Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γενικές εξετάσεις => Γ΄ Λυκείου => Εξετάσεις 2012-2013 => Μήνυμα ξεκίνησε από: gpapargi στις 29 Μαΐου 2013, 10:19:07 ΠΜ

Τίτλος: Θέμα Α
Αποστολή από: gpapargi στις 29 Μαΐου 2013, 10:19:07 ΠΜ
Εδώ μιλάμε για θέμα Α
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: thCnd στις 29 Μαΐου 2013, 12:48:05 ΜΜ
Στο Α1 το 5 είναι σωστό ή λάθος;
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: Λαμπράκης Μανώλης στις 29 Μαΐου 2013, 12:51:51 ΜΜ
Η πρόταση είνια μέσα από το σχολικό, σελ 156...σύμφωνα με αυτό ΣΩΣΤΟ
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: eara στις 29 Μαΐου 2013, 01:11:44 ΜΜ
Αν το ευαγγέλιο έγραφε "ο γάϊδαρος πετάει" θα είχαμε γεμίσει με ιπτάμενους γαϊδάρους;
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: gthal στις 29 Μαΐου 2013, 04:07:26 ΜΜ
Στο Α4β
όλες οι λύσεις που είδα, στη γραμμή 3 προτείνουν Α <- Β
και θέλω να προσθέσω ότι θα μπορούσε να είναι και αντιμετάθεσε Α, Β
(λύση την οποία προτιμώ, καθώς με την Α<- Β χάνουμε τη μία από τις δύο τιμές που δόθηκαν, πράγμα όχι και πολύ σοφό στη γενική περίπτωση)
sorry αν μου διέφυγε κάποια η οποία ήδη το έχει προτείνει. ..
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: GEG στις 29 Μαΐου 2013, 07:03:34 ΜΜ
Στο A2 μαθητής μου έκανε το εξής:

k<--1
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 4
  ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5
     ΑΝ Π[i,j]<>0 ΤΟΤΕ
         Α[k]<-- i
         Α[k+20]<-- j
         Α[k+40]<-- Π[i,j]
         k<-- k+1
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Ξαναδιάβασα την εκφώνηση και νομίζω οτι μπορεί να θεωρηθεί ως σωστό. Ποιά η γνώμη σας;
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: noname στις 29 Μαΐου 2013, 07:55:50 ΜΜ
Παράθεση από: gthal στις 29 Μαΐου 2013, 04:07:26 ΜΜ
Στο Α4β
όλες οι λύσεις που είδα, στη γραμμή 3 προτείνουν Α <- Β
και θέλω να προσθέσω ότι θα μπορούσε να είναι και αντιμετάθεσε Α, Β
(λύση την οποία προτιμώ, καθώς με την Α<- Β χάνουμε τη μία από τις δύο τιμές που δόθηκαν, πράγμα όχι και πολύ σοφό στη γενική περίπτωση)
sorry αν μου διέφυγε κάποια η οποία ήδη το έχει προτείνει. ..

Ένας μαθητής στο Α4β έγραψε
Κώδικας [Επιλογή]
αντιμετάθεσε Α, Β θα θεωρηθεί σωστό ή θα χάσει μονάδες;
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: petrosp13 στις 29 Μαΐου 2013, 07:57:54 ΜΜ
Γιατί να θεωρηθεί λάθος;;
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: noname στις 29 Μαΐου 2013, 08:03:29 ΜΜ
Επειδή για μερικούς είναι ταμπού η εντολή αντιμετάθεσε.
:)
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: gthal στις 29 Μαΐου 2013, 08:04:35 ΜΜ
@GEG
Τοποθετεί στην πρώτη 20 άδα τις γραμμές, στη δεύτερη 20αδα τις στήλες και στην 3η 20άδα τις τιμές
Η άσκηση δεν ορίζει πώς θέλει να περαστούν τα δεδομένα, οπότε θα πρέπει να ληθφεί σωστό.
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: soc_h στις 29 Μαΐου 2013, 08:05:21 ΜΜ
Η αντιμετάθεσε είναι εντολή της ψευδογλώσσας; Είχα την εντύπωση πως τη χρησιμοποιούμε μόνο στη ΓΛΩΣΣΑ
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: noname στις 29 Μαΐου 2013, 08:05:52 ΜΜ
Παράθεση από: soc_h στις 29 Μαΐου 2013, 08:05:21 ΜΜ
Η αντιμετάθεσε είναι εντολή της ψευδογλώσσας; Είχα την εντύπωση πως τη χρησιμοποιούμε μόνο στη ΓΛΩΣΣΑ

Το αντίθετο.
:)
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: epsilonXi στις 29 Μαΐου 2013, 08:15:58 ΜΜ
Παράθεση από: GEG στις 29 Μαΐου 2013, 07:03:34 ΜΜ
Στο A2 μαθητής μου έκανε το εξής:

k<--1
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 4
  ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5
     ΑΝ Π[i,j]<>0 ΤΟΤΕ
         Α[k]<-- i
         Α[k+20]<-- j
         Α[k+40]<-- Π[i,j]
         k<-- k+1
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

κι εμένα, ένας από τους καλύτερους μου μαθητές έκανε το ίδιο
εγώ σωστό θα το έλεγα, κατά τη γνώμη μου δικαιολογείται που έκανε τη συγκεκριμένη ερμηνεία της εκφώνησης...

αυτό που δε μου αρέσει και τού εξηγούσα, είναι ότι έτσι, τα όποια κενά μείνουν μέσα στον πίνακα θα είναι μοιρασμένα κάποια στο 1/3 χοντρικά του πίνακα, καποια άλλα στα 2/3 χοντρικά του πίνακα, και κάποια άλλα στο τέλος του πίνακα, πράγμα ελαφρώς άκομψο και πιθανώς πηγή κινδύνου, αν υποθέσουμε ότι στο μέλλον επιθυμούσαμε περαιτέρω επεξεργασία του πίνακα...

πάντως η ίδια η ιδέα της εκφώνησης, του να τοποθετείς σε έναν πίνακα στήλες, γραμμές και τιμές ενός άλλου πίνακα, είναι κατ' εμέ εξ ίσου άκομψη για δύο λόγους:

1. βάζεις στοιχεία σε μονοδιάστατο πίνακα, ενώ σου είναι χρήσιμα ανά τριάδες... ας ήτανε καλύτερα και ο νέος πίνακας δισδιάστατος, με 20 γραμμές και 3 στήλες, αν και ούτε κι αυτό μού αρέσει... νομίζω θα προτιμούσα να τους ζητούσαν να δημιουργήσουν τρεις νέους μονοδιάστατους πίνακες 20 θέσεων, έναν για τις μη-μηδενικές τιμές, έναν για τις στήλες, κι έναν για τις γραμμές

2. σε ένα βαθμό καταστρατηγεί το ότι ένας πίνακας πρέπει-επιτρέπεται να περιέχει ομοειδή στοιχεία... ναι μεν θα μού πείτε ότι είναι ομοειδή αφού είναι αριθμητικά στοιχεία, αλλά προσωπικά το βρίσκω κακή πρακτική και προτιμώ να υπάρχει μια αυστηρότερη λογική συσχέτιση μεταξύ των περιεχομένων ενός πίνακα

αυτά
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: epsilonXi στις 29 Μαΐου 2013, 08:17:05 ΜΜ
Παράθεση από: noname στις 29 Μαΐου 2013, 08:03:29 ΜΜ
Επειδή για μερικούς είναι ταμπού η εντολή αντιμετάθεσε.
:)

κατ' εμέ η αντιμετάθεση ενδείκνυται στο συγκεκριμένο ερώτημα, ώστε να μη χαθεί η μία από τις δύο τιμές
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: soc_h στις 29 Μαΐου 2013, 08:19:13 ΜΜ
Παράθεση από: noname στις 29 Μαΐου 2013, 08:05:52 ΜΜ
Το αντίθετο.
:)

οκ, μερσί
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: noname στις 25 Ιουν 2013, 03:10:47 ΜΜ
Τελικά ο μαθητής που έγραψε στο Α4β αντιμετάθεσε Α, Β αντί για Α <- Β βαθμολογήθηκε με 96 και 100. Δηλαδή ο ένας βαθμολογητής του έκοψε και τις 4 μονάδες από το υποερώτημα. :-)
Τίτλος: Απ: Θέμα Α
Αποστολή από: Dinos στις 25 Ιουν 2013, 05:59:20 ΜΜ
Παράθεση από: noname στις 25 Ιουν 2013, 03:10:47 ΜΜ
Τελικά ο μαθητής που έγραψε στο Α4β αντιμετάθεσε Α, Β αντί για Α <- Β βαθμολογήθηκε με 96 και 100. Δηλαδή ο ένας βαθμολογητής του έκοψε και τις 4 μονάδες από το υποερώτημα. :-)

Όλο το υποερώτημα έπιανε 4 μονάδες. Το αντιμετάθεσε Α, Β ακόμα κι αν το εκλάμβανε ο βαθμολογητής όλο λάθος θα έπρεπε να αφαιρέσει 2 άντε 3 μονάδες. Βεβαίως είναι απόλυτα σωστό (θα έπρεπε να τις πάρει όλες, αν έχει και τη συνθήκη σωστή).