid=1231368283




Diotima

Παράθεση από: Empire στις 22 Μαΐου 2015, 07:02:32 ΜΜ
Τα όσα γίνονται απο την τωρινή ηγεσία σ'ότι αφορά την αντιμετώπιση του μαθήματος της Πληροφορικής είναι το λιγότερο τραγικά.Η ΕΠΕ ή ΠΕΚΑΠ πρέπει άμεσα να δρομολογήσουν συνάντηση με τον πρωθυπουργό και να τον ενημερώσουν(και εμμέσως να ενημερωθεί και απο μια συνάδελφο μας την γυναίκα του -εκεί φτάσαμε-) για τα αίσχη που ετοιμάζει το υπουργείο σε συνεργασία με τους γνωστούς κάφρους και εννοείται θα πρέπει οι διορισμένοι και αναπληρωτές Πληροφορικοί να απέχουν (οπωσδήποτε) απο τα μαθήματα......να τ΄αναλάβουν ο πλέον κομπλεξικό κλάδος οι Χημικοί και αναφέρομαι σε Γυμνάσιο και Λύκειο.
+1

Και επίσης καλό θα ήταν η ΠΕΚΑΠ ή η ΕΠΕ ή και οι δύο να μαζέψουν υπογραφές από όλους τους προέδρους των τμημάτων Πληροφορικής, Πολυτεχνείων και Πανεπιστημίων όπως μαζεύτηκαν οι υπογραφές τους το καλοκαίρι του 2014.
Ήδη υπάρχει η επιστολή προέδρων 9 τμημάτων που εξέφρασαν τη διαφωνία τους για το νέο εξεταστικό. Μία καθολική παρέμβαση της Τριτοβάθμιας Πληροφορικής πριν καταταχθούν τα τμήματα σε επιστημονικά πεδία θα ήταν πάρα πολύ σημαντική.
Κι αν κάποιοι από αυτούς δε δεχθούν να υποστηρίξουν στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση την επιστήμη που διδάσκουν στην Τριτοβάθμια, να μάθουμε τα ονόματα τους και να απαιτήσουμε να δικαιολογήσουν τη στάση τους.
Πρέπει να θυμηθούν ότι οι απαντήσεις που έδωσαν στην ΑΔΙΠΠ δε λήφθηκαν υπ' όψη και ότι αυτή η απόφαση υποτιμάει σε μέγιστο βαθμό και τους ίδιους και την επιστήμη τους και θα δημιουργήσει και μεγάλα προβλήματα με τους μελλοντικούς φοιτητές τους. Να πάρουν θέση στο ζήτημα.

petrosp13

Θα τους απαντήσουν κάτι πολύ απλό και διπλωματικό
Τα παιδιά της Θετικής διδάσκονται ΑΕΠΠ
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: petrosp13 στις 22 Μαΐου 2015, 09:36:24 ΜΜ
Θα τους απαντήσουν κάτι πολύ απλό και διπλωματικό
Τα παιδιά της Θετικής διδάσκονται ΑΕΠΠ
Άρα τα τμήματα που ζήτησαν μέσω της ΑΔΙΠ - να εξετάζονται στην ΑΕΠΠ και όχι στη Χημεία - δε δημιουργεί "έλλειμμα Χημείας", αφού αυτά τα παιδιά της Θετικής θα διδάσκονται Χημεία. Επίσης απλό και διπλωματικό.

Αλλά ξέχασα, η Χημεία δεν επιλέγεται καν από τους μαθητές σαν εξεταζόμενο. Στη θετική κατεύθυνση να επιλέγονται τα Μαθηματικά και όχι η Χημεία. Φοβερό...

Diotima

Παράθεση από: petrosp13 στις 22 Μαΐου 2015, 09:36:24 ΜΜ
Θα τους απαντήσουν κάτι πολύ απλό και διπλωματικό
Τα παιδιά της Θετικής διδάσκονται ΑΕΠΠ

Κι εγώ σκέφτομαι ότι μπορεί να απαντήσουν έτσι, ίσως για κομματικούς λόγους ή δεν ξέρω κι εγώ για ποιους άλλους. Όμως δε μπορούμε να προδιαγράψουμε σίγουρα τη στάση τους, εκτός κι αν έχεις πληροφόρηση.Τρέχουν πολλά ζητήματα τον τελευταίο καιρό στην Τριτοβάθμια, έχουν έρθει τα πάνω-κάτω και ασχολούνται περισσότερο με αυτά. Η κίνηση πρέπει να γίνει κι ας δημοσιοποιηθεί το αποτέλεσμα, όποιο κι αν είναι αυτό, είτε θετικό είτε αρνητικό. Η απραξία δε βοηθάει σε τίποτα, ότι μπορεί να γίνει, και δεν είναι και πολλά αυτά, ας γίνει τώρα. Εξ' άλλου στην ΑΔΙΠΠ απάντησαν για εξέταση του μαθήματος και όχι απλώς για διδασκαλία του.
Και γνωρίζω ότι οι υπογραφές τους το καλοκαίρι του 2014 δεν ήταν αυθόρμητη κίνηση, ήταν δεκαπενταύγουστος και κάποιος έτρεξε και προσπάθησε.