Ολη η θεωρία του σχολικού (- κεφάλαιο 10 )

Ξεκίνησε από stavrax, 17 Σεπ 2008, 12:05:23 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

stavrax

Αγαπητοί συνάδελφοι ..
Το καλοκαίρι έγραψα σε openoffice  όλη την θεωρία του σχολικού σε doc αρχείο μαζί με σχόλια όπου κρίνω ότι είναι απαραίτητο.
Σήμερα αποφάσισα να ανεβάσω το αρχείο αυτό.

Ο λόγος που το κάνω αυτό είναι διπλός:
1) Θέλω βοήθεια από την κοινότητα να το κάνω καλύτερο.
2) Από την στιγμή που δεν με ενδιαφέρουν ούτε πνευματικά δικαιώματα ούτε εργατικά δεν μπορώ να αφήνω το αρχειάκι να κάθεται στον σκληρό δίσκο από την στιμή που μπορεί να βοηθήσει κάποιον μαθητή να καταλάβει τι στο καλό πρέπει να διαβάσει από το σχολικό.

Τα σχόλια είναι γραμμένα με italics
Το όλο κείμενο είναι γραμμένο με bullets που από ότι έχω δεί αρέσει στους μαθητές.
Προσπάθησα να κάνω copy paste το σχολικό ώστε να μην ξεφεύγω με πιθανες δικές μου παρερμηνείες ορισμών και εννοιών αλλά σε ορισμένα σημεία δεν άντεξα και έκανα αλλαγές που έκρινα ότι δεν αλλάζουν το νόημα.
Μην ξεχνάμε ότι δεν έχω φτιάξει το κεφάλαιο 10 (βλέπε μπάνια ζέστες και μπυρίτσες)


Θα χαρώ με τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας.
Ακομη περισσότερο θα χαρώ αν κάποιος μου πεί ότι τον βοήθησα.

Φιλικά
Σταύρος




P.Tsiotakis

Συγχαρητήρια, έχεις κάνει πολύ καλή δουλειά. Δεν το είδα αναλυτικά, θα το κάνω σταδιακά, αλλά γενικά δεν είδα κάτι λανθασμένο.
Συγχαρητήρια, περισσότερο που το διαθέτεις έτσι...

Σε καιρούς που οι μαθητές ζητάνε bullets, θα κάνει θραύση!!

dkotanid

Θαυμάζω πάντα τέτοιους ανθρώπους που κάνουν μια καταπληκτική δουλειά.
Μπράβο!!! :)
Μη μου τους κύκλους τάραττε
Αρχιμήδης

stavrax

σε ευχαριστώ.
Μου έδωσες όρεξη να γράψω και το 10

avit

Συγχαρητήρια πάρα πολύ καλή δουλειά.

stavrax

Καλησπέρα ... μόλις τελείωσα ένα φυλλάδιο με ασκήσεις πάνω σε πινακάκια
Ισως να μην έπρεπε να το ανεβάσω εδώ... αλλά μιας ξεκίνησαν τα ανεβάσματα σε αυτό το thread λέω να το συνεχίσω.
Το φυλλάδιο φτάνει μέχρι και τα υποπρογράμματα. Μέσα έχω ρίξει μερικά clipart για να μην πέφτει το ηθικό όταν κάποιος δει το χάος το ίδιο. Επίσης εχω βάλει και τις λύσεις από την γλωσσομάθεια. (ευχαριστούμε άλκη). Προσπάθησα να μην έχει τυπογραφικά.
Ευχαριστώ για τα καλά λόγια

alkisg

Παράθεση από: stavrax στις 30 Σεπ 2008, 10:21:21 ΜΜ
Επίσης εχω βάλει και τις λύσεις από την γλωσσομάθεια. (ευχαριστούμε άλκη).

Ευχαριστώ, αλλά για τη Γλωσσομάθεια τα αξίζει ο Σπύρος! Εμένα είναι άλλο, λέγεται Διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ:) :P  ::)

(καλά δεν είσαι ούτε ο πρώτος ούτε ο μόνος που τα μπλέκει... ειδικά τώρα που έβγαλε κι ο Σπύρος έκδοση με διερμηνευτή αντί για compiler!)

P.Tsiotakis

δηλαδή υπάρχουν:

ο διερμηνευτής της ΓΛΩΣΣΑΣ
και ο διερμηνευτής της γλωσσομάθειας;

P.Tsiotakis

Σταύρο, βάλε όνομα-επώνυμο στο υποσέλιδο για να το χρησιμοποιήσουμε...

και η  διάθεση για προσφορά έχει τα όριά της

stavrax

Το να βάλω όνομα δεν έχει κανένα νόημα....
Θα μπορούσα να λέγομαι στράτος  :)
Στην τελική όποιος θέλει το σβήνει και βάζει το δικό του

Dinos

ωραίος ο Σταύρος για πολλούς λόγους.
προσφέρει, τη βρίσκει απλά με αυτό που κάνει και δείχνει δρόμους και νοοτροπίες.
Μπράβο Σταύρο. Ευχαριστούμε.
Είσαι πραγματικός δάσκαλος (και για μας)

avit

Επιτρέψτε και σε εμένα να συνεισφέρω τη δική μου version θεωρίας.
Θα μπορούσατε να την πείτε και θεωρία του τεμπέλη μιας και είναι 17 σελίδες. (χωρίς ανάπτυξη και παραδείγματα). Εγώ προτείνω στους μαθητές μου να μάθουν πρώτα τις σημειώσεις και μετά να προσπαθήσουν να βγάλουν άκρη με το βιβλίο τους.
Θα χαρώ για οποιοδήποτε σχόλιο ή / και διόρθωση.


ikariofil

Παράθεση από: stavrax στις 30 Σεπ 2008, 10:21:21 ΜΜ
Καλησπέρα ... μόλις τελείωσα ένα φυλλάδιο με ασκήσεις πάνω σε πινακάκια
Ισως να μην έπρεπε να το ανεβάσω εδώ... αλλά μιας ξεκίνησαν τα ανεβάσματα σε αυτό το thread λέω να το συνεχίσω.
Το φυλλάδιο φτάνει μέχρι και τα υποπρογράμματα. Μέσα έχω ρίξει μερικά clipart για να μην πέφτει το ηθικό όταν κάποιος δει το χάος το ίδιο. Επίσης εχω βάλει και τις λύσεις από την γλωσσομάθεια. (ευχαριστούμε άλκη). Προσπάθησα να μην έχει τυπογραφικά.
Ευχαριστώ για τα καλά λόγια


Φίλε stavrax έχεις ανεβάσει ένα φυλλάδιο μόνο με λύσεις αλλά δεν έχεις πουθενά τις εκφωνήσεις των ασκήσεων!

stavrax

Ολες αυτές είναι ασκήσεις.... (οι λύσεις είναι στις δύο τελευταίες σελίδες)
Η εκφώνηση είναι:
Τι θα εμφανιστεί στην οθόνη του υπολογιστή αν εκτελεστούν οι παρακάτω εντολές;

stavrax

Παράθεση από: avit στις 02 Οκτ 2008, 08:24:17 ΠΜ
Επιτρέψτε και σε εμένα να συνεισφέρω τη δική μου version θεωρίας.
Θα μπορούσατε να την πείτε και θεωρία του τεμπέλη μιας και είναι 17 σελίδες. (χωρίς ανάπτυξη και παραδείγματα). Εγώ προτείνω στους μαθητές μου να μάθουν πρώτα τις σημειώσεις και μετά να προσπαθήσουν να βγάλουν άκρη με το βιβλίο τους.
Θα χαρώ για οποιοδήποτε σχόλιο ή / και διόρθωση.

ωραίο. Θα το μοιράσω την τελευταία στιγμή σε αυτούς που αφήνουν την θεωρία για το τέλος...
Πάντα υπάρχουν παιδιά που κάνουν αυτό το λάθος  ;)

summer

Καταρχήν πολλά συγχαρητήρια!
πολύ καλή δουλεια...
έχω 1 ερωτήσηση, αφορά το Κεφάλαιο 6.Στο βιβλίο αναλύει πάρα πολύ την κάθε γλώσσα ξεχωριστά Αναφέρω ένα παράδειγμα για να γίνω κατανοητή:πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της Fortran (σελ 119-120 και από το μπλε πλάισιο)  :(
Σαν αυτό το παράδειγμα που αναφέρω υπάρχουν και άλλα (πχ ποιό το μεινέκτημα της Cobol; πλαίσιο σελ121 :()
θεωρείται ότι πρέπει να τα μάθουν τα παιδια;υπάρχει περίπτωση να μπει κάτι τέτοιο
Ευχαριστώ

P.Tsiotakis

Προσωπικά θεωρώ πως όχι.

ΓΛΩΣΣΑ - κατηγορία προγραμμάτων (προβλημάτων)
και 1-2 πρόσθετα αν υπάρχουν.
πχ C++ αντικειμενοστραφής

stavrax

Αν έδινε το παιδί μου (που δεν έχω) ... θα του έλεγα να μην τα διαβάσει :)

Nick

έιστε φοβέροι...φέτος ξεκίνησα τα φροντηστιριακά μαθήματα και ένα από τα πραγματάκια που ήθελα να κάνω ήταν να μαζέψω την θεωρία! μπράβο πάρα πολύ καλή δουλειά...! και το πακεέτο των ασκήσεων το τι θα εμφανιστεί στην οθόνη είναι τέλειο...! μπράβο και πάλι!

stavrax


Nick


Γιώργος Λάμπρου

Παράθεση από: stavrax στις 17 Σεπ 2008, 12:05:23 ΠΜ
Αγαπητοί συνάδελφοι ..
Το καλοκαίρι έγραψα σε openoffice  όλη την θεωρία του σχολικού σε doc αρχείο μαζί με σχόλια όπου κρίνω ότι είναι απαραίτητο.
Σήμερα αποφάσισα να ανεβάσω το αρχείο αυτό.

Ο λόγος που το κάνω αυτό είναι διπλός:
1) Θέλω βοήθεια από την κοινότητα να το κάνω καλύτερο.
2) Από την στιγμή που δεν με ενδιαφέρουν ούτε πνευματικά δικαιώματα ούτε εργατικά δεν μπορώ να αφήνω το αρχειάκι να κάθεται στον σκληρό δίσκο από την στιμή που μπορεί να βοηθήσει κάποιον μαθητή να καταλάβει τι στο καλό πρέπει να διαβάσει από το σχολικό.

Τα σχόλια είναι γραμμένα με italics
Το όλο κείμενο είναι γραμμένο με bullets που από ότι έχω δεί αρέσει στους μαθητές.
Προσπάθησα να κάνω copy paste το σχολικό ώστε να μην ξεφεύγω με πιθανες δικές μου παρερμηνείες ορισμών και εννοιών αλλά σε ορισμένα σημεία δεν άντεξα και έκανα αλλαγές που έκρινα ότι δεν αλλάζουν το νόημα.
Μην ξεχνάμε ότι δεν έχω φτιάξει το κεφάλαιο 10 (βλέπε μπάνια ζέστες και μπυρίτσες)


Θα χαρώ με τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας.
Ακομη περισσότερο θα χαρώ αν κάποιος μου πεί ότι τον βοήθησα.

Φιλικά
Σταύρος


Ένα μεγάλο ευχαριστω και απο μένα. Σίγουρα είναι κάτι το οποίο το χρειάζομαι ώς υποψήφιος φέτος...
Και πάλι ευχαριστώ
Δε μένω τυφλός στα ψεγάδια μου, αλλα έχω την ιδιοτροπία να πιστεύω στον εαυτό μας...(Σεφέρης)

stavrax


zwoula

πραγματικα πολυ χρησιμα και ειναι υπεροχο που υπαρχουν καθηγητες που προσφερουν θεωρντας ως κερδος το οτι βοηθησαν!!  εμενα προσωπικα με βοηθησαν παρα πολυ!!! μπραβο^2 λοιπον...!!!
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

Γιώργος Λάμπρου

Παράθεση από: stavrax στις 17 Δεκ 2009, 10:52:50 ΠΜ
καλή επιτυχία μεγάλε

Υπeρευχαριστώ......και ελπίζω η πληροφορική να αποδειχτει και εμπράκτως ότι είναι ένα απο τα "ατού" μου...;)
Δε μένω τυφλός στα ψεγάδια μου, αλλα έχω την ιδιοτροπία να πιστεύω στον εαυτό μας...(Σεφέρης)

zoi

μπράβο πάρα πολύ καλή δουλειά παιδια!!!!
ευχαριστώ πολύ ;)

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: stavrax στις 17 Σεπ 2008, 12:05:23 ΠΜ

Προσπάθησα να κάνω copy paste το σχολικό ώστε να μην ξεφεύγω με πιθανες δικές μου παρερμηνείες ορισμών και εννοιών


Αγαπητέ Σταύρο,

κατ' αρχάς σε υπέρ-ευχαριστώ κι εγώ για τον κόπο σου. Θα μου επιτρέψεις να το ανεβάσω στο http://blogs.sch.gr/plinetfk για να το πάρει όποιος καθηγητής της Φωκίδας επιθυμεί;;;

Θεωρώ ότι σου αξίζουν συγχαρητήρια για 3 λόγους:

1) διότι προσπάθησες να χρησιμοποιήσεις ως πρωτότυπο το σχολικό βιβλίο και να χτίσεις τον κόπο σου εκεί. Έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε καθηγητές που διδάσκουν το μάθημα και δίνουν στα παιδιά μια ... δική τους αντίληψη της θεωρίας. Προτρέπουν τους μαθητές να διαβάσουν τη δική τους θεωρία και όχι του βιβλίου. Το αποτέλεσμα συχνά είναι καταστροφικό, ενώ δε μπορώ να καταλάβω για ποιον λόγο δε λένε ορισμένοι την αλήθεια στα παιδιά (ότι δηλαδή εξετάζονται με βάση το σχολικό τους βιβλίο) - πέρα από την "πώληση μούρης" του Καθηγηταρά προς τον απελπισμένο υποψήφιο. Ναι, το σχολικό βιβλίο είναι σε πολλά σημεία κακογραμμένο, αλλά αυτό είναι και όχι εκείνο που εγώ θα ήθελα να είναι! Εσύ προτίμησες την καλύτερη οδό: σχολικό βιβλίο με δικές σου επισημάνσεις!
2) διότι χρησιμοποίησες το openoffice. Ας πάψουμε να αναγνωρίζουμε ως αυτοκράτορα τη Microsoft... πλέον έχουμε αξιόλογες εναλλακτικές.
3) διότι συμπεριφέρθηκες με αρχοντιά και έδωσες το υλικό σου σε εμάς! Πιστεύω κι εγώ ότι θα πρέπει να γνωρίζω το ονοματεπώνυμό σου.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

yiannis

Ευχαριστώ πολύ!
Ιδίως το φυλλάδιο με τις ασκήσεις, θα μου φανεί πολύ χρήσιμο.
Μιας και είμαι από εκείνους που έχω βρει περισσότερες έτοιμες ασκήσεις από αυτές που έχω φτιάξει εγώ, θα 'θελα να σου πω ένα μεγάλο μπράβο, που δίνεις τόσο απλόχερα τον κόπο σου σε όλους του άλλους! Αλλά συμφωνώ και με τον Λάμπρο. Θα πρέπει να βάλεις, έστω στο εξώφυλλο το όνομά σου. Όχι για τυπικούς λόγους, αλλά για ουσιαστικούς, όπως είναι αυτός της αναγνώρισης της δουλειάς κάποιου ;)

denispyr

Κατά πρώτον ... ευχαριστώ πολύ.
Κατά δεύτερον, τα τμήματα 31 και 32 πρέπει να βγουν (αφού τα 6.5, 6.6 έφυγαν).
Κατά τρίτον, μήπως έβγαλε κάποιος το 10?
Κατά τέταρτον, και πάλι ευχαριστώ!
Διονύσης

manosteach

Συνάδελφε, καταρχήν συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά που έχεις κάνει.
Έχω βάλει την θεωρεία που έφτιαξες στην ιστοσελίδα μου www.manosteach.com και αναφέρω οτι δεν είναι δική μου προσωπική δουλειά! Θα ήθελα αν το επιθυμείς και εσύ να μου στείλεις το ονοματεπώνυμο σου για να το αναφέρω στην ιστοσελίδα μου.
Και πάλη συγχαρητήρια!!!
Παράθεση από: stavrax στις 17 Σεπ 2008, 12:05:23 ΠΜ
Αγαπητοί συνάδελφοι ..
Το καλοκαίρι έγραψα σε openoffice  όλη την θεωρία του σχολικού σε doc αρχείο μαζί με σχόλια όπου κρίνω ότι είναι απαραίτητο.
Σήμερα αποφάσισα να ανεβάσω το αρχείο αυτό.

Ο λόγος που το κάνω αυτό είναι διπλός:
1) Θέλω βοήθεια από την κοινότητα να το κάνω καλύτερο.
2) Από την στιγμή που δεν με ενδιαφέρουν ούτε πνευματικά δικαιώματα ούτε εργατικά δεν μπορώ να αφήνω το αρχειάκι να κάθεται στον σκληρό δίσκο από την στιμή που μπορεί να βοηθήσει κάποιον μαθητή να καταλάβει τι στο καλό πρέπει να διαβάσει από το σχολικό.

Τα σχόλια είναι γραμμένα με italics
Το όλο κείμενο είναι γραμμένο με bullets που από ότι έχω δεί αρέσει στους μαθητές.
Προσπάθησα να κάνω copy paste το σχολικό ώστε να μην ξεφεύγω με πιθανες δικές μου παρερμηνείες ορισμών και εννοιών αλλά σε ορισμένα σημεία δεν άντεξα και έκανα αλλαγές που έκρινα ότι δεν αλλάζουν το νόημα.
Μην ξεχνάμε ότι δεν έχω φτιάξει το κεφάλαιο 10 (βλέπε μπάνια ζέστες και μπυρίτσες)


Θα χαρώ με τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας.
Ακομη περισσότερο θα χαρώ αν κάποιος μου πεί ότι τον βοήθησα.

Φιλικά
Σταύρος
Δωρεάν online μαθήματα μέσω internet.
http://www.manosteach.com

stavrax

Με λένε Σταύρο και δεν πειράζει μην το αναφέρεις στο site σου.
Αμα θες κάνε και μια εγγραφή στο aepp.letsstartbusiness.com
έχω ανεβάσει ερωτήσεις σωστού λάθους για την αεππ καθώς και μια άσκηση κατανόησης του όσο  & μεχρις_ότου
α
ωραίο το site σου
να σαι καλά για τα γραφόμενά σου.

vellgeo


Dimi97

Γεια σας,

δίνω και εγώ φέτος και αναρωτιέμαι κατά πόσο ''απ'εξω'' πρέπει να μάθω τη θεωρία.Είναι δηλαδή αυστηρά καθορισμένη η βαθμολόγηση και πρέπει να τα ξέρω ακριβώς (όπως πχ το αοδε) ή φτάνει να καταλάβω τις έννοιες και να τις περιγράψω σωστά?

Δεν έχω καθόλου προβλήματα με τις ασκήσεις,το να μαθαίνω όμως ολοκληρες σελίδες απέξω με δυσκολεύει αφάνταστα:P

Eυχαριστώ πάντως για το φυλλάδιο θα με βοηθήσει πολύ!! 

stavrax

Οχι σαν το ΑΟΔΕ αλλά να ξέρεις να αναφέρεις τις λέξεις κλειδιά.
Ο κανόνας που έχω καταλάβει είναι : ξέρεις τέλεια παπαγαλία ότι απαριθμείται.

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής