Κεφάλαιο 7

Ξεκίνησε από joanna, 04 Νοε 2008, 12:12:50 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

kristi

ΑΠΟΡΙΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ 7,6 ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΕΒΑΣΕΙ Η JOANNA.

Α. ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ 17, ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ γ; ΚΑΙ ΑΝ ΜΑΣ ΡΩΤΟΥΣΕ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΚΛΑΣΗ ΑΝΗΚΕΙ ΘΑ ΛΕΓΑΜΕ ΣΤΗΝ C;

Β. ΣΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ 3 ΚΑΙ 4 ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ;ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΛΥΝΕΤΑΙ!!!

Γ. ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ 10 Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ 255.255.255.0;

Δ. ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ 8 ΣΤΟ γ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ;

ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΤΡΕΛΑΝΑ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΝΕΑ ΣΤΟ ΚΟΥΡΜΠΕΤΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΥΣΩ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 'ΣΤΕΚΙ' ΜΑΣ..ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΕ ΠΑΝΙΚΟΣ ΘΕΩΡΩ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!! :) 

Rena

Γεια σου Kristi,

Στην άσκηση 23 πιστεύω ότι δίνεις πολύ μεγάλη σημασία στην επικεφαλίδα του πακέτου ενώ η άσκηση δε σου ζητάει το συνολικό μήκος του κάθε πακέτου. Μόνο για το συνολικό μήκος χρειάζεται να ξέρεις οπωσδήποτε και το μήκος της επικεφαλίδας. Η άσκηση ζητάει: α) Αναγνώριση η οποία είναι 100 για όλα τα κομμάτια του πακέτου. β) DF το οποίο είναι 0 για όλα τα κομμάτια του πακέτου. γ) MF το οποίο είναι 1, 1 και 0 για το τελευταίο κομμάτι. δ) Δείκτης Εντοπισμού τμήματος. Ο Δείκτης Εντοπισμού Τμήματος υπολογίζεται με βάση το μήκος των δεδομένων χωρίς την επικεφαλίδα. Δηλαδή για το πρώτο κομμάτι είναι 0 για το δεύτερο κομμάτι είναι 75 (600/8) και για το τρίτο κομμάτι είναι 150 (1200/8). Ο Δείκτης Εντοπισμού τμήματος δεν επηρεάζεται από το μήκος δεδομένων του τρίτου κομματιού (είτε αυτό έχει τη τιμή 280, είτε τη τιμή 300).
(Παρακαλώ να με διορθώσει όποιος συνάδελφος έχει αντίθετη άποψη.)
Άν η άσκηση μας ζητούσε και το Συνολικό μήκος των κομματιών τότε έπρεπε να μας αναφέρει ρητά και το μήκος της επικεφαλίδας του αυτοδύναμου πακέτου και μάλιστα να μας κάνει και τη διευκρίνηση "Θεωρείστε ότι η επικεφαλίδα των αυτοδύναμων πακέτων που προκύπτουν αποτελείται μόνο από το σταθερό τμήμα της." όπως ακριβώς γίνεται στην άσκηση 16 του βιβλίου.
Παρόλ΄αυτά θεωρώ ότι έπρεπε η άσκηση να αναφέρει και το μήκος επικεφαλίδας για να μη μπερδεύονται οι μαθητές αλλά ούτε και οι καθηγητές. Εγώ τουλάχιστον στους μαθητές μου είπα ότι αν μπει τέτοια άσκηση στις Πανελλήνιες θεωρώ οτι θα είναι πλήρης με όλες τις διευκρινήσεις της όπως είναι η 16. Αν όχι, τότε να μη τα χάσουν να σκεφτούν και να παρουσιάσουν την άσκηση όπως παραπάνω.

Τώρα όσον αφορά το δεύτερο σκέλος της ερώτησης σου, θεωρώ τραβηγμένο το σενάριο να παρουσιαστεί άσκηση στις Πανελλήνιες δίνοντας μήκος επικεφαλίδας 30 bytes (το οποίο δεν είναι πολλαπλάσιο των 32 bits) και να ζητηθεί από τους μαθητές να συμπληρώσουν αυτοί το πεδίο Συμπλήρωσης ώστε να γίνει πολλαπλάσιο των 32 bits. Αλλά και να ζητηθεί κάτι τέτοιο πιστεύω η δεύτερη σκέψη/λύση που παρουσιάζεις είναι η σωστή.
Ελπίζω να βοήθησα.

kristi

Καλησπέρα Ρένα, σ' ευχαριστώ πολύ που απάντησες. Έτσι όπως παρουσιάζεται ο δείκτης εντοπισμού στο παράδειγμα σελ. 245, μου φαίνεται πολύ καλή η παρατήρησή σου πως ο δείκτης εντοπισμού τμήματος δεν επηρεάζεται από το μήκος δεδομένων του τρίτου κομματιού.
Και εγώ θέλω να πιστεύω πωσ δε θα βάλουν άσκηση που να μην υπάρχει παρόμοια στο βιβλίο. (έτσι τουλάχιστον έχει ειπωθεί).
Όποιος έχει κοιτάξει τισ ασκήσεισ του φυλλαδίου 7.6 θα ήθελα να μου έλεγε την άποψή του.

gedeon

Παράθεση από: kristi στις 26 Φεβ 2009, 12:17:19 ΠΜ
ΑΠΟΡΙΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ 7,6 ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΕΒΑΣΕΙ Η JOANNA.

Α. ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ 17, ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ γ; ΚΑΙ ΑΝ ΜΑΣ ΡΩΤΟΥΣΕ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΚΛΑΣΗ ΑΝΗΚΕΙ ΘΑ ΛΕΓΑΜΕ ΣΤΗΝ C;
 
Σωστά το γ) (κανονικά είναι 127.10.14),    Ναι στη κλάση C

Β. ΣΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ 3 ΚΑΙ 4 ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ;ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΛΥΝΕΤΑΙ!!!

  Απάντηση άσκηση 3 ----> 220
                άσκηση 4 ----> 255 (σε μπερδεύει το 240, είναι σταθερό)

Γ. ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ 10 Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ 255.255.255.0;
   
        Σωστά

Δ. ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ 8 ΣΤΟ γ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ;

        Ουσιαστικά 192.168.12.165/255.255.255.0 -->24

ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΤΡΕΛΑΝΑ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΝΕΑ ΣΤΟ ΚΟΥΡΜΠΕΤΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΥΣΩ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 'ΣΤΕΚΙ' ΜΑΣ..ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΕ ΠΑΝΙΚΟΣ ΘΕΩΡΩ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!! :)

Καλή συνέχεια


meteo_xampos

Καλησπέρα σας. Ανεβάζω ερωτήσεις, Σωστά-Λάθη και μερικές πολλαπλής επιλογής από το 7.11.
Τα πιο πολλά εκεί πέρα είναι αυτονόητα πλέον και για τα παιδιά τα ίδια, οπότε δεν βρήκα
πολλές Σωστές-Λάθος προτάσεις, ούτε ερωτήσεις αντιστοίχισης, πόσο δε μάλλον,ασκήσεις...

kristi

Χαίρεται,
gedeon όσον αφορά στην άσκηση 4 του φυλλαδίου 7,6 νομίζω πωσ η απάντηση είναι 212 . Το σκεπτικό μου είναι το εξής: η μάσκα 255.255.240.0 γράφεται 11111111.11111111.11110000.00000000 οπότε τα πρώτα 20 bits χρησιμοποιούνται για τον προσδιορισμό του δικτύου  και τα υπόλοιπα 12 για το τμήμα του υπολογιστή. Άρα 212 αριθμός υπολογιστών!!

gedeon

Παράθεση από: kristi στις 04 Μαρ 2009, 02:26:14 ΜΜ
Χαίρεται,
gedeon όσον αφορά στην άσκηση 4 του φυλλαδίου 7,6 νομίζω πωσ η απάντηση είναι 212 . Το σκεπτικό μου είναι το εξής: η μάσκα 255.255.240.0 γράφεται 11111111.11111111.11110000.00000000 οπότε τα πρώτα 20 bits χρησιμοποιούνται για τον προσδιορισμό του δικτύου  και τα υπόλοιπα 12 για το τμήμα του υπολογιστή. Άρα 212 αριθμός υπολογιστών!!

Ναι, ναί έχεις δίκιο...
μάλιστα υπάρχει ένας πρακτικός τρόπος --> αφαιρείς το 240 απο το 256(συνολ. θέσεις οκτάδας) μένει 16 δηλ.24 και πολ/ζεις με 28(είναι η τελευταία οκτάδα) που φυσικά βγάζει 212

joanna

Συμφωνώ με τις απαντήσεις που δόθηκαν στις ασκήσεις των φυλλαδιών. Βρήκα λίγο χρόνο και για νέες ασκήσεις τις οποίες ανεβάζω.

joanna

Συγχαρητήρια στους συναδέλφους που έχουν φτιάξει google groups και sites για το μάθημα! Είναι θετικό το γεγονός ότι υπάρχουν τόσοι συνάδελφοι με μεράκι για το σχολείο!  :)

aleremain

Μπράβο παιδιά βοηθάνε όλα τα θέματα  :)

mario_30

Paidia eiste aksioi sygxaritiriwn me tosi douleia p kanete. Synexiste etsi.

mario_30

paidia mpravo gia tin prospatheia sas !!! sinexiste etsi.

stef0s

Παιδια μπραβο, παρα πολυ καλη δουλεια, με εχετε βοηθησει πολυ... Ειμαι καινουργιος στην παρεα σας , και ευτηχως που βρηκα αυτο το site.. Ο καθηγητης που εχουμε στο σχολειο ειναι πολυ Μ****ς και δεν ασχολειται καθολου με αποτελεσμα να εχω αρκετα κενα... Συνεχιστε την καλη δουλεια!

adam

Παράθεση από: stef0s στις 28 Απρ 2009, 05:39:22 ΜΜ
Παιδια μπραβο, παρα πολυ καλη δουλεια, με εχετε βοηθησει πολυ... Ειμαι καινουργιος στην παρεα σας , και ευτηχως που βρηκα αυτο το site.. Ο καθηγητης που εχουμε στο σχολειο ειναι πολυ Μ****ς και δεν ασχολειται καθολου με αποτελεσμα να εχω αρκετα κενα... Συνεχιστε την καλη δουλεια!
Αγαπητέ stef0
Δυστυχώς αυτός σου λαχε μ'αυτόν πρέπει να πορευτείς!
Κατέβασε ό,τι υλικό υπάρχει σε αυτό το forum,προσπάθησε να οργανώσεις κάπως το διάβασμα κι όποιες απορίες έχεις πες τες φωναχτά! Κάποιος θα σ'ακούσει. Καλή τύχη ;)

stef0s

Σ'ευχαριστω πολυ adam...
Παιδια μια ερωτηση σχετικα με τα λεγομενα του βιβλιου...
Λεει: Οτι το UDP δεν εξασφαλιζει οτι τα τμηματα θα παραδοθουν στο προορισμο τους με την σειρα που σταλθηκαν απο τον αποστολεα.(Αυτο σε αντιθεσει με το TCP).
1. Αφου το UDP δεν διασπα τα δεδομεα σε τμηματα πως ειναι δυνατον να υπαρξουν τμηματα??
2. Ουτε το TCP εξασφλιζει οτι θα παραδοθουν με την σειρα τα τμηματα, αλλα εξασφαλιζει την σωστη επανασυνδεσει τους οταν φτασουν στον προορισμο τους...