Γενικό Λύκειο > Δομές δεδομένων

Απορίες σε παραδείγματα Ουράς

(1/2) > >>

gthal:
Συνάδελφοι καλημέρα.
Ελπίζω να μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει σεχτικά με κάποια παραδείγματα/ασκήσεις του νέου βιβλίου, γιατί μου φαίνονται ως και παρανοϊκά
Ίσως κάτι χάνω... τι όμως;

Η πρώτη μου απορία αφορά στο παράδειγμα 1, ερώτημα 2 σελ 25 του νέου βιβλίου "Πληροφορική"  (βλ συνημμένη εικόνα)
Αρχίζει λέγοντας ότι σε μια άδεια ουρά εισάγονται τα στοιχεία Ο, Σ, Λ, Τ, Ε.  Αν εννοεί "θα εισαχθούν" και η σειρά που μας τα παρουσιάζει δεν είναι δεσμευτική, καταλαβαίνω το πνεύμα της άσκησης γιατί μετά ρωτάει με ποιο τρόπο (άρα ποια σειρά ; ) πρέπει να εισαχθούν/εξαχθούν ώστε να πάρουμε τη λέξη ΤΕΛΟΣ .  Άρα οκ, τα εισάγω με αυτή τη σειρά : Τ,Ε,Λ,Ο,Σ  ώστε μετά να τα εξάγω όπως τα θέλει.

Παρόλα αυτά η λύση που δίνει, ξεκινάει με τα στοιχεία αυτά μέσα στην ουρά (παρότι δε λέει 'έχουν εισαχθεί" αλλά "εισάγονται"). Στη συνέχεια μετά από 3 εξαγωγές (όπου θα πάρουμε Ο, Σ, Λ),  εισάγει Λ (το οποίο μπορώ να το δεχθώ, αφού μόλις το έβγαλε από την ουρά) κι έπειτα Ο και Σ .  Αυτά τα δύο δλδ πού τα βρήκε ;  Αν είναι να μου έρχονται από τον ουρανό τα στοιχεία και με τη σειρά που τα θέλω, τότε μπορώ να εξάγω τα πάντα από αυτή την ουρά και να συνεχίσω όπως περιέγραψα στην παραπάνω εκδοχή της άσκησης (οπότε τι νόημα είχαν οι εξαγωγές)

Δεν καταλαβαίνω τους "κανόνες" της άσκησης. Βρίσκω ότι θα είχε νόημα όπως λέω παραπάνω, ή να πει ότι η ουρά έχει ήδη τα στοιχεία  Λ, Ο, Σ, Τ, Ε  (όχι ΟΣΛΤΕ  - αλλά ΛΟΣΤΕ) οπότε με διαδοχικές εξαγωγές-εισαγωγές παίρνουμε τα Λ,Ο,Σ από το εμπρός άκρο και διαδοχικά τα κολλάμε στο πίσω.

Οποιαδήποτε ιδέα θα μου ήταν πολύ χρήσιμη

gthal:
Ομοίως, πιο κάτω υπάρχει και άσκηση για λύση και εδώ είναι το παρανοϊκό που λέω.
Άσκηση Ε3, ερώτημα 2,  σελ 33 του νέου βιβλίου "Πληροφορική"

Στην ουρά εισάγονται τα στοιχεία Κ,Φ,Ι,Α,Ρ  και με μια εκφώνηση το ίδιο ασαφή, φαίνεται όι εμείς, ως ταχυδακτυλουργοί, πρέπει να εξάγουμε Α Ρ Χ Η    :D

petrosp13:
Τις συγκεκριμένες ασκήσεις απλά τις προσπερνάμε...

evry:
Γιατί τις προσπερνάμε? Για να κρύβουμε τα προβλήματα κάτω από το χαλί και να διατηρείται αυτή η κατάσταση?
Η συγκεκριμένη άσκηση είναι προφανώς λάθος διατυπωμένη γιατί αναφέρεται στα συγκεκριμένα γράμματα. Δεν λέει ότι μπορεί να έρθουν νέα γράμματα. Πως θα προκύψει η λέξη ΑΡΧΗ από τα υπάρχοντα?


--- Παράθεση από: petrosp13 στις 25 Σεπ 2019, 10:35:11 πμ ---Τις συγκεκριμένες ασκήσεις απλά τις προσπερνάμε...

--- Τέλος παράθεσης ---

Γιώργο όσον αφορά το παράδειγμα, καταλαβαίνω ότι δεν ζητάει να φτιάξεις την ουρά, αλλά η κατάσταση που σου δίνει είναι δεδομένη. Θεωρείς ότι η ουρά έχει ήδη αυτή την κατάσταση.

petrosp13:
Όπως το μάθημα ΑΕΠΠ δεν στηρίχτηκε στο σχολικό εγχειρίδιο και τις ανεπαρκέστατες, ασαφείς και εν τέλει άχρηστες ασκήσεις του, το πιθανότερο είναι ότι θα συμβεί και με το νέο (προσωρινό υποτίθεται) εγχειρίδιο της Πληροφορικής
Τις έχω διαβάσει 1-1 όλες τις ασκήσεις και πολλές έχουν πρόβλημα
Δεν θα περιμένω να διορθωθούν, θα δημιουργήσω δικές μου, γιατί εγώ έρχομαι καθημερινά σε επαφή με τους μαθητές μου και δεν θα κάθομαι να εξηγώ τα ανεξήγητα που δημιούργησαν άνθρωποι που πιθανότατα δεν έχουν διδάξει έστω και μια ώρα σε μαθητές Λυκείου
Γι'αυτό τις προσπερνάμε...

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση