Κεφάλαιο 7

Ξεκίνησε από joanna, 04 Νοε 2008, 12:12:50 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ian

Αγαπητοί συνάδελφοι, αισθάνομαι την υποχρέωση να εκφράσω την απεριόριστη ευγνωμοσύνη μου δε όλους όσοι με αγάπη και αφοσίωση στο αντικείμενο μας δουλεύουν και μοιράζονται τον κόπο τους για την καλύτερη απόδοση του μαθήματος. Είμαι σχεδόν 25 χρόνια στο χώρο και είναι η πρώτη φορά που διδάσκω μάθημα σε δημόσιο σχολείο (ΠΔΣ Δίκτυα ΙΙ). Οι ασκήσεις και σημειώσεις σας, μου είναι εντελώς απαραίτητες και σας βεβαιώνω ότι έχουν ορατό αντίκτυπο στα παιδιά. Δυστυχώς, λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων δεν μου επιτρέπεται να κάνω και εγώ το ίδιο.
Σας ευχαριστώ όλους και ελπίζω να συνεχίσετε την καταπληκτική δουλειά σας.

kriti

Γεια σας.
Γιατι δε μπορψ να δω κανενα απο τα αρχεια που εχετε επισηνάψει για το κεφαλαιο 7;Το word μου αναφερει ελεξτε τα δικαιωματα και δεν είναι εγκυρη η διαδρομη.

joanna

Λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων ξενυχτάω τα βράδια για να γράφω τις σημειώσεις και πλέον καθυστερώ πολύ να γράψω καινούριες. Όσο για τις απαντήσεις, θα προσπαθήσω να τις γράψω όταν θα έχω χρόνο. Επίσης, υπάρχουν κάποια λάθη στις σημειώσεις τα οποία έχω διορθώσει. Κάποια στιγμή θα ανεβάσω και τις διορθώσεις.
Λοιπόν, ανεβάζω ό,τι νέο έχω φτιάξει μέχρι στιγμής!

taxata

Οι Ασκήσεις σου Joanna βοηθούν πολύ τους μαθητές να προσέχουν σημεία της ύλης που διαφορετικά θα τα περνούσαν στα ψιλά. Για μιά ακόμα φορά ευχαριστούμε.
Θα πρέπει πάντως να κάνουμε ένα Index λαθών και σημείων με ασάφειες στο βιβλίο που δεν είναι και λίγα (πχ εκείνο το most(least) significant bit σελ 248 βγάζει μάτι μάλλον θέλει να πει το λιγότερο σημαντικό σημείο της 1ης οκτάδας και όχι το λιγότερο σημαντικό της MAC που είναι το δεξιό Bit και όχι το αριστερό τι νομίζετε ???)
Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
Κύριε δεν έχω internet
http://users.sch.gr/chatzipap/

Αρης

Παράθεση από: joanna στις 10 Φεβ 2009, 02:25:36 ΜΜ
Λοιπόν, ανεβάζω ό,τι νέο έχω φτιάξει μέχρι στιγμής!

Παράθεση404 - Το συνημμένο δεν βρέθηκε
>:(

Μήπως μπορεί κάποιος/α να τα ανεβάσει ξανά;

alkisg

Παράθεση από: Άρης στις 12 Φεβ 2009, 08:16:48 ΜΜ
Παράθεση404 - Το συνημμένο δεν βρέθηκε
>:(

Μήπως μπορεί κάποιος/α να τα ανεβάσει ξανά;

Σόρρυ συνάδελφοι απλά δεν είχα προλάβει να ανεβάσω τα συνημμένα από την Κυριακή που έγινε η αναβάθμιση μέχρι σήμερα.
Θα πρέπει να είναι εντάξει κι αυτά τώρα.

adam

Εγώ προσπάθησα να τα επισυνάψω σε μήνυμά μου αλλά έβγαλε το παρακάτω μήνυμα:
"Συνέβη ένα σφάλμα!
Ο κατάλογος για αποστολή συνημμένων δεν είναι εγγράψιμος. Το συνημμένο σας ή το πορτραίτο σας δεν μπορεί να αποθηκευτεί."

alkisg

Αχχχ... ναι, θέλει αλλαγή δικαιωμάτων και μετά το σημερινό restore δεν τα (ξανα)έκανα.
Ενός κακού μύρια έπονται. ΟΚ και αυτό.

Αρης

Ευχαριστώ πολύ τον συνάδελφο - τεχνικό - καθαρίστρια για το γρήγο ξεκαθάρισμα του προβλήματος  :D

kristi

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ!! ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ! ΕΧΩ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟ IP , ΣΕΛ 292 ΑΣΚΣΗΣΕΙΣ 22, 23
. ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ
Α). ΚΑΙ ΣΤΙΣ 2 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΤΟ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΟ ΠΑΚΕΤΟ ΕΧΕΙ ΜΕΓΕΘΟΣ 1500 ΟΚΤΑΔΕΣ, Η ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑ ΟΜΩΣ ΠΟΣΗ ΕΙΝΑΙ;
Β). ΑΦΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΟ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΠΕΔΙΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ 100;ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΛΛΟΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ;ΚΑΙ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΕΙ FRAGMENT;
Γ) ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΟ ΑΣΚΗΣΕΙΣ;ΚΑΙ ΠΩΣ;
ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΘΑ ΤΟ ΕΚΤΙΜΗΣΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΠΕΛΑΓΩΣΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΩ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ!!
ΕΙΔΑ ΠΩΣ ΚΑΙ Η ΙΩΑΝΝΑ , Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΣΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΤΗΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ!! ΙΩΑΝΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΓΝΩΜΗ!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!


adam

Παράθεση από: kristi στις 23 Φεβ 2009, 09:54:22 ΜΜ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ!! ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ! ΕΧΩ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟ IP , ΣΕΛ 292 ΑΣΚΣΗΣΕΙΣ 22, 23
. ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ
Α). ΚΑΙ ΣΤΙΣ 2 ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΤΟ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΟ ΠΑΚΕΤΟ ΕΧΕΙ ΜΕΓΕΘΟΣ 1500 ΟΚΤΑΔΕΣ, Η ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑ ΟΜΩΣ ΠΟΣΗ ΕΙΝΑΙ;
Β). ΑΦΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΟ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΠΕΔΙΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ 100;ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΛΛΟΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΟΥ ΠΑΚΕΤΟΥ;ΚΑΙ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΕΙ FRAGMENT;
Γ) ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΟ ΑΣΚΗΣΕΙΣ;ΚΑΙ ΠΩΣ;
ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΘΑ ΤΟ ΕΚΤΙΜΗΣΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΠΕΛΑΓΩΣΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΩ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ!!
ΕΙΔΑ ΠΩΣ ΚΑΙ Η ΙΩΑΝΝΑ , Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΣΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΤΗΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ!! ΙΩΑΝΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΓΝΩΜΗ!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!
Καλησπέρα kristi
Να παραθέσω την παρακάτω λογική (ελπίζω να σε βοηθήσει):
α)Για ποιο λόγο σε ενδιαφέρει κατ'αρχάς το μέγεθος επικεφαλίδας;
β)Στη σελίδα 243 αναφέρει πως ένα fragment, από τη στιγμή που διασπάται από ένα μεγαλύτερο αυτοδύναμο πακέτο, είναι κι αυτό πλέον αυτοδύναμο πακέτο. Από αυτό καταλαβαίνεις πως η άσκηση θεωρεί δεδομένο (?) πως μιλάει για κάποιο fragment το οποίο πλέον είναι από μόνο του αυτοδύναμο πακέτο.
γ)Στην άσκηση 22 το πακέτο των 1500 οκτάδων (το fragment ουσιαστικά) δεν θα διασπαστεί σε μικρότερα κομμάτια γιατί διέρχεται από δίκτυα τα οποία υποστηρίζουν μεγέθη 1500 οκτάδες (δίκτυο αποστολής και προορισμού) και 2000 οκτάδες αντίστοιχα (ενδιάμεσο δίκτυο)
Στην άσκηση 23 θα γίνει διάσπαση του πακέτου γιατί δεν μπορεί να διέλθει μέσω των δικτύων. Ενώ τα δίκτυα αποστολής και προορισμού υποστηρίζουν μέγεθος 1500 οκτάδες, το ενδιάμεσο δίκτυο υποστηρίζει 625 οκτάδες. Λόγω του ότι DF=0 σημαίνει πως μπορεί να σπάσει και θα γίνει ως εξής:
1ο κομμάτι μέγεθος 625 οκτάδες και τιμές πεδίων: Αναγνώριση=100, MF=1, DF=0 και Δείκτης Εντοπισμού Τμήματος=0
2ο κομμάτι μέγεθος 625 οκτάδες και τιμές πεδίων: Αναγνώριση=100, MF=1, DF=0 και Δείκτης Εντοπισμού Τμήματος=625
3ο κομμάτι μέγεθος 250 οκτάδες και τιμές πεδίων: Αναγνώριση=100, MF=0, DF=0 και Δείκτης Εντοπισμού Τμήματος=1250
Ουσιαστικά παίρνεις το πακέτο και το σπας σε κομμάτια που μπορούν να χωρέσουν στο δίκτυο.
Ελπίζω να βοήθησα

kristi

Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ADAM ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ. ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ 23. ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ 243 ΛΕΕΙ ΠΩΣ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ ΣΕ ΟΚΤΑΔΕΣ ΟΚΤΑΔΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ 245 ΔΙΑΙΡΕΙ ΤΑ BYTES ΜΕ ΤΟ 8. ΔΗΛ ΛΕΕΙ Π.Χ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ: 600 BYTES / 8 =75. ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΔΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ
1ο ΚΟΜΜΑΤΙ: ΔΕΙΚΤΗΣ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ :0
2ο ΚΟΜΜΑΤΙ: ΔΕΙΚΤΗΣ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ 625 ΒΥΤΕΣ / 8= (78,125 ;)
3ο ΚΟΜΜΑΤΙ: ΔΕΙΚΤΗΣ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ 1250 ΒΥΤΕΣ / 8=( 156,25 ;)


adam

Παράθεση από: kristi στις 24 Φεβ 2009, 02:42:21 ΜΜ
Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ADAM ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ. ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ 23. ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ 243 ΛΕΕΙ ΠΩΣ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ ΣΕ ΟΚΤΑΔΕΣ ΟΚΤΑΔΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ 245 ΔΙΑΙΡΕΙ ΤΑ BYTES ΜΕ ΤΟ 8. ΔΗΛ ΛΕΕΙ Π.Χ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ: 600 BYTES / 8 =75. ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΔΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ
1ο ΚΟΜΜΑΤΙ: ΔΕΙΚΤΗΣ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ :0
2ο ΚΟΜΜΑΤΙ: ΔΕΙΚΤΗΣ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ 625 ΒΥΤΕΣ / 8= (78,125 ;)
3ο ΚΟΜΜΑΤΙ: ΔΕΙΚΤΗΣ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ 1250 ΒΥΤΕΣ / 8=( 156,25 ;)
Στην περίπτωση αυτή έχεις απόλυτο δίκιο κι ομολογουμένως η εκφώνηση των ασκήσεων είναι λάθος (αυτοί οι αριθμοί 78,125 και 156,25 κάπως δεν μου κάθονται καλά!)  :-\. Σε αντίστοιχα θέματα θα πρέπει να δίνουμε στα παιδιά τη διευκρίνησηγια το μήκος της επικεφαλίδας και το μέγεθος των δεδομένων καθαρά. Ευχαριστώ για την επισήμανση.

Rena

Γεια σας συνάδελφοι,

Θα ήθελα να να πω τη γνώμη μου για την άσκηση 23 του βιβλίου στη σελίδα 292. Η άσκηση αναφέρει ότι "Το μονοπάτι προς τον προορισμό γίνεται διαμέσου δικτύου που υποστηρίζει πακέτα με μέγιστο μέγεθος 625 οκτάδες." Το μέγεθος, λοιπόν, 625 οκτάδες είναι το μέγιστο. Θεωρώ ότι δεν είναι υποχρεωτικό να σπάσουμε τα πακέτα χρησιμοποιώντας το μέγιστο επιτρεπτό μέγεθος. Μπορούμε να σπάσουμε τα πακέτα χρησιμοποιώντας ένα μέγεθος που να διαιρείται με το 8. Δηλαδή:

1ο ΚΟΜΜΑΤΙ: ΜΕΓΕΘΟΣ 600  bytes     ΔΕΙΚΤΗΣ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ :0
2ο ΚΟΜΜΑΤΙ: ΜΕΓΕΘΟΣ 600  bytes     ΔΕΙΚΤΗΣ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ: (600/8) 75
3ο ΚΟΜΜΑΤΙ: ΜΕΘΕΘΟΣ 280  bytes    ΔΕΙΚΤΗΣ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ: (1200/8) 150

Στα μεγέθη αυτά δεν έλαβα υπόψιν την επικεφαλίδα των 20 bytes. Υποθέτω οτι στο αρχικό μέγεθος των 1500 bytes συμπεριλαμβάνεται και η επικεφαλίδα. Εδώ συμφωνώ ότι πρόκειται για παράλειψη στην εκφώνηση της άσκησης.


kristi

ΡΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ 23 , ΣΕΛ 292 ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΣΑΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΣΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΟ ΠΑΚΕΤΟ ΜΕΓΕΘΟΥΣ 1500 , Η ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑ ΕΙΝΑ 20; ΕΠΕΙΔΗ ΟΤΑΝ ΜΕΤΑ ΣΠΑΣ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΣΕ 600, 600, 280 ΤΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ 1480 ΚΑΙ ΟΧΙ 1500. ΟΠΟΤΕ ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΤΑ ΤΟ 1ο ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΜΗΚΟΣ 600+20=620, ΤΟ 2ο 600+20=620 ΚΑΙ ΤΟ 3ο 280+20=300 ;

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΙΑ ΑΣΚΗΣΗ (ΠΑΡΑΠΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΣΕΛ 245) ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΓΙΑ ΑΡΧΙΚΟ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΟ ΠΑΚΕΤΟ ΜΗΚΟΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑΣ 30 BYTES ΚΑΙ ΜΕΓΕΘΟΣ 1400 ΚΑΙ  ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΠΑΚΕΤΑ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΜΗΚΟΥΣ 630,  ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΟΥΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΗΚΟΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑΣ Χ; BYTES , ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΕ  ΠΟΣΕΣ ΛΕΞΕΙΣ;
ΕΧΩ ΔΥΟ ΣΚΕΨΕΙΣ (ΔΕ ΞΕΡΩ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΡΑΨΩ)
1Η ΣΚΕΨΗ: ΤΑ 4 BYTES ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΕ 1 ΛΕΞΗ ΟΠΟΤΕ ΤΑ 30 BYTES ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΕ 30/4=7,5 ΛΕΞΕΙΣ;
2Η ΣΚΕΨΗ : ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ Η ΕΚΦΩΝΗΣΗ Η ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΛΥΣΗ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ; Π.Χ ΠΕΔΙΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ= 10 BYTES  ΟΠΟΤΕ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΜΗΚΟΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑΣ 30+10=40 BYTES ΔΗΛ 10 ΛΕΞΕΙΣ; ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΓΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΟ;ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΟΜΑΙ...ΘΑ ΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΔΕΝ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΕ ΠΕΔΙΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ.